Autor Wątek: Zakończenia - uwaga spoilery.  (Przeczytany 69001 razy)

Holden

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1572
Odp: Zakończenia - uwaga spoilery.
« Odpowiedź #20 dnia: 17 Listopada 2008, 17:34:04 »
No przez przypadek tzn myślałem że wątek główny będzie o wiele dłuższy , miałem nadzieje że namieszają coś z geckiem czy coś w tym rodzaju . Zadziwiło mnie również to że nie było żadnego wymagającego bossa pod koniec , przemarsz robota jest świetny  czy też wyskoczenie behemota w GNR ale generalnie za krótko ...

Szakal119

  • St. chorąży sztab.
  • *
  • Wiadomości: 392
Odp: Zakończenia - uwaga spoilery.
« Odpowiedź #21 dnia: 17 Listopada 2008, 18:03:37 »
No przez przypadek tzn myślałem że wątek główny będzie o wiele dłuższy , miałem nadzieje że namieszają coś z geckiem czy coś w tym rodzaju . Zadziwiło mnie również to że nie było żadnego wymagającego bossa pod koniec , przemarsz robota jest świetny  czy też wyskoczenie behemota w GNR ale generalnie za krótko ...

Tak, też miałem nadzieje, że będzie dłuższy. Poszukiwania gecka powinny byc bardziej rozbudowane. Brak porządnego bossa tez nieco rozczarowuje. Ten oficer z Enklawy na końcu, zapomniałem imienia, powinien być trochę trudniejszy do zabicia, albo mieć liczniejszą obstawę, np. tak z sześciu, ośmiu żołnierzy rozstawionych po całym pomieszczeniu. Z kolei przemarsz robota to najgorszy motyw w grze  :P . Kwestia gustu, mi to wogóle nie pasuje do falloutowych klimatów :P.

Ps. Dla mnie najlepszy motyw to chwila, w której po raz pierwszy wychodzimy z krypty na powieszchnię.
« Ostatnia zmiana: 17 Listopada 2008, 18:07:17 wysłana przez Szakal119 »

Holden

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1572
Odp: Zakończenia - uwaga spoilery.
« Odpowiedź #22 dnia: 17 Listopada 2008, 18:14:10 »
No ten robot akurat pochodzi z klimatu lat 50-60 , był taki Film jakiś czas temu - aktorzy + grafika komputerowa - kapitan jakiś tam czy coś w tym rodzaju który latał samolotem i do takich robotów strzelał , dla mnie robot jest bardzo stylowy a te gadki o komunistach które wygłasza są dziwnie odważne jak na niezwykle poprawną politycznie Bethesde ;p

Miałem nadzieje że po odbiciu oczyszczalni trzeba będzie poszukać skitranego gecka np w tajnej bazie enklawy która broniona jest przed armie zmutowanych przez FEV gołębi czy coś w tym stylu ;p
« Ostatnia zmiana: 17 Listopada 2008, 19:56:10 wysłana przez Holden »

Thorin

  • Plutonowy
  • *
  • Wiadomości: 45
Odp: Zakończenia - uwaga spoilery.
« Odpowiedź #23 dnia: 17 Listopada 2008, 18:58:54 »
Być przeciwko komunizmowi nie jest odważnym politycznie.

Co do gostka na końcu, nie musisz go nawet zabijać, można tak pokierować rozmową, ze odchodzi, ale nawet wtedy nie zauważyłem zmiany w zakończeniu :(

Holden

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1572
Odp: Zakończenia - uwaga spoilery.
« Odpowiedź #24 dnia: 17 Listopada 2008, 19:19:22 »
Większość krajów świata nie występuje przeciw Chiną ( w tym nasz rząd ) jeżeli chodzi o Tybet czy też nie hamuje ich ambicji na Tajwanie stąd te małe zdumienie chociaż można przyznać że ta niepoprawność jest dosyć symboliczna ...

Inculubum

  • St. chorąży sztab.
  • *
  • Wiadomości: 233
Odp: Zakończenia - uwaga spoilery.
« Odpowiedź #25 dnia: 17 Listopada 2008, 19:38:21 »
No ten robot akurat pochodzi z klimatu lat 50-60 , był taki Film jakiś czas temu - aktorzy + grafika komputerowa - kapitan łjakiś tam czy coś w tym rodzaju który latał samolotem i do takich robotów strzelał , dla mnie robot jest bardzo stylowy
Sky Kapitan i Świat Jutra (adaptacja komiksowa)

Również uważam, że Bethesda odwałiła kawał roboty tworząc taki klimat, mam szczególnie na myśli radio. Przyznam jednak, że zabrakło mi nawiązań do Mad Maxa, Snake'a Pliskena i Easy Ridera, bo byłby tu na miejscu.

