Doczepie się;]
Ja szykując się do mojego przejścia gry obmyśliłem sobie taką postać, właściwie skończyłem - poza umiejętnościami - tak jak planowałem, wybory okazały się bardzo dobre.
Imię - Faith Ravanah
Płeć - Kobita
Rasa - Caucasian
ST 4 - na początek starczy, nie chodzi o to by dźwigać wszystko, ale to, co wartościowe. Można też zostawić rzeczy na ulicy albo w pojemniku i jesli wróci się szybko (a fast travel działa) to można zabrać się na kilka razy. Nie mówiąc o tym że po 2h od wyjścia z krypty można mieć prawie 2000 kapsli i wynajęcie Jericho albo innego NPC jest czymś na co możemy sobie pozwolić.
PE 7 - przydaje się w dialogach, w strzelaniu, Mała szansa że nie wykrujemy czegoś lub kogoś, zwłaszcza w ciasnym labiryncie korytarzy
EN 5 - HP nie braknie, a kilka perków wymaga wyższego EN, to bezpieczna granica.
CH 6 - żeby umieć przekonywać innych do swoich racji, więcej absolutnie nie trzeba, można mniej gdy nie chcemy zbierać więcej nagród, dostawać więcej informacji albo dowiadywać się o rzeczach ciekawych
IN 7 skill pointsów nam nie braknie, dostaniemy ich 19*17=
323 za samo levelowanie, + książki, + figurki...
AG 7 lub 8 - VATS - żeby oszczędzać cenną amunicję ;]pozwala strzelać 3 razy z prawie każdej broni, a z niektórych nawe 4, pod koniec gry z jetem nawet 5x. ultrajetem do 6!
Lk 3 lub 4 będzie systematycznie podnoszony w trakcie gry.
Tag Skills - Lockpick, Repair, Speech/Small Guns.
Perki [po angielsku ;p]
2. Intense training + ST [5]
3. Educated
4. Intense training + AG [8]
5. Intense training + EN [6]
6. Toughness
7. Black Widow/Gun Nut
8. Scrounger
9. Commando
10. Finesse
11. Strong Back
12. Sniper
13. Mister Sandman lub inny dowolny
14. Cyborg
15. Intense training + LK [6]
16. Action Girl
17. Better Criticals
18. Intense training + PE [8]
19. Intense training + EN [6]
20. Grim Reaper’s Sprint
Co rozwijamy?
Najpierw Repair do 30, lockpick do 50 a explosives do 35, potem w miarę szybko repair do 45.potem wedle uznania, walczyć można dobrze bez VATS z małym skillem, zwłaszcza na początku. Rozwalenie super mutanta z minigunem na Pustkowiu przy lvl 2 nie powinno być problemem.
Dalej tak:
Speech do 60 - 65
Sneak do 60 jeśli chcemy brać perka Mr Sandman, jeśli nie, to zamiast tego Medicine
Small guns do 60-70
Lockpick do minimum 75, i to najlepiej tak szybko jak to możliwe, w miarę rozsądku
Repair minimum 75
Energy guns albo Science, do wyboru- tu wędruje cała reszta, a jak od początku uznacie, że dacie rady dociągnąć lockpicka do 100 to polecam!
Jeśli rezygnujemy ze speech to wszystko idzie w explosives lub w wybraną waleczną.