pawelx
Plutonowy

Wiadomości: 117
|
 |
« Odpowiedz #20 : Luty 28, 2009, 20:45:23 » |
|
Odinstaluj i zainstaluj ponownie F3. Jeśli to nie pomoże chyba będziesz musiał Windowsa na nowo zainstalować. Wygląda że jakiś program usuną te pliki z Windowsa.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
demo
Szeregowy

Wiadomości: 3
|
 |
« Odpowiedz #21 : Marzec 14, 2009, 13:28:32 » |
|
Siema. mam problem z G.E.C.K iem. Kiedy zpisuję mody i włączam Fallout Launcher i patrzę w listę modów do uruchomienia to ich po prostu nie ma!
Zapisuję mody w folderze data.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Satan
Zbanowany

Wiadomości: 986
|
 |
« Odpowiedz #22 : Marzec 14, 2009, 14:18:16 » |
|
Wrzuć swój mod na jakiś uploader i nam daj - bo z podanych przez ciebei informacji trudno jest stwierdzić. 
|
|
|
Zapisane
|
Użytkownik został zbanowany.
|
|
|
Holden
Major

Wiadomości: 1572
|
 |
« Odpowiedz #23 : Marzec 14, 2009, 16:50:42 » |
|
Poscalałem ze sobą kilka porozrzucanych po różnych tablicach wątków o Gecku więc jeżeli odkryjecie że wasz topic zniknął to pewnie jest tutaj. poscalałem piszemy razem, mimo że nie ma takiego słowa (przynajmniej w słowniku ff) - n.w. ^^oj prosisz się a wcale że nie ^^
|
|
« Ostatnia zmiana: Marzec 14, 2009, 23:37:53 wysłane przez nie wiem »
|
Zapisane
|
|
|
|
demo
Szeregowy

Wiadomości: 3
|
 |
« Odpowiedz #24 : Marzec 14, 2009, 17:26:31 » |
|
no w tym właśnie problem. Gdy zapiszę w folderze data to go tam nie ma! A gdy patrzę w bieżących elementach to jest ale jak klikam na niego to mi wyskakuje okienko szukania i go nie znajduje.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Satan
Zbanowany

Wiadomości: 986
|
 |
« Odpowiedz #25 : Marzec 14, 2009, 17:38:01 » |
|
Demo - wyślij go mi, sprawdzę go i powiem w czym rzecz, bo trudno coś wywnioskować z twoich wypowiedzi.
|
|
|
Zapisane
|
Użytkownik został zbanowany.
|
|
|
demo
Szeregowy

Wiadomości: 3
|
 |
« Odpowiedz #26 : Marzec 14, 2009, 17:42:42 » |
|
no przecież mówię że gdy go zapiszę w folderze data TO GO NIE MA jakby go nigdy nie było
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Satan
Zbanowany

Wiadomości: 986
|
 |
« Odpowiedz #27 : Marzec 14, 2009, 18:15:33 » |
|
Aaa, sorry, mój błąd. Nie zrozumiałem.
Geck czasami szwankuje. Zobacz czy nie ma tego moda w folderze z programem albo w Moich Dokumentach.
|
|
|
Zapisane
|
Użytkownik został zbanowany.
|
|
|
Aurelinus
Moderator

Wiadomości: 625
|
 |
« Odpowiedz #28 : Marzec 14, 2009, 22:30:38 » |
|
Obecna wersja GECKA sprawia problemy z tworzeniem pliku esp. Ściągnij byle jaki mod i za pomocą FOMM wyczyść go (lub stwórz nowy) i taką skorupę użyj do tworzenia modyfikacji. Poza tym FOMM i FO3Edit to oprócz GECKa podstawa moddingu.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
MachoMen
Szeregowy

Wiadomości: 2
|
 |
« Odpowiedz #29 : Marzec 26, 2009, 19:00:53 » |
|
Witam mam problem odnośnie gecka i czy ktoś może mi pomóc to znaczy napisać jakiś poradnik. Z góry thx
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Satan
Zbanowany

Wiadomości: 986
|
 |
« Odpowiedz #30 : Marzec 26, 2009, 21:45:09 » |
|
Na stronie F3 od Bethdesty znajdziesz videotutorial "My first vault". Co do tutoriali po polsku: narazie neistety nie ma, ale pewnie za 5-6 lat znajdzie się na 13S (tak było z F2) 
|
|
|
Zapisane
|
Użytkownik został zbanowany.
|
|
|
nie wiem
Leseferyzm schronowy!
Gen. brygady - Redaktor

Wiadomości: 4777
Sejmik szlachecki musi być, a nie porządek!
|
 |
« Odpowiedz #31 : Marzec 26, 2009, 22:02:22 » |
|
Satan - jeśli masz kapkę czasu, to przetłumacz 
|
|
|
Zapisane
|
Oto człowiek stał się taki jak My (...)*** Leseferyzm i konsultacja podstawą działania zdrowego systemu schronowego!
|
|
|
Satan
Zbanowany

Wiadomości: 986
|
 |
« Odpowiedz #32 : Marzec 26, 2009, 22:15:24 » |
|
Hmm... kusząca oferta  tylko ostatnio z tymi kapkami czasu u mnie słąbo. Poczekam do ferii świątecznych 
|
|
|
Zapisane
|
Użytkownik został zbanowany.
|
|
|
Aurelinus
Moderator

Wiadomości: 625
|
 |
« Odpowiedz #33 : Marzec 26, 2009, 22:35:44 » |
|
Są tutoriale po polsku a do tego 0 (zero) modułów made in PL. Jak już mówiłem - ktoś chce bawić się GECK, a nie potrafi sobie poradzić z angielskim - niewiele (dobrego) z tego wyniknie. Raczej.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
sasha
Szeregowy

