Trzynasty Schron - Postapokalipsa i Fallout
Grudzień 08, 2019, 10:38:41 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Aktualności: Czy wiesz że... na Trzynastym Schronie wciąż działa system ankiet. Oddaj głos w aktualnej ankiecie
 
   Strona główna   Pomoc Kalendarz Zaloguj się Rejestracja  
Strony: [1]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: DarNified UI FoNV + polskie fonty  (Przeczytany 7437 razy)
Lazarides
Szeregowy
*
Wiadomości: 1


« : Listopad 12, 2010, 15:10:21 »

Poniżej opisany sposób prawdopodobnie (za)działa także w przypadku gry Fallout 3. Lecz z racji braku zainstalowanej "trójki" obecnie sprawdzić tego nie mogę.

Witam
Zapewne nie tylko ja srodze żałowałem że ten wspaniała modyfikacja reorganizująca i pomniejszająca interfejs Fallouta nie ma zastosowania w polskiej wersji gry z racji braku w niej polskich znaków. Ja w swoim zakresie eksperymentowałem zarówno z generatorami fontów jak i czcionkami pl znalezionymi na "Nexusie" aczkolwiek ani jeden ani drugi sposób nie okazały się zadowalające z racji niedopasowania (takze estetycznego) ich do interfejsu DarnUI.
Ale w końcu wpadłem na pomysł jak sobie z tym poradzic, oto moj sposób:

Na początek uwaga - potrzebna będzie gra Oblivion PL a dokładnie font "Tahoma_bold_small". Ale po kolei.

1. Ściągamy moda DarNified UI FoNV z lokalizacji http://forums.bethsoft.com/index.php?/topic/1126008-wipz-darnified-ui-fonv/

2. Instalujemy go kopiując zawartość do odpowiednich folderów Fallouta.

3. Z folderu Obliviona \\texture\fonts kopiujemy do folderu Fallouta w analogiczną lokalizację pliki Tahoma_bold_small.fnt oraz Tahoma_bold_small_0_lod_a.tex

4. Lokalizujemy w folderze \\Moje Dokumenty\My Games\FalloutNV plik Fallout.ini i otwieramy go a następnie zmieniamy sekcję [Fonts]

z:
Kod:
[Fonts]
sFontFile_1=Textures\Fonts\Glow_Monofonto_Large.fnt
sFontFile_2=Textures\Fonts\Monofonto_Large.fnt
sFontFile_3=Textures\Fonts\Glow_Monofonto_Medium.fnt
sFontFile_4=Textures\Fonts\Monofonto_VeryLarge02_Dialogs2.fnt
sFontFile_5=Textures\Fonts\Fixedsys_Comp_uniform_width.fnt
sFontFile_6=Textures\Fonts\Glow_Monofonto_VL_dialogs.fnt
sFontFile_7=Textures\Fonts\Baked-in_Monofonto_Large.fnt
;sFontFile_8=Textures\Fonts\Glow_Futura_Caps_Large.fnt
;sFontFile_9=Textures\Fonts\NVFont_Test.fnt

na:
Kod:
[Fonts]
sFontFile_1=Textures\Fonts\Tahoma_bold_small.fnt
sFontFile_2=Textures\Fonts\Tahoma_bold_small.fnt
sFontFile_3=Textures\Fonts\Glow_Monofonto_Medium.fnt
sFontFile_4=Textures\Fonts\Tahoma_bold_small.fnt
sFontFile_5=Textures\Fonts\Fixedsys_Comp_uniform_width.fnt
sFontFile_6=Textures\Fonts\Tahoma_bold_small.fnt
sFontFile_7=Textures\Fonts\Tahoma_bold_small.fnt
sFontFile_8=Textures\Fonts\Glow_Futura_Caps_Large.fnt
sFontFile_9=Textures\Fonts\NVFont_Test.fnt
    Dzięki temu wszelkie czcionki użyte w modzie DarnUI zostaną zastąpione czcionką Tahoma_bold_small.[/li]

Aha, i jeszcze jedno - plik modułu DarNifiedUINV.esp zawarty w archiwum nie jest wymagany.
 
I to wszystko, efektowność tych czcionkę co prawda ustępuje tym z oryginalnego mody ale mimo to wszystko działa prawidłowo, zdanie się mieszczą w ustalonych granicach i nic nie wychodzi poza obszar zaznaczeń. W praktyce prezentuje się to tak: Screeny


« Ostatnia zmiana: Listopad 12, 2010, 21:01:59 wysłane przez Lazarides » Zapisane
Aurelinus
Moderator
*
Wiadomości: 582



WWW
« Odpowiedz #1 : Listopad 12, 2010, 21:07:39 »

To fajny moduł, ale warto poczekac, bo w tej chwili ten:

http://www.newvegasnexus.com/downloads/file.php?id=34913

jest lepszy.
Przynajmniej nie trzeba żonglować zakładkami.
Zapisane
Strony: [1]   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Kanał RSS Trzynastego Schronu Trzynasty Schron na Twitterze Trzynasty Schron na Facebooku Trzynasty Schron na Tumblr Trzynasty Schron na Instagramie Postapokalipsa bez ograniczeń! Radia Trzynastego Schronu na TubaFM Trzynasty Schron na YouTube
Działa na MySQL Działa na PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2011, Simple Machines Prawidłowy XHTML 1.0! Prawidłowy CSS!