Trzynasty Schron - Postapokalipsa i Fallout
Listopad 18, 2019, 06:17:50 *
Witamy, Go嗆. Zaloguj si lub zarejestruj.

Zaloguj si podaj帷 nazw u篡tkownika, has這 i d逝go嗆 sesji
Aktualno軼i: Czy wiesz 瞠... na Trzynastym Schronie wci捫 dzia豉 system ankiet. Oddaj g這s w aktualnej ankiecie
 
   Strona g堯wna   Pomoc Kalendarz Zaloguj si Rejestracja  
Strony: [1] 2   Do do逝
  Drukuj  
Autor W徠ek: Ma造 poradnik tworzenia fajnej postaci  (Przeczytany 20653 razy)
Holden
Major
*
Wiadomo軼i: 1572



« : Listopad 15, 2008, 13:36:32 »

Witajcie w post nuklearnej rzeczywisto軼i gdzie wi瘯szo嗆 ludzi zgin窸o a reszta
pr鏏uje przetrwa 篡j帷 n璠zn , naszpikowan g這dem , chorobami oraz promieniowaniem
egzystencj . Nie ma co si 豉ma , my mamy farta przychodz帷 na 鈍iat w sterylnej krypcie
gdzie garstka wybranych 篡je wygodnym i dostatnim 篡ciem . W wyniku pewnych okoliczno軼i
przyjdzie nam opu軼i ten jedyny dom jaki mamy i samotnie przemierzy pustkowia by
walczy o mi這嗆 i sprawiedliwo嗆 a ten tekst teoretycznie ma wam to u豉twi .

Ten kr鏒ki poradnik ma za zadanie przedstawi spos鏏 na stworzenie i rozw鎩 postaci .
W za這瞠niu b璠zie to rambo , terminator , predator i 鏀my pasa瞠r Nostromo w jednym ;p
Generalnie czego si nie chwyci to zabije a przy sobie nosi ca造 poka幡y arsena , podstawowym
wyposa瞠niem naszej postaci b璠zie : Karabin maszynowy , plazmowy , pistolet maszynowy , magnum z celownikiem
snajperka , pistolet my郵iwski , wyrzutnia rakiet , miotacz ognia , dzia趾o obrotowe ,  laser gutlinga , granaty , miny i
sporo innego sprz皻u ...

B璠 o tym wspomina co chwile w tek軼ie , pami皻ajcie 瞠 w grze istniej figurki daj帷e premie do cech i umiej皻no軼i oraz
ksi捫ki kt鏎e r闚nie daj premie do umiej皻no軼i .

S.P.E.C.I.A.L

Si豉 : 6

Si豉 to jedna z wa積iejszych cech naszej postaci poniewa odpowiada za to ile mo瞠my
unie嗆. Je瞠li my郵icie 瞠 to w sumie nie takie wa積e bo 鄉ieci kolekcjonowa nie macie zamiaru
to si troch przeliczycie . Podstawowy ud德ig wynosi 100 kg a ka盥y punkt si造 daje nam kolejne
20 kg . Moja posta nosi oko這 dziesi璚iu r騜nych rodzaj闚 broni oraz pancerz co razem wa篡 oko這 180 kg a
gdybym nosi lepsze a zarazem ci篹sze wyposa瞠nie przekroczy bym pewnie 200kg , a do tego trzeba doda
zapasowe sztuki broni s逝膨ce do naprawy i oraz 逝py kt鏎e znajdziemy po drodze .
Dlaczego tylko 5 ? W czasie gry zwi瘯szymy swoj si喚 figurk  oraz zastrzykiem co da nam 8 a je瞠li zdecydujemy
si na jaki rodzaj pancerza wspomaganego mo瞠my osi庵n望 warto嗆 maksymaln czyli 10 .

