Trzynasty Schron - Postapokalipsa i Fallout
Sierpień 18, 2019, 05:45:09 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Aktualności: Czy wiesz że... na Trzynastym Schronie wciąż działa system ankiet. Oddaj głos w aktualnej ankiecie
 
   Strona główna   Pomoc Kalendarz Zaloguj się Rejestracja  
Strony: 1 [2] 3 4   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Zakończenia - uwaga spoilery.  (Przeczytany 53632 razy)
Holden
Major
*
Wiadomości: 1572



« Odpowiedz #20 : Listopad 17, 2008, 18:34:04 »

No przez przypadek tzn myślałem że wątek główny będzie o wiele dłuższy , miałem nadzieje że namieszają coś z geckiem czy coś w tym rodzaju . Zadziwiło mnie również to że nie było żadnego wymagającego bossa pod koniec , przemarsz robota jest świetny  czy też wyskoczenie behemota w GNR ale generalnie za krótko ...
Zapisane
Szakal119
Sierżant
*
Wiadomości: 390



« Odpowiedz #21 : Listopad 17, 2008, 19:03:37 »

No przez przypadek tzn myślałem że wątek główny będzie o wiele dłuższy , miałem nadzieje że namieszają coś z geckiem czy coś w tym rodzaju . Zadziwiło mnie również to że nie było żadnego wymagającego bossa pod koniec , przemarsz robota jest świetny  czy też wyskoczenie behemota w GNR ale generalnie za krótko ...

Tak, też miałem nadzieje, że będzie dłuższy. Poszukiwania gecka powinny byc bardziej rozbudowane. Brak porządnego bossa tez nieco rozczarowuje. Ten oficer z Enklawy na końcu, zapomniałem imienia, powinien być trochę trudniejszy do zabicia, albo mieć liczniejszą obstawę, np. tak z sześciu, ośmiu żołnierzy rozstawionych po całym pomieszczeniu. Z kolei przemarsz robota to najgorszy motyw w grze  Tongue . Kwestia gustu, mi to wogóle nie pasuje do falloutowych klimatów Tongue.

Ps. Dla mnie najlepszy motyw to chwila, w której po raz pierwszy wychodzimy z krypty na powieszchnię.
« Ostatnia zmiana: Listopad 17, 2008, 19:07:17 wysłane przez Szakal119 » Zapisane
Holden
Major
*
Wiadomości: 1572



« Odpowiedz #22 : Listopad 17, 2008, 19:14:10 »

No ten robot akurat pochodzi z klimatu lat 50-60 , był taki Film jakiś czas temu - aktorzy + grafika komputerowa - kapitan jakiś tam czy coś w tym rodzaju który latał samolotem i do takich robotów strzelał , dla mnie robot jest bardzo stylowy a te gadki o komunistach które wygłasza są dziwnie odważne jak na niezwykle poprawną politycznie Bethesde ;p

Miałem nadzieje że po odbiciu oczyszczalni trzeba będzie poszukać skitranego gecka np w tajnej bazie enklawy która broniona jest przed armie zmutowanych przez FEV gołębi czy coś w tym stylu ;p
« Ostatnia zmiana: Listopad 17, 2008, 20:56:10 wysłane przez Holden » Zapisane
Thorin
St. kapral
*
Wiadomości: 45


« Odpowiedz #23 : Listopad 17, 2008, 19:58:54 »

Być przeciwko komunizmowi nie jest odważnym politycznie.

Co do gostka na końcu, nie musisz go nawet zabijać, można tak pokierować rozmową, ze odchodzi, ale nawet wtedy nie zauważyłem zmiany w zakończeniu Sad
Zapisane
Holden
Major
*
Wiadomości: 1572



« Odpowiedz #24 : Listopad 17, 2008, 20:19:22 »

Większość krajów świata nie występuje przeciw Chiną ( w tym nasz rząd ) jeżeli chodzi o Tybet czy też nie hamuje ich ambicji na Tajwanie stąd te małe zdumienie chociaż można przyznać że ta niepoprawność jest dosyć symboliczna ...
Zapisane
Inculubum
Sierżant
*
Wiadomości: 233



« Odpowiedz #25 : Listopad 17, 2008, 20:38:21 »

No ten robot akurat pochodzi z klimatu lat 50-60 , był taki Film jakiś czas temu - aktorzy + grafika komputerowa - kapitan łjakiś tam czy coś w tym rodzaju który latał samolotem i do takich robotów strzelał , dla mnie robot jest bardzo stylowy
Sky Kapitan i Świat Jutra (adaptacja komiksowa)

Również uważam, że Bethesda odwałiła kawał roboty tworząc taki klimat, mam szczególnie na myśli radio. Przyznam jednak, że zabrakło mi nawiązań do Mad Maxa, Snake'a Pliskena i Easy Ridera, bo byłby tu na miejscu.
Zapisane

