Trzynasty Schron - Postapokalipsa i Fallout
Czerwiec 25, 2019, 18:06:00 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Aktualności: Czy wiesz że... na Trzynastym Schronie wciąż działa system ankiet. Oddaj głos w aktualnej ankiecie
 
   Strona główna   Pomoc Kalendarz Zaloguj się Rejestracja  
Strony: 1 [2] 3 4 ... 7   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Modpack dla Fallout: New Vegas (zmiany, poprawki, nowości)  (Przeczytany 52658 razy)
Marcosan
St. kapral
*
Wiadomości: 62



« Odpowiedz #20 : Styczeń 16, 2011, 23:27:18 »

Fajna  ta nowa wersja ale z tarantulami przesadziłeś Grin jak je zobaczyłem to aż dreszczy dostałem.
Zapisane
Nightmaster
Nocny strażnik
St. chorąży - Redaktor
*
Wiadomości: 541


Betonowa konserwa i ten od rila


« Odpowiedz #21 : Styczeń 17, 2011, 17:45:10 »

znalazłem pewien błąd, otóż znika celownik w trybie TPP po wyjściu z VATS i kliknięciu PPM
Zapisane

Co Cię nie zabije to zabije Cię co innego
Aurelinus
Moderator
*
Wiadomości: 584



WWW
« Odpowiedz #22 : Styczeń 18, 2011, 23:55:28 »

znalazłem pewien błąd, otóż znika celownik w trybie TPP po wyjściu z VATS i kliknięciu PPM
Pisz do Obsidian/Bethesdy, bo sam moduł nic z tym wspólnego mieć nie może. Ewentualnie w odwodzie jest jeszcze producent procesora, karty graficznej, RAMu lub płyty głównej. W każdym razie - u mnie nie znika; sprawdziłem, na wszelki wypadek.
Zapisane
Marcosan
St. kapral
*
Wiadomości: 62



« Odpowiedz #23 : Styczeń 22, 2011, 11:25:12 »

Ja też znalazłem błąd. Karabinek XM596 z granatnikiem po użyciu opcji "użyj granatnika" zmienia wgląd (textury) na AK47 z granatnikiem i lunetą.
Zapisane
Aurelinus
Moderator
*
Wiadomości: 584



WWW
« Odpowiedz #24 : Styczeń 23, 2011, 18:55:34 »

Ja też znalazłem błąd. Karabinek XM596 z granatnikiem po użyciu opcji "użyj granatnika" zmienia wgląd (textury) na AK47 z granatnikiem i lunetą.
Ale to tylko błąd modelu, broń zachowuje się normalnie, do poprawki w nast. rewizji.
Zapisane
Nightmaster
Nocny strażnik
St. chorąży - Redaktor
*
Wiadomości: 541


Betonowa konserwa i ten od rila


« Odpowiedz #25 : Styczeń 24, 2011, 22:29:48 »

a może dałbyś radę umieścić Bozara w kolejnej wersji jako broń specjalną?
Zapisane

Co Cię nie zabije to zabije Cię co innego
Aurelinus
Moderator
*
Wiadomości: 584



WWW
« Odpowiedz #26 : Styczeń 25, 2011, 18:57:04 »

a może dałbyś radę umieścić Bozara w kolejnej wersji jako broń specjalną?
Przecież jest - nazywa się Antymaterialna, a w module - BM102. Wersją "seryjną" można nazwać śmiało M249 SAW lub SR-25.
Zapisane
Rezro
St. chorąży
*
Wiadomości: 3999


Why you people care so much where your souls are?


« Odpowiedz #27 : Styczeń 25, 2011, 19:31:23 »

Jeśli już to powinno być "Antymateriałowy" ("Antymateriany" brzmi nieco... mistycznie O kurde!), tyle że nazwa ta się odnosi tylko do wielkokalibrowych karabinów wyborowych. Jeśli faktycznie tam jest to warto było by zmienić jego nazwę na "Bozar" (uprzednio upewniając się że nie jest to WKW, a RKM).
Zapisane
Nightmaster
Nocny strażnik
St. chorąży - Redaktor
*
Wiadomości: 541


Betonowa konserwa i ten od rila


« Odpowiedz #28 : Styczeń 25, 2011, 19:58:20 »

no właśnie jest podobny, ale mimo wszystko nazwa "Bozar" jest niezła i miło mi się kojarzy;)
Zapisane

Co Cię nie zabije to zabije Cię co innego
Aurelinus
Moderator
*
Wiadomości: 584



WWW
« Odpowiedz #29 : Styczeń 25, 2011, 20:18:37 »

no właśnie jest podobny, ale mimo wszystko nazwa "Bozar" jest niezła i miło mi się kojarzy;)
Problem sam sie rozwiązuje, bo po prostu nie ma modelu, który mógłby go "symulować", a nie wygladałby jak zwykły Barett.
Zapisane
Aurelinus
Moderator
*
Wiadomości: 584



WWW
« Odpowiedz #30 : Maj 05, 2011, 00:18:31 »

