Autor Wątek: Modpack dla Fallout: New Vegas (zmiany, poprawki, nowości)  (Przeczytany 79252 razy)

Aurelinus

  • Moderator
  • *
  • Wiadomości: 625
    • Mój miniblog tematyczny
Modpack dla Fallout: New Vegas (zmiany, poprawki, nowości)
« dnia: 25 Października 2010, 07:56:59 »
Link:
http://hrothgar.pl/viewtopic.php?t=1150

Zapraszam

Zmiany (skrócona lista):
1.01. Poprawki w mechanice, w większości te same co w Fallout 3, wzmocnione pancerze, sensowniejsze obrażenia, agresywniejsze AI, itp.
1.01a. liczba punktów umiejętności liczona jest jako bazowe 5 + 1xINT (max. = 15 +inne bonusy)
1.01b. liczba kg udźwigu jest liczona jako 20 + 10 za każdy punkt siły (max. = 120 lbs = ok. 50 kg +chemia, perki itp.)
1.01c. liczba punktów akcji jest liczona jako 20 + 10 za każdy pkt. zręczności (max. = 120 + chemia, perki itp.)
1.01d. Obniżone bonusy za kolejny level, urealnione zależności bojowe od pkt. umiejętności i awansów
1.02. Tagskille jak w Fallout/Fallout 2 (tzn. 2 pkt za wydany 1)
1.03. Poprawiony skopany treshold broni/obrażeń (z 0.8 do 0.95)
1.04. Nowa lista traitów i perków (zestawienie poniżej)
1.05. Zmieniona zasada leczenia za pomoca torby lekarskiej, wymaga znajomości medycyny
1.06. Zmiany niektórych napojów i jedzenia na sensowne efekty i poprawiona waga większości przedmiotów
1.07. Walutą jest teraz zgodnie z Fallout 2 złota moneta, kapsle Sunset Sarsaparilli i Nuca-Coli są naliczane i traktowane jako osobne przedmioty (pozostała nazwa "kapsle" z uwagi na treść dialogów)
1.08. Przyłączalni NPCe mają teraz realną broń i pancerze oraz wymagają leczenia

1.09. Zmienione modele broni i urealnione nazwy w konwencji klasyki F1/F2/F:T, dodane tylko takie, które mogłyby znaleźć się na terenie gry (zestawienie broni poniżej)
1.10. Karabin Gaussa jest teraz znowu bronią palną (z oryginalnym dźwiękiem), jak w klasyce, zasilanie amunicją 2mm
1.11. Amunicja 7,62x39 mm (do karabinków AK), .50 AE i .50 HP (do niektórych pistoletów), .338 LM (do broni snajperskich) oraz zmieniono archaiczną amunicję 45-70 na .45 ACP
1.12. Dodatkowo uzupełniono listę amunicji o brakujące wersję JHP, AP i specjalne
1.13. Zrewidowane obrażenia broni, ciężar zbliżony do oryginalnych,
1.14. Zmienione i rozbudowane wizjery lunet
1.15. Plecaki +10, +15 i +25 kg dla balansu obniżonej wagi
1.16. Hełm Infiltracyjny (z noktowizją, pasuje do kilku pancerzy, np. chińskiego, zwiadowcy)
1.17. Wszystkie hełmy pancerzy wspomaganych również wyposażono w noktowizję (włączana jak latarka pipboya)
1.18. Kompanieros mogą zmieniać stroje i są ładniejsi (zmiany dotyczą również innych postaci)
1.19. Zmieniony udźwig, do sensownych rozmiarów (zmniejszony do bazowych 20 lbs = ok. 10 kg + 10 lbs/5 kg za 1 pkt. siły), prędkość poruszania, ilośc PW itp.
1.20. Unikalny Pancerz bojowy i Hełm Ducha Pustyni
1.21. Dodatkowe kolory hełmów bojowych i pancerzy, bandan oraz maska typu balaclava, nowe ubrania NPców
1.22. Właściwości pancerzy są teraz uzależnione od noszenia lub braku kompletu stroju, jeśli jest dostępny
1.23. Pancerze wspomagane nie wymagają szkolenia, natomiast szkolenie poprawia ich statystyki
1.24. Reakcje frakcji przeniesione z pancerzy na hełmy, to chyba ma większy sens
1.25. Nowa wersja pancerza Strażników RNK (oficerska), lepsze statsy, ładniejszy wygląd (unikalny)
1.26. Niektóre pancerze (podstawowy skórzany, niektóre bojowe i chiński) można teraz ulepszyć na stole warsztatowym
1.27. Kilka nowych wersji strojów skórzanych, pled kamuflujący (unikalny, w sklepach), nowe stroje prostytutek
1.28. Dodatkowe modele oczu, włosów, zmieniony model ciała kobiecego na Type3
1.29. Zmienione modele niektórych pancerzy bojowych: pancerz marines z Crysisa, Fear i z modułu "Dragonskin" do F3, oraz unikalny pancerz Teamu Alfa z RE 5

