Trzynasty Schron - Postapokalipsa i Fallout
Listopad 16, 2019, 00:42:37 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Aktualności: Czy wiesz że... na Trzynastym Schronie wciąż działa system ankiet. Oddaj głos w aktualnej ankiecie
 
   Strona główna   Pomoc Kalendarz Zaloguj się Rejestracja  
Strony: 1 2 3 [4] 5   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Poszukuję modów - temat dla poszukujących  (Przeczytany 34903 razy)
Marcosan
St. kapral
*
Wiadomości: 62



« Odpowiedz #60 : Lipiec 04, 2010, 12:40:42 »

Witam znowu. Tym razem szukam modu który pozwalał by chować się ścianami lub innymi przeszkodami coś jak w Kane i Lynch to po pierwsze, po drugie szukam pistoletu maszynowego coś jak miał Leon w Resident Evil 4 (TMP) lub Carlos w Trzeciej części filmu Resident Evil (wiem mam fioła na punkcie tej gry Tongue).

Zapomniałem dodać że dobrze by było gdyby ten pistolet był dwu ręczny.
« Ostatnia zmiana: Lipiec 04, 2010, 13:13:01 wysłane przez Marcosan » Zapisane
Aurelinus
Moderator
*
Wiadomości: 582



WWW
« Odpowiedz #61 : Lipiec 05, 2010, 11:30:19 »

Tym razem szukam modu który pozwalał by chować się ścianami lub innymi przeszkodami coś jak w Kane i Lynch
Coś jak Mass Effect/2, i 100 innych gier. Ale sorry, "nie ma takiego numeru..."
szukam pistoletu maszynowego coś jak miał Leon w Resident Evil 4 (TMP) lub Carlos w Trzeciej części filmu Resident Evil.
Nie dam sie zabić, ale Leon miał podróbę MP5K (wersja krótka), chyba, że chodzi o Samurai Edge (odmiana Beretty 93R na potrzeby gry). Oba znajdziesz na Nexusie.
Zapisane
Marcosan
St. kapral
*
Wiadomości: 62



« Odpowiedz #62 : Lipiec 05, 2010, 16:40:41 »

Nie to bardziej było MP7 z montowaną kolbą i przednim uchwytem (że nie wspomnę o laserowym wskaźniku celu).
Zapisane
Aurelinus
Moderator
*
Wiadomości: 582



WWW
« Odpowiedz #63 : Lipiec 05, 2010, 17:58:41 »

Wg mnie to jest MP5k, choć nie jest to klasyczny wygląd tylko coś a'la, specjalnie wyedytowałem plik z gry.
Zapisane
Marcosan
St. kapral
*
Wiadomości: 62



« Odpowiedz #64 : Lipiec 05, 2010, 19:12:13 »

To jest MP5K

http://www.dreadgazebo.com/gunporn/wp-content/uploads/2007/05/mp5k.jpg


A to TMP

http://www.dreadgazebo.com/gunporn/wp-content/uploads/2007/09/steyr-tmp7049.jpg
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/2/2d/Steyr_TMP_9mmPara_001.jpg/800px-Steyr_TMP_9mmPara_001.jpg

Edit: Hech już znalazłem szkoda tylko że jest to broń jednoręczna.

http://www.fallout3nexus.com/downloads/file.php?id=3629&navtag=file/images.php?id=3629&tab=3
« Ostatnia zmiana: Lipiec 05, 2010, 19:16:17 wysłane przez Marcosan » Zapisane
Aurelinus
Moderator
*
Wiadomości: 582



WWW
« Odpowiedz #65 : Lipiec 06, 2010, 07:52:38 »

W końcu MP9 (oryginalna nazwa TMP produkowanego przez Steyr, obecnie MP9 Brugger & Thomet) w Fallout/2 też jest jednoręczny, choć wygląda w tamtych grach jak skrzyżowanie roweru z wozem drabiniastym... Ale to coś w RE 4 tak nie wygląda, a twoje MP5 na obrazku to wersja krótka (kurz), a nie MP5k(ompakt), którą z rozpędu nazwałem "krótką" powyżej. Podobną, ale klasyczną, ma Krzyś w RE 5.