Percepcja : 5

W poprzednich cz窷ciach Fallouta bardzo wa積a cecha kt鏎a odpowiada豉 za szanse trafienia celu ,
w tej cz窷ci jej rola zosta豉 mocno ograniczona , opr鏂z tego 瞠 wspomaga niekt鏎e umiej皻no軼i oraz decyduje
o szybko軼i pojawienia si wrog闚 na radarze nic wa積ego nie robi . Warto嗆 5 (a potem zwi瘯szona do 6 dzi瘯i figurce ) b璠zie potrzebna do
uzyskania niekt鏎ych profit闚 .

Wytrzyma這嗆 : 5

Odpowiada za liczb punkt闚 zdrowia , odporno嗆 na promieniowanie  oraz daje nam premie do broni ci篹kich , wysoka liczba  punkt闚
wytrzyma這軼i jest po膨dana ale nie warto przesadza - punkty lepiej wykorzysta gdzie indziej . Premia do broni nie jest ogromna wi璚 tym r闚nie nie warto si kierowa .
Inwestujemy 5 a potem zwi瘯szamy do 6 dzi瘯i figurce .

Charyzma : 1

Charyzma w tej cz窷ci gry odpowiada jedynie za premie do  umiej皻no軼i handlu i retoryki wi璚 w rezultcie nie ma wi瘯szego
znaczenia ,w F1 czy F2 bez niej nie dostaliby鄉y wielu zada w F3 jest inaczej dlatego ignorujemy j a punkty inwestujemy tam gdzie
s naprawd potrzebne .

Inteligencja : 10

To jest najwa積iejsza cecha w grze , odpowiada za ilo嗆 punkt闚 umiej皻no軼i jak dostajemy na poziom ,
1 punkt inteligencji to 2 punkty umiej皻no軼i wi璚 przy warto軼i 10 dostajemy 20 pkt umiej皻no軼i na poziom . Warto嗆
10 jest konieczna poniewa zanim zdob璠ziemy figurk to prawdopodobnie b璠ziemy mieli ponad 10 poziom co oznacza這
by strat oko這 20 pkt umiej皻no軼i .

Zr璚zno嗆 : 8

To kolejna wa積a cecha . Odpowiada za ilo嗆 PA ( punkt闚 akcji ) w systemie V.A.T.S oraz za umiej皻no嗆 skradania si i broni palnej .
Jeden punkt zr璚zno軼i to 15 punkt闚 PA co w 鈍ietle systemu V.A.T.S jest bardzo istotne . Ilo嗆
PA kt鏎 zu篡wamy zale篡 od broni , 鈔ednio mo瞠my przyj望  瞠 jeden strza to 25 PA czyli oko這
2 pkt zr璚zno軼i  dlatego te warto rozwin望 t cech .  Zr璚zno嗆 zwi瘯szymy figurk i profitem.

Szcz窷cie : 5

To zawsze niedoceniana cecha chocia odpowiada za jedn z najwa積iejszych rzeczy w grze a mianowicie za TK (Trafienie
krytyczne) kt鏎e o ile wyst徙i  wzmocni nasze obra瞠nia podw鎩nie - wysokie szcz窷cie
oznacza wysok skuteczno嗆 w walce . B璠zie nam r闚nie konieczne  do uzyskania niekt鏎ych profit闚 .


Umiej皻no軼i

W grze mamy do dyspozycji 400pkt umiej皻no軼i , do tego dochodz figurki (10pkt premii do ka盥ej umiej皻no軼i )
oraz ksi捫ki (1pkt b康 2 z profitem pojmowanie ). Ka盥a posta musi umie walczy , ta te nie b璠zie inna , dla jak najszerszego spektrum mo磧iwo軼i bojowych
zainwestujemy we wszelkie typy broni masowego ra瞠nia ( paln , energetyczn i ci篹k ). Nasza posta b璠zie r闚nie 鈍ietnie w豉mywa si do komputer闚 , otwiera zamki ,przekonywa innych oraz naprawia zepsuty sprz皻. Punkty umiej皻no軼i odpowiednio przeliczy貫m tak 瞠by maksymalnie wykorzysta mo磧iwo軼i jakie przed nami stoj.