1.30. Nowe stworzenia: świnioszczur, szczur wędrowny, kanalizacyjny i schorowany + tworzenie gulaszu ze świonioszczura

1.31. Podmieniony celownik na taki, jak w module do Fallout 3 (radiator)
1.32. W ekwipunku znajdziecie drobny przedmiot do odczytu podstawowych parametrów otoczenia, fajna zabawka
1.33. Dodatkowe ikonki dla różnego złomu i broni

Poprawki questów, nazw i opisów, lista poprawek jest ogromna (w zasadzie kompletny zestaw z tzw. "Compiled patch", poprawiony i uzupełniony przeze mnie (http://forums.bethsoft.com/index.php?/topic/1134249-relz-community-bug-fix-compilation-patch/) min.:
1.34. Poprawki kolizji obiektów
1.35. Poprawione dźwięki broni, dodano nowe, charakterystyczne dla danego typu broni
1.36. Bardziej stylowi ludzie w kasynie, kilka poprawek postaci niezależnych, więcej postaci w Goodsprings i innych miejscach,
1.37. Poprawiona frakcja Boona
1.38. Poprawione wszystkie nie działające perki, min. związane z Wyzwaniami
1.39. Poprawiony Andy, by móc go przyłączyć przy kolejnych rozmowach
1.40. Poprawiony quest Veroniki (opcjonalnie)
1.41. Poprawione upierdliwe Radio Vegas
1.42. Poprawiony quest Neila w Czarnych Górach
1.43. Poprawki Van Graffów i MacCaranów
1.44. Zaadaptowany tzw. community patch ver.06

2. Tzw. update 01, update 2 i 3 są kompatybilne z modułem, proszę przeczytać plik instalacyjny

3. Opcjonalne:
--------------
Moduły dostosowane do paczki, przetłumaczone (niektóre częściowo), które można wykorzystać dla urozmaicenia rozgrywki, ale nie jest to konieczne.

3.1. "Skalowanie Czasu W Grze", jest tłumaczeniem modułu "Imps_TimeScale_Adjuster" - pozwala zmienić skalowanie czasu w grze
3.2. "Alternatywne Animacje Noszenia Broni" - poprawione ustawienia animacji broni, wymaga oryginalnych animacji z F3
3.3. "Animacje ruchu postaci z Fallout 3" - przywrócone animacje postaci (ruch) z Fallout 3, nowe są sztywne jak kij od szczotki
3.4. "Efekt kolorowej mapy świata" - moduł umożliwiający uzyskanie kolorowej mapy (bardzo klimatyczna)
3.5. "PipWareUI_NV" - zmodyfikowany ekran pipboya, umożliwia śledzenie efektów w trybie "jestem twardzielem" bez koniecznosci przełączania ekranów
3.6. "Efekty użycia chemii" - dodatkowe efekty wizualne zażywania środków chemicznych i choroby radiacyjnej (upierdliwe i trochę przesadzone)
3.7. "Nevada_Skies" - dodatkowe efekty pogodowe w postaci burz piaskowych, opadów itp., wymaga ściągnięcia głównego archiwum z Nexusa
3.8. "Poprawiona Frakcja Kajdaniarzy" - poprawka, umożliwiająca wspołpracę z kajdaniarzami bez nagłych napadów furii ze strony postaci w budynku Więzienia (to jest lekki cheat)
3.9. "Skradanie się bez monitów" - usuwa denerwujące informacje [ukrycie], [zauważono] itp.
3.10. "New Vegas Bounties" - moduł z bardzo rozbudowanym questem (łowca głów), przetłumaczony tylko w niewielkiej części, ale dopasowany do modpacka
3.11. "Chata w Goodsprings" - możliwość szybkiego zdobycia własnego lokum w grze
3.12. Asystent bojowy - adaptacja modułu "THE5_Combat_Assistant" - pozwala na stworzenie przedmiotu Kontrolka wspomagania wizji (stół warsztatowy), który umożliwia podłączenie podglądu termowizyjnego oraz wspomagania wizji dla hełmu T51, Enklawy (Ocalałych), bojowego Strażników i Oficera RNK, Lowcy Anomalii, bojowego Mk2 i chińskiego
3.13. "Tailor_Maid_NV" - składanie ubrań i pancerzy z kawałków, wymaga ściągnięcia głównego archiwum z Nexusa
3.14. "Charyzma limituje ilość towarzyszy" - adaptacja modułu "Charisma_Based_Follower_Limits"

