Trzynasty Schron - Postapokalipsa i Fallout
Sierpień 23, 2019, 13:20:21 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Aktualności: Czy wiesz że... na Trzynastym Schronie wciąż działa system ankiet. Oddaj głos w aktualnej ankiecie
 
   Strona główna   Pomoc Kalendarz Zaloguj się Rejestracja  
Strony: [1] 2 3 4   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Zakończenia - uwaga spoilery.  (Przeczytany 53686 razy)
Szakal119
Sierżant
*
Wiadomości: 390



« : Listopad 12, 2008, 20:39:03 »

Jakie mieliście zakończenia i ile jest możliwych zakończeń?

Nie przytoczę swojego dokładnie słowo w słowo, ale miałem mniej więcej takie: Opuściłem kryptę by znaleźć ojca, mimo okrucieństwa pustkowia nie zszedłem na złą drogę co przydarzyło się wielu innym, kierowałem się zasadami wpojonymi mi przez ojca i wkońcu poszedłem w jego ślady poświęcając się (albo nie poszedłem, jesli nie zdążyłem włączyć oczyszczalnika Smiley ), potem było coś, że walka o prztrwanie nigdy się nie kończy i na sam koniec pokazane zostało zdjęcie które zrobił mnie i tacie Jonas kiedy miałem 10 lat.

A jakie wy mieliście? Gram teraz drugi raz, żeby zobaczyć czy będe miał inne zakończenie Smiley.
Zapisane
Irrhas
St. plutonowy
*
Wiadomości: 164



« Odpowiedz #1 : Listopad 12, 2008, 20:56:12 »

He he... Wink,ja mam "nagrane" ponad 100h.i z tego co czytam to jeszcze trochę przede mną;cóż chyba za bardzo się "lubuję"w przemierzaniu świata w rożnych kierunkach. Smiley
Zapisane

Jeżeli bardzo chcesz zmieniać świat,to nie zapomnij zacząć od siebie...
Mustafa
St. kapral
*
Wiadomości: 45


« Odpowiedz #2 : Listopad 12, 2008, 23:59:41 »

Skonczylem fallouta 3. No i co to ma byc wszystko ?;/ Nie da sie grac dalej w postunklearnym swiecie ? Troche bezsensu szczegolnie jesli wybralem, by to córka Lyonsa zginela a nie ja.

Moze ktos odpisze czy jest mozliwosc dalszej rozgrywki ?Smiley
« Ostatnia zmiana: Listopad 13, 2008, 11:12:25 wysłane przez Mustafa » Zapisane
Ulyssaeir
Kapitan - Redaktor
*
Wiadomości: 729


The Catalyst


« Odpowiedz #3 : Listopad 13, 2008, 19:44:56 »

Nie ma możliwości i było to wiadomo już przynajmniej przed wakacjami.
Zapisane
Mustafa
St. kapral
*
Wiadomości: 45


« Odpowiedz #4 : Listopad 13, 2008, 20:28:48 »

Dziwne  Cheesy. Tym bardziej ze www.fallout3.net odwiedzany dwa razy dziennie od paru lat Smiley. No coz troche lipa tak samo jak z tym lvl max 20. Troche zawiedziony jestem. Wczytalem save i gram wszystkie questy Smiley
Zapisane
Ulyssaeir
Kapitan - Redaktor
*
Wiadomości: 729


The Catalyst


« Odpowiedz #5 : Listopad 13, 2008, 21:34:37 »

Mustafa, gra jest tak zaprojektowana żeby poza main questem mieć inne zadania niezależnie od tego w którą stronę pójdziemy z V101.  To jedyny powód by zagrać znowu, by zobićquesty inne, a nie robić tych samych Smiley

Moim zdaniem lepsze takie rozwiązanie niż zmyszanie gracza do robienia wszystkich questó, albo tylko do main questa. Choć orginalny system jest jeszcze lepsze moim zdaniem ;]
Zapisane
Thorin
St. kapral
*
Wiadomości: 45


« Odpowiedz #6 : Listopad 14, 2008, 22:28:15 »

Nie czytałem opisów, więc dla mnie brak kontynuacji też był niemiłym zaskoczeniem Sad

Więcej niemiłych zaskoczeń:

 1. Zakończenie to dwa zdania na krzyż. A gdzie informacje co sie stało z megatoną? Przecież zainwestowałem fortunę w swoje mieszkanie! Nawet kije i kulki do bilarda przyniosłem ;>