O ile zainwestowali軼ie w cechy tak jak napisa貫m wasza posta powinna mie statystyki jakie pokaza貫m poni瞠j . Poda貫m tam te maksymalny poziom do jakiego warto rozwija dane umiej皻no軼i . Wszystko tutaj w zasadzie zale篡 od wspominanych wcze郾iej ksi捫ek . Z Profitem pojmowanie ka盥a ksi捫ka to 2 pkt umiej皻no軼i i chocia mo瞠 ten profit wydawa si zb璠ny to wcale tak nie jest bo ksi捫ek w grze jest pe軟o ,
osobi軼ie znalaz貫m ponad 70 a jestem ledwo w po這wie gry , prosta matematyka 70x2=140 czyli r闚nowarto嗆 7 poziom闚 do鈍iadczenia - ten profit to poprostu konieczno嗆 . Nie wolno zapomnie 瞠 ksi捫ki daj premie do r騜nych umiej皻no軼i , te do tych nam niepotrzebnych .Trzeba by elastycznym , niekt鏎ych rodzaj闚 ksi捫ek jest o wiele wi璚ej ni innych np: znajdziecie o wiele wi璚ej egzemplarzy m這dego elektronika (premia do naprawy) ni instrukcji obs逝gi miotacza ognia (premia do broni ci篹kiej) . Nie traktujcie podanych warto軼i sztywno poniewa troch je zawy篡貫m maj帷 na uwadze 瞠 znajdowanie ksi捫ek czy figurek nie b璠zie wam sz這 optymalnie .

Ma豉 porada : na pocz徠ku gry zainwestujcie w materia造 wybuchowe ( warto嗆 35 jest potrzebna do rozbrojenia bomby w Megatomie - pierwszym mie軼ie jakie odwiedzicie ) oraz retoryk . Pami皻ajcie o tym ze istniej przedmioty takie jak maska spawacza kt鏎a daje premie do materia堯w wybuchowych - jest to 鈍ietny spos鏏 by zwi瘯szy swoje umiej皻no軼i kiedy musimy co rozbroi czy otworzy drzwi , np macie otwieranie zamk闚 rozwini皻e na poziomie 20 a chcecie otworzy drzwi kt鏎e wymagaj umiej皻no軼i na poziomie 25 - nic prostszego zak豉damy kombinezon roboczy ( do znalezienia w krypcie 101)
daj帷y 5 pkt premii i otwieramy drzwi .

B.ci篹kie 15  > 80
B.Energetyczne 15 > 80
B.Palna * 36  > 80
O.Zamk闚 * 30 > 75 ( +5 pkt premii od kombinezonu roboczego )
Naprawa 25 > 80
Nauki 軼is貫 25 > 70 ( Kitel Leszlo daje nam premie +10 - jedna z nagr鏚 w zadaniu z ognistymi mr闚kami )
Retoryka 22 > 60 ( przy tej warto軼i sobie spokojnie radzi貫m ale mo積a da wi璚ej by zawsze mie te 100% szansy )
Medycyna 25 > 40-50  (musimy osi庵n望 poziom 60 pkt by dosta profit Cyborg kt鏎y jest dost瘼ny dopiero na 14 poziomie )
Materia造 wybuchowe 19 > 30  ( +5 pkt premii od maski spawacza )

*umiej皻no軼i g堯wne


Koszt umiej皻no軼i = oko這 400
Punkt闚 umiej皻no軼i z poziom闚 = 400
Premia za Erudycje = 45
Premia z figurek = 90
Premia z ksi捫ek = trudno oceni - oko這 100 .