4. Zestawienie broni (tylko zmiany i nowości w broni palnej/energetycznej):
--------------------
01. Obrzyn - w menu można wybrać tryb strzelania,
02. Beretta M9F - pistolet 9mm
03. Beretta SE - pistolet .357 cala, znany z serii Resident Evil, tylko w sklepach,
04. Browning HP - zmieniona nazwa z pistoletu 9 mm,
05. Browning Mk2 - zmieniona nazwa i amunicja unikalnego pistoletu 9mm,
06. Colt 6520 - zmieniona nazwa i model pistoletu 10mm,
07. Desert Eagle VII - pistolet .357 cala
08. Desert Eagle XIX - pistolet .44 cala (rzadki)
09. Desert Eagle .50 - pistolet .50 cala (tylko w sklepach)
10. Apolllo - zmieniona nazwa unikalnego pistoletu laserowego
11. Wattz 1000 - zmieniony model i nazwa pistoletu laserowego
12. M1911 - pistolet .45 ACP
13. M1911-A1 - pistolet .45 ACP
14. M1911 GO - pistolet .45 ACP (rzadki)
15. M1911 MEU - pistolet .45 ACP (zmieniony model i nazwa unikalnego pistoletu "Mega Debug", oryginalnie nie występował w grze)
16. Ingram MAC-10, smg .45 ACP
17. Intertec, smg 9mm
18. MP5k, pistolet maszynowy 9mm
19. MP9 - zmieniony model i nazwa pistoletu maszynowego 10mm
20. P90c - smg 10mm (tylko w sklepach)
21. Skorpion - smg 10mm
22. UZI - smg 9mm
23. AMT - pistolet .22RL
24. SIG P220 - pistolet .45 ACP (tylko w sklepach)
25. SIG P226 9mm - pistolet (dość rzadki)
26. SIG P226 10mm - pistolet (tylko w sklepach)
27. Colt python - unikalna broń Raula
28. M500 Magnum - rewolwer .50 cala, unikalny
29. Ruger GP-100 - rewolwer .44 cala
30. SV Infinity - unikalna broń Veroniki
31. FN-FAL - karabin 7.62x51mm, unikalna broń Lily
32. AR-10 - karabin 7,62x51mm
33. Ak-102 - karabinek 5,56mm (zakładanie/zdejmowanie tłumika w menu pipboya)
34. Ak-47 - karabinek 7,62x39mm, modyfikacje na stole warsztatowym, przełączanie trybów karabinek/granatnik w menu pipboya
35. Ak-47s - karabinek 7,62x39mm, modyfikacje na stole warsztatowym, przełączanie trybów karabinek/granatnik w menu (zakładanie/zdejmowanie tłumika w menu)
36. Aks-103 - karabinek 7,62x39mm, modyfikacje na stole warsztatowym, przełączanie trybów karabinek/granatnik w menu (zakładanie/zdejmowanie tłumika w menu)
34. G36 - karabinek 5,56mm modyfikacje na stole warsztatowym, przełączanie trybów karabinek/granatnik w menu
35. M16(A1) - karabinek 5,56mm - (zmieniony model i nazwa Standardowego karabinu wojskowego)
36. M4 - karabinek 5,56mm - (zmieniony model i nazwa Karabinu szturmowego)
37. M4A1 - karabinek 5,56mm - unikalny model karabinka M4 (tylko w sklepach), modyfikacje na stole warsztatowym, przełączanie trybów karabinek/granatnik w menu
38. SG-550 - karabinek 5,56mm, modyfikacje na stole warsztatowym, przełączanie trybów karabinek/granatnik w menu
39. M1 Thompson - pist. maszynowy .45 cala
40. M635 - pist. maszynowy 9mm
41. MP40 - pist. maszynowy 9mm
42. MP5 - pist. maszynowy 9mm
43. MP5SD - pist. maszynowy z tłumikiem 9mm
44. MP5TLF - pist. maszynowy z latarką 9mm (tylko w sklepach), włączanie latarki w menu, rozbudowa na stole
45. Thompson M1928 - pist. maszynowy .45 cala (różny od M1 Thompson, jak w rzeczywistości)
46. Walther MP - pist. maszynowy 9mm
47. M1918 BAR - rkm 7,62x63mm
48. M249SAW - rkm 5,56mm (rzadki)
49. M60 - rkm (zmieniona nazwa Lekkiego karabinu maszynowego)
50. MG3 - rkm 7,62x51mm (w rzeczywistości wariant MG42)
51. Granatnik Enforcer - 40mm, zastąpił unikalny granatnik 40mm
52. Granatnik EX-41 - 25mm, zmiana nazwy granatnika sekuritronów
53. Granatnik M79 - zmiana nazwy granatnika 40mm
54. Colt Rangemaster - karabin .223 cala, zmiana nazwy i amunicji karabinu myśliwskiego
55. FN L1A1 - karabin 7,62x51mm, zmiana nazwy i modelu unikalnego Karabinu na gryzonie
