Aurelinus
Moderator

Wiadomości: 622
|
 |
« Odpowiedz #40 : Czerwiec 30, 2011, 19:39:29 » |
|
W swoim czasie też sporo takich bzdur wyczytałem (a przez pewien czas nawet w nie wierzyłem) jak np. z tym że AK-112 (Assault Rifle) to M14... no cóż?
Tak naprawdę to to "zastępowanie" ma niewiele wspólnego z fizyczną podmianą - cały arsenał w obu modułach to zwyczajnie nowy set broni, tłumaczenie, że coś tam coś zastępuje jest dla tych "mniej kojarzących". 
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
MilkyWayPL
St. kapral

Wiadomości: 62
|
 |
« Odpowiedz #41 : Grudzień 03, 2011, 21:38:46 » |
|
Witam. Pobrałem, zainstalowałem, i mam kilka pytań... Jakie są sposoby na powiększenie życia, czy ilości miejsca w plecaku? 70kg to ostro za mało, równie i 110 hp... Zabijają mnie jednym strzałem z rugera... Miało być 2 punkty do stat za 1 zdobyty, tymczasem 1 punkt = 1 punkt... Giwery są na prawdę dobre, ale pomysł np. z oddzielnymi kapslami jest zrobiony na siłę dla "staruchów". Czego się czepiacie, pomysł z kapslami był świetny... No ale mniejsza o to, jak zwiększyć życie?! utknąłem na bizonie 
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Aurelinus
Moderator

Wiadomości: 622
|
 |
« Odpowiedz #42 : Grudzień 05, 2011, 12:54:43 » |
|
Jakie są sposoby na powiększenie życia, czy ilości miejsca w plecaku? 70kg to ostro za mało, równie i 110 hp... Większość przeciwników nie ma więcej. Udźwig jest jak najbardziej sensowny, a najprostszy sposób podniesienia udźwigu - plecak. Miało być 2 punkty do stat za 1 zdobyty, tymczasem 1 punkt = 1 punkt... Tylko do głównych umiejętności, i na pewno tak jest (z wyjątkiem awansu 0 -> 1). pomysł np. z oddzielnymi kapslami jest zrobiony na siłę dla "staruchów". Czego się czepiacie, pomysł z kapslami był świetny... Nie był, bo walił centralnie ekonomię gry, teraz przynajmniej jest jako-taka, choć nadal te tysiące monet są dla mnie przerażające i niewiarygodne, ale tu już niewiele więcej wymyślę.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
MilkyWayPL
St. kapral

Wiadomości: 62
|
 |
« Odpowiedz #43 : Grudzień 05, 2011, 17:46:06 » |
|
No i ginę od pierwszego strzału... Nawet Vatsa nie zdążę uruchomić, a jak dostaniesz w łape, to już koniec  żaden stimpak nie pomoże. trzeba uruchamiać od nowa. A w dupę z takim modem, chyba że rzeczywiście coś zchrzaniłem... Może powinienem wszystkie punkty wydać na wytrzymałość?! -.-
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Kamilos
St. sierżant

Wiadomości: 246
|
 |
« Odpowiedz #44 : Grudzień 06, 2011, 08:41:39 » |
|
No i ginę od pierwszego strzału... Nawet Vatsa nie zdążę uruchomić, a jak dostaniesz w łape, to już koniec  żaden stimpak nie pomoże. trzeba uruchamiać od nowa. A w dupę z takim modem, chyba że rzeczywiście coś zchrzaniłem... Może powinienem wszystkie punkty wydać na wytrzymałość?! -.- Staraj się robić uniki 
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Aurelinus
Moderator

Wiadomości: 622
|
 |
« Odpowiedz #45 : Grudzień 06, 2011, 17:03:12 » |
|
No i ginę od pierwszego strzału... Nawet Vatsa nie zdążę uruchomić, a jak dostaniesz w łape, to już koniec  żaden stimpak nie pomoże. trzeba uruchamiać od nowa. A w dupę z takim modem, chyba że rzeczywiście coś zchrzaniłem... Może powinienem wszystkie punkty wydać na wytrzymałość?! -.- Gra z modpackiem nie polega natym, by szarżować z gołą dupą na bat, ale myśleć i nie ryzykowac starć z góry przegranych - jak w życiu. Modyfikacja jest tak pomyślana, byś unikał niewiarygodnych starć "jeden na pięciu" i prób pakerowania przeciw silniejszym przeciwnikom. na wszystkich przychodzi czas... Ciekawe, czy gdybym teraz dał ci do ręki gnata, to w te pędy poszedłbyś rozwalić wszystkich na najbliższym posterunku policji...? Z ciekawości powiem ci, że do tarczy trafiam z Walthera P99 18/20, ale do rzutek 1/100, a do ruchomego celu ani razu, pomimo niezłej wprawy. Grę wraz z modem przechodzę z WYT = 4 i nigdy jej nie podnoszę. Zacznij ruszac głową, to nie FPS, ani inny durny shooter.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
MilkyWayPL
St. kapral

