Autor Wątek: Pierwsze screeny z FOOLa (Project V13)  (Przeczytany 4772 razy)

Uqahs

  • Gen. brygady - Redaktor
  • *
  • Wiadomości: 1002
  • Extraterrestrial
    • Trzynasty Schron
Pierwsze screeny z FOOLa (Project V13)
« dnia: 13 Listopada 2009, 23:56:08 »


Nie nadążamy już z informowaniem o nowych obrazkach z Project V13 - nieoficjalnie falloutowego MMO. Interplay jest w trakcie procesu z Bethesdą. W sądzie ważą się losy tego projektu i w związku z toczącym się postępowaniem na jaw wychodzą kolejne szczegóły. Tym razem pojawiło się coś o wiele ciekawszego, pierwsze screeny z gry. Nie wiadomo z jakiej fazy prac nad grą pochodzą te obrazki, ale sądząc po jakości tekstur, mamy do czynienia z wczesnym etapem produkcji. Na obrazkach widać zniszczone miasto i supermutantów. Całość ma nieco komiksowy wygląd.




Żródło: NMA

psychob

  • St. szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 12
    • PsychoB Software
Odp: Pierwsze screeny z FOOLa (Project V13)
« Odpowiedź #1 dnia: 14 Listopada 2009, 00:37:21 »
Że tak powiem, Ku**a ja to chce :D
Tu będzie link do mojego zajebistego projektu postapo. Tylko muszę go najpierw napisać :P

Ulyssaeir

  • Kapitan - Redaktor
  • *
  • Wiadomości: 729
  • The Catalyst
Odp: Pierwsze screeny z FOOLa (Project V13)
« Odpowiedź #2 dnia: 14 Listopada 2009, 01:06:16 »
Ja nie mam zdania. To trochę tak, jakby ktoś mi pokazał rozsypaną krzemionkę i oczekiwał, że się wypowiem na temat wazy, która z krzemionki powstanie.

Poza tym już teraz widzę, że grafika będzie przypominała F3 do bólu i może mieć wszystkie jej wady. Na szczęście z tych słów można układać całkiem różne zdania, więc wszystko przed nami.

Sajdon

  • Marszałek 13S
  • *
  • Wiadomości: 306
    • Trzynasty Schron
Odp: Pierwsze screeny z FOOLa (Project V13)
« Odpowiedź #3 dnia: 14 Listopada 2009, 10:20:09 »
Wygląda fajnie :)

Zagłoba

  • Porucznik - Redaktor
  • *
  • Wiadomości: 425
  • Prima Polonia, indopo i cristiani
Odp: Pierwsze screeny z FOOLa (Project V13)
« Odpowiedź #4 dnia: 14 Listopada 2009, 11:02:28 »
Zasadniczo grafika w MMO ma akurat dość marginalne znaczenie (bo gra ma trafić do jak największej liczby odbiorców, chodzić płynnie nawet na kilkuletnim sprzęcie, nie przycinać w większych miastach oraz podczas epickich batalii etc.) i jest zazwyczaj słaba, więc nie zdziwiłbym się gdyby efekt finalny niewiele różnił się od tego co widzimy teraz. Pewnie coś poprawią, dodadzą kilka bajerów, ale na fajerwerki raczej bym nie liczył.

Ważniejsza raczej będzie fabuła, model rozgrywki, system PvP... Bo jak ciągle mają się powtarzać zadania typu "Zabij 45 mutantów" albo "Przynieś mi 15 skór kretoszczurów" i bezlitosny grind, to dziękuje - postoje, od tego jest WoW.

Grim

  • St. kapral
  • *
  • Wiadomości: 48
Odp: Pierwsze screeny z FOOLa (Project V13)
« Odpowiedź #5 dnia: 14 Listopada 2009, 13:57:08 »
Podejrzewam że to sreeny z jakiejś alphy, tekstury są okropne (ale nie tak jak z finalnej wersji F3:P), chyba że będą próbowali zrobić coś w stylu Borderlands, bo to mi przywodzi na myśl wygląd postaci i supermutanty. Pożyjemy zobaczymy :)

Ulyssaeir

  • Kapitan - Redaktor
  • *
  • Wiadomości: 729
  • The Catalyst
Odp: Pierwsze screeny z FOOLa (Project V13)
« Odpowiedź #6 dnia: 14 Listopada 2009, 13:58:42 »
Cytuj
Ważniejsza raczej będzie fabuła, model rozgrywki, system PvP... Bo jak ciągle mają się powtarzać zadania typu "Zabij 45 mutantów" albo "Przynieś mi 15 skór kretoszczurów" i bezlitosny grind, to dziękuje - postoje, od tego jest WoW.

Na samym początku IPLY zapowiedziało, że główny nacisk kładą na stworzenie świata, który ewoluuje wraz z decyzjągraczy i reaguje na nie, oraz uniknięcie takich oto debilnych questów.

Inculubum

  • St. chorąży sztab.
  • *
  • Wiadomości: 233
Odp: Pierwsze screeny z FOOLa (Project V13)
« Odpowiedź #7 dnia: 14 Listopada 2009, 15:05:24 »
Po pierwsze: WoW od drugiego dodatku nie jest już na zasadzie "zabij i przynieś skóry". Teraz jest mnóstwo różnych zadań gdzie np. z pokładu samolotu krasnoludów ostrzeliwuje się wrogie wieżyczki po to by potem poprowadzić desant oddziału npców i zdobyć fort. Innym trzeba skolekcjonować materiały na budowę specjalnych okularów, po to by potem po założeniu ich móc znaleźć ukrytego npca.

Poza tym, niedługo ma wyjść nowy dodatek całkowicie zmieniający "stary świat".

Po drugie: Lekko kartonowa grafika jest po to aby nie tworzyć poczucia hiperrealizmu wizualnego, po to by potem zniszczyć to mało realistyczną mechaniką rozgrywki. Finalna wersją będzie dopakowana w blury, antialiasingi itp. które będzie można wyłączać lub włączać w zależności od możliwości naszego sprzętu.

Osioł

  • Mł. chorąży sztab.
  • *
  • Wiadomości: 161
    • Donkey Comix
Odp: Pierwsze screeny z FOOLa (Project V13)
« Odpowiedź #8 dnia: 14 Listopada 2009, 17:41:56 »
Hm...fakt, wygląda ciekawie...ale...przyznać muszę, że gdyby ktoś mi pokazał te screeny i nie powiedział, że są to od tego projektu V13, to nigdy bym się nie domyślał, że to to jest w świecie Fallouta. No może jakby zniknął bilbord z Nukecolą.

W każdym razie i tak sam teraz katuję w WoWa na globalu : D, więc inne gry obecnie jakoś mniej mnie interesują.

Ulyssaeir

  • Kapitan - Redaktor
  • *
  • Wiadomości: 729
  • The Catalyst
Odp: Pierwsze screeny z FOOLa (Project V13)
« Odpowiedź #9 dnia: 14 Listopada 2009, 20:33:42 »
Cytuj
Lekko kartonowa grafika jest po to aby nie tworzyć poczucia hiperrealizmu wizualnego, po to by potem zniszczyć to mało realistyczną mechaniką rozgrywki. Finalna wersją będzie dopakowana w blury, antialiasingi itp. które będzie można wyłączać lub włączać w zależności od możliwości naszego sprzętu
Dla mnie to brzmi jak wymówka. W stylu "Nasz tegoroczny bolid nie jest taki szybki jak konkurencji, ze względu na to, iż naszym zdaniem priorytetem w tym sezonie powinny być umiejętności kierowcy. Z dumą i radością informujemy, że realizujemy ten plan w 100% i nieustannie uczymy się czegoś nowego. "

I to nie jest w świecie Fallouta, tylko okołofalloutowym.

Inculubum

  • St. chorąży sztab.
  • *
  • Wiadomości: 233
Odp: Pierwsze screeny z FOOLa (Project V13)
« Odpowiedź #10 dnia: 14 Listopada 2009, 21:08:42 »
Masz doświadczenie z grami MMO? W każdym mieście gra się przycina z powodu ilości graczy się tam znajdujących, tworzenie takiej gry na silniku Crysisa nie miałoby sensu.

Ulyssaeir

  • Kapitan - Redaktor
  • *
  • Wiadomości: 729
  • The Catalyst
Odp: Pierwsze screeny z FOOLa (Project V13)
« Odpowiedź #11 dnia: 14 Listopada 2009, 21:51:57 »
Ot tego jest optymalizacja, a nie zabiegi związan ez cukierkowaniem grafiki. To ostatnie to zamysł autorów tylko pośrednio wpływający na wydajność.

I tak, mam doświadczenie, od Tibii przez 3 lata w UO, po kilka krótkich epizodów z innymi tytułami, jednak nic na tyle angażującego jak UO. Tam prosta grafika też była kompromisem, ale nikt jej specjalnie nie zbrzydzał i unierealniał pod jakimkolwiek pretekstem.
« Ostatnia zmiana: 14 Listopada 2009, 21:54:10 wysłana przez Ulyssaeir »

Holden

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1572
Odp: Pierwsze screeny z FOOLa (Project V13)
« Odpowiedź #12 dnia: 14 Listopada 2009, 22:20:14 »
Według mnie wygląda nieźle, zarzut że podobnie do F3 jest trochę nieuprawiony - wszystkie gry teraz wyglądają podobnie, równie dobrze można by było powiedzieć że przypomina Risen czy inna nową grę. Tak czy siak nadal jest za wcześnie, by skłaniać się do jakieś złożonych opinii - ja nie rozumiem ludzi, którzy na różnych serwisach pod takimi screenami czy concept artami wygłaszają tyrady, o tym jak bardzo coś jest nie falloutowe, trochę tak jakby fallouty były jakimś kierunkiem akademickim ze sporą rzeszą absolwentów... 

Ulyssaeir

  • Kapitan - Redaktor
  • *
  • Wiadomości: 729
  • The Catalyst
Odp: Pierwsze screeny z FOOLa (Project V13)
« Odpowiedź #13 dnia: 14 Listopada 2009, 22:49:31 »
Nie prawda. W Risen są cienie postaci :D

Pożyjemy, zobaczymy... :)