Mam jeszcze jedno pytanie -jak sprawić żeby np bandyci ją posiadali
Zmodyfikować plik "leveleditems", tzn. wchodzisz z panelu po lewej stronie do sekcji "items>levelleditems (w GECKu to chyba nazywa się lvlitems, w każdym razie coś w tym guście) i znajdujesz plik z zieloną ikonką pod nazwą "condRaiderGun" itp. Tego typu plików może być kilka, wystarczy kliknąć PPM i wybrać "info", a GECK pokaże ci kto nosi ten wybrany typ przedmiotu.
Zaznacz np. chiński pistolet (WeapChinesePistol), powszechny w łapach raidersów, PPM>info i zobaczysz jakie pliki zawierają ten pistolecik. Powinny tam być te z nazwą "condRaider". W ten sposób możesz śledzić ścieżkę zależności dla każdego pliku, co jest genialne w GECKu i za co go kocham.
Aby zabawa była możliwa musisz jednak uprzednio stworzyć plik (na przykład, XXX - twoja nazwa, patrz wyżej) condWeapXXX w którym pojawi się levelowany listing twojego karabinu (podejrzyj oryginalne pliki, np. condAssaultRiffleLoot). Jest w nim drabinka jakości broni w zależności od poziomu, ale przy odrobinie pomysłu, można ten prosty schemacik podkręcić dodatkowymi warunkami (pssst! tajemnica zawodowa).
Drugim plikiem jest WithAmmoWeapXXX w którym wsadzasz twój plik condWeapXXX oraz dodajesz typ amunicji pasujący do spluwy: amunicja ma kilka plików min. ten podstawowy i wersję "75% szansy", które dodawane sa razem dla wywołania efektu losowości. Sugeruję odpowiednie zmodyfikowanie istniejących plików innych broni (otwierasz dowolny, modyfikujesz nazwę (ID) i podmieniasz broń, inne dane). Ma to tę zaletę, że masz wypełnione inne pola, których wypełnienie może sprawić trudność jesli masz o tym jeszcze blade pojęcie.
Plik WithAmmoXXX dodajesz potem do ww. condRaidercośtam i masz. Drugim sposobem jest skrypt, ale to inna historia.
co odpowiada za odrzut?
Nic, możesz to tylko zasymulować innymi parametrami w "settings" gry (skomplikowane i wymaga hakowania gry).
I jeszcze jedno jak usunąć z broni tłumik?
Osobnym modelem i osobnym plikiem broni. Możesz tylko podmienić broń plikiem, nawet jeśli chciałbyś np. zasymulować zdejmowanie tłumika w grze (skomplikowany skrypt).