56. Karabin Gaussa M72 - zmiana nazwy i amunicji unikalnego karabinu Gaussa
57. Karabin Gaussa YCS - zmiana modelu/nazwy i amunicji karabinu Gaussa (rzadki)
58. KAR98k - karabin 7,62x51mm
59. AER9 - unikalny karabin laserowy (zmiana nazwy)
60. Wattz 2000 - zmieniony model karabinu laserowego
61. M1 Garand - karabin 7,62x63mm (zmieniona amunicja i nazwa karabinu "Ta maszyna")
61. M1 Garand z lunetą noktowizyjną - 7,62x63mm (zmieniony model/amunicja unikalnego karabinu "Ta maszyna")
62. M14 - karabin 7,62x51mm (zmieniony model/amunicja karabinu wyborowego)
63. M14 USF - karabin 7,62x51mm (zmieniony model/amunicja unikalnego karabinu wyborowego)
64. Remington 7615 - karabin .223 cala
65. S.A. Hunter - poprawiony karabin na jelenie .338 cala
66. Simonov - karabin 7,62x39mm
67. AWM - snajperka .338 cala (tylko w sklepach)
68. DKS "Pustynna Burza" - snajperka .338 cala (zmieniona nazwa/amunicja unikalnego karabinu snajperskiego)
69. DKS-501 - snajperka 7,62x51mm (zmieniony model/nazwa/amunicja karabinu snajperskiego)
70. Dragunov NMD86 - snajperka 7,62x51mm (eksportowa wersja SVD Dragunov)
71. PSG-1 - snajperka 7,61x51mm (tylko w sklepach)
72. Springfield M1903 - karabin 7,62x63mm
73. Springfield M1903 z lunetą - unikalna broń Boona
74. Thompson T/C - strzelba .338 cala, (zmieniona nazwa karabinu z dźwignią, trudno powiedzieć co to jest w rzeczywistości)
75. Varmint - karabin 5,56mm (zmieniona nazwa karabinu na gryzonie)
76. Winchester P94 - unikalny karabin plazmowy
77. SR-25k - snajperka 5,56mm (b. rzadki, w sklepach)
78. Ruger Mini14 - karabin 5,56mm
79. Mossberg 590S - unikalna strzelba bojowa 12ga
80. Browning A-5 - strzelba 20ga (zmieniona nazwa karabinu karawaniarskiego)
81. Winchester 1873 - strzelba .22RL (zmieniona nazwa/amunicja karabinu kowboyskiego)
82. Winchester la Longue - strzelba .22RL (zmieniona nazwa/amunicja unikalnego karabinu kowboyskiego)
83. Prototyp AER-14 - unikalny karabin laserowy (zmiana nazwy)
84. Mossberg 500 - strzelba bojowa 12ga (zmiana modelu/nazwy strzelby myśliwskiej)
85. Mossberg 500-20 - strzelba bojowa 20ga
86. Mossberg 590 Navy - strzelba bojowa 12ga (zmiana modelu/nazwy unikalnej strzelby myśliwskiej)
87. Remington 6700 - strzelba 20Ga, (zmiana nazwy strzelby jednostrzałowej)
88. Remington 870 - strzelba bojowa 12ga
89. Remington 870G - unikalna strzelba bojowa 12ga Cass
90. BM102 - snajperka .50 BMG - zmiana nazwy karabinu antymaterialnego
91. AS-50 - unikalna snajperka .50 BMG (tylko w sklepach)
92. Benelli M3s - strzelba bojowa 12ga (unikalna, tylko z nową grą)
93. Widowmaker - strzelba 12ga (przełączanie trybu strzelania w menu)
94. Luger P9 - pistolet 9mm
95. XM586 - karabinek 5mm z granatnikiem (unikalny, tylko w sklepach)
96. Browning HP Mk3, pistolet 10mm
97. Varmint z tłumikiem, karabin 5,56mm (odseparowany od normalnego Varminta, tj. "karabinu na gryzonie")
98. USP-10, pistolet 10mm (unikalny, tylko w sklepach)
99. USP-45, pistolet .45 cala (unikalny, tylko w sklepach)
100. S&W Mk22 - pistolet .22LR
101. Mk.23 - pistolet .45 cala (unikalny, tylko w sklepach)
102. KAC-PWD - karabinek 5mm (unikalny, tylko w sklepach)
103. M4-SBR - karabinek 5,56mm (unikalny, tylko w sklepach)
104. RWM - pistolet .357 cala (unikalny, tylko w sklepach)
105. Remington 700 - snajperka 7,62mm (rzadki)
106. Taurus - rewolwer .44/.50 magnum (unikalny)
107. Silhuette Magnum - rewolwer .357 cala (sklepy i na pewnej postaci)
108. TRG-41 - snajperka .338 cala (tylko w sklepie Zbrojeniowców)
109. Marlin 1894 - karabin .357 cala (rzadka)

