Trzynasty Schron - Postapokalipsa i Fallout
Październik 20, 2019, 11:22:57 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Aktualności: Czy wiesz że... na Trzynastym Schronie wciąż działa system ankiet. Oddaj głos w aktualnej ankiecie
 
   Strona główna   Pomoc Kalendarz Zaloguj się Rejestracja  
Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 7   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Modpack dla Fallout: New Vegas (zmiany, poprawki, nowości)  (Przeczytany 54936 razy)
Aurelinus
Moderator
*
Wiadomości: 582



WWW
« Odpowiedz #40 : Czerwiec 30, 2011, 19:39:29 »

W swoim czasie też sporo takich bzdur wyczytałem (a przez pewien czas nawet w nie wierzyłem) jak np. z tym że AK-112 (Assault Rifle) to M14... no cóż?
Tak naprawdę to to "zastępowanie" ma niewiele wspólnego z fizyczną podmianą - cały arsenał w obu modułach to zwyczajnie nowy set broni, tłumaczenie, że coś tam coś zastępuje jest dla tych "mniej kojarzących". Afro
Zapisane
MilkyWayPL
St. kapral
*
Wiadomości: 62


« Odpowiedz #41 : Grudzień 03, 2011, 21:38:46 »

Witam.

Pobrałem, zainstalowałem, i mam kilka pytań...

Jakie są sposoby na powiększenie życia, czy ilości miejsca w plecaku? 70kg to ostro za mało, równie i 110 hp...
Zabijają mnie jednym strzałem z rugera...

Miało być 2 punkty do stat za 1 zdobyty, tymczasem 1 punkt = 1 punkt...

Giwery są na prawdę dobre, ale pomysł np. z oddzielnymi kapslami jest zrobiony na siłę dla
"staruchów". Czego się czepiacie, pomysł z kapslami był świetny...
No ale mniejsza o to, jak zwiększyć życie?! utknąłem na bizonie Cheesy
Zapisane
Aurelinus
Moderator
*
Wiadomości: 582



WWW
« Odpowiedz #42 : Grudzień 05, 2011, 12:54:43 »

Jakie są sposoby na powiększenie życia, czy ilości miejsca w plecaku? 70kg to ostro za mało, równie i 110 hp...
Większość przeciwników nie ma więcej. Udźwig jest jak najbardziej sensowny, a najprostszy sposób podniesienia udźwigu - plecak.

Miało być 2 punkty do stat za 1 zdobyty, tymczasem 1 punkt = 1 punkt...
Tylko do głównych umiejętności, i na pewno tak jest (z wyjątkiem awansu 0 -> 1).

pomysł np. z oddzielnymi kapslami jest zrobiony na siłę dla
"staruchów". Czego się czepiacie, pomysł z kapslami był świetny...
Nie był, bo walił centralnie ekonomię gry, teraz przynajmniej jest jako-taka, choć nadal te tysiące monet są dla mnie przerażające i niewiarygodne, ale tu już niewiele więcej wymyślę.
Zapisane
MilkyWayPL
St. kapral
*
Wiadomości: 62


« Odpowiedz #43 : Grudzień 05, 2011, 17:46:06 »

No i ginę od pierwszego strzału...
Nawet Vatsa nie zdążę uruchomić, a jak dostaniesz w łape, to już koniec Cheesy
żaden stimpak nie pomoże. trzeba uruchamiać od nowa.

A w dupę z takim modem, chyba że rzeczywiście coś zchrzaniłem... Może powinienem wszystkie punkty wydać na wytrzymałość?! -.-
Zapisane
Kamilos
St. sierżant
*
Wiadomości: 246



« Odpowiedz #44 : Grudzień 06, 2011, 08:41:39 »

No i ginę od pierwszego strzału...
Nawet Vatsa nie zdążę uruchomić, a jak dostaniesz w łape, to już koniec Cheesy
żaden stimpak nie pomoże. trzeba uruchamiać od nowa.

