Autor Wątek: propozycja moda  (Przeczytany 12250 razy)

Piwek

  • St. szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 10
propozycja moda
« dnia: 23 Listopada 2008, 13:44:36 »
Witam
Na początku zaznaczę że nie mam zielonego pojęcia o modowaniu więc moja propozycja to jedynie pomysł na moda bez możliwości mojej pomocy.
Jak wszyscy wiemy F3 jest pełen rzeczy które można by zmienić dla poprawienia rozgrywki ale co mi najbardziej przeszkadzało to zbyt szybkie awansowanie na 20lvl (w gruncie rzeczy walka szybko staje się banalna). Moja propozycja na moda to zmniejszenie ilości zyskiwanych punktów doświadczenia co by ten proces spowolniło. Prawda jest taka, że w chwili obecnej wystarczy pozwiedzać bez robienia questów by zrobić całkiem mocarną postać. Dodatkowo ponoć na poziomie bardzo trudnym punkty doświadczenia lecą szybciej.

A tak poza tym można by się zająć
-krytykami (mysle, że są zbyt łatwo osiągalne)
-nieograniczonym dostępem do pipboya w trakcie walki (jak się ma 150 stimpacków w plecaku i nieograniczony do nich dostęp to faktycznie każdy może nam skoczyć. Można by zrobić tak że aby wejć do pipboya to trzeba mieć np 3/4 a może i całość punktów akcji)
Pozdrawiam

Ulyssaeir

  • Kapitan - Redaktor
  • *
  • Wiadomości: 729
  • The Catalyst
Odp: propozycja moda
« Odpowiedź #1 dnia: 23 Listopada 2008, 14:29:27 »
takich modów jest już przynajmniej kilka, ograniczających przyrost XP. Co do otwierania PB to jest to raczej niemożliwe bez odpowiedniego zestawu narzędzi, a  tych Bethesda jeszcze nie wypuściła.

Szakal119

  • St. chorąży sztab.
  • *
  • Wiadomości: 392
Odp: propozycja moda
« Odpowiedź #2 dnia: 23 Listopada 2008, 16:45:42 »
takich modów jest już przynajmniej kilka, ograniczających przyrost XP. Co do otwierania PB to jest to raczej niemożliwe bez odpowiedniego zestawu narzędzi, a  tych Bethesda jeszcze nie wypuściła.

A możesz podać linka do takich modów?

Ulyssaeir

  • Kapitan - Redaktor
  • *
  • Wiadomości: 729
  • The Catalyst
Odp: propozycja moda
« Odpowiedź #3 dnia: 23 Listopada 2008, 17:07:13 »
Masz.
Google.pl

:>  jak tam nie będzie to ci podam bezpośrednie linki do 2 największych na tą chwilę serwisów z modami, czyli NMA (No Mutants Allowed) i Fallout 3 Nexus


Znienawidzicie mnie, ale przynajmniej będziecie bardziej samodzielni ;>

Szakal119

  • St. chorąży sztab.
  • *
  • Wiadomości: 392
Odp: propozycja moda
« Odpowiedź #4 dnia: 24 Listopada 2008, 13:23:04 »
Znalazłem coś takiego na NMA:

The Fallout 3 Compendium

Mod wprowadze wiele zmian. Lista jest niestety po angielsku, więc wiekszości nie rozumiem, ale między innymi jest zwiekszenie max poziomu do 25, i spowolnienie otrzymywanego doświadczenia. Mod zangielszcza ekwipunek i niektóre perki.

Na Fallout 3 Mods znalazłem coś lepszego:

slower leveling

Jak sama nazwa mówi mod powoduje, że zdobywanie poziomów idzie wolniej. Z tego powodu, że znacznie podniesiony został limit punktów potrzebnych do osiągniecia wyższego levelu.

« Ostatnia zmiana: 24 Listopada 2008, 13:25:05 wysłana przez Szakal119 »

Ulyssaeir

  • Kapitan - Redaktor
  • *
  • Wiadomości: 729
  • The Catalyst
Odp: propozycja moda
« Odpowiedź #5 dnia: 24 Listopada 2008, 15:40:22 »
Na nexusie jest przynajmniej 5 różnych modów zmieniających ilość zdobywanych XP albo podnoszących progi XP wymaganych na kolejne LVL

Szakal119

  • St. chorąży sztab.
  • *
  • Wiadomości: 392
Odp: propozycja moda
« Odpowiedź #6 dnia: 24 Listopada 2008, 17:37:58 »
To który jest twoim zdaniem najlepszy? Mi się wydaje, że ten slower leveling, ponieważ zwieksza tylko ilość exp. wymaganą do osiągniecia wyższego poziomu, i nie wprowadza innych zmian.

Ulyssaeir

  • Kapitan - Redaktor
  • *
  • Wiadomości: 729
  • The Catalyst
Odp: propozycja moda
« Odpowiedź #7 dnia: 24 Listopada 2008, 17:55:26 »
Ja bym poszedł za czymś co jednocześnie podnosi wymagania XP na kolejny poziom, oraz zmniejsza XP otrzymwane za zabijanie. Może wtedy będzie można przebrnąć przez grę odwiedzając wszystkie lokacje i bez kobinowania z level capem ukończyć sesję?

To zależy co kto chce od gry. Ja będe szukał modów które utrudnią rozgrywkę. Na tą chwilę nie mam konkretnego moda na oku.