5. Perki i traity:
------------------
5.01. Bombowy gość - zmieniony
5.02. Snajper - zmieniony
5.03. Kobieta czynu/Człowiek czynu - zmienione
5.04. Człowiek demolka - zamieniony na Ulepszone Krytyki, sam perk Człowiek-demolka jest osobno (dodatkowy)
5.05. Mocny grzbiet - zmieniony
5.06. Dziecko nocy - zmieniony i zamieniony na Trait (pod nazwą Dziecię nocy)
5.07. Finezja - zmieniony i zamieniony na Trait
5.08. Odpornośc na prochy - zmieniony (pod nazwą Chemioodporność)
5.09. Komandos - zmieniony
5.10. Chemik - zmieniony (pod nazwą Chemiozależność)
5.11. Ciężka ręka - zmieniony
5.12. Szybkostrzelność - zmieniony
5.13. Kamikaze - zmieniony
5.14. Pogodny - zmieniony
5.15. I... w górę - poprawiony
5.16. Ninja - poprawiony
5.17. Dawca życia - zmieniony
5.18. Lepsze leczenie (perk towarzysza) - poprawiony
5.19. Przyczajona (perk towarzysza) - poprawiony (pod nazwą Siła sugestii)
5.20. Pełny serwis (perk towarzysza) - poprawiony
5.21. Magiczne paluszki - nowy perk
5.22. Pijany mistrz - nowy perk
5.23. Wyrobione oko - nowy perk
5.24. Książę złodzieji - nowy perk
5.25. Urodzony morderca - nowy perk
5.26. Idealne sprzężenie - nowy perk
5.27. Efektowny rzut! - nowy perk (w klasyce to był I... w górę!, ale już jest)
5.28. W czepku urodzony - nowy trait
5.29. Kop adrenaliny - nowy perk
5.30. Mega kop adrenaliny - nowy perk
5.31. Żelazna wola - nowy perk
5.32. Sztuka cierpienia - nowy perk
5.33. Ninja - mistrz - nowy perk
5.34. Zdolniacha - nowy trait
5.35. Wyczulone oko - nowy trait
5.36. Ciężki łeb - nowy trait
5.37. Szybki pedro - nowy trait
5.38. Szkolenie strzelca - nowy trait
5.39. Fatum - nowy trait
5.40. Mięśniak - nowy trait
5.41. Jednoręcznośc - nowy trait
5.42. Zaraźliwy pechowiec - nowy trait
5.43. Człowiek demolka - nowy/stary perk, oddzielony od Ulepszonych Krytyków
5.44. Hiena cmentarna - nowy perk (unikalny)
5.45. Krwiopijca - przywrócony
5.46. Szybki metabolizm - zmieniony
4.47. Pojętny uczeń - zmieniony
4.48. Kanibal - zmieniony
« Ostatnia zmiana: 01 Kwietnia 2012, 00:46:27 wysłana przez Aurelinus »