Wiadomości: 3
|
 |
« Odpowiedz #34 : Kwiecień 06, 2009, 17:57:34 » |
|
Mam taki problem: Zawsze gdy zapisuję w GECKu moda, po wczytaniu znika mi połowa obiektów. Co ciekawe zazwyczaj znikają jakby kategoriami np. raz wszystkie światła i np "miejsca siedzące", drugim razem wszystkie obiekty, oprócz świateł, a za trzecim razem wszystkie postacie. Raz chyba zniknęło mi wszystko  Reinstalowałem GECKa chyba z 10 razy i nie pomogło. To naprawdę zniechęca  Czy ktoś wie o co chodzi i jak to naprawić ?
|
|
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 06, 2009, 18:00:58 wysłane przez sasha »
|
Zapisane
|
|
|
|
Aurelinus
Moderator

Wiadomości: 625
|
 |
« Odpowiedz #35 : Kwiecień 06, 2009, 18:18:39 » |
|
Prototyp modułu zapisujesz z GECKa czy korzystasz z innego tzn. pliku ESP. Radziłbym pożyczyć taki prototyp z innego modułu i oczyścić go lub stworzyć w programie FOMM i w nim zapisywać. Poza tym, ten plik przy otwarciu Gecka musisz zaznaczyć jako aktywny, bo w innym wypadku zmiany właśnie się nie zapisują prawidłowo i lądują albo w innym liku albo ulatują w powietrze.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
sasha
Szeregowy

Wiadomości: 3
|
 |
« Odpowiedz #36 : Kwiecień 06, 2009, 18:36:25 » |
|
Wszystko robiłem w GECKu. Zaczynałem sobie wczytując ten główny plik Fallout3.esm a potem go edytowałem tzn. dodawałem tam nową lokację urządzałem ją itd. potem zapisywałem jako Coś.esp Chyba zaznaczałem jako aktywny, ale nie jestem pewny  Ściągam właśnie ten FOMM to zobaczę czy pomoże, rozumiem że to działa jak normalny edytor. W każdym razie dzięki za pomoc  EDIT: dobra nie do końca łapię jak edytować w tym FOMMie 
|
|
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 06, 2009, 18:41:15 wysłane przez sasha »
|
Zapisane
|
|
|
|
Aurelinus
Moderator

Wiadomości: 625
|
 |
« Odpowiedz #37 : Kwiecień 06, 2009, 21:19:18 » |
|
Wszystko robiłem w GECKu. Zaczynałem sobie wczytując ten główny plik Fallout3.esm a potem go edytowałem tzn. dodawałem tam nową lokację urządzałem ją itd. potem zapisywałem jako Coś.esp EDIT: dobra nie do końca łapię jak edytować w tym FOMMie  Dobra, kaszanisz na maxa  : 1. Stwórz w FOMMie nowy, czysty plik ESP o dowolnej nazwie, np. o nazwie modułu który zamierzasz użyć. Zapisz. 2. Przenieś go do katalogu data/ o ile powstał w innym miejscu. 3. Otwórz Geck i w oknie pluginów zaznacz plik master tzn. Fallout3.ESM, jeśli masz wersję PL zaznacz również plik pluginu Fallout3_PL.ESP. Najedź teraz na swój moduł i kliknij "set as active". 4. Kliknij OK i poczekaj na załadowamie zawartości. 5. Po otwarciu, na pasku okna, w lewym górnym rogu pojawi się nazwa twojego modułu, co oznacza, że możesz pracować. Wszystkie zmiany będą teraz zapisywane w twoim module. Procedura obowiązuje każdorazowo, bo w pliku EMS nie wolno nic zapisywać ani nie da się nawet w większości wypadków (w każdym razie dla pewności, że go nie ruszyłeś zreinstaluj grę). Nie wolno też zapisywać nic w pluginie polonizującym. Ew. rozprowadzanie polega na dzieleniu się tylko plikiem twojego modułu i ew. katalogów innych plików np. tekstur, meshy itp. PS. Plik esp tworzony w GECKu najczęściej nie działa prawidłowo, nie próbuj w nim zapisywać.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
sasha
Szeregowy

Wiadomości: 3
|
 |
« Odpowiedz #38 : Kwiecień 06, 2009, 23:56:07 » |
|
no dobra wszystko jasne tylko w jednej rzeczy coś mi się nie zgadza  Wszystkie zmiany będą teraz zapisywane w twoim module. (...) PS. Plik esp tworzony w GECKu najczęściej nie działa prawidłowo, nie próbuj w nim zapisywać.
hmm... Jak mam nie zapisywać w GECKu, skoro na dłuższą metę to w nim się edytuje? ;p iii... czyli mam rozumieć że FOMMa się używa tylko do tworzenia nowego moda ? ;p
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Aurelinus
Moderator

Wiadomości: 625
|
 |
« Odpowiedz #39 : Kwiecień 07, 2009, 02:41:40 » |
|
hmm... Jak mam nie zapisywać w GECKu, skoro na dłuższą metę to w nim się edytuje? ;p
iii... czyli mam rozumieć że FOMMa się używa tylko do tworzenia nowego moda ? Ech, człowieku, masz w nim tylko nie tworzyć pluginu - stwórz czysty plugin w FOMM. Potem edytuj i zapisuj już normalnie, ale z włączonym tym pluginem jako aktywnym, bo inaczej twoje zmiany lecą w kosmos. FOMM przydaje się do pomocy w wielu sprawach, szybko złapiesz, że niektóre rzeczy robi się w nim szybciej niż w GECKu. To samo dotyczy programu FO3edit, który też powinieneś sobie przytulić.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
|