Trzynasty Schron - Postapokalipsa i Fallout
Czerwiec 16, 2019, 11:45:18 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Aktualności: Czy wiesz że... na Trzynastym Schronie wciąż działa system ankiet. Oddaj głos w aktualnej ankiecie
 
   Strona główna   Pomoc Kalendarz Zaloguj się Rejestracja  
Strony: 1 2 [3]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Który Fallout najlepszy?  (Przeczytany 24269 razy)
Squonk
Schronowy Inżynier
Gen. broni - Redaktor
*
Wiadomości: 8796


Wytyczając kierunek - Emanacja azymutem!


WWW
« Odpowiedz #40 : Styczeń 21, 2011, 16:30:21 »

Czemuż to?
Zapisane

Możemy dojść od sukcesu do upadku, od marzeń do urny z prochami. Możemy spaść z czerwonego blasku rakiet, do 'bracie, czy mógłbyś mnie poratować'.
Doonkult
St. kapral
*
Wiadomości: 25


Czy tylko ja uwielbiam Benny'ego? :D


« Odpowiedz #41 : Kwiecień 05, 2013, 21:38:14 »

Taki tam milusi odkop... Najpierw zacznę od listy, wyjaśnienia później.

4. Fallout Tactics
3. Fallout 3
2. Fallout 2
1. New Vegas i Fallout

Ah, i nie chcę urazić żadnych fanów Tacticsa czy trójki...

TACTICS
Grałam tylko kilka pierwszych misji. Nie podobało mi się tak cytując nadzorcę z F1 "There is a bad place [...]. It is bad. Vault is good. Please, go destroy bad place." Nie podobały mi się też rozmowy... Zaraz... Jakie rozmowy? No i w jedynce trzeba było się tyle "namęczyć" żeby dostać się do bractwa a tutaj na siłę przyłączali... ew. coś pokręciłam to mnie poprawcie.

FALLOUT 3
Twój tatuś nagle uciekł z domu. Kochany tatuś. A teraz won. - To tak odebrałam. Nie lubię tej części głównie dlatego, że mam przy niej najwięcej pytań... XD Jak grałam, to wydawało mi się, że jest tu dość... pusto, a miasta wyglądają bardziej jak murzyńskie wioski niż miasta, choćby w porównaniu z takim Kryptopolis z dwójki. Rozumiem, po wojnie... ALE 200 LAT PO WOJNIE. Musiało chyba się coś dziać oprócz bitwy Mutanci VS Bractwo... I czemu ci drudzy są aż tacy święci a ci pierwsi aż tacy źli? I jak już kiedyś w jakimś temacie pisałam, czemu te mutanty nie są inteligentne? W jedynce można było się dowiedzieć, że FEV zwiększa inteligencję tym którzy nie byli napromieniowani czyli ludziom z krypt, a obniża ją tymi spoza krypt... To skoro tam źródłem mutantów była krypta której zadaniem było właśnie bawienie się FEV to dlaczego tylko Fawkes jest nieco mądrzejszy..? I skąd się wzięła Enklawa skoro w dwójce się ją wykańczało?

FALLOUT 2
Uwaga, między 3 a 2 jest duuuuża przerwa, ponieważ 2 (MOIM ZDANIEM) jest duuuużo lepsze niż 3. Tutaj wkurzało mnie to, że jest się dzikusem i też wszędzie są dzikusy... Czy ludzie nawet i po wojnie nie powinni "iść dalej" zamiast wracać do jaskiń? A tak poza tym to była baaardzo dobra, więcej wad nie widzę...

FALLOUT 1 i NEW VEGAS
Hm... Jedynka... Od niej zaczynałam... Ale nie tylko dlatego ją tak wielbię. Ten wspaniały klimat i... Miejsca. Nekropolis (moja pierwsza reakcja - "Co to j... AAAAAAAAAAAAAAA, ZOMBIEEEE!), Katedra (Tych czubów strasznie nienawidziłam), Złomowo (tam spotkałam kilka naprawdę fajnych postaci Cheesy), Blask (raz się zatrzasnęłam na jednym poziomie... wrrrr...), baza wojskowa (ile razy tu umarłam? XD)... W ogóle strasznie mi się podobała jedynka, wymieniłam miejsca, bo one najbardziej w niej. New Vegas... Hm, może i nie przypominała tak do końca jedynki, ale mi się strasznie z nią kojarzyła (a raczej kojarzy, jeszcze nie przeszłam całej, ale chyba kończę... niestety D:). Postacie, miejsca... Są chyba tak samo dobre jak w jedynce... Wymienię może kilka tak jak wcześniej, chociaż już mi się nie chce, no ale... XD więc Benny, Boone, House... Nipton, Krypta 22, całe Vegas... NO I MISJE! W obu grach są wspaniałe, ciekawe i nieźle wciągające...


Jeśli gdzieś popełniłam błąd, to piszcie.
Zapisane
Squonk
Schronowy Inżynier
Gen. broni - Redaktor
*
Wiadomości: 8796


Wytyczając kierunek - Emanacja azymutem!


WWW
« Odpowiedz #42 : Maj 02, 2013, 07:52:02 »

Fallout 3 to taki korporacyjny spin-off serii, jeśli tak to można ująć. Za grubą kasę zakupiono prawa do znanej, choć trochę już zaśniedziałej marki, następnie w oparciu o sprawdzone schematy (Oblivion) stworzono postapokaliptyczną grę upstrzykaną elementami znanymi z jej kultowych poprzedników (1 i 2). Zaś całość polakierowano nośnym marketingowo, bo choćby długo oczekiwanym grepsem "Fallout 3".


Cytat: Doonkult
Uwaga, między 3 a 2 jest duuuuża przerwa, ponieważ 2 (MOIM ZDANIEM) jest duuuużo lepsze niż 3. Tutaj wkurzało mnie to, że jest się dzikusem i też wszędzie są dzikusy... Czy ludzie nawet i po wojnie nie powinni "iść dalej" zamiast wracać do jaskiń? A tak poza tym to była baaardzo dobra, więcej wad nie widzę...
Powinni - nie powinni  Tongue

Zobacz sobie jak w Europie ludzie żyli średniowieczu i jak na początku XIX wieku, a następnie to samo zrób w przypadku Chin czy Japonii. Nigdzie nie jest powiedziane, że w ciągu kilkudziesięciu lat/kilku pokoleń z kupki kamieni da się zbudować na nowo cywilizację. W Japonii akurat się to udało, ale dlatego, że otoczenie miało z czego dawać, ale w świecie po zagładzie atomowej każdy coś mający bardziej myślałby o sobie, a nie o tym jak zbawiać pustkowia. A jak już to je podbić, by nawet na kupce kamieni być królem.
Zapisane

Możemy dojść od sukcesu do upadku, od marzeń do urny z prochami. Możemy spaść z czerwonego blasku rakiet, do 'bracie, czy mógłbyś mnie poratować'.
Strony: 1 2 [3]   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Kanał RSS Trzynastego Schronu Trzynasty Schron na Twitterze Trzynasty Schron na Facebooku Trzynasty Schron na Tumblr Trzynasty Schron na Instagramie Postapokalipsa bez ograniczeń! Radia Trzynastego Schronu na TubaFM Trzynasty Schron na YouTube
Działa na MySQL Działa na PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2011, Simple Machines Prawidłowy XHTML 1.0! Prawidłowy CSS!