Marcosan

  • St. plutonowy
  • *
  • Wiadomości: 62
Odp: Modpack dla Fallout: New Vegas (zmiany, poprawki, nowości)
« Odpowiedź #1 dnia: 18 Listopada 2010, 15:37:58 »
Fajna w tym modzie jest możliwość zamontowania latarki i/lub granatnika , i co efekt tylko wizualny bo podłączone dodatki nie działają. Aha gdzie można znaleźć pancerz z RE5?.

Aurelinus

  • Moderator
  • *
  • Wiadomości: 625
    • Mój miniblog tematyczny
Odp: Modpack dla Fallout: New Vegas (zmiany, poprawki, nowości)
« Odpowiedź #2 dnia: 19 Listopada 2010, 09:34:58 »
co efekt tylko wizualny bo podłączone dodatki nie działają.
Absolutnie działają i dają dodatkowe dodatnie/ujemne efekty.
gdzie można znaleźć pancerz z RE5?.
A nie pamiętam, gdzieś skitrany w którejś bazie RNK (skrzynka jakaś). Bo pierwszy jest w Goodsprings razem ze strzelbą.

EDIT: wersja 09.04 jest dostępna.
« Ostatnia zmiana: 19 Listopada 2010, 10:30:32 wysłana przez Aurelinus »

Marcosan

  • St. plutonowy
  • *
  • Wiadomości: 62
Odp: Modpack dla Fallout: New Vegas (zmiany, poprawki, nowości)
« Odpowiedź #3 dnia: 19 Listopada 2010, 11:43:28 »
Już jest dobrze, faktycznie działają .

Aurelinus

  • Moderator
  • *
  • Wiadomości: 625
    • Mój miniblog tematyczny
Odp: Modpack dla Fallout: New Vegas (zmiany, poprawki, nowości)
« Odpowiedź #4 dnia: 19 Listopada 2010, 12:25:04 »
 :tkk No myślę...  :piwo2:

Marcosan

  • St. plutonowy
  • *
  • Wiadomości: 62
Odp: Modpack dla Fallout: New Vegas (zmiany, poprawki, nowości)
« Odpowiedź #5 dnia: 23 Listopada 2010, 11:51:23 »
Aurelinus wykryłem błąd obrzyna, czasami po zmianie lokacji wyświetla się okno z wyborem jeden "strzał dwa"  nawet wtedy kiedy nie mam obrzyna w plecaku czasami nawet go dodaje.

Aurelinus

  • Moderator
  • *
  • Wiadomości: 625
    • Mój miniblog tematyczny
Odp: Modpack dla Fallout: New Vegas (zmiany, poprawki, nowości)
« Odpowiedź #6 dnia: 24 Listopada 2010, 04:15:17 »
Aurelinus wykryłem błąd obrzyna, czasami po zmianie lokacji wyświetla się okno z wyborem jeden "strzał dwa"  nawet wtedy kiedy nie mam obrzyna w plecaku czasami nawet go dodaje.
Tak, wiem, załatwione jeszcze w wersji 04b (obecnie jest 04f).