Jarek138
St. szeregowy
*
Wiadomości: 12


« Odpowiedz #26 : Listopad 18, 2008, 08:45:09 »

Zadziwiło mnie również to że nie było żadnego wymagającego bossa pod koniec , przemarsz robota jest świetny  czy też wyskoczenie behemota w GNR ale generalnie za krótko

I tutaj wtrącę 3 grosze - bossowie są tworem gier akcji i zręcznościowych - a to jest RPG nie shooter.
Zapisane
Thorin
St. kapral
*
Wiadomości: 45


« Odpowiedz #27 : Listopad 18, 2008, 09:34:08 »

Większość krajów świata nie występuje przeciw Chiną ( w tym nasz rząd ) jeżeli chodzi o Tybet czy też nie hamuje ich ambicji na Tajwanie stąd te małe zdumienie chociaż można przyznać że ta niepoprawność jest dosyć symboliczna ...

Pomimo że w chinach rządzi partia mająca w nazwie "komunistyczna", to ustrój Chin już dawno nie jest komunizmem. Nie jestem politologiem, ale jak dla mnie to coś pomiędzy socjalizmem, autorytaryzmem a kapitalizmem - twór jedyny w swoim rodzaju ;>
Ale nawet gdyby ustrój ten był komunistyczny, to w większości państw mamy rozdwojenie jaźni - z jednej strony krytykuje się Chiny, czy to organizacje pozarządowe czy to nawet reprezentanci rządów państw występują przeciwko łamaniu praw człowieka (zobacz bojkot olimpiady przez niektórych polityków), z drugiej strony w związku z tym, że chiny są ważnym partnerem gospodarczym, nawiązuje się z nimi bliższe kontakty gospodarcze.

Komunistyczna jest Korea Północna.
« Ostatnia zmiana: Listopad 18, 2008, 10:30:30 wysłane przez Thorin » Zapisane
Szakal119
Sierżant
*
Wiadomości: 390



« Odpowiedz #28 : Listopad 18, 2008, 13:46:04 »

Sprawdziłem w plikach gry i zakończenie jest nieco inne gdy:
- jesteśmy dobrzy / źli,
- uruchomiliśmy oczyszczalnik / nie uruchomiliśmy oczyszczalnika / kazaliśmy to zrobić Layons,

Do tego dochodzi jeszcze możliwość zatrucia przez nas wody Smiley.
Czyli w sumie jest osiem różnych kombinacji zakończenia Wink.
Zapisane
Holden
Major
*
Wiadomości: 1572



« Odpowiedz #29 : Listopad 18, 2008, 14:24:59 »

Zadziwiło mnie również to że nie było żadnego wymagającego bossa pod koniec , przemarsz robota jest świetny  czy też wyskoczenie behemota w GNR ale generalnie za krótko

I tutaj wtrącę 3 grosze - bossowie są tworem gier akcji i zręcznościowych - a to jest RPG nie shooter.


Sorka ale w RPG też pojawią się bossowie i są całkiem dla nich naturalne np Frank Horrigan w F2 .

Co od tych państw komunistycznych to jest jeszcze Kuba , prostując siebie twórcą pewnie chodziło o oddanie antykomunistycznej propagandy czasów zimnej wojny .

Zapisane
fromasz56
Kapral
*
Wiadomości: 13


« Odpowiedz #30 : Listopad 18, 2008, 19:56:59 »

No i co się dzieje jak zatrujemy wodę virusem od Pana prezydenta?
Zapisane
Holden
Major
*
Wiadomości: 1572



« Odpowiedz #31 : Listopad 18, 2008, 20:00:08 »

wyginą wszelkie zmutowane  formy życia ?
Zapisane
Chris
Plutonowy
*
Wiadomości: 122



WWW
« Odpowiedz #32 : Listopad 18, 2008, 20:06:35 »

No dobra. Ja również ukończyłem Fallouta (39h  Grin). W sumie fabuła nie jest taka tragiczna. Jednak ogromny + dla Bethesdy za to że nie ratujemy świata po raz tysięczny.  Tongue
Zapisane
Ulyssaeir
Kapitan - Redaktor
*
Wiadomości: 729


The Catalyst


« Odpowiedz #33 : Listopad 18, 2008, 21:20:34 »

Jak nie, oczyszczając wodę ratujemy najpierw Dc, potem dalszą okolice zatem pośrednio cały świat ;PP
Zapisane
Szakal119
Sierżant
*
Wiadomości: 390



« Odpowiedz #34 : Listopad 18, 2008, 21:38:15 »

wyginą wszelkie zmutowane  formy życia ?

Tak, czyli praktycznie wszystkie żywe organizmy na stołecznych pustkowiach.
Zapisane
Loko
Plutonowy
*
Wiadomości: 103


Running Away Are We?