Wiadomości: 62
|
 |
« Odpowiedz #46 : Grudzień 06, 2011, 21:33:07 » |
|
Fallouta 3 przechodziłem 2 razy a new vegas 4, i wszystko mi raczej odpowiadało, tylko te bronie mogły by być lepsze. Raczej nie wyobrażam sobie grać tak jak teraz, choćby przez to że po oberwaniu w rękę nie da się już nic zrobić.
Pozdrawiam...
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Kamilos
St. sierżant

Wiadomości: 246
|
 |
« Odpowiedz #47 : Grudzień 07, 2011, 08:22:36 » |
|
W takim razie to nie jest mod dla Ciebie. Ja chętnie go wypróbuję w wolnym czasie 
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Aurelinus
Moderator

Wiadomości: 622
|
 |
« Odpowiedz #48 : Grudzień 07, 2011, 12:22:59 » |
|
Fallouta 3 przechodziłem 2 razy a new vegas 4, i wszystko mi raczej odpowiadało, tylko te bronie mogły by być lepsze. Jak grałem w pacmana, to też mi się podobał, ale od Fallouta wymagam jakiegos poziomu wyzwania, a nie ma go ani odrobiny w podstawowej wersji zarówno F3 jak i FNV. To zwykłe, bardzo przeciętne shootery z badziewnym systemem walki i proste na tyle, by konsolowcy dawali radę. Raczej nie wyobrażam sobie grać tak jak teraz, choćby przez to że po oberwaniu w rękę nie da się już nic zrobić.
Pozdrawiam...
Cóż, zderzenie z realizmem w grze bywa bolesne.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
kryspin013
St. sierżant

Wiadomości: 412
|
 |
« Odpowiedz #49 : Styczeń 08, 2012, 03:05:00 » |
|
Eee... Możesz mi coś wyjaśnić ? Z modpackiem i włączonym hardcore mode moja postać ma maks 137 (kg?) udźwigu co sprawia, że przy sobie mogę mieć tylko pancerz wspomagany, hełm, p94 i 43 ogniwa do niego... Czy aby na pewno powinno tak być? Rozumiem, że "hardcor" ale bez przesady.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Aurelinus
Moderator

Wiadomości: 622
|
 |
« Odpowiedz #50 : Styczeń 10, 2012, 14:39:36 » |
|
Czy aby na pewno powinno tak być? Rozumiem, że "hardcor" ale bez przesady. Nie widzę żadnej przesady w dość realnym udźwigu. Jak chcesz targać tony złomu i śmigać jak pershing to sobie wykup Perka albo dokup plecak. W rzeczywistości powinien być jeszcze mniejszy, ale to byłaby już przesada, a tak możesz się uzbroić na rozsądnym poziomie i cos tam jeszcze wsadzić w kieszenie, co nie oznacza, że wetkniesz sobie grabie i trzy łopaty w pancerz wspomagany. poza tym jak dorwiesz "szkolenie z PA" to pancerz pozwoli również dźwiać więcej.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
kryspin013
St. sierżant

Wiadomości: 412
|
 |
« Odpowiedz #51 : Styczeń 10, 2012, 17:04:23 » |
|
Pytam bo nie zacząłem grać od nowa tylko od save i nie byłem pewny czy to jest błąd czy nie. A wymieniając przedmioty, które mogę mieć na sobie bez obciążenia miałem na myśli tylko te i żadne inne Tzn "pancerz wspomagany, hełm, p94 i 43 ogniwa", nic więcej, żadnych kapsli, stimpacków i innych... To już w Fo2 mogłeś więcej udźwignąć ;]
Ale mniejsza... Mam jeszcze jedno pytanie. Przy rozpoczęciu gry od nowa i wyborze cech niektóre z nich są po angielsku. Błąd czy brak tłumaczenia?
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Aurelinus
Moderator

Wiadomości: 622
|
 |
« Odpowiedz #52 : Styczeń 11, 2012, 11:28:33 » |
|
Ale mniejsza... Mam jeszcze jedno pytanie. Przy rozpoczęciu gry od nowa i wyborze cech niektóre z nich są po angielsku. Błąd czy brak tłumaczenia? Jeśli grasz tylko z moją modyfikacją i modami do niej dostosowanymi (opcjonalne), to wszystkie są przetłumaczone. Jeśli jest błąd to raczej po twojej stronie (choć nie wykluczam, że coś mogło umknąć przy tłumaczeniu; musiałbyś mi podać co, by sprawdzić), i jeśli masz wątpliwości jak go znaleźć, to potrzebuję screena z twojego katalogu data i z ustawienia plików w FoMM.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
kryspin013
St. sierżant

Wiadomości: 412
|
 |
« Odpowiedz #53 : Styczeń 11, 2012, 16:43:05 » |
|
Instalowałem ręcznie mod, to pewnie przez to 
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
kryspin013
St. sierżant

Wiadomości: 412
|
 |
« Odpowiedz #54 : Styczeń 28, 2012, 13:04:53 » |
|
Pytanie na szybko: Da się zrobić tak, żeby mieć na komputerze dwie wersje F:NV, jedną z modpackiem a drugą bez?
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Aurelinus
Moderator