Szakal119

  • St. chorąży sztab.
  • *
  • Wiadomości: 392
Odp: propozycja moda
« Odpowiedź #8 dnia: 24 Listopada 2008, 18:04:09 »
Bez moda, 18 poziom wymaga 23.800 pd, z tym modem wymaga 44.200 pd. To mało? Prawie dwa razy więcej, czyli można zwiedzić dwa razy większy obszar :).

Ulyssaeir

  • Kapitan - Redaktor
  • *
  • Wiadomości: 729
  • The Catalyst
Odp: propozycja moda
« Odpowiedź #9 dnia: 24 Listopada 2008, 18:47:27 »
To wciąż za mało, ja doszedłem do 20 lvl po zwiedzeniu 1/3 mapy i zrobieniu ledwie kilku questów poza głównym.

Szakal119

  • St. chorąży sztab.
  • *
  • Wiadomości: 392
Odp: propozycja moda
« Odpowiedź #10 dnia: 24 Listopada 2008, 22:56:33 »
To wciąż za mało, ja doszedłem do 20 lvl po zwiedzeniu 1/3 mapy i zrobieniu ledwie kilku questów poza głównym.

Eee, a grałeś z tym modem ????

Ulyssaeir

  • Kapitan - Redaktor
  • *
  • Wiadomości: 729
  • The Catalyst
Odp: propozycja moda
« Odpowiedź #11 dnia: 25 Listopada 2008, 01:10:40 »
Przez ostatni tydzień grę miałem odpaloną w sumie 5 - 10 minut, więc - nie. Gdybym  grał z  modem to bym z góry napisał że polecam, albo odradzam i dlaczego.

Szakal119

  • St. chorąży sztab.
  • *
  • Wiadomości: 392
Odp: propozycja moda
« Odpowiedź #12 dnia: 25 Listopada 2008, 09:34:00 »
Z tym modem dostajemy mniej doświadczenia za zabitych wrogów :). Grając na very hard bez moda za zwykłego bandytę dostawałem 15 PD, a z modem za tego samego bandytę na tym samym poziomie trudności tylko 5 PD :) . Czyli mod zwiększa ilośc exp. potrzebną do awansu i zmniejsza ilość pd otrzymywaną za zabitych wrogów :).

Piwek

  • St. szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 10
Odp: propozycja moda
« Odpowiedź #13 dnia: 27 Listopada 2008, 14:38:11 »
Mod The Fallout 3 Compendium wydaje mi się najciekawszy bo poza zmianą przydziału punktów doświadczenia poprawie wiele innych rzeczy jak np. zwiększone działanie promieniowania które do tej pory było niewielkie bez względu w którą część się grało. Poza tym lista usprawnień napewno poprawią klimat gry

Szakal119

  • St. chorąży sztab.
  • *
  • Wiadomości: 392
Odp: propozycja moda
« Odpowiedź #14 dnia: 27 Listopada 2008, 22:09:37 »
Ale zangielszcza grę, co mi akurat nie pasuje ;). Jeśli jednak wyjdzie polska wersja to się skuszę :).

Loko

  • Sierżant sztab.
  • *
  • Wiadomości: 103
  • Running Away Are We?
Odp: propozycja moda
« Odpowiedź #15 dnia: 30 Listopada 2008, 14:43:02 »
co do propozycji modów, ja tam często chciałbym rozbić łeb jakiemuś dzieciakowi ale to niestety niemożliwe :/  one przeżywają nawet wejście na kapslówkę  :-X

Holden

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1572
Odp: propozycja moda
« Odpowiedź #16 dnia: 30 Listopada 2008, 15:00:16 »
Wspominany już wcześniej Mod The Fallout 3 Compendium zmienia również to. Chociaż ja bym się obawiał , dzieci pewnie nie są za mocne a ich śmierć mogła by zablokować niektóre zadanie np ONE w graydith.

Inculubum

  • St. chorąży sztab.
  • *
  • Wiadomości: 233
Odp: propozycja moda
« Odpowiedź #17 dnia: 30 Listopada 2008, 16:03:28 »
A perk "Heart of Child" staje się bezużyteczny. Twórcą chodziło chyba o to by przeciwnicy brutalnych gier mogli jedynie powiedzieć, że zabija się dorosłych lub mutanty. Zabijanie dzieci jest dość... drażliwe.

Holden

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1572
Odp: propozycja moda
« Odpowiedź #18 dnia: 30 Listopada 2008, 16:27:35 »
Przydatność tego perka jest moim zdaniem i tak zerowa , myślę że raczej ta nieśmiertelność jest podyktowana kwestiami praktycznymi tak żeby wrogowie nie zwracali na dzieci uwagi. W końcu to gra z ikonką 18 w której ćpamy , mordujemy , przeklinamy i mamy okazje wywołać swoisty holokaust mieszkańców pustkowi by jedyna słuszna ludzkość mogła się rozwijać więc nie wydaje mi się żeby była to kwestia kontrowersji - przynajmniej nie w Europie może w USA gdzie większość gier się cenzuruje.

Loko

  • Sierżant sztab.
  • *
  • Wiadomości: 103
  • Running Away Are We?
Odp: propozycja moda
« Odpowiedź #19 dnia: 30 Listopada 2008, 21:23:19 »
ale strasznie brakuje mi tego przypisu "Dzieciobójca" i listu gończego z nagrodą