Nie uwzgl璠ni貫m umiej皻no軼i kt鏎e s zb璠ne dla naszej postaci , sporo punkt闚 nam jednak pozostaje , mo積a zainwestowa je w medycyn by wzmocni dzia豉nie medykament闚 lub w skradanie je瞠li macie ochot na ataki z ukrycia ;p
 
Profity

Proponuje nie inwestowa w profity daj帷e premie do umiej皻no軼i - s one pozornie przydatne , wystarczy nam punkt闚 by rozwin望 umiej皻no軼i bez ich wybierania.  Stara貫m si wybra te profity kt鏎e s najlepsze oraz uniwersalne tzn b璠 dobre dla ka盥ej postaci. Niekt鏎e ca趾iem przydatne musia貫m pomin望
z braku punkt闚 a inne chocia ca趾iem intryguj帷e uzna貫m za niepotrzebne .

Numerki przy profitach to poziomy na kt鏎ych powinni鄉y je wybra .

!!! UWAGA !!!

Pami皻ajcie 瞠 ka盥y profit ma swoje wymagania i przy osi庵aniu 12 poziomu pojawi si pierwsza konieczno嗆 odnalezienia figurek - mam tu na my郵i profit Snajper kt鏎y wymaga 6 zwinno軼i i 6 percepcji . W razie problem闚 mo積a np:  wybra profit ekspert robotyki zamiast snajper ( je瞠li nie zd捫yli鄉y znale潭 figurek ) a na 13 poziomie wr鏂i do snajpera , poprostu planujcie z wyprzedzeniem by potem nie obudzi si z r瘯 w nocniku .


2. Intensywny Trening (+1 do zr璚zno軼i )
3. Czarna wdowa
4. Erudycja
5. Pojmowanie ( bez tego profitu nie czytajcie ksi捫ek )
6. Twardziel
7. Entomolog
8. Komandos
9. Mocny grzbiet
10. Finezja
11. Krwawa Jatka
12. Robotyka / Snajper (snajper wymaga 6 zr璚zno軼i i 6 percepcji )
13. Szybki Metabolizm
14. Cyborg / Szkielet z adamentytu ( cyborg wymaga 60 pkt medycyny )
15. Snajper / Ekspert Robotyki
16. Cz這wiek Demolka ( wymaga 6 percepcji i 6 szcz窷cia )
17. Cz這wiek Czynu ( wymaga 6 zr璚zno軼i )
18. Koncentracja Ostrza逝 ( bro palna i energetyczna na poziomie 60 )
19. wyb鏎 zostawiam wam ;p Jak si nie mo瞠cie zdecydowa to Szkielet z adamentytu  czy 篡ciodajna moc .
20. Po酥iech Kostuchy

To by by這 wszystko mam nadzieje 瞠 cho troch pomog貫m, napewno r闚nie narobi貫m mn鏀two b喚d闚 i jest sporo dziur kt鏎e trzeba za豉ta , zach璚am do pyta i dyskusji .

Mi貫go 鄉igania po pustkowiach !
« Ostatnia zmiana: Listopad 15, 2008, 16:22:50 wys豉ne przez Holden » Zapisane
Ulyssaeir
Kapitan - Redaktor
*
Wiadomo軼i: 729


The Catalyst


« Odpowiedz #1 : Listopad 15, 2008, 15:22:11 »

Doczepie si;]

Ja szykuj帷 si do mojego przej軼ia gry obmy郵i貫m sobie tak posta, w豉軼iwie sko鎍zy貫m - poza umiej皻no軼iami - tak jak planowa貫m, wybory okaza造 si bardzo dobre.

