Ad 1.
Te 60 robotów podnośników i 67 robotów czołgowych nie są encjami aktorów a jedynie encjami typu "Scenary" co w mniejszym stopniu obciąża grę. Nałożenie na siebie wielu encji może nastąpić po pojedynczym wciśnięciu kombinacji klawiszy Ctrl+V i przytrzymaniu tych klawiszy, może komuś zdrętwiały palce, albo ktoś zagadał się z kimś i zapomniał puścić klawisze
. Dodatkowo edytor nie wyświetla ścieżki do plików tych encji, co oznacza, że zostały one usunięte z katalogu a w takim przypadku może jedna z funkcji edytora powiela nieistniejące encje. Może to już wiesz, że gdy ładujesz mapę w edytorze map, za każdym razem edytor aktualizuje wszystkie encje znajdujące się na mapie z plików encji znajdujących się w katalogu "entities", o ile istnieją.
Ad 2.
Nie, to nie rozwiąże problemu, gdyż parametr ten zdaje się być ignorowany przez grę. Po dziesiątkach, albo setkach prób udało mi się znaleźć satysfakcjonujące rozwiązanie tego problemu. Postanowiłem utworzyć oddzielny wątek, żeby każdy mógł łatwiej odnaleźć rozwiązanie tego błędu. Oto odnośnik:
http://trzynasty-schron.net/forum/index.php?topic=3528.0Ad 3.
Załóżmy, że masz np. tego typu definicje w sekcji "forces" w pliku campaign.txt:
{ "GiantRat01_Easy;critter;2;4;true;Z",
"entities/Actors/Critters/giantrat_01.ent;4;10",
},
{ "GiantRat02_Medium;critter;3;4;true;Z",
"entities/Actors/Critters/giantrat_02.ent;5;10",
},
Przyczyn może być wiele, ale zacznijmy od kilku:
1. Upewnij się, że zaimportowałeś te definicje do pliku kampanii, np. bos.cam
Teraz zakładam, że umieściłeś te skóry i rogi w plikach encji aktorów oraz że określiłeś stałą liczbę tych przedmiotów, czyli że nie korzystałeś z pola "Non Lootable Count" w pliku encji aktora w sekcji "Inventory".
2. Upewnij się, że umieściłeś te przedmioty w każdej encji aktora, tu: giantrat_01.ent i giantrat_02.ent
3. Upewnij się, czy umieszczone w encjach aktora encje przedmiotów aktualnie istnieją w plikach typu ent. Na przykład, zmieniłeś im nazwy a w inwentarzu aktora widnieją inne nazwy plików encji.
To tyle, na razie. Jeżeli to nie pomoże podaj więcej szczegółów dotyczących tego jak zrealizowałeś wypadanie przedmiotów, bo równie dobrze mogłeś posłużyć się triggerami albo polem "Non Lootable Count", albo jeszcze czymś innym.