To żaden problem zrobić MP9 dwuręczny, ale jedna ręka będzie wisiała w powietrzu, model jest za krótki.
« Ostatnia zmiana: Lipiec 06, 2010, 09:21:44 wysłane przez Aurelinus » Zapisane
Aurelinus
Moderator
*
Wiadomości: 582



WWW
« Odpowiedz #66 : Lipiec 09, 2010, 08:00:01 »

PS. Masz rację, jest w RE 4 TMP o wyglądzie identycznym jak MP9 (nawet z laserowym wskaźnikiem celu). Jednak w Fallout 2 nie ma animacji, jak mówiłem, która pozwalałaby trzymać oburącz aż tak krótką broń. Tak sobie myślę, że muszę importować do modułu parę pukawek z RE 4.
Zapisane
Marcosan
St. kapral
*
Wiadomości: 62



« Odpowiedz #67 : Lipiec 09, 2010, 14:43:23 »

Chyba miałeś na myśli Fallouta 3, a odnośnie RE to w tej grze nie ma już chyba nic czego nie było by już w twoim modzie. Tongue
Zapisane
Aurelinus
Moderator
*
Wiadomości: 582



WWW
« Odpowiedz #68 : Lipiec 09, 2010, 18:37:24 »

Chyba miałeś na myśli Fallouta 3
Oj tam zaraz, przejęzyczenie...

a odnośnie RE to w tej grze nie ma już chyba nic czego nie było by już w twoim modzie.
Jesli tak ci się wydaje to chcę zobaczyć twoją minę po wydaniu wersji 3... ponad 1300 modeli, wersji i odmian już mam a muszę jeszcze dorobić ok. 300-400. Z RE 4 ściągnałbym Magnum M500 i Sigmę (pistolet S&W) oraz M1911 w wersji z lunetą, taki jak w Terminatorze (i RE 4 własnie). Szkoda, ze nie mam jeszcze dobrze działającego pluginu do RE 5. W wersji 2.09 jest jakieś 30% tego co szykuję i jakieś 40% ma np. Arsenal Mod do tego, co mam zamiar dodac w 3ce. Trochę się nie da porównać innych modów z wersją 3, ani 2.09, bo 2.09 nie idzie w ilość ale jakość, wersja 3 to łączy. Ale generalnie chodzi o zachowanie balansu, prawdopodobieństwa występowania oraz ogólną sensowność. W postapokaliptycznym świecie nikt nie będzie produkował 1000 odmian amunicji, ani w byłym USA nie znajdziesz specyficznej rzadkiej odmiany AK uzywanej przez jakąś jedną wyspecjalizowaną jednostkę specnazu. A tym grzesza mody typu Arsenal, 20 cent czy Ahzteka (jak FOOKi itp).
« Ostatnia zmiana: Lipiec 09, 2010, 18:39:06 wysłane przez Aurelinus » Zapisane
Marcosan
St. kapral
*
Wiadomości: 62



« Odpowiedz #69 : Lipiec 09, 2010, 19:48:42 »

No z Arsenal dobry i ładnie wykonany jest M60 i ciężki karabin H&K nie pamiętam dokładnej nazwy ale ardzo misię podobał.
Tutaj znalazłem dwa fajne modele MP5A5
http://www.fallout3nexus.com/downloads/file.php?id=11919

PS: W Arsenal jest też ładniejszy model beretty ( i w ogóle masa fajnych pistoletów czy rewolwerów).

« Ostatnia zmiana: Lipiec 09, 2010, 19:51:20 wysłane przez Marcosan » Zapisane
Jester
Szeregowy
*
Wiadomości: 3



« Odpowiedz #70 : Lipiec 29, 2010, 12:00:44 »

Witam

Szukałem dobre kilka dni, przetrzepałem niezły kawał FO3 nexus, jednak nie znalazłem nic odpowiedniego.

Poszukuje domu dla mojej postaci, zaraz wymienię moje wymagania, oczywiście nie wszystkie muszą być spełnione Smiley.

- Atmosfera godna złej postaci (mogą być nawet porozwieszane flaki Smiley )
- Całkiem duży, bym mógł pomieścić dziesiątki moich niewolników Cheesy.
- W miarę dopracowany, by wszystko miało ręce i nogi. Dokładnie chodzi mi o to, by twórca moda miał jakieś doświadczenie.

To wszystko, oczywiście nie oczekuję że ktoś znajdzie taki dom, jednak spróbować zawsze można.
Zapisane
Marcosan
St. kapral
*
Wiadomości: 62



« Odpowiedz #71 : Lipiec 29, 2010, 12:39:59 »


http://planetfallout.gamespy.com/

Poszukaj jeszcze tutaj, osobiście nie lubię szukać czegokolwiek na tej stronie ale może Ty coś znajdziesz.
Zapisane
Ubik
Kapral
*
Wiadomości: 35



« Odpowiedz #72 : Sierpień 04, 2010, 19:51:09 »

Witam

Poszukuje moda, który sprawiałby żeby nie pojawiała się krew na ekranie
,NoBloodOnscreen-6286, z nexusa nic nie daje, ponieważ pozostają jasne plamki przed oczami.