Wersja 10.06:
1. Dodano poprawki z modułu "Operation fixed Terrain" (poprawki "dziur" w terenie i wiszących obiektów)
2. Poprawki błędów zgłoszonych ostatnio na forum min. oczu przeznaczonych dla ghuli, wagi amunicji itp.
3. Dodano submoduł "Pan House Toleruje BoS"
4. Poprawki do oficjalnego patcha 1.3.0.452
5. Najnowsze poprawki z Community patcha 1.10


Proszę przekopiować z nowej wersji wszystkie pliki, których używacie bez wyjątku oraz ściągnąć patch do wersji 10.06, jest na TH pod głównym modułem (wymaga logowania).
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 20, 2011, 19:29:42 wysłane przez Aurelinus » Zapisane
MilkyWayPL
St. kapral
*
Wiadomości: 62


« Odpowiedz #31 : Maj 28, 2011, 07:03:14 »

jeżeli użyję tego modpacka, zablokują mi się osiągnięcia ze steama?
Zapisane
Aurelinus
Moderator
*
Wiadomości: 584



WWW
« Odpowiedz #32 : Maj 28, 2011, 11:22:23 »

jeżeli użyję tego modpacka, zablokują mi się osiągnięcia ze steama?
Nie.
Zapisane
Marcosan
St. kapral
*
Wiadomości: 62



« Odpowiedz #33 : Czerwiec 14, 2011, 04:31:06 »

Nawet nie wiesz jak cieszy mnie zmiana tekstur do pistoletu 10 mm te stare strasznie mnie wnerwiały (w trójce tez),
na szczęście SMG 10mm jakoś się broni.

PS:Dawno mnie tu nie było.
Zapisane
Aurelinus
Moderator
*
Wiadomości: 584



WWW
« Odpowiedz #34 : Czerwiec 20, 2011, 19:31:44 »

Pistolet 10mm to po prostu zmodyfikowany Colt M1911, a smg 10mm to oryginalny TMP (MP9 Steyr) zgodnie z opisami do F1/F2 (choć wyglądem nie odbiegał od tej pokraki z F3/FNV)
Zapisane
Rezro
St. chorąży
*
Wiadomości: 3999


Why you people care so much where your souls are?


« Odpowiedz #35 : Czerwiec 21, 2011, 11:17:34 »

Pistolet 10mm to po prostu zmodyfikowany Colt M1911, a smg 10mm to oryginalny TMP (MP9 Steyr) zgodnie z opisami do F1/F2 (choć wyglądem nie odbiegał od tej pokraki z F3/FNV)

Że co? Niby w jaki sposób opisy H&K MP9 z Fo1/2 sugerują że to TMP (który w czasie produkcji tych gier nie był nawet w produkcji)? Co jak co ale to na pewno nie jest TMP... bronie z rodowodem w części pierwszej (takie jak ta) nie mają realnych odpowiedników w świecie rzeczywistych (poza Desertem). Zaś 10mm SMG z Fo3 najprędzej przypomina MP5 Kurz, czy coś w tym stylu... ale na pewno nie TMP.
Zapisane
Aurelinus
Moderator
*
Wiadomości: 584



WWW
« Odpowiedz #36 : Czerwiec 24, 2011, 11:28:08 »

Produkcję seryjną TMP (MP 9) rozpoczęto w 1992 roku, ale była już w limitowanych seriach (dla wybranych jednostek i  do testów) wcześniej. To prawda, że ten z gry przypomina zarówno MP-5k, MP9 Interdynamic i wczesnego TMP (MP9) po trochu, ale to taki rodzaj pierdoły nad którym szkoda się rozwodzić Dobre piwo, a nawet dwa!.
Zapisane
Rezro
St. chorąży
*
Wiadomości: 3999


Why you people care so much where your souls are?


« Odpowiedz #37 : Czerwiec 24, 2011, 12:04:35 »

Nie krytykuję koncepcji zastąpienia go modelem TMP (bo to obojętne), ale twoje powyższe twierdzenie że to jest TMP i wynika to z opisu w samej grze... a tak nie jest. W Fo1/2 mamy jakiś fikcyjny H&K MP9 i tyle... rzędne TMP.
Zapisane
Aurelinus
Moderator
*
Wiadomości: 584



WWW
« Odpowiedz #38 : Czerwiec 26, 2011, 23:32:42 »

Wydaje mi się, że porównanie do MP9 Steyr (wczesna, oryginalna wersja TMP) wyczytałem albo na NMA albo czymś takim. W każdym razie sam go nie wymyśliłem  Wink.
Zapisane
Rezro
St. chorąży
*
Wiadomości: 3999


Why you people care so much where your souls are?


« Odpowiedz #39 : Czerwiec 27, 2011, 11:27:19 »

W swoim czasie też sporo takich bzdur wyczytałem (a przez pewien czas nawet w nie wierzyłem) jak np. z tym że AK-112 (Assault Rifle) to M14... no cóż?
Zapisane
Strony: 1 [2] 3 4 ... 7   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Kanał RSS Trzynastego Schronu Trzynasty Schron na Twitterze Trzynasty Schron na Facebooku Trzynasty Schron na Tumblr Trzynasty Schron na Instagramie Postapokalipsa bez ograniczeń! Radia Trzynastego Schronu na TubaFM Trzynasty Schron na YouTube
Działa na MySQL Działa na PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2011, Simple Machines Prawidłowy XHTML 1.0! Prawidłowy CSS!