Wiadomości: 622
|
 |
« Odpowiedz #55 : Styczeń 28, 2012, 20:29:28 » |
|
Pytanie na szybko: Da się zrobić tak, żeby mieć na komputerze dwie wersje F:NV, jedną z modpackiem a drugą bez?
Zainstaluj czysty FNV gdzieś poza Program Files, najlepiej na osobnym dysku, w katalogu np. "Fallout NV". Skopiuj go w całości do nowego, np. pod nazwą "Fallout NV Modpack". Teraz zainstaluj FoMM dla Fallout NV. Zainstaluj modpack do tej drugiej wersji (w całości oczywiście, w zależności od tego co cię interesuje, możesz też zrobić odwrotnie - zainstalowac modpack do "Fallout NV", to bez znaczenia o ile nie zainstalujesz w obu). Będziesz miał: D:Fallout NV/ D:Fallout NV Modpack/ ( z zainstalowanym modułem) Teraz wystarczy katalog Fallout NV nazwać "Fallout NV backup", a katalog "Fallout NV Modpack" > "Fallout NV" i możesz grać. I odwrotnie, jeśli chcesz grać w czysty FNV. Przechodząc na odpowiednią wersje musisz zawsze zmienic nazwę katalogu, a drugi backupować, inaczej nie pójdzie.
|
|
« Ostatnia zmiana: Styczeń 28, 2012, 20:32:25 wysłane przez Aurelinus »
|
Zapisane
|
|
|
|
Jagoda
St. kapral

Wiadomości: 55
|
 |
« Odpowiedz #56 : Kwiecień 09, 2012, 15:42:24 » |
|
Witam. Nie wiem, może jestem jakaś nie ogarnięta, ale jak mam zrozumieć instrukcję Instalki, która znajduje się w paczce Aurelinusa. Drugi punkt wygląda następująco: Skopiuj/przenieś całą zawartość katalogu "DATA" do głównego katalogu gry (SteamApps\common\fallout new vegas enplczru\), proszę zwrócić uwagę na zachowanie ścieżek i katalogów tak jak w grze i paczce (nie używać Winzipa). JA w ogóle tego nie rozumiem. Czy znaczy to, że mam przenieść wszystkie pliki i foldery, które są w folderze DATA? Czy może przenieść te z paczki  Ja jestem skoło0wana
|
|
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 09, 2012, 15:45:18 wysłane przez Jagoda »
|
Zapisane
|
|
|
|
Aurelinus
Moderator

Wiadomości: 622
|
 |
« Odpowiedz #57 : Kwiecień 09, 2012, 21:55:49 » |
|
Drugi punkt wygląda następująco: Skopiuj/przenieś całą zawartość katalogu "DATA" do głównego katalogu gry (SteamApps\common\fallout new vegas enplczru\), proszę zwrócić uwagę na zachowanie ścieżek i katalogów tak jak w grze i paczce (nie używać Winzipa). JA w ogóle tego nie rozumiem. Czy znaczy to, że mam przenieść wszystkie pliki i foldery, które są w folderze DATA? Czy może przenieść te z paczki  Ja jestem skoło0wana  Kobiety...  Jagoda, aniele: w głównym katalogu gry masz folder "data". Taki sam folder "DATA" masz w paczce. Kopiujesz zawartość "DATA" do "data" lub nadpisujesz katalogiem "DATA" katalog/folder "data". Na jedno wychodzi. Folder "DATA" zawiera kolejne podkatalogi/foldery np. "meshes", "textures" itp. Total Commander Eksplorator Windows przy kopiowaniu zachowują tę strukturę (tzn. data>meshes albo data>textures) a Winzip nie. Używając Winzipa wypakujesz pliki bez ścieżek, w efekcie w katalogu gry "data" będziesz miała równolegle wypakowane wszystkie podkatalogi jak leci, a tak nie ma być, bo potem gra nie widzi modeli tekstur itp.
|
|
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 09, 2012, 22:02:06 wysłane przez Aurelinus »
|
Zapisane
|
|
|
|
Jagoda
St. kapral

Wiadomości: 55
|
 |
« Odpowiedz #58 : Wrzesień 11, 2012, 20:29:37 » |
|
Witam.
Mam pytanie odnośnie modyfikacji Aurelinusa. Czy da się ją zainstalować za pomocą Nexus Mod Manager ?
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Geidon
Szeregowy

Wiadomości: 4
|
 |
« Odpowiedz #59 : Wrzesień 14, 2012, 14:36:09 » |
|
Nie wiem czy to odpowiedni temat ale czy wie ktoś czy istnieje mod który przywraca właściwości książek z poprzednich gier? Bo wolę żeby po przeczytaniu dostać +5 do broni palnej na stałe niż na czas. Bo to trochę głupie że po przeczytaniu efekt jest na jakiś czas. Strasznie nasz bohater ma krótką pamięć.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
|