Autor Wątek: Modpack dla Fallout: New Vegas (zmiany, poprawki, nowości)  (Przeczytany 67788 razy)

Aurelinus

  • Moderator
  • *
  • Wiadomości: 625
    • Mój miniblog tematyczny
Odp: Modpack dla Fallout: New Vegas (zmiany, poprawki, nowości)
« Odpowiedź #40 dnia: 30 Czerwiec 2011, 19:39:29 »
W swoim czasie też sporo takich bzdur wyczytałem (a przez pewien czas nawet w nie wierzyłem) jak np. z tym że AK-112 (Assault Rifle) to M14... no cóż?
Tak naprawdę to to "zastępowanie" ma niewiele wspólnego z fizyczną podmianą - cały arsenał w obu modułach to zwyczajnie nowy set broni, tłumaczenie, że coś tam coś zastępuje jest dla tych "mniej kojarzących". :afr

MilkyWayPL

  • St. kapral
  • *
  • Wiadomości: 62
Odp: Modpack dla Fallout: New Vegas (zmiany, poprawki, nowości)
« Odpowiedź #41 dnia: 03 Grudzień 2011, 20:38:46 »
Witam.

Pobrałem, zainstalowałem, i mam kilka pytań...

Jakie są sposoby na powiększenie życia, czy ilości miejsca w plecaku? 70kg to ostro za mało, równie i 110 hp...
Zabijają mnie jednym strzałem z rugera...

Miało być 2 punkty do stat za 1 zdobyty, tymczasem 1 punkt = 1 punkt...

Giwery są na prawdę dobre, ale pomysł np. z oddzielnymi kapslami jest zrobiony na siłę dla
"staruchów". Czego się czepiacie, pomysł z kapslami był świetny...
No ale mniejsza o to, jak zwiększyć życie?! utknąłem na bizonie :D

Aurelinus

  • Moderator
  • *
  • Wiadomości: 625
    • Mój miniblog tematyczny
Odp: Modpack dla Fallout: New Vegas (zmiany, poprawki, nowości)
« Odpowiedź #42 dnia: 05 Grudzień 2011, 11:54:43 »
Jakie są sposoby na powiększenie życia, czy ilości miejsca w plecaku? 70kg to ostro za mało, równie i 110 hp...
Większość przeciwników nie ma więcej. Udźwig jest jak najbardziej sensowny, a najprostszy sposób podniesienia udźwigu - plecak.

Miało być 2 punkty do stat za 1 zdobyty, tymczasem 1 punkt = 1 punkt...
Tylko do głównych umiejętności, i na pewno tak jest (z wyjątkiem awansu 0 -> 1).

pomysł np. z oddzielnymi kapslami jest zrobiony na siłę dla
"staruchów". Czego się czepiacie, pomysł z kapslami był świetny...
Nie był, bo walił centralnie ekonomię gry, teraz przynajmniej jest jako-taka, choć nadal te tysiące monet są dla mnie przerażające i niewiarygodne, ale tu już niewiele więcej wymyślę.

MilkyWayPL

  • St. kapral
  • *
  • Wiadomości: 62
Odp: Modpack dla Fallout: New Vegas (zmiany, poprawki, nowości)
« Odpowiedź #43 dnia: 05 Grudzień 2011, 16:46:06 »
No i ginę od pierwszego strzału...
Nawet Vatsa nie zdążę uruchomić, a jak dostaniesz w łape, to już koniec :D
żaden stimpak nie pomoże. trzeba uruchamiać od nowa.

A w dupę z takim modem, chyba że rzeczywiście coś zchrzaniłem... Może powinienem wszystkie punkty wydać na wytrzymałość?! -.-

Kamilos

  • St. sierżant
  • *
  • Wiadomości: 246
Odp: Modpack dla Fallout: New Vegas (zmiany, poprawki, nowości)
« Odpowiedź #44 dnia: 06 Grudzień 2011, 07:41:39 »
No i ginę od pierwszego strzału...
Nawet Vatsa nie zdążę uruchomić, a jak dostaniesz w łape, to już koniec :D
żaden stimpak nie pomoże. trzeba uruchamiać od nowa.

