Autor Wątek: Modpack dla Fallout: New Vegas (zmiany, poprawki, nowości)  (Przeczytany 79253 razy)

Marcosan

  • St. plutonowy
  • *
  • Wiadomości: 62
Odp: Modpack dla Fallout: New Vegas (zmiany, poprawki, nowości)
« Odpowiedź #20 dnia: 16 Stycznia 2011, 22:27:18 »
Fajna  ta nowa wersja ale z tarantulami przesadziłeś ;D jak je zobaczyłem to aż dreszczy dostałem.

Nightmaster

  • Nocny strażnik
  • St. chorąży
  • *
  • Wiadomości: 541
  • Betonowa konserwa i ten od rila
Odp: Modpack dla Fallout: New Vegas (zmiany, poprawki, nowości)
« Odpowiedź #21 dnia: 17 Stycznia 2011, 16:45:10 »
znalazłem pewien błąd, otóż znika celownik w trybie TPP po wyjściu z VATS i kliknięciu PPM
Co Cię nie zabije to zabije Cię co innego

Aurelinus

  • Moderator
  • *
  • Wiadomości: 625
    • Mój miniblog tematyczny
Odp: Modpack dla Fallout: New Vegas (zmiany, poprawki, nowości)
« Odpowiedź #22 dnia: 18 Stycznia 2011, 22:55:28 »
znalazłem pewien błąd, otóż znika celownik w trybie TPP po wyjściu z VATS i kliknięciu PPM
Pisz do Obsidian/Bethesdy, bo sam moduł nic z tym wspólnego mieć nie może. Ewentualnie w odwodzie jest jeszcze producent procesora, karty graficznej, RAMu lub płyty głównej. W każdym razie - u mnie nie znika; sprawdziłem, na wszelki wypadek.

Marcosan

  • St. plutonowy
  • *
  • Wiadomości: 62
Odp: Modpack dla Fallout: New Vegas (zmiany, poprawki, nowości)
« Odpowiedź #23 dnia: 22 Stycznia 2011, 10:25:12 »
Ja też znalazłem błąd. Karabinek XM596 z granatnikiem po użyciu opcji "użyj granatnika" zmienia wgląd (textury) na AK47 z granatnikiem i lunetą.

Aurelinus

  • Moderator
  • *
  • Wiadomości: 625
    • Mój miniblog tematyczny
Odp: Modpack dla Fallout: New Vegas (zmiany, poprawki, nowości)
« Odpowiedź #24 dnia: 23 Stycznia 2011, 17:55:34 »
Ja też znalazłem błąd. Karabinek XM596 z granatnikiem po użyciu opcji "użyj granatnika" zmienia wgląd (textury) na AK47 z granatnikiem i lunetą.
Ale to tylko błąd modelu, broń zachowuje się normalnie, do poprawki w nast. rewizji.

Nightmaster

  • Nocny strażnik
  • St. chorąży
  • *
  • Wiadomości: 541
  • Betonowa konserwa i ten od rila
Odp: Modpack dla Fallout: New Vegas (zmiany, poprawki, nowości)
« Odpowiedź #25 dnia: 24 Stycznia 2011, 21:29:48 »
a może dałbyś radę umieścić Bozara w kolejnej wersji jako broń specjalną?
Co Cię nie zabije to zabije Cię co innego

Aurelinus

  • Moderator
  • *
  • Wiadomości: 625
    • Mój miniblog tematyczny
Odp: Modpack dla Fallout: New Vegas (zmiany, poprawki, nowości)
« Odpowiedź #26 dnia: 25 Stycznia 2011, 17:57:04 »
a może dałbyś radę umieścić Bozara w kolejnej wersji jako broń specjalną?
Przecież jest - nazywa się Antymaterialna, a w module - BM102. Wersją "seryjną" można nazwać śmiało M249 SAW lub SR-25.

