Autor Wątek: GECK problem  (Przeczytany 3873 razy)

Shael

  • St. sierżant sztab.
  • *
  • Wiadomości: 137
GECK problem
« dnia: 19 Grudnia 2009, 09:36:16 »
Witam.Gdy przeciągnę utworzoną zbroję w okno render pojawia mi się ostrzeżenie że obiektu nie będzie można podnieść ,klikam tak włączam grę zbroja tam jest ale nie mogę jej podnieść .Jak to zrobić?

Aurelinus

  • Moderator
  • *
  • Wiadomości: 625
    • Mój miniblog tematyczny
Odp: GECK problem
« Odpowiedź #1 dnia: 21 Grudnia 2009, 15:03:09 »
Jeśli zrobiłeś tę zbroję poza geckiem (tzn. importowałes model z innej gry lub sam ja zrobiłeś w jakimś programie 3D), to musisz jej dać dane fizyczne (havok) co można zrobić np. w Nifscope. Jeśli tylko wyedytowałeś istniejącą zbroję w grze, to dziwny komunikat, bo istniejące modele mają wszystkie parametry.
Która wersja jest prawdziwa?

Shael

  • St. sierżant sztab.
  • *
  • Wiadomości: 137
Odp: GECK problem
« Odpowiedź #2 dnia: 22 Grudnia 2009, 13:03:53 »
Żebym ja jeszcze wiedział ;D pobrałem te ubranie stąd http://fallout3nexus.com/downloads/file.php?id=10155,podobno trzeba je tylko dodać przez GECK-a.

Ulyssaeir

  • Kapitan - Redaktor
  • *
  • Wiadomości: 729
  • The Catalyst
Odp: GECK problem
« Odpowiedź #3 dnia: 22 Grudnia 2009, 15:17:20 »
A nie wymaga ono czasem nowego modelu ciała kobiety? coś w stylu BABE?

Shael

  • St. sierżant sztab.
  • *
  • Wiadomości: 137
Odp: GECK problem
« Odpowiedź #4 dnia: 22 Grudnia 2009, 21:52:44 »
Nom wymaga Type 3 który posiadam zainstalowanego.

Aurelinus

  • Moderator
  • *
  • Wiadomości: 625
    • Mój miniblog tematyczny
Odp: GECK problem
« Odpowiedź #5 dnia: 23 Grudnia 2009, 08:50:06 »
Model nie ma fizyki, nie zdejmiesz go i tyle. Musiałbyś w Nifscope dodać mu havoka, ale to wyższa szkoła jazdy, nawet dla mnie. :(