« Odpowiedz #35 : Listopad 18, 2008, 21:44:46 »

kwestia z fallouta 2  Grin
Zapisane
Chris
Plutonowy
*
Wiadomości: 122



WWW
« Odpowiedz #36 : Listopad 18, 2008, 22:18:08 »

Jak nie, oczyszczając wodę ratujemy najpierw Dc, potem dalszą okolice zatem pośrednio cały świat ;PP

E tam, bez czystej wody też da się przeżyć. Kwestia robota w naszym domu, który nam dostarcza zapas czystej wody Smiley.
Zapisane
Osioł
St. plutonowy
*
Wiadomości: 161



WWW
« Odpowiedz #37 : Listopad 18, 2008, 22:38:08 »

Właśnie ukończyłem tego TESa...postanowiłem to od tak sobie zrobić, aby w końcu dowiedzieć się skąd się wzięła pseudo Enklawa na wschodnim wybrzeżu, oraz skąd tyle mutantów się wzięło w tej samej okolicy. Niestety grając i rozmawiając ze wszystkimi nie dostałem żadnej jasnej odpowiedzi. Ale wracając do mutantów...czy ich jakby "fabryka" znajduje się w krypcie 87? :| W ogóle jakim cudem goście w tym Vaultcie mieli dostęp do FEV, skoro w oryginalnych Falloutach badania nad tym virusem były przeprowadzane wpierw w GLOW, a potem w Military Base gdzie eksperymenty zostały przerwane przez żołnierzy mordując wszystkich naukowców i porzucając bazę w nienaruszonym stanie. Może według Howarda każda próbka tego FEV była dostępna w pierwszej lepszej bazie wojskowej? ;/. Dalej...skąd w końcu ta Enklawa się wzięła? Z martwych wstali, bo tak?

A jeżeli o mnie chodzi...to nie miałem zamiaru uśmiercać swojej postaci i kazałem iść tej babce, co ja jestem? Jak mężczyzna to zawsze ma ustępować kobietom? Ponoć ktoś tu walczy o równouprawnienia ;p. I dlaczego niby to ona jest "prawdziwym" bohaterem? Przecież to ja musiałem parę razy loadować grę przez moje zgony, a ona bezczelnie jedynie traciła przytomność na polach bitwy. W dodatku miałem kadr w tej wsi handlowej oraz z Aferu...oczywiście wszystko bez komentarza. A...i wspomnienie, że odmówiłem skażenia wody...chociaż było zupełnie inaczej bo wziąłem fiolkę zgadzając się na wykonanie zadania, ale potem oddałem ją temu papa smerfowi z bractwa. W każdym razie nie jestem usatysfakcjonowany zakończeniem.

Na koniec dodam, że akcja z tym robotem...cóż...była widowiskowa i fajna...ale za cholerę nie Falloutowa...ogólnie już lepsze emocje mi towarzyszyły przy zabijaniu Franka Horgana oraz jego ostatnie słowa (nie wspomnę już, że wysadzenie Enklawy w FO2 było bardziej emocjonalne jak dla mnie).
Zapisane
Holden
Major
*
Wiadomości: 1572



« Odpowiedz #38 : Listopad 18, 2008, 22:55:12 »

O ile pamiętam to Fev nie powstał w Glow ani w military base . Badania były prowadzone w glow , w military base były kadzie ale eksperementy były prowadzone w wielu miejscach . W krypcie 87 prowadzono jedynie eksperymenty - jak dobrze pamiętam pochłonęły one 87 osób więc mutanci na pewno stamtąd nie pochodzą . Vault-tech była potęźnym koncernem i na 100% miała dostęp do FEV . Co do Enklawy to mutanci też nie wyginęli w F2 chociaż w poprzedniej części zabiliśmy mistrza i zniszczyliśmy baze , poza tym skoro BoS może mieć bazę w DC to czemu nie Enklawa .

Co jest konkretnie nie Fallutowe w tym robocie ?
Zapisane
fromasz56
Kapral
*
Wiadomości: 13


« Odpowiedz #39 : Listopad 18, 2008, 23:30:18 »

Co do pochodzenia mutantów to Wujek Leo którego spotkałem przypadkiem na pustyni powiedział mi, że jego "bracia" (którzy z reszta go wygnali za to, że miał inne zdanie na temat istnienia tzn. ,ze nie tylko można zabijać i walczyć") są tam gdzieś i ciągle tworza/produkują nowych "braci".
Zapisane
Strony: 1 [2] 3 4   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Kanał RSS Trzynastego Schronu Trzynasty Schron na Twitterze Trzynasty Schron na Facebooku Trzynasty Schron na Tumblr Trzynasty Schron na Instagramie Postapokalipsa bez ograniczeń! Radia Trzynastego Schronu na TubaFM Trzynasty Schron na YouTube
Działa na MySQL Działa na PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2011, Simple Machines Prawidłowy XHTML 1.0! Prawidłowy CSS!