Rezro

  • St. chorąży sztab.
  • *
  • Wiadomości: 4080
  • Why you people care so much where your souls are?
Odp: Modpack dla Fallout: New Vegas (zmiany, poprawki, nowości)
« Odpowiedź #27 dnia: 25 Stycznia 2011, 18:31:23 »
Jeśli już to powinno być "Antymateriałowy" ("Antymateriany" brzmi nieco... mistycznie :@), tyle że nazwa ta się odnosi tylko do wielkokalibrowych karabinów wyborowych. Jeśli faktycznie tam jest to warto było by zmienić jego nazwę na "Bozar" (uprzednio upewniając się że nie jest to WKW, a RKM).

Nightmaster

  • Nocny strażnik
  • St. chorąży
  • *
  • Wiadomości: 541
  • Betonowa konserwa i ten od rila
Odp: Modpack dla Fallout: New Vegas (zmiany, poprawki, nowości)
« Odpowiedź #28 dnia: 25 Stycznia 2011, 18:58:20 »
no właśnie jest podobny, ale mimo wszystko nazwa "Bozar" jest niezła i miło mi się kojarzy;)
Co Cię nie zabije to zabije Cię co innego

Aurelinus

  • Moderator
  • *
  • Wiadomości: 625
    • Mój miniblog tematyczny
Odp: Modpack dla Fallout: New Vegas (zmiany, poprawki, nowości)
« Odpowiedź #29 dnia: 25 Stycznia 2011, 19:18:37 »
no właśnie jest podobny, ale mimo wszystko nazwa "Bozar" jest niezła i miło mi się kojarzy;)
Problem sam sie rozwiązuje, bo po prostu nie ma modelu, który mógłby go "symulować", a nie wygladałby jak zwykły Barett.

Aurelinus

  • Moderator
  • *
  • Wiadomości: 625
    • Mój miniblog tematyczny
Odp: Modpack dla Fallout: New Vegas (zmiany, poprawki, nowości)
« Odpowiedź #30 dnia: 05 Maja 2011, 00:18:31 »
Wersja 10.06:
1. Dodano poprawki z modułu "Operation fixed Terrain" (poprawki "dziur" w terenie i wiszących obiektów)
2. Poprawki błędów zgłoszonych ostatnio na forum min. oczu przeznaczonych dla ghuli, wagi amunicji itp.
3. Dodano submoduł "Pan House Toleruje BoS"
4. Poprawki do oficjalnego patcha 1.3.0.452
5. Najnowsze poprawki z Community patcha 1.10


Proszę przekopiować z nowej wersji wszystkie pliki, których używacie bez wyjątku oraz ściągnąć patch do wersji 10.06, jest na TH pod głównym modułem (wymaga logowania).
« Ostatnia zmiana: 20 Czerwca 2011, 19:29:42 wysłana przez Aurelinus »

MilkyWayPL

  • Sierżant
  • *
  • Wiadomości: 62
Odp: Modpack dla Fallout: New Vegas (zmiany, poprawki, nowości)
« Odpowiedź #31 dnia: 28 Maja 2011, 07:03:14 »
jeżeli użyję tego modpacka, zablokują mi się osiągnięcia ze steama?

Aurelinus

  • Moderator
  • *
  • Wiadomości: 625
    • Mój miniblog tematyczny
Odp: Modpack dla Fallout: New Vegas (zmiany, poprawki, nowości)
« Odpowiedź #32 dnia: 28 Maja 2011, 11:22:23 »
jeżeli użyję tego modpacka, zablokują mi się osiągnięcia ze steama?
Nie.

Marcosan

  • St. plutonowy
  • *
  • Wiadomości: 62
Odp: Modpack dla Fallout: New Vegas (zmiany, poprawki, nowości)
« Odpowiedź #33 dnia: 14 Czerwca 2011, 04:31:06 »
Nawet nie wiesz jak cieszy mnie zmiana tekstur do pistoletu 10 mm te stare strasznie mnie wnerwiały (w trójce tez),
na szczęście SMG 10mm jakoś się broni.

PS:Dawno mnie tu nie było.

