Mogę być w błędzie ale to co znajdzie się w zakończeniu zależy od tego ile świata zwiedzimy i ile zadań w nim wykonamy .
Jesteś w błędzie niestety
. Sprawdziłem w plikach gry i zakończenie jest nieco inne gdy:
- jesteśmy dobrzy / źli,
- uruchomiliśmy oczyszczalnik / nie uruchomiliśmy oczyszczalnika / kazaliśmy to zrobić Layons,
Czyli daje nam to sześć różnych możliwości zakończenia gry i tyle. Betsheda się nie spisała
.
Ale samo zakończenie nie jest w sumie takie złe, jedynie co mnie denerwuje to to, że nie ma pokazanych obrazków z różnych miejsc i nie jest powiedziane co się tam zmieniło za naszą sprawą.
Oczywiście że duży! To była cześć klimatu F2. Wkurza mnie uważanie, żebym przez przypadek nie zakończył gry oraz brak informacji co ze światem stało się po zakończeniu gry.
Eee tam, mi to nie przeszkadza. W F2 nigdy po zakończeniu gry nie chciało mi się dalej łazić po pustkowiu. A w F1 , czyli pierwszej gry z całej serii, wogóle nie było takiej możliwości, przynajmniej w normalnej grze.
Jakie "przez przypadek"
? Widać nie grałeś zbyt uważnie...Ja po rozwaleniu enklawy domyśliłem się, że to końcówka gry
...