A w dupę z takim modem, chyba że rzeczywiście coś zchrzaniłem... Może powinienem wszystkie punkty wydać na wytrzymałość?! -.-
Staraj się robić uniki ;)

Aurelinus

  • Moderator
  • *
  • Wiadomości: 625
    • Mój miniblog tematyczny
Odp: Modpack dla Fallout: New Vegas (zmiany, poprawki, nowości)
« Odpowiedź #45 dnia: 06 Grudzień 2011, 16:03:12 »
No i ginę od pierwszego strzału...
Nawet Vatsa nie zdążę uruchomić, a jak dostaniesz w łape, to już koniec :D
żaden stimpak nie pomoże. trzeba uruchamiać od nowa.

A w dupę z takim modem, chyba że rzeczywiście coś zchrzaniłem... Może powinienem wszystkie punkty wydać na wytrzymałość?! -.-
Gra z modpackiem nie polega natym, by szarżować z gołą dupą na bat, ale myśleć i nie ryzykowac starć z góry przegranych - jak w życiu. Modyfikacja jest tak pomyślana, byś unikał niewiarygodnych starć "jeden na pięciu" i prób pakerowania przeciw silniejszym przeciwnikom. na wszystkich przychodzi czas... Ciekawe, czy gdybym teraz dał ci do ręki gnata, to w te pędy poszedłbyś rozwalić wszystkich na najbliższym posterunku policji...? Z ciekawości powiem ci, że do tarczy trafiam z Walthera P99 18/20, ale do rzutek 1/100, a do ruchomego celu ani razu, pomimo niezłej wprawy. Grę wraz z modem przechodzę z WYT = 4 i nigdy jej nie podnoszę. Zacznij ruszac głową, to nie FPS, ani inny durny shooter.

MilkyWayPL

  • St. kapral
  • *
  • Wiadomości: 62
Odp: Modpack dla Fallout: New Vegas (zmiany, poprawki, nowości)
« Odpowiedź #46 dnia: 06 Grudzień 2011, 20:33:07 »
Fallouta 3 przechodziłem 2 razy a new vegas 4, i wszystko mi raczej odpowiadało, tylko te bronie mogły by być lepsze.
Raczej nie wyobrażam sobie grać tak jak teraz, choćby przez to że po oberwaniu w rękę nie da się już nic zrobić.

Pozdrawiam...

Kamilos

  • St. sierżant
  • *
  • Wiadomości: 246
Odp: Modpack dla Fallout: New Vegas (zmiany, poprawki, nowości)
« Odpowiedź #47 dnia: 07 Grudzień 2011, 07:22:36 »
W takim razie to nie jest mod dla Ciebie. Ja chętnie go wypróbuję w wolnym czasie :)

Aurelinus

  • Moderator
  • *
  • Wiadomości: 625
    • Mój miniblog tematyczny
Odp: Modpack dla Fallout: New Vegas (zmiany, poprawki, nowości)
« Odpowiedź #48 dnia: 07 Grudzień 2011, 11:22:59 »
Fallouta 3 przechodziłem 2 razy a new vegas 4, i wszystko mi raczej odpowiadało, tylko te bronie mogły by być lepsze.
Jak grałem w pacmana, to też mi się podobał, ale od Fallouta wymagam jakiegos poziomu wyzwania, a nie ma go ani odrobiny w podstawowej wersji zarówno F3 jak i FNV. To zwykłe, bardzo przeciętne shootery z badziewnym systemem walki i proste na tyle, by konsolowcy dawali radę.
Raczej nie wyobrażam sobie grać tak jak teraz, choćby przez to że po oberwaniu w rękę nie da się już nic zrobić.

Pozdrawiam...
Cóż, zderzenie z realizmem w grze bywa bolesne.

kryspin013

  • St. sierżant
  • *
  • Wiadomości: 412
Odp: Modpack dla Fallout: New Vegas (zmiany, poprawki, nowości)
« Odpowiedź #49 dnia: 08 Styczeń 2012, 02:05:00 »
Eee... Możesz mi coś wyjaśnić ? Z modpackiem i włączonym hardcore mode moja postać ma maks 137 (kg?) udźwigu co sprawia, że przy sobie mogę mieć tylko pancerz wspomagany, hełm, p94 i 43 ogniwa do niego... Czy aby na pewno powinno tak być? Rozumiem, że "hardcor" ale bez przesady.