Marcosan

  • St. plutonowy
  • *
  • Wiadomości: 62
Odp: Modpack dla Fallout: New Vegas (zmiany, poprawki, nowości)
« Odpowiedź #7 dnia: 24 Listopada 2010, 19:10:27 »
Dobrym pomysłem (według mnie) było by dodanie do sklepów holstrów (holster??)na nexusie są dwa

http://www.newvegasnexus.com/downloads/file.php?id=34854

http://www.newvegasnexus.com/downloads/file.php?id=37718

ten drugi to chyba jakiś ulepszony.

Druga sprawa to dodanie Nightvision Goggles   może z wykorzystaniem tego modu

http://www.newvegasnexus.com/downloads/file.php?id=36617


Noktowizja zdecydowanie przyda się wcześniej (i nie tylko w hełmach wspomaganych) ponieważ w twoim najnowszym modzie noce są ciemne jak cholera.
« Ostatnia zmiana: 24 Listopada 2010, 21:17:53 wysłana przez Marcosan »

Aurelinus

  • Moderator
  • *
  • Wiadomości: 625
    • Mój miniblog tematyczny
Odp: Modpack dla Fallout: New Vegas (zmiany, poprawki, nowości)
« Odpowiedź #8 dnia: 24 Listopada 2010, 21:20:01 »
Żaden z nich nie wymaga wklejania do modułu, możesz je po prostu dodać.

Marcosan

  • St. plutonowy
  • *
  • Wiadomości: 62
Odp: Modpack dla Fallout: New Vegas (zmiany, poprawki, nowości)
« Odpowiedź #9 dnia: 24 Listopada 2010, 21:24:15 »
No ale ten drugi nie działa, nie wiem coś jeszcze jest potrzebne, mam NVSE i FOMM kompatybilny z FO3 i FNV .

Aurelinus

  • Moderator
  • *
  • Wiadomości: 625
    • Mój miniblog tematyczny
Odp: Modpack dla Fallout: New Vegas (zmiany, poprawki, nowości)
« Odpowiedź #10 dnia: 24 Listopada 2010, 22:39:37 »
Ad. 1 - noce są delikatnie (podkreslam - delikatnie) rozjaśnione w wersji 04g (i patchu do 04f) a poza tym - poszukaj hełmu infiltracyjnego i po ptokach (tzn. masz noktowizję bez PA).

Ad. 2 - na razie nie planuję niczego na FOSE, więc tym bardziej nie zamierzam utrudniać sobie i innym życia drobną kosmetyką. Pretensje o niedziałające moduły - oczywiście do ich twórców. Raczej nie ma tu problemu konfliktu jako takiego. poza tym akurat moduł z goglami wymaga zgody "twórcy", a ja nie mam już ochoty nikogo prosić o łaskę ws. przedmiotów które ukradł, a robi wielkie halo.


W załączeniu - "znajdź 10 szczegółów różniących ten obrazek od plakatu"...  :piwo:
« Ostatnia zmiana: 24 Listopada 2010, 22:42:17 wysłana przez Aurelinus »

Marcosan

  • St. plutonowy
  • *
  • Wiadomości: 62
Odp: Modpack dla Fallout: New Vegas (zmiany, poprawki, nowości)
« Odpowiedź #11 dnia: 25 Listopada 2010, 02:17:33 »
A gdzie ten hełm można znaleźć??

Aurelinus

  • Moderator
  • *
  • Wiadomości: 625
    • Mój miniblog tematyczny
Odp: Modpack dla Fallout: New Vegas (zmiany, poprawki, nowości)
« Odpowiedź #12 dnia: 25 Listopada 2010, 02:40:13 »
A gdzie ten hełm można znaleźć??
Na łbie oficerów z RNK. Oczywiście na późniejszych etapach, powyżej 15 lvl.