Imi - Faith Ravanah
P貫 - Kobita
Rasa - Caucasian

ST 4 - na pocz徠ek starczy, nie chodzi o to by d德iga wszystko, ale to, co warto軼iowe. Mo積a te zostawi rzeczy na ulicy albo w pojemniku i jesli wr鏂i si szybko (a fast travel dzia豉) to mo積a zabra si na kilka razy. Nie m闚i帷 o tym 瞠 po 2h od wyj軼ia z krypty mo積a mie prawie 2000 kapsli i wynaj璚ie Jericho albo innego NPC jest czym na co mo瞠my sobie pozwoli.
PE 7 - przydaje si w dialogach, w strzelaniu, Ma豉 szansa 瞠 nie wykrujemy czego lub kogo, zw豉szcza w ciasnym labiryncie korytarzy
EN 5 - HP nie braknie, a kilka perk闚 wymaga wy窺zego EN, to bezpieczna granica.
CH 6 - 瞠by umie przekonywa innych do swoich racji, wi璚ej absolutnie nie trzeba, mo積a mniej gdy nie chcemy zbiera wi璚ej nagr鏚, dostawa wi璚ej informacji albo dowiadywa si o rzeczach ciekawych
IN 7 skill points闚 nam nie braknie, dostaniemy ich 19*17=323 za samo levelowanie, + ksi捫ki, + figurki...
AG 7 lub 8 - VATS - 瞠by oszcz璠za cenn amunicj ;]pozwala strzela 3 razy z prawie ka盥ej broni, a z niekt鏎ych nawe 4, pod koniec gry z jetem nawet 5x. ultrajetem do 6!
Lk 3 lub 4 b璠zie systematycznie podnoszony w trakcie gry.

Tag Skills - Lockpick, Repair, Speech/Small Guns.

Perki [po angielsku ;p]

2. Intense training + ST [5] 
3. Educated
4. Intense training + AG [8]
5. Intense training + EN [6]
6. Toughness
7. Black Widow/Gun Nut
8. Scrounger
9. Commando
10. Finesse
11. Strong Back
12. Sniper
13. Mister Sandman lub inny dowolny
14. Cyborg
15. Intense training + LK [6]
16. Action Girl
17. Better Criticals
18. Intense training + PE [8]
19. Intense training + EN [6]
20. Grim Reaper’s Sprint

Co rozwijamy?
Najpierw Repair do 30, lockpick do 50 a explosives do 35, potem w miar szybko repair do 45.potem wedle uznania, walczy mo積a dobrze bez VATS z ma造m skillem, zw豉szcza na pocz徠ku. Rozwalenie super mutanta z minigunem na Pustkowiu przy lvl 2 nie powinno by problemem.

Dalej tak:
Speech do 60 - 65
Sneak do 60 je郵i chcemy bra perka Mr Sandman, je郵i nie, to zamiast tego Medicine
Small guns do 60-70
Lockpick do minimum 75, i to najlepiej tak szybko jak to mo磧iwe, w miar rozs康ku Smiley
Repair minimum 75
Energy guns albo Science, do wyboru- tu w璠ruje ca豉 reszta, a jak od pocz徠ku uznacie, 瞠 dacie rady doci庵n望 lockpicka do 100 to polecam!

Je郵i rezygnujemy ze speech to wszystko idzie w explosives lub w wybran waleczn.
« Ostatnia zmiana: Listopad 16, 2008, 14:06:23 wys豉ne przez Ulyssaeir » Zapisane
Thorin
St. kapral
*
Wiadomo軼i: 45


« Odpowiedz #2 : Listopad 15, 2008, 15:59:38 »

@holden: 400pkt umiej皻no軼i? a to sk康? awans otrzymujesz tylko 19 razy (nie zaczynasz na 0 levelu!) je瞠li we幟iesz perka Erudycja to od 5 levelu mo瞠sz dostawa dodatkowe 3 pkt. Czyli gdyby mia od pocz徠ku 10 int i na 4 lvlu wybra Erudycj to wychodzi 428 punkt闚 do rozdania podczas gry. Co do figurki +1 int, to dotarcie do Rivet City na niskich levelach nie jest proste, nie pami皻am na kt鏎ym tam dotar貫m, ale sensowne wydaje si miec przynajmniej 6 level, czyli jakie 10 punkt闚 umiej皻no軼i w plecy.

Podczas gry zdob璠ziesz te dodatkowe kilkana軼ie-kilkadziesi徠 punkt闚 w wyniku zdobycia figurek +1 do cech, ka盥a z nich przek豉da sie na kilka punkt闚 umiej皻no軼i.