A w dupę z takim modem, chyba że rzeczywiście coś zchrzaniłem... Może powinienem wszystkie punkty wydać na wytrzymałość?! -.-
Staraj się robić uniki Wink
Zapisane
Aurelinus
Moderator
*
Wiadomości: 582



WWW
« Odpowiedz #45 : Grudzień 06, 2011, 17:03:12 »

No i ginę od pierwszego strzału...
Nawet Vatsa nie zdążę uruchomić, a jak dostaniesz w łape, to już koniec Cheesy
żaden stimpak nie pomoże. trzeba uruchamiać od nowa.

A w dupę z takim modem, chyba że rzeczywiście coś zchrzaniłem... Może powinienem wszystkie punkty wydać na wytrzymałość?! -.-
Gra z modpackiem nie polega natym, by szarżować z gołą dupą na bat, ale myśleć i nie ryzykowac starć z góry przegranych - jak w życiu. Modyfikacja jest tak pomyślana, byś unikał niewiarygodnych starć "jeden na pięciu" i prób pakerowania przeciw silniejszym przeciwnikom. na wszystkich przychodzi czas... Ciekawe, czy gdybym teraz dał ci do ręki gnata, to w te pędy poszedłbyś rozwalić wszystkich na najbliższym posterunku policji...? Z ciekawości powiem ci, że do tarczy trafiam z Walthera P99 18/20, ale do rzutek 1/100, a do ruchomego celu ani razu, pomimo niezłej wprawy. Grę wraz z modem przechodzę z WYT = 4 i nigdy jej nie podnoszę. Zacznij ruszac głową, to nie FPS, ani inny durny shooter.
Zapisane
MilkyWayPL
St. kapral
*
Wiadomości: 62


« Odpowiedz #46 : Grudzień 06, 2011, 21:33:07 »

Fallouta 3 przechodziłem 2 razy a new vegas 4, i wszystko mi raczej odpowiadało, tylko te bronie mogły by być lepsze.
Raczej nie wyobrażam sobie grać tak jak teraz, choćby przez to że po oberwaniu w rękę nie da się już nic zrobić.

Pozdrawiam...
Zapisane
Kamilos
St. sierżant
*
Wiadomości: 246



« Odpowiedz #47 : Grudzień 07, 2011, 08:22:36 »

W takim razie to nie jest mod dla Ciebie. Ja chętnie go wypróbuję w wolnym czasie Smiley
Zapisane
Aurelinus
Moderator
*
Wiadomości: 582



WWW
« Odpowiedz #48 : Grudzień 07, 2011, 12:22:59 »

Fallouta 3 przechodziłem 2 razy a new vegas 4, i wszystko mi raczej odpowiadało, tylko te bronie mogły by być lepsze.
Jak grałem w pacmana, to też mi się podobał, ale od Fallouta wymagam jakiegos poziomu wyzwania, a nie ma go ani odrobiny w podstawowej wersji zarówno F3 jak i FNV. To zwykłe, bardzo przeciętne shootery z badziewnym systemem walki i proste na tyle, by konsolowcy dawali radę.
Raczej nie wyobrażam sobie grać tak jak teraz, choćby przez to że po oberwaniu w rękę nie da się już nic zrobić.

Pozdrawiam...
Cóż, zderzenie z realizmem w grze bywa bolesne.
Zapisane
kryspin013
St. sierżant
*
Wiadomości: 412



« Odpowiedz #49 : Styczeń 08, 2012, 03:05:00 »

Eee... Możesz mi coś wyjaśnić ? Z modpackiem i włączonym hardcore mode moja postać ma maks 137 (kg?) udźwigu co sprawia, że przy sobie mogę mieć tylko pancerz wspomagany, hełm, p94 i 43 ogniwa do niego... Czy aby na pewno powinno tak być? Rozumiem, że "hardcor" ale bez przesady.
Zapisane

Aurelinus
Moderator
*
Wiadomości: 582



WWW
« Odpowiedz #50 : Styczeń 10, 2012, 14:39:36 »