Nightmaster

  • Nocny strażnik
  • St. chorąży
  • *
  • Wiadomości: 541
  • Betonowa konserwa i ten od rila
Odp: Modpack dla Fallout: New Vegas (zmiany, poprawki, nowości)
« Odpowiedź #13 dnia: 26 Listopada 2010, 11:39:31 »
a dałoby się z przywrócić karabin Gaussa z Fallout: New Vegas taki jaki był w Bractwie? jakoś bardziej mi przypadł do gustu ale z drugiej strony nie chcę rezygnować z moda
Co Cię nie zabije to zabije Cię co innego

Aurelinus

  • Moderator
  • *
  • Wiadomości: 625
    • Mój miniblog tematyczny
Odp: Modpack dla Fallout: New Vegas (zmiany, poprawki, nowości)
« Odpowiedź #14 dnia: 26 Listopada 2010, 17:33:35 »
a dałoby się z przywrócić karabin Gaussa z Fallout: New Vegas taki jaki był w Bractwie? jakoś bardziej mi przypadł do gustu ale z drugiej strony nie chcę rezygnować z moda
Ten karabin (hmmm... działko raczej) jest nadal w grze. Model ma wersja unikalna. Po prostu chciałem, by zwykła wersja rózniła się wyglądem od tej unique. Poszukaj.

Marcosan

  • St. plutonowy
  • *
  • Wiadomości: 62
Odp: Modpack dla Fallout: New Vegas (zmiany, poprawki, nowości)
« Odpowiedź #15 dnia: 27 Listopada 2010, 01:31:00 »
Ten nowy snajperski karabin wielokalibrowy ma jakiś błąd nie można strzelać (siłę mam 8).

Aurelinus

  • Moderator
  • *
  • Wiadomości: 625
    • Mój miniblog tematyczny
Odp: Modpack dla Fallout: New Vegas (zmiany, poprawki, nowości)
« Odpowiedź #16 dnia: 27 Listopada 2010, 02:57:52 »
Ten nowy snajperski karabin wielokalibrowy ma jakiś błąd nie można strzelać (siłę mam 8).
(Sprawdza) - rzeczywiście, zapomniałem/nie zauważyłem, że trzeba mu zmienić animację ataku (plik był robiony na bazie Antymateriala). Jutro będzie poprawka ;)

Marcosan

  • St. plutonowy
  • *
  • Wiadomości: 62
Odp: Modpack dla Fallout: New Vegas (zmiany, poprawki, nowości)
« Odpowiedź #17 dnia: 29 Listopada 2010, 12:42:07 »
Na nexusie znalazłem fajny modzik:

http://www.newvegasnexus.com/downloads/file.php?id=36622

dodaje on możliwość modyfikacji "Marii" unikanego pistoletu 9mm.

Aurelinus

  • Moderator
  • *
  • Wiadomości: 625
    • Mój miniblog tematyczny
Odp: Modpack dla Fallout: New Vegas (zmiany, poprawki, nowości)
« Odpowiedź #18 dnia: 29 Listopada 2010, 15:02:18 »
Na nexusie znalazłem fajny modzik:

http://www.newvegasnexus.com/downloads/file.php?id=36622

dodaje on możliwość modyfikacji "Marii" unikanego pistoletu 9mm.
Jest coś bardzo podobnego w module (i było zanim pojawił sie ten i jeszcze taki drugi), zrobione przeze mnie. Możesz modyfikować wszystkie "ocalałe" modele chyba z pominięciem tylko prototypowego karabinu laserowego AER14 (który czeka na zmianę modelu). Częśc jest w oknie pipboya, część na stole (docelowo wszystkie modyfikacje przejdą na stół).
« Ostatnia zmiana: 29 Listopada 2010, 15:07:18 wysłana przez Aurelinus »

Aurelinus

  • Moderator
  • *
  • Wiadomości: 625
    • Mój miniblog tematyczny
Odp: Modpack dla Fallout: New Vegas (zmiany, poprawki, nowości)
« Odpowiedź #19 dnia: 12 Grudnia 2010, 02:21:49 »
Aktualnie jest dostępna wersja 00.10.05.
« Ostatnia zmiana: 21 Grudnia 2010, 09:11:43 wysłana przez Aurelinus »