Jarek138

  • St. szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 12
Odp: Zakończenia - uwaga spoilery.
« Odpowiedź #26 dnia: 18 Listopada 2008, 07:45:09 »
Zadziwiło mnie również to że nie było żadnego wymagającego bossa pod koniec , przemarsz robota jest świetny  czy też wyskoczenie behemota w GNR ale generalnie za krótko

I tutaj wtrącę 3 grosze - bossowie są tworem gier akcji i zręcznościowych - a to jest RPG nie shooter.

Thorin

  • Plutonowy
  • *
  • Wiadomości: 45
Odp: Zakończenia - uwaga spoilery.
« Odpowiedź #27 dnia: 18 Listopada 2008, 08:34:08 »
Większość krajów świata nie występuje przeciw Chiną ( w tym nasz rząd ) jeżeli chodzi o Tybet czy też nie hamuje ich ambicji na Tajwanie stąd te małe zdumienie chociaż można przyznać że ta niepoprawność jest dosyć symboliczna ...

Pomimo że w chinach rządzi partia mająca w nazwie "komunistyczna", to ustrój Chin już dawno nie jest komunizmem. Nie jestem politologiem, ale jak dla mnie to coś pomiędzy socjalizmem, autorytaryzmem a kapitalizmem - twór jedyny w swoim rodzaju ;>
Ale nawet gdyby ustrój ten był komunistyczny, to w większości państw mamy rozdwojenie jaźni - z jednej strony krytykuje się Chiny, czy to organizacje pozarządowe czy to nawet reprezentanci rządów państw występują przeciwko łamaniu praw człowieka (zobacz bojkot olimpiady przez niektórych polityków), z drugiej strony w związku z tym, że chiny są ważnym partnerem gospodarczym, nawiązuje się z nimi bliższe kontakty gospodarcze.

Komunistyczna jest Korea Północna.
« Ostatnia zmiana: 18 Listopada 2008, 09:30:30 wysłana przez Thorin »

Szakal119

  • St. chorąży sztab.
  • *
  • Wiadomości: 392
Odp: Zakończenia - uwaga spoilery.
« Odpowiedź #28 dnia: 18 Listopada 2008, 12:46:04 »
Sprawdziłem w plikach gry i zakończenie jest nieco inne gdy:
- jesteśmy dobrzy / źli,
- uruchomiliśmy oczyszczalnik / nie uruchomiliśmy oczyszczalnika / kazaliśmy to zrobić Layons,

Do tego dochodzi jeszcze możliwość zatrucia przez nas wody :).
Czyli w sumie jest osiem różnych kombinacji zakończenia ;).

Holden

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1572
Odp: Zakończenia - uwaga spoilery.
« Odpowiedź #29 dnia: 18 Listopada 2008, 13:24:59 »
Zadziwiło mnie również to że nie było żadnego wymagającego bossa pod koniec , przemarsz robota jest świetny  czy też wyskoczenie behemota w GNR ale generalnie za krótko

I tutaj wtrącę 3 grosze - bossowie są tworem gier akcji i zręcznościowych - a to jest RPG nie shooter.


Sorka ale w RPG też pojawią się bossowie i są całkiem dla nich naturalne np Frank Horrigan w F2 .

Co od tych państw komunistycznych to jest jeszcze Kuba , prostując siebie twórcą pewnie chodziło o oddanie antykomunistycznej propagandy czasów zimnej wojny .


fromasz56

  • Kapral
  • *
  • Wiadomości: 13
Odp: Zakończenia - uwaga spoilery.
« Odpowiedź #30 dnia: 18 Listopada 2008, 18:56:59 »
No i co się dzieje jak zatrujemy wodę virusem od Pana prezydenta?

Holden

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1572
Odp: Zakończenia - uwaga spoilery.
« Odpowiedź #31 dnia: 18 Listopada 2008, 19:00:08 »
wyginą wszelkie zmutowane  formy życia ?

Chris

  • St. sierżant sztab.
  • *
  • Wiadomości: 122
    • Strona o PS3
Odp: Zakończenia - uwaga spoilery.
« Odpowiedź #32 dnia: 18 Listopada 2008, 19:06:35 »
No dobra. Ja również ukończyłem Fallouta (39h  ;D). W sumie fabuła nie jest taka tragiczna. Jednak ogromny + dla Bethesdy za to że nie ratujemy świata po raz tysięczny.  :P

Ulyssaeir

  • Kapitan - Redaktor
  • *
  • Wiadomości: 729
  • The Catalyst
Odp: Zakończenia - uwaga spoilery.
« Odpowiedź #33 dnia: 18 Listopada 2008, 20:20:34 »
Jak nie, oczyszczając wodę ratujemy najpierw Dc, potem dalszą okolice zatem pośrednio cały świat ;PP

Szakal119

  • St. chorąży sztab.
  • *
  • Wiadomości: 392
Odp: Zakończenia - uwaga spoilery.
« Odpowiedź #34 dnia: 18 Listopada 2008, 20:38:15 »
wyginą wszelkie zmutowane  formy życia ?

