Witamy,
Gość
.
Zaloguj się
lub
zarejestruj
.
1 Godzina
1 Dzień
1 Tydzień
1 Miesiąc
Zawsze
Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Aktualności:
Strona główna
Pomoc
Kalendarz
Zaloguj się
Rejestracja
Trzynasty Schron - Postapokalipsa i Fallout
»
Fallout i Wasteland
»
Fallout 3
»
Fabuła
»
Stacja HQ
« poprzedni
następny »
Drukuj
Strony: [
1
]
Do dołu
Autor
Wątek: Stacja HQ (Przeczytany 4050 razy)
qba340
Plutonowy
Wiadomości: 48
Stacja HQ
«
dnia:
15 Listopada 2008, 08:13:48 »
Czy może mi ktoś powiedzieć czy opłaca się brać perka po którym możemy chyba zbierać palce a potem je sprzedawać za forsę i karme? Bo fajnie to wygląda, ale nie wiem czy na tym nie strace biorąc jakiegoś perka do kitu.
Zapisane
Ulyssaeir
Kapitan - Redaktor
Wiadomości: 729
The Catalyst
Odp: Stacja HQ
«
Odpowiedź #1 dnia:
15 Listopada 2008, 08:36:43 »
To zależy od postaci. Jak chcesz, jak to pasuje do twojej koncepcji to wybieraj. Przydaje się mieć oba perki - dla dobrych i złych - postaci neutralnej, bo ja w swojej grze musiałęm rozwalać przypadkowo spotkane osoby żeby karmę zaniżyć. nie licz na spory zysk, choć mogę się mylić.
Zapisane
Holden
Major
Wiadomości: 1572
Odp: Stacja HQ
«
Odpowiedź #2 dnia:
15 Listopada 2008, 11:52:38 »
Moim zdaniem to trochę marnowanie profitu - za jeden palec dostaniesz 10 kapsli , czasami trafi się jakiś specjalny kontrakt za 1000 ale w sumie to nic specjalnego ...
Zapisane
Osioł
Mł. chorąży sztab.
Wiadomości: 161
Odp: Stacja HQ
«
Odpowiedź #3 dnia:
15 Listopada 2008, 12:43:29 »
W sumie perk jest nawet opłacalny, przecież co pagórek spotykamy bandytę, najemnika i innych gości, który chce nas zabić...przecie pustkowie to istny ruch ; /, dzięki temu zdołałem zebrać ponad 200 placów zarabiając za nie 2000 kapsli.
Zapisane
Ulyssaeir
Kapitan - Redaktor
Wiadomości: 729
The Catalyst
Odp: Stacja HQ
«
Odpowiedź #4 dnia:
15 Listopada 2008, 13:27:28 »
jak planowałem swoją postać to koniecznie musiałem wziąć może z 5 perków, może z 7-8 było trochę gorszych ale i tak wyraźnie lepszych niż konkurencja. Tak czy inaczej zostaje minimum 6-7 perków dowolnych, na intensywny trening albo coś innego, więc zupełnie nie ma presji. Ani dysonansu podecyzyjnego. A szkoda.
Zapisane
Drukuj
Strony: [
1
]
Do góry
« poprzedni
następny »
Trzynasty Schron - Postapokalipsa i Fallout
»
Fallout i Wasteland
»
Fallout 3
»
Fabuła
»
Stacja HQ