Maksymalnie mo積a rozdysponowa 1300 punkt闚 (13*100). Na pocz徠ku masz jakie 250-300 (? nie jestem pewien i zale篡 to od wybranych cech), doliczaj帷 418 (428 - 10 za 5 leveli zanim zdob璠ziesz figurk int +1) oraz 45 punkt闚 za tagi i 130 za figurki umiej皻no軼i i 26 (chyba tyle) za figurki specja堯w, wychodzi 869-919 punkty, a wi璚 pozostaje nam oko這 400 punkt闚 do zdobycia z ksi捫ek.

Zak豉daj帷 瞠 nie inwestujemy w 瘸dne perki zwi瘯szaj帷e skille potrzebujemy 400 ksi您ek! lub 200 z profitem Pojmowanie.

Zwykle bior profit Cyborg, to dodatkowe 10pkt. do energetycznych, ale tak czy tak zostaje jeszcze sporo ksi捫ek do przeczytania ;>
Zapisane
Holden
Major
*
Wiadomo軼i: 1572



« Odpowiedz #3 : Listopad 15, 2008, 16:20:34 »

Owszem jest 19 poziom闚 ale przecie w czasie egzaminu koza mo瞠my rozdysponowa 20 pkt st康 400 . Erudycje bierzemy na 4 poziomie a faktycznie bonus dopiero od 5 poziomu wi璚 45 - moje przegapienie ;p  . Ja jak odkry貫m  figurk do inteligencji mia貫m 13 poziom , doj嗆 mo積a wcze郾iej ale nie wiem czy to warte zachodu ;p

Co do skilli to zwi瘯szam tylko 9 (i na maksa tylko 7 ) a nie wszystkie 13 wi璚  nie 1300 tylko  sporo poni瞠j 900 co jest do osi庵ni璚ia a nawet sporo zostaje .

400 z postaci + 212 pocz徠kowe + 45 z perka + 90 z figurek to ju 747 a do tego ksi捫ki i inne premie kt鏎ych nie wliczy貫m  a potrzeba nam oko這 790.
« Ostatnia zmiana: Listopad 15, 2008, 16:41:23 wys豉ne przez Holden » Zapisane
Thorin
St. kapral
*
Wiadomo軼i: 45


« Odpowiedz #4 : Listopad 15, 2008, 17:24:37 »

Ok w豉郾ie doszed貫m do rivet city na 2 poziomie, na trudnym poziomie gry, zaliczy貫m o drodze 106 rad闚 i raz wczytywa貫m gr - zaskoczy mnie raider, wyci庵aj帷 nagle miotacz ognia.

Na 1 poziomie raczej nie da si doj嗆, bo po drodze musisz stoczy kilka prostych walk, a exp leci.
Zapisane
Holden
Major
*
Wiadomo軼i: 1572



« Odpowiedz #5 : Listopad 15, 2008, 17:43:18 »

Gratki , jeste jeden punkt do przodu - je瞠li chce si wam lecie na pocz徠ku do Rivet  city to zainwestujcie ten pkt w zr璚zno嗆 - zyskacie profit ( nie b璠ziecie musieli inwestowa w intensywny trening ) . Po przemy郵eniu to jak kto zaczyna gr po raz pierwszy to troch g逝pio wysy豉 go przez ca陰 plansze jako pierwsz rzecz kt鏎 ma zrobi po wyj軼iu z krypty ;p
Zapisane
Inculubum
Sier瘸nt
*
Wiadomo軼i: 233



« Odpowiedz #6 : Listopad 15, 2008, 17:43:54 »

Raz tak mia貫m, 瞠 zainwestowa貫m du穎 punkt闚 w umiej皻no嗆, z kt鏎ej i tak nie korzysta貫m. Perspektywa zaczynania gry od pocz徠ku by豉 kiepska a nie posiada貫m zapisu sprzed zmian. Jednak uda這 mi si znale潭 modyfikacj, kt鏎a pozwala w dowolnym momencie gry rozdysponowa wszystkie punkty jeszcze raz.
Zapisane

Thorin
St. kapral
*
Wiadomo軼i: 45


« Odpowiedz #7 : Listopad 15, 2008, 17:56:30 »