Aurelinus

  • Moderator
  • *
  • Wiadomości: 625
    • Mój miniblog tematyczny
Odp: Modpack dla Fallout: New Vegas (zmiany, poprawki, nowości)
« Odpowiedź #50 dnia: 10 Styczeń 2012, 13:39:36 »
Czy aby na pewno powinno tak być? Rozumiem, że "hardcor" ale bez przesady.
Nie widzę żadnej przesady w dość realnym udźwigu. Jak chcesz targać tony złomu i śmigać jak pershing to sobie wykup Perka albo dokup plecak. W rzeczywistości powinien być jeszcze mniejszy, ale to byłaby już przesada, a tak możesz się uzbroić na rozsądnym poziomie i cos tam jeszcze wsadzić w kieszenie, co nie oznacza, że wetkniesz sobie grabie i trzy łopaty w pancerz wspomagany. poza tym jak dorwiesz "szkolenie z PA" to pancerz pozwoli również dźwiać więcej.

kryspin013

  • St. sierżant
  • *
  • Wiadomości: 412
Odp: Modpack dla Fallout: New Vegas (zmiany, poprawki, nowości)
« Odpowiedź #51 dnia: 10 Styczeń 2012, 16:04:23 »
Pytam bo nie zacząłem grać od nowa tylko od save i nie byłem pewny czy to jest błąd czy nie. A wymieniając przedmioty, które mogę mieć na sobie bez obciążenia miałem na myśli tylko te i żadne inne Tzn "pancerz wspomagany, hełm, p94 i 43 ogniwa", nic więcej, żadnych kapsli, stimpacków i innych... To już w Fo2 mogłeś więcej udźwignąć ;]

Ale mniejsza... Mam jeszcze jedno pytanie. Przy rozpoczęciu gry od nowa i wyborze cech niektóre z nich są po angielsku. Błąd czy brak tłumaczenia?

Aurelinus

  • Moderator
  • *
  • Wiadomości: 625
    • Mój miniblog tematyczny
Odp: Modpack dla Fallout: New Vegas (zmiany, poprawki, nowości)
« Odpowiedź #52 dnia: 11 Styczeń 2012, 10:28:33 »
Ale mniejsza... Mam jeszcze jedno pytanie. Przy rozpoczęciu gry od nowa i wyborze cech niektóre z nich są po angielsku. Błąd czy brak tłumaczenia?
Jeśli grasz tylko z moją modyfikacją i modami do niej dostosowanymi (opcjonalne), to wszystkie są przetłumaczone.
Jeśli jest błąd to raczej po twojej stronie (choć nie wykluczam, że coś mogło umknąć przy tłumaczeniu; musiałbyś mi podać co, by sprawdzić), i jeśli masz wątpliwości jak go znaleźć, to potrzebuję screena z twojego katalogu data i z ustawienia plików w FoMM.

kryspin013

  • St. sierżant
  • *
  • Wiadomości: 412
Odp: Modpack dla Fallout: New Vegas (zmiany, poprawki, nowości)
« Odpowiedź #53 dnia: 11 Styczeń 2012, 15:43:05 »
Instalowałem ręcznie mod, to pewnie przez to ;)

kryspin013

  • St. sierżant
  • *
  • Wiadomości: 412
Odp: Modpack dla Fallout: New Vegas (zmiany, poprawki, nowości)
« Odpowiedź #54 dnia: 28 Styczeń 2012, 12:04:53 »
Pytanie na szybko: Da się zrobić tak, żeby mieć na komputerze dwie wersje F:NV, jedną z modpackiem a drugą bez?

Aurelinus

  • Moderator
  • *
  • Wiadomości: 625
    • Mój miniblog tematyczny
Odp: Modpack dla Fallout: New Vegas (zmiany, poprawki, nowości)
« Odpowiedź #55 dnia: 28 Styczeń 2012, 19:29:28 »
Pytanie na szybko: Da się zrobić tak, żeby mieć na komputerze dwie wersje F:NV, jedną z modpackiem a drugą bez?
Zainstaluj czysty FNV gdzieś poza Program Files, najlepiej na osobnym dysku, w katalogu np. "Fallout NV". Skopiuj go w całości do nowego, np. pod nazwą "Fallout NV Modpack". Teraz zainstaluj FoMM dla Fallout NV. Zainstaluj modpack do tej drugiej wersji (w całości oczywiście, w zależności od tego co cię interesuje, możesz też zrobić odwrotnie - zainstalowac modpack do "Fallout NV", to bez znaczenia o ile nie zainstalujesz w obu).