 2. Dlaczego w napisach końcowych nie ma polskich liter? czyżby programici z zespou tumacze niedopracowali?

 3. Przeczytałem wszystkie "sprzątaczki" w napisach, a nie widziałem polskich aktorów użyczających swoich głosów? (A muszę powiedzieć, że zrobili kawał dobrej roboty)

« Ostatnia zmiana: Listopad 14, 2008, 23:03:33 wysłane przez Thorin » Zapisane
Jarek138
St. szeregowy
*
Wiadomości: 12


« Odpowiedz #7 : Listopad 17, 2008, 08:39:23 »

  Wiecie co, po zakończeniu expa na 20 lvl-u, nagle straciłem smak gry i szybciutko podążyłem głównym wątkiem. Ma rację jeden z przedmówców, że większą frajdą będzie przejście gry po raz drugi z bagażem doświadczeń i nadzieją na nowe odkrycia i inne podejście do postaci.
  Jako miłośnik gier typu Fallout, Gothic myślę, że Fallout 3 pozyska sobie nowych graczy, którzy
są zwolennikami gier akcji a fanów RPG nie straci choćby ze względu na sentyment.
  Fallout 3 mimo różnych mankamentów zgłaszanych przez graczy jest grą przełomową i kawałem dobrej roboty Bethesdy- mówię to jako ten, który nie jest zauroczony tą grą. Wszystkim współgraczom życzę dużo figurek i nie łykajcie za dużo prochów Smiley (swoją drogą to uzależnienie następowało tak szybko, że jest to chyba wyraz próby wpływu edukacyjnego, nie jedyny w tej grze zresztą). Pzdr
« Ostatnia zmiana: Listopad 17, 2008, 08:41:23 wysłane przez Jarek138 » Zapisane
Ulyssaeir
Kapitan - Redaktor
*
Wiadomości: 729


The Catalyst


« Odpowiedz #8 : Listopad 17, 2008, 14:25:40 »

Jaki przełomowy? A jakie bariery przełamuje? Przecież technicznie to jest lekko podrasowany Oblivion, z punktu widzenia silnika, więc mamy do czynienia z przełomowością wtórną, która wcale nie jest przełomowa. Można powiedzieć że F3 jest drugim tytułem który doszedłdo  tego samego punktu w dużo lepszym stylu i wykonaniu, ale nie jest pierwszy, czyli w żadnym wypadku przełomowy.
Zapisane
Willow
Szeregowy
*
Wiadomości: 4


« Odpowiedz #9 : Listopad 17, 2008, 15:35:17 »

Jak dla mnie zmarnowałem tylko 100 zł, za które mogłem kupić o wiele lepszą grę. Brak możliwości gry po zakończeniu (nie każdy musiał wchodzić na stronę), gówniane zakończenie po którym zostaje niedosyt. W ogóle jakie 200 mutacji zakończeń jak są tylko 3. Poświęcenie siebie, niewiasty, bądź nic nierobienie. Oblivion z karabinem. Nic dodać, nic ująć.
Zapisane
Jarek138
St. szeregowy
*
Wiadomości: 12


« Odpowiedz #10 : Listopad 17, 2008, 15:45:59 »

No nie wiem, zakończenie gry nigdy nie jest przyjemne, więc nie przywiązuję do niego wagi.
Celem jest grać a tego nie brakuje w Fallout 3
Zapisane
Willow
Szeregowy
*
Wiadomości: 4


« Odpowiedz #11 : Listopad 17, 2008, 15:53:20 »

Zakończenie może być początkiem gry (Fallout 2). Oczywiście twórcy nie pomyśleli o tym, mimo, iż było tak już w Oblivionie.
Zapisane
Holden
Major
*
Wiadomości: 1572



« Odpowiedz #12 : Listopad 17, 2008, 16:03:03 »

Ludzie a co wy z tym brakiem możliwości gry po grze , praktycznie przed zakończeniem wystarczy wyjść z oczyszczalni i grać dalej ....
Zapisane
Willow
Szeregowy
*
Wiadomości: 4


« Odpowiedz #13 : Listopad 17, 2008, 16:16:55 »

Bez sensu. Przecież to nie problem po prostu dać możliwość grania po zakończeniu. Poza tym np. w Falloutcie 2 czy Oblivionie można było chodzić i obserwować zmiany, jakie zachodzą po zakończeniu gry.
Zapisane
Holden
Major
*
Wiadomości: 1