Autor Wątek: Stacja HQ  (Przeczytany 4033 razy)

qba340

  • Plutonowy
  • *
  • Wiadomości: 48
Stacja HQ
« dnia: 15 Listopada 2008, 08:13:48 »
Czy może mi ktoś powiedzieć czy opłaca się brać perka po którym możemy chyba zbierać palce a potem je sprzedawać za forsę i karme? Bo fajnie to wygląda, ale nie wiem czy na tym nie strace biorąc jakiegoś perka do kitu.

Ulyssaeir

  • Kapitan - Redaktor
  • *
  • Wiadomości: 729
  • The Catalyst
Odp: Stacja HQ
« Odpowiedź #1 dnia: 15 Listopada 2008, 08:36:43 »
To zależy od postaci. Jak chcesz, jak to pasuje do twojej koncepcji to wybieraj. Przydaje się mieć oba perki - dla dobrych i złych - postaci neutralnej, bo ja w swojej grze musiałęm rozwalać przypadkowo spotkane osoby żeby karmę zaniżyć. nie licz na spory zysk, choć mogę się mylić.

Holden

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1572
Odp: Stacja HQ
« Odpowiedź #2 dnia: 15 Listopada 2008, 11:52:38 »
Moim zdaniem to trochę marnowanie profitu - za jeden palec dostaniesz 10 kapsli , czasami trafi się jakiś specjalny kontrakt za 1000 ale w sumie to nic specjalnego ...

Osioł

  • Mł. chorąży sztab.
  • *
  • Wiadomości: 161
    • Donkey Comix
Odp: Stacja HQ
« Odpowiedź #3 dnia: 15 Listopada 2008, 12:43:29 »
W sumie perk jest nawet opłacalny, przecież co pagórek spotykamy bandytę, najemnika i innych gości, który chce nas zabić...przecie pustkowie to istny ruch ; /, dzięki temu zdołałem zebrać ponad 200 placów zarabiając za nie 2000 kapsli.

Ulyssaeir

  • Kapitan - Redaktor
  • *
  • Wiadomości: 729
  • The Catalyst
Odp: Stacja HQ
« Odpowiedź #4 dnia: 15 Listopada 2008, 13:27:28 »
jak planowałem swoją postać to koniecznie musiałem wziąć może z 5 perków, może z 7-8 było trochę gorszych ale i tak wyraźnie lepszych niż konkurencja. Tak czy inaczej zostaje minimum 6-7 perków dowolnych, na intensywny trening albo coś innego, więc zupełnie nie ma presji. Ani dysonansu podecyzyjnego. A szkoda.