Aurelinus

  • Moderator
  • *
  • Wiadomości: 625
    • Mój miniblog tematyczny
Odp: Modpack dla Fallout: New Vegas (zmiany, poprawki, nowości)
« Odpowiedź #34 dnia: 20 Czerwca 2011, 19:31:44 »
Pistolet 10mm to po prostu zmodyfikowany Colt M1911, a smg 10mm to oryginalny TMP (MP9 Steyr) zgodnie z opisami do F1/F2 (choć wyglądem nie odbiegał od tej pokraki z F3/FNV)

Rezro

  • St. chorąży sztab.
  • *
  • Wiadomości: 4080
  • Why you people care so much where your souls are?
Odp: Modpack dla Fallout: New Vegas (zmiany, poprawki, nowości)
« Odpowiedź #35 dnia: 21 Czerwca 2011, 11:17:34 »
Pistolet 10mm to po prostu zmodyfikowany Colt M1911, a smg 10mm to oryginalny TMP (MP9 Steyr) zgodnie z opisami do F1/F2 (choć wyglądem nie odbiegał od tej pokraki z F3/FNV)

Że co? Niby w jaki sposób opisy H&K MP9 z Fo1/2 sugerują że to TMP (który w czasie produkcji tych gier nie był nawet w produkcji)? Co jak co ale to na pewno nie jest TMP... bronie z rodowodem w części pierwszej (takie jak ta) nie mają realnych odpowiedników w świecie rzeczywistych (poza Desertem). Zaś 10mm SMG z Fo3 najprędzej przypomina MP5 Kurz, czy coś w tym stylu... ale na pewno nie TMP.

Aurelinus

  • Moderator
  • *
  • Wiadomości: 625
    • Mój miniblog tematyczny
Odp: Modpack dla Fallout: New Vegas (zmiany, poprawki, nowości)
« Odpowiedź #36 dnia: 24 Czerwca 2011, 11:28:08 »
Produkcję seryjną TMP (MP 9) rozpoczęto w 1992 roku, ale była już w limitowanych seriach (dla wybranych jednostek i  do testów) wcześniej. To prawda, że ten z gry przypomina zarówno MP-5k, MP9 Interdynamic i wczesnego TMP (MP9) po trochu, ale to taki rodzaj pierdoły nad którym szkoda się rozwodzić :piwo:.

Rezro

  • St. chorąży sztab.
  • *
  • Wiadomości: 4080
  • Why you people care so much where your souls are?
Odp: Modpack dla Fallout: New Vegas (zmiany, poprawki, nowości)
« Odpowiedź #37 dnia: 24 Czerwca 2011, 12:04:35 »
Nie krytykuję koncepcji zastąpienia go modelem TMP (bo to obojętne), ale twoje powyższe twierdzenie że to jest TMP i wynika to z opisu w samej grze... a tak nie jest. W Fo1/2 mamy jakiś fikcyjny H&K MP9 i tyle... rzędne TMP.

Aurelinus

  • Moderator
  • *
  • Wiadomości: 625
    • Mój miniblog tematyczny
Odp: Modpack dla Fallout: New Vegas (zmiany, poprawki, nowości)
« Odpowiedź #38 dnia: 26 Czerwca 2011, 23:32:42 »
Wydaje mi się, że porównanie do MP9 Steyr (wczesna, oryginalna wersja TMP) wyczytałem albo na NMA albo czymś takim. W każdym razie sam go nie wymyśliłem  ;).

Rezro

  • St. chorąży sztab.
  • *
  • Wiadomości: 4080
  • Why you people care so much where your souls are?
Odp: Modpack dla Fallout: New Vegas (zmiany, poprawki, nowości)
« Odpowiedź #39 dnia: 27 Czerwca 2011, 11:27:19 »
W swoim czasie też sporo takich bzdur wyczytałem (a przez pewien czas nawet w nie wierzyłem) jak np. z tym że AK-112 (Assault Rifle) to M14... no cóż?