Bezpośredni link do newsa-----
Nowa odsłona strony projektu
Afterfall trochę się ruszyła. Trochę to znaczy pojawił się tam news informujący o
pierwszym wpisie na developerskim blogu.
A co tam znajdziecie? Na pewno to co Was w tym projekcie interesuje - gdy chodzi aktualny stan prac nad nim. Zaś gdy chodzi o mnie to zastanawia mnie ten fragment - ale abstrahuję w tej chwili od Afterfalla - a bardzie zastanawiam się nad wszystkimi projektami, o których miałem możliwość informować na Trzynastym Schronie na przestrzeni ostatnich czterech lat:
Wielu starszych fanów zastanawia się czy Afterfall kiedykolwiek wyjdzie, gdyż powstaje już tyle lat. Myślenie takie jest jednak nieco błędne, gdyż właściwy etap produkcji rozpoczął się dopiero 1 lipca 2008 roku. Wcześniej skupialiśmy się jedynie nad dopracowaniem świata, dzięki czemu zaczynamy tworzyć Afterfalla mając bardzo silne podstawy i gotowy design lokacji, miejsc, postaci, itd.Wnioski? Według mnie, jeśli na dzień dzisiejszy można już przyznać jakiś pierwszy sukces ludziom tworzącym Afterfall, to może być to zburzenie bajek (tym co chcieli w nie wierzyć), jak łatwo rzuca się pomysł by zacząć robić jakiś projekt gry RPG, a jak trudno się go potem realizuje.