Dobra mam czas, chęci, i zjadłem zęby (mleczne:P) na Falloutach, więc pospamuję trochę co tam wypatrzyłem na tablicach schronowych poświęconych w.w.
<Tak, wiem że tamte oryginalne opisy są w większości z jajem, są subiektywne, itp. ale dla postronnego "przeglądacza strony" niektóre mogą być mylące lub niesatysfakcjonujące
>
-----Fallout 1-----Broń białaMłot wspomaganyNo nie oszukujmy się, to jest najlepsza broń biała w całej grze, i można z nim spokojnie przejść całość.
Nie podano, że ma dwa tryby ataku:
Wymach 3PA
Pchnięcie 4PA
Młot, też nie wspomniano, że ma dwa tryby ataku
Broń palnaPistolet 225 Miało tam być chyba "Broń prawdziwego zawodowca" a nie "zawodowcy" ale może się mylę
Mnie się tamta opcja jakoś nie podoba i w oczy szczypie, choć być może jest poprawna.
Broń energetycznaPistolet plazmowyNo broń prawdziwego kozaka to to nie jest, ale nie można powiedzieć, że ma małe obrażenia. Zobaczcie sobie, że ma obrażenia większe od snajperki (którą wszyscy zachwalają
)
Karabin turbo plazmowyJa nie wiem kto to pisał, ale Turbo plasma rifle, to jest najlepsza broń w grze (F1 ofc)! Nie zaznaczono jednej bardzo ważnej rzeczy: strzelanie z niej, kosztuje w tej części gry 1 PA mniej! W sumie to to mnie zainspirowało do napisania tego tematu, reszta to takie tam pierdołowate uwagi
GattlingMożna by nadmienić, że pożera tony amunicji
I tu moja uwaga odnośnie mechaniki gry. Nie znalazłem czegoś na stronie, a może warto by nadmienić.
Obrażenia broni, są obrażeniami od
jednego pocisku, dlatego obrażenia od serii mają tak diametralnie różne wartości. Wszystko zależy od tego, ile pocisków wypluwa dana broń za jednym atakiem, i ile z nich dosięgnie celu.
Broń miotanaZauważył bym, że granaty odłamkowe maja większy obszar rażenia niż plazmowe.
PancerzeNo tą
UWAGĘ na dole strony to czytałem 6 razy i dalej nie rozumiem co tam jest napisane
-----Fallout 2-----Broń energetycznaW opisie alien blastera jest literówka "Madoc" zamiast "Modoc"
Broń palnaH&K P90cWg. mnie jest to najlepsza krótka broń maszynowa w grze, a już zdecydowanie najlepsza broń na amunicję 10mm. Spore obrażenia, strzelanie wymagające 1PA mniej, i potężna seria stanowią duże atuty tej broni.
Poza tym w części poświęconej F2 jest już dużo lepiej
I ostatnia uwaga, Nie zauważyłem, żeby w część F2 w dziale "ekwipunek" było coś o ulepszaniu broni, a mogło by być.
To może sobie napiszę.
W kilku miejscach w Fallout 2 możemy ulepszać swój arsenał. Zazwyczaj trzeba będzie za to sporo zapłacić i ponadto nie można ulepszyć wszystkich broni, ale niewątpliwie jest to przydatne, zwłaszcza w kilku przypadkach.
Lista miejsc gdzie możemy ulepszać bronie:
Gecko - na złomowisku Skeeter za drobną opłatą jest w stanie podrasować nasz sprzęt. Jeśli wykonamy zlecone przez niego zadanie (dostarczymy mu części z elektrowni) ulepszy nam jeden przedmiot za darmo.
Republika Nowej Kalifornii - karzeł na bazarze może nam czasami sprzedać jakąś "specjalną" broń, ale nie polecam, drogo i zazwyczaj badziew
Nowe Reno - Zdecydowanie najlepsze miejsce, aby ulepszyć swój sprzęt. W piwnicach New Reno Arms, znajduje się taki upośledzony koleś, który z wielką chęcią ulepszy nam wszystkie nasze bronie (oczywiście te co się da)... za darmo. Tyle, że aby się tam dostać zazwyczaj trzeba zabić sklepikarza i jego pieski.
Lista broni, które można ulepszyć:
-Desert Eagle .44
-rewolwer Magnum .44
-karabin szturmowy
-karabin myśliwski
-FN FAL
-miotacz ognia
-napalm do miotacza ognia
-pistolet laserowy
-pistolet plazmowy
-karabin laserowy
-karabin plazmowy
-rękawica wspomagana
Jedyny pancerz w grze który możmy ulepszyć to "stary" Power armor (model T-51b), można zrobić to za 10000$ w San Francisco, w siedzibie Hubolgistów.
Mała uwaga, Przed oddaniem broni do ulepszenia wyjmijmy z niej amunicję. Ulepszona broń którą otrzymamy i tak będzie miała pełny magazynek Tym sposobem jesteśmy zawsze o kilka pocisków do przodu.
Dobra, wystarczy.
A teraz niech się ktoś z tym męczy