Czy aby na pewno powinno tak być? Rozumiem, że "hardcor" ale bez przesady.
Nie widzę żadnej przesady w dość realnym udźwigu. Jak chcesz targać tony złomu i śmigać jak pershing to sobie wykup Perka albo dokup plecak. W rzeczywistości powinien być jeszcze mniejszy, ale to byłaby już przesada, a tak możesz się uzbroić na rozsądnym poziomie i cos tam jeszcze wsadzić w kieszenie, co nie oznacza, że wetkniesz sobie grabie i trzy łopaty w pancerz wspomagany. poza tym jak dorwiesz "szkolenie z PA" to pancerz pozwoli również dźwiać więcej.
Zapisane
kryspin013
St. sierżant
*
Wiadomości: 412



« Odpowiedz #51 : Styczeń 10, 2012, 17:04:23 »

Pytam bo nie zacząłem grać od nowa tylko od save i nie byłem pewny czy to jest błąd czy nie. A wymieniając przedmioty, które mogę mieć na sobie bez obciążenia miałem na myśli tylko te i żadne inne Tzn "pancerz wspomagany, hełm, p94 i 43 ogniwa", nic więcej, żadnych kapsli, stimpacków i innych... To już w Fo2 mogłeś więcej udźwignąć ;]

Ale mniejsza... Mam jeszcze jedno pytanie. Przy rozpoczęciu gry od nowa i wyborze cech niektóre z nich są po angielsku. Błąd czy brak tłumaczenia?
Zapisane

Aurelinus
Moderator
*
Wiadomości: 582



WWW
« Odpowiedz #52 : Styczeń 11, 2012, 11:28:33 »

Ale mniejsza... Mam jeszcze jedno pytanie. Przy rozpoczęciu gry od nowa i wyborze cech niektóre z nich są po angielsku. Błąd czy brak tłumaczenia?
Jeśli grasz tylko z moją modyfikacją i modami do niej dostosowanymi (opcjonalne), to wszystkie są przetłumaczone.
Jeśli jest błąd to raczej po twojej stronie (choć nie wykluczam, że coś mogło umknąć przy tłumaczeniu; musiałbyś mi podać co, by sprawdzić), i jeśli masz wątpliwości jak go znaleźć, to potrzebuję screena z twojego katalogu data i z ustawienia plików w FoMM.
Zapisane
kryspin013
St. sierżant
*
Wiadomości: 412



« Odpowiedz #53 : Styczeń 11, 2012, 16:43:05 »

Instalowałem ręcznie mod, to pewnie przez to Wink
Zapisane

kryspin013
St. sierżant
*
Wiadomości: 412



« Odpowiedz #54 : Styczeń 28, 2012, 13:04:53 »

Pytanie na szybko: Da się zrobić tak, żeby mieć na komputerze dwie wersje F:NV, jedną z modpackiem a drugą bez?
Zapisane

Aurelinus
Moderator
*
Wiadomości: 582



WWW
« Odpowiedz #55 : Styczeń 28, 2012, 20:29:28 »

Pytanie na szybko: Da się zrobić tak, żeby mieć na komputerze dwie wersje F:NV, jedną z modpackiem a drugą bez?
Zainstaluj czysty FNV gdzieś poza Program Files, najlepiej na osobnym dysku, w katalogu np. "Fallout NV". Skopiuj go w całości do nowego, np. pod nazwą "Fallout NV Modpack". Teraz zainstaluj FoMM dla Fallout NV. Zainstaluj modpack do tej drugiej wersji (w całości oczywiście, w zależności od tego co cię interesuje, możesz też zrobić odwrotnie - zainstalowac modpack do "Fallout NV", to bez znaczenia o ile nie zainstalujesz w obu).

Będziesz miał:
D:Fallout NV/
D:Fallout NV Modpack/ ( z zainstalowanym modułem)

Teraz wystarczy katalog Fallout NV nazwać "Fallout NV backup", a katalog "Fallout NV Modpack" > "Fallout NV" i możesz grać. I odwrotnie, jeśli chcesz grać w czysty FNV.
Przechodząc na odpowiednią wersje musisz zawsze zmienic nazwę katalogu, a drugi backupować, inaczej nie pójdzie.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 28, 2012, 20:32:25 wysłane przez Aurelinus » Zapisane
Jagoda
St. kapral
*
Wiadomości: 55


« Odpowiedz #56 : Kwiecień 09, 2012, 15:42:24 »

Witam.