Będziesz miał:
D:Fallout NV/
D:Fallout NV Modpack/ ( z zainstalowanym modułem)

Teraz wystarczy katalog Fallout NV nazwać "Fallout NV backup", a katalog "Fallout NV Modpack" > "Fallout NV" i możesz grać. I odwrotnie, jeśli chcesz grać w czysty FNV.
Przechodząc na odpowiednią wersje musisz zawsze zmienic nazwę katalogu, a drugi backupować, inaczej nie pójdzie.
« Ostatnia zmiana: 28 Styczeń 2012, 19:32:25 wysłana przez Aurelinus »

Jagoda

  • St. kapral
  • *
  • Wiadomości: 55
Odp: Modpack dla Fallout: New Vegas (zmiany, poprawki, nowości)
« Odpowiedź #56 dnia: 09 Kwiecień 2012, 15:42:24 »
Witam.

Nie wiem, może jestem jakaś nie ogarnięta, ale jak mam zrozumieć instrukcję Instalki, która znajduje się w paczce Aurelinusa. Drugi punkt wygląda następująco:

Cytuj
Skopiuj/przenieś całą zawartość katalogu "DATA" do głównego katalogu gry (SteamApps\common\fallout new vegas enplczru\), proszę zwrócić uwagę na zachowanie ścieżek i katalogów tak jak w grze i paczce (nie używać Winzipa).

JA w ogóle tego nie rozumiem. Czy znaczy to, że mam przenieść wszystkie pliki i foldery, które są w folderze DATA? Czy może przenieść te z paczki :/ Ja jestem skoło0wana :/
« Ostatnia zmiana: 09 Kwiecień 2012, 15:45:18 wysłana przez Jagoda »

Aurelinus

  • Moderator
  • *
  • Wiadomości: 625
    • Mój miniblog tematyczny
Odp: Modpack dla Fallout: New Vegas (zmiany, poprawki, nowości)
« Odpowiedź #57 dnia: 09 Kwiecień 2012, 21:55:49 »
Drugi punkt wygląda następująco:

Cytuj
Skopiuj/przenieś całą zawartość katalogu "DATA" do głównego katalogu gry (SteamApps\common\fallout new vegas enplczru\), proszę zwrócić uwagę na zachowanie ścieżek i katalogów tak jak w grze i paczce (nie używać Winzipa).

JA w ogóle tego nie rozumiem. Czy znaczy to, że mam przenieść wszystkie pliki i foldery, które są w folderze DATA? Czy może przenieść te z paczki :/ Ja jestem skoło0wana :/
Kobiety...  :auc

Jagoda, aniele: w głównym katalogu gry masz folder "data". Taki sam folder "DATA" masz w paczce. Kopiujesz zawartość "DATA" do "data" lub nadpisujesz katalogiem "DATA" katalog/folder "data". Na jedno wychodzi. Folder "DATA" zawiera kolejne podkatalogi/foldery np. "meshes", "textures" itp. Total Commander Eksplorator Windows przy kopiowaniu zachowują tę strukturę (tzn. data>meshes albo data>textures) a Winzip nie.
Używając Winzipa wypakujesz pliki bez ścieżek, w efekcie w katalogu gry "data" będziesz miała równolegle wypakowane wszystkie podkatalogi jak leci, a tak nie ma być, bo potem gra nie widzi modeli tekstur itp.
« Ostatnia zmiana: 09 Kwiecień 2012, 22:02:06 wysłana przez Aurelinus »

Jagoda

  • St. kapral
  • *
  • Wiadomości: 55
Odp: Modpack dla Fallout: New Vegas (zmiany, poprawki, nowości)
« Odpowiedź #58 dnia: 11 Wrzesień 2012, 20:29:37 »
Witam.

Mam pytanie odnośnie modyfikacji Aurelinusa. Czy da się ją zainstalować za pomocą Nexus Mod Manager ?

Geidon

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 4
Odp: Modpack dla Fallout: New Vegas (zmiany, poprawki, nowości)
« Odpowiedź #59 dnia: 14 Wrzesień 2012, 14:36:09 »
Nie wiem czy to odpowiedni temat ale czy wie ktoś czy istnieje mod który przywraca właściwości książek z poprzednich gier? Bo wolę żeby po przeczytaniu dostać +5 do broni palnej na stałe niż na czas. Bo to trochę głupie że po przeczytaniu efekt jest na jakiś czas. Strasznie nasz bohater ma krótką pamięć.