Gram na zwiększonych obrażeniach i krew nie znika, więc szukam sposobu żeby w ogóle nie było tego efektu.
Zapisane
Pogrom
Kapral
*
Wiadomości: 25


« Odpowiedz #73 : Sierpień 08, 2010, 21:27:10 »

Mam problem, nie mogę znaleźć tego folderu o nazwie "Meshes" nigdzie, ale to nigdzie. Mam windowsa 7 (jeżeli to coś zmienia [raczej na pewno]). Może piszę w złym temacie, ale proszę, błagam o pomoc bo bez tego to wiele modów mnie omija Sad. I poszukuję takiego moda co by sprawił że będą jakieś pojazdy użytkowe motory (niektóre wyglądają zresztą na sprawne) albo jakiś samochód. [prawie na pewno nie ma takiego moda]
Zapisane
Marcosan
St. kapral
*
Wiadomości: 62



« Odpowiedz #74 : Sierpień 08, 2010, 23:12:37 »

Istniejące mody z pojazdami to ogólnie syf jak zainstalowałem Roadwarriora i zobaczyłem go w akcji to najpierw było totalne zadziwienie a potem tak zacząłem rechotać że rodzinka przyleciała zobaczyć co się dzieje.

Co do folderu meshes to powinien być w folderze z grą ja mam np. tak D:\3.Gry\Fallout 3\data\meshes
Zapisane
Pogrom
Kapral
*
Wiadomości: 25


« Odpowiedz #75 : Sierpień 09, 2010, 12:55:28 »

No ja właśnie sprawdzam w tym folderze data ale nie ma Meshes, kurcze a jak wpisuje w pasku ścieżki (czy jak to się tam zwie [adresu?]) to błąd że nie ma takiego folderu, a gra działa i wszystko ale folderu nie ma. A ten roadwarrior to chciałbym zobaczyć (chociaż na filmiku).
Zapisane
Enduro
Szeregowy
*
Wiadomości: 1


« Odpowiedz #76 : Sierpień 12, 2010, 13:18:53 »

jako że to mój pierwszy post na forum to witam wszystkich  Smiley

poszukuje moda do Chińskiego pancerza stealth który zmienia kilka właściwości

1. pozwala wyłączyć niewidzialność przy skradaniu, czasem mam taką ochotę podkraść się klasycznie a na noszenie zapasowego pancerza nie mam udźwigu. no i chińczyk fajnie wygląda na kobietach, na mężczyznach to tak troszkę gejowsko.
2. wprowadza zużywanie energii przy pozostawaniu niewidocznym. najlepiej jak by to były ogniwa fuzyjne/pakiety elektronowe/cokolwiek byle by było już w grze a nie jakieś dodawane specjalne ogniwa. (chociaż od biedy specjalne też mogą być)
3(opcjonalnie). oddziela hełm od całości ale bez buga z włosami. Obecnie mam wersje która przy skradaniu automatycznie dodaje hełm, nie przeszkadza bardzo, ale wolałbym zobaczyć półprzezroczystą czuprynę mojej pani snajper zamiast tej żarówy.

dobrze też żeby się bardzo nie gryzło Wink
Zapisane
Marcosan
St. kapral
*
Wiadomości: 62



« Odpowiedz #77 : Listopad 05, 2010, 16:10:51 »

Witam.
 
Poszukuję skąd by można było zassać FOSE v.1 działające z game of the year edition.

Już nie ważne, znalazłem rozwiązanie mojego problemu.


PS. Czy wie ktoś może skąd można ściągnąć mod o nazwie Fallout 3 Cod MW2 w sieci znalazłem tylko video.
« Ostatnia zmiana: Listopad 06, 2010, 13:20:06 wysłane przez Marcosan » Zapisane
Aurelinus
Moderator
*
Wiadomości: 582



WWW
« Odpowiedz #78 : Listopad 06, 2010, 21:56:51 »

Tylko rejestrując się na pewnym pirackim forum, może ma to jednak ktoś z użytkowników np., wiem, że Shael ma tam konto.
Zapisane
Marcosan
St. kapral
*
Wiadomości: 62



« Odpowiedz #79 : Listopad 07, 2010, 12:45:58 »

Dzięki Aurelinus . Shael ratuj.
Zapisane
Strony: 1 2 3 [4] 5   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Kanał RSS Trzynastego Schronu Trzynasty Schron na Twitterze Trzynasty Schron na Facebooku Trzynasty Schron na Tumblr Trzynasty Schron na Instagramie Postapokalipsa bez ograniczeń! Radia Trzynastego Schronu na TubaFM Trzynasty Schron na YouTube
Działa na MySQL Działa na PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2011, Simple Machines Prawidłowy XHTML 1.0! Prawidłowy CSS!