Nie wiem, może jestem jakaś nie ogarnięta, ale jak mam zrozumieć instrukcję Instalki, która znajduje się w paczce Aurelinusa. Drugi punkt wygląda następująco:

Cytuj
Skopiuj/przenieś całą zawartość katalogu "DATA" do głównego katalogu gry (SteamApps\common\fallout new vegas enplczru\), proszę zwrócić uwagę na zachowanie ścieżek i katalogów tak jak w grze i paczce (nie używać Winzipa).

JA w ogóle tego nie rozumiem. Czy znaczy to, że mam przenieść wszystkie pliki i foldery, które są w folderze DATA? Czy może przenieść te z paczki Roll Eyes Ja jestem skoło0wana Roll Eyes
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 09, 2012, 15:45:18 wysłane przez Jagoda » Zapisane
Aurelinus
Moderator
*
Wiadomości: 582



WWW
« Odpowiedz #57 : Kwiecień 09, 2012, 21:55:49 »

Drugi punkt wygląda następująco:

Cytuj
Skopiuj/przenieś całą zawartość katalogu "DATA" do głównego katalogu gry (SteamApps\common\fallout new vegas enplczru\), proszę zwrócić uwagę na zachowanie ścieżek i katalogów tak jak w grze i paczce (nie używać Winzipa).

JA w ogóle tego nie rozumiem. Czy znaczy to, że mam przenieść wszystkie pliki i foldery, które są w folderze DATA? Czy może przenieść te z paczki Roll Eyes Ja jestem skoło0wana Roll Eyes
Kobiety...  Bijom!

Jagoda, aniele: w głównym katalogu gry masz folder "data". Taki sam folder "DATA" masz w paczce. Kopiujesz zawartość "DATA" do "data" lub nadpisujesz katalogiem "DATA" katalog/folder "data". Na jedno wychodzi. Folder "DATA" zawiera kolejne podkatalogi/foldery np. "meshes", "textures" itp. Total Commander Eksplorator Windows przy kopiowaniu zachowują tę strukturę (tzn. data>meshes albo data>textures) a Winzip nie.
Używając Winzipa wypakujesz pliki bez ścieżek, w efekcie w katalogu gry "data" będziesz miała równolegle wypakowane wszystkie podkatalogi jak leci, a tak nie ma być, bo potem gra nie widzi modeli tekstur itp.
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 09, 2012, 22:02:06 wysłane przez Aurelinus » Zapisane
Jagoda
St. kapral
*
Wiadomości: 55


« Odpowiedz #58 : Wrzesień 11, 2012, 20:29:37 »

Witam.

Mam pytanie odnośnie modyfikacji Aurelinusa. Czy da się ją zainstalować za pomocą Nexus Mod Manager ?
Zapisane
Geidon
Szeregowy
*
Wiadomości: 4


« Odpowiedz #59 : Wrzesień 14, 2012, 14:36:09 »

Nie wiem czy to odpowiedni temat ale czy wie ktoś czy istnieje mod który przywraca właściwości książek z poprzednich gier? Bo wolę żeby po przeczytaniu dostać +5 do broni palnej na stałe niż na czas. Bo to trochę głupie że po przeczytaniu efekt jest na jakiś czas. Strasznie nasz bohater ma krótką pamięć.
Zapisane
Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 7   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Kanał RSS Trzynastego Schronu Trzynasty Schron na Twitterze Trzynasty Schron na Facebooku Trzynasty Schron na Tumblr Trzynasty Schron na Instagramie Postapokalipsa bez ograniczeń! Radia Trzynastego Schronu na TubaFM Trzynasty Schron na YouTube
Działa na MySQL Działa na PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2011, Simple Machines Prawidłowy XHTML 1.0! Prawidłowy CSS!