Fryzjer闚 jest wielu, jest nawet gostek, kt鏎y zrobi Ci operacje plastyczn, ale gdzie u diab豉 znalaz貫 co takiego?
« Ostatnia zmiana: Listopad 15, 2008, 18:27:55 wys豉ne przez Thorin » Zapisane
RadioActive
Plutonowy
*
Wiadomo軼i: 88



« Odpowiedz #8 : Listopad 15, 2008, 18:15:24 »

@Up
Mo瞠 to kole kt鏎y robi make-up androidowi Zimmer'a?
Zapisane
Inculubum
Sier瘸nt
*
Wiadomo軼i: 233



« Odpowiedz #9 : Listopad 16, 2008, 11:03:38 »

Ja umiej皻no嗆 EXPLOSIVES nie inwestowa貫m wi璚ej ni 35, 瞠by uzyska jakie modyfikatory, ale granaty to jedna z najmniej efektownych w walce broni. (ich si豉 jest zbyt ma豉, chyba, 瞠 mamy tego perka do materia堯w wybuchowych) BIG GUNS 25, po to by podnie嗆 obra瞠nia jakie zadaje Missle Launcher lub Flamer, reszty du篡ch broni nie u篡wam, no chyba, 瞠 dla zabawy. SMALL GUNS do 70, reszta z ksi捫ek i zbroi. Medicine, Stealth, Pick Pocketing, Repair do wysokiego poziomu.

Rasa - Cocasian

Rasa - Caucasian
Zapisane

Ulyssaeir
Kapitan - Redaktor
*
Wiadomo軼i: 729


The Catalyst


« Odpowiedz #10 : Listopad 16, 2008, 14:06:50 »

Granaty nie maj wielkiej si造? A zdajesz sobie spraw, 瞠 ich si豉 zale篡 w豉郾ie od umiej皻no軼i Explosives i przy 100% i 3 levelach  perka demolition expert zwyk貫 granaty siej徙ostrach? Na porz康ku dziennym urzywam granat闚, DMG jest spory, cho te umiej皻no軼i nie rozwija貫m, ale zawsze lubie przywita 2 przeciwnik闚 stoj帷ych blisko siebie granacikiem kt鏎y zwykle uszkodzi im albo nogi, albo r璚e, przy czym b璠 w takim stanie, 瞠 wystarczy ich dobi.

Rzucamy granat bez VATSa, a potem gdy tylko mo瞠my - rzucamy drugi, ju z Vatsem. Jak si uda to eksplozje si na這膨 a pokiereszowani wrogowie ani nas nie dogoni, ani nie trafi. Wystarczy doby hunting rifle i dobi, jesli jest co.
Zapisane
Inculubum
Sier瘸nt
*
Wiadomo軼i: 233



« Odpowiedz #11 : Listopad 16, 2008, 16:03:31 »

Mia貫m skilla na 90 i stwierdzam, 瞠 nie by這 warto.
Zapisane

Ulyssaeir
Kapitan - Redaktor
*
Wiadomo軼i: 729


The Catalyst


« Odpowiedz #12 : Listopad 16, 2008, 21:28:11 »

Ja przy 45% rozwala貫m przy celnym rzucie super mutanty nieopancerzone, jednym granatem, wi璚 sam widzisz... albo fart, albo bug, albo posta inaczej zbudowana. O ile w F1 - F2 to ostatnie jest mo磧iwe to tu chyba nie ;P
Zapisane
Holden
Major
*
Wiadomo軼i: 1572



« Odpowiedz #13 : Listopad 16, 2008, 22:00:36 »

akurat zwyk貫 mutki s do dosy s豉be co nie znaczy 瞠 materia造 wybuchowe s nie przydatne , granaty mo積a bardzo m康rze wykorzysta zrzucaj帷 je ze schod闚 w nic nie wiedz帷ych przeciwnik闚 czy te odbijaj帷 od 軼iany tak 瞠by wpad造 do nast瘼nego pomieszczenia - nikt wam nie ka瞠 wyskakiwa i rzuca na o郵ep , mo積a te porozstawia miny , strzeli do przeciwnika i ucieka a oni nie鈍iadomie pow豉膨 jak to Moira m闚i w ciep貫 kartofelki ;p Wszystko zale篡 od stylu gry ..
Zapisane
Szajbus
Szeregowy
*
Wiadomo軼i: 2


« Odpowiedz #14 : Luty 03, 2009, 15:40:45 »

Witam Serdecznie Forumowicz闚  Grin
Moje pytanie kieruj niejako odno郾ie "figurki" co w konsekwencji ma znaczenie przy dalszym kszta速owaniu postaci. Na li軼ie "figurek " znalaz貫m jedn daj帷 +10 do medycyny. Jest ona na biurku ojca w krypcie 101. Czy dobrze rozumiem, 瞠 musz j znale踵 zanim opuszcz krypt ?.
Przepraszam dopiero rozpoczynam przygod z Fallout-em  Sad Pozdrawiam Wszystkich i fajnie, 瞠 te forum istnieje  Embarrassed
Zapisane
Holden
Major
*
Wiadomo軼i: 1572



« Odpowiedz #15 : Luty 03, 2009, 15:42:48 »

tak i nie, najlepiej jest j wzi望 na pocz徠ku - ju przy egzaminie koza mo積a to zrobi. Potem w p騧niejszym etapie gry b璠zie mo磧iwo嗆 powrotu do krypty ale wtedy ta premia +10 nie b璠zie ju tak wa積a.
Zapisane
Szajbus
Szeregowy
*
Wiadomo軼i: 2


« Odpowiedz #16 : Luty 03, 2009, 21:36:00 »

Witam Holden i dziękuję za szybką odpowiedź. Upewniam się, że jak położyłem "figurkę" na stojaku w domu, to i tak nie tracę premii za Nią ? Dobrze kombinuję ... ?
Pozdrawiam
Zapisane
Holden
Major
*
Wiadomo軼i: 1572



« Odpowiedz #17 : Luty 03, 2009, 22:00:43 »

Nie, nie stracisz premii.
Zapisane
Morbid
Porucznik - Redaktor
*
Wiadomo軼i: 410



« Odpowiedz #18 : Luty 13, 2009, 00:07:23 »

Ja na starcie ustawiam cztery staty na 8, jeden na 6 a pozosta貫 dwa na jeden. Dzi瘯i takiemu startowi, mo瞠my 豉two nabi sobie 5 statystyk na 10, i zale積ie od naszej woli doprowadzi jeden z pozosta造ch  przynajmniej na 5. Dzi瘯i perkowi Intense Training, b璠ziemy mogli co lvl dodawa po jednym punkcie, a 瞠 figurek jest siedem, to daje nam razem 17 punkt闚 do rozdania. Nie wspominaj帷 ju o tym i jeszcze dzi瘯i questowi z mr闚ami, mo瞠my doda jeszcze jeden punkt do si造/zr璚zno軼i Smiley Z tego samego powodu podnoszenie skilli ponad 85% to marnotrawstwo punkt闚 (10% dodaj figurki, a te 5% mo積a zdoby np. czytaj帷 ksi捫ki).
Zapisane
Holden
Major
*
Wiadomo軼i: 1572



« Odpowiedz #19 : Luty 13, 2009, 09:28:22 »

si造/percepcji by by 軼is造m ;p
Zapisane
Strony: [1] 2   Do g鏎y
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Kana RSS Trzynastego Schronu Trzynasty Schron na Twitterze Trzynasty Schron na Facebooku Trzynasty Schron na Tumblr Trzynasty Schron na Instagramie Postapokalipsa bez ogranicze! Radia Trzynastego Schronu na TubaFM Trzynasty Schron na YouTube
Dzia豉 na MySQL Dzia豉 na PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2011, Simple Machines Prawid這wy XHTML 1.0! Prawid這wy CSS!