Tak, czyli praktycznie wszystkie żywe organizmy na stołecznych pustkowiach.

Loko

  • Sierżant sztab.
  • *
  • Wiadomości: 103
  • Running Away Are We?
Odp: Zakończenia - uwaga spoilery.
« Odpowiedź #35 dnia: 18 Listopada 2008, 20:44:46 »
kwestia z fallouta 2  ;D

Chris

  • St. sierżant sztab.
  • *
  • Wiadomości: 122
    • Strona o PS3
Odp: Zakończenia - uwaga spoilery.
« Odpowiedź #36 dnia: 18 Listopada 2008, 21:18:08 »
Jak nie, oczyszczając wodę ratujemy najpierw Dc, potem dalszą okolice zatem pośrednio cały świat ;PP

E tam, bez czystej wody też da się przeżyć. Kwestia robota w naszym domu, który nam dostarcza zapas czystej wody :).

Osioł

  • Mł. chorąży sztab.
  • *
  • Wiadomości: 161
    • Donkey Comix
Odp: Zakończenia - uwaga spoilery.
« Odpowiedź #37 dnia: 18 Listopada 2008, 21:38:08 »
Właśnie ukończyłem tego TESa...postanowiłem to od tak sobie zrobić, aby w końcu dowiedzieć się skąd się wzięła pseudo Enklawa na wschodnim wybrzeżu, oraz skąd tyle mutantów się wzięło w tej samej okolicy. Niestety grając i rozmawiając ze wszystkimi nie dostałem żadnej jasnej odpowiedzi. Ale wracając do mutantów...czy ich jakby "fabryka" znajduje się w krypcie 87? :| W ogóle jakim cudem goście w tym Vaultcie mieli dostęp do FEV, skoro w oryginalnych Falloutach badania nad tym virusem były przeprowadzane wpierw w GLOW, a potem w Military Base gdzie eksperymenty zostały przerwane przez żołnierzy mordując wszystkich naukowców i porzucając bazę w nienaruszonym stanie. Może według Howarda każda próbka tego FEV była dostępna w pierwszej lepszej bazie wojskowej? ;/. Dalej...skąd w końcu ta Enklawa się wzięła? Z martwych wstali, bo tak?

A jeżeli o mnie chodzi...to nie miałem zamiaru uśmiercać swojej postaci i kazałem iść tej babce, co ja jestem? Jak mężczyzna to zawsze ma ustępować kobietom? Ponoć ktoś tu walczy o równouprawnienia ;p. I dlaczego niby to ona jest "prawdziwym" bohaterem? Przecież to ja musiałem parę razy loadować grę przez moje zgony, a ona bezczelnie jedynie traciła przytomność na polach bitwy. W dodatku miałem kadr w tej wsi handlowej oraz z Aferu...oczywiście wszystko bez komentarza. A...i wspomnienie, że odmówiłem skażenia wody...chociaż było zupełnie inaczej bo wziąłem fiolkę zgadzając się na wykonanie zadania, ale potem oddałem ją temu papa smerfowi z bractwa. W każdym razie nie jestem usatysfakcjonowany zakończeniem.

Na koniec dodam, że akcja z tym robotem...cóż...była widowiskowa i fajna...ale za cholerę nie Falloutowa...ogólnie już lepsze emocje mi towarzyszyły przy zabijaniu Franka Horgana oraz jego ostatnie słowa (nie wspomnę już, że wysadzenie Enklawy w FO2 było bardziej emocjonalne jak dla mnie).

Holden

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1572
Odp: Zakończenia - uwaga spoilery.
« Odpowiedź #38 dnia: 18 Listopada 2008, 21:55:12 »
O ile pamiętam to Fev nie powstał w Glow ani w military base . Badania były prowadzone w glow , w military base były kadzie ale eksperementy były prowadzone w wielu miejscach . W krypcie 87 prowadzono jedynie eksperymenty - jak dobrze pamiętam pochłonęły one 87 osób więc mutanci na pewno stamtąd nie pochodzą . Vault-tech była potęźnym koncernem i na 100% miała dostęp do FEV . Co do Enklawy to mutanci też nie wyginęli w F2 chociaż w poprzedniej części zabiliśmy mistrza i zniszczyliśmy baze , poza tym skoro BoS może mieć bazę w DC to czemu nie Enklawa .

Co jest konkretnie nie Fallutowe w tym robocie ?

fromasz56

  • Kapral
  • *
  • Wiadomości: 13
Odp: Zakończenia - uwaga spoilery.
« Odpowiedź #39 dnia: 18 Listopada 2008, 22:30:18 »
Co do pochodzenia mutantów to Wujek Leo którego spotkałem przypadkiem na pustyni powiedział mi, że jego "bracia" (którzy z reszta go wygnali za to, że miał inne zdanie na temat istnienia tzn. ,ze nie tylko można zabijać i walczyć") są tam gdzieś i ciągle tworza/produkują nowych "braci".