Skrypt z misją to skrypt który odpala się po przejściu z lokacji:
Cave of the Abaddon http://fallout.wikia.com/wiki/Cave_of_the_Abaddondo lokacji:
Boxwood Hotel roof http://fallout.wikia.com/wiki/Boxwood_Hotel_roofZaraz po wejściu odpala się rozmowa z ED-E po której powinien zaskoczyć skrypt gdzie ED-E odlatuje w siną dal.
Jest to ostatni skrypt questu
The Tunnelers http://fallout.wikia.com/wiki/The_TunnelersAlbo pierwszy skrypt questu
The Divide http://fallout.wikia.com/wiki/The_Divide_(quest)(ED-E z dodatku nie jest tym samym ED-E co nasz na pustkowiach, inny model inne oznaczenia)
DLC zakończyłem, poza terminalem sklepowym i skryptem na dachu Boxwood nie ma problemów żadnych. (swoją drogą, świetne DLC
końcówka jest wspaniała. Burn them all! )
Co do zbroi to faktycznie jest, da się ją zrobić w warsztacie amunicyjnym.
Co ciekawe, wcześniej nie miałem na liście dostępnych zbroi tej receptury. Pojawiła się dopiero po zdobyciu zbroi podstawowej (chyba, że ślepy jestem).
Jest jednak i tak błąd
Przepis:
Pustynny hełm bojowy (gogle): Maska Ulyssesa
ma wymagania:
Maska Ulyssesa - ok
Superklej - ok
Wzmocniony Pustynny Pancerz bojowy - Czyli ten sam który dopiero co zrobiłem z 2 normalnych pancerzów bojowych. Powinnien być tam hełm a nie pancerz.
W każdym razie po całej zabawie w zbieraniu itemów nie czujemy nagrody, bo pancerz jest nieznacznie gorszy od bojowego mark II który to normalnie w sklepie kupujemy.
Do tego hełm po "udoskonaleniu" traci bardzo fajny efekt który powinien mieć. Otóż ten hełm miał skrypt w którym od godziny 6 wieczorem do 6 rano po przykucnięciu włączała się wizja nocna.
Chyba widzę czemu. Oryginalnie hełm ma oznaczenie
ENCH:0900D2AF, u Ciebie ma
ENCH:01001151 i są tam domyślne efekty dla hełmów tego typu.
Czy dałoby się przywrócić ten bajer z nocnym widzeniem? W zakładce Object Effect z Lonesome Road są wszystkie efekty.
W jakiej formie mam przygotować rozpiskę zbroi? Postaram się jakoś przejrzyście Ci to zrobić, bo bałagan jest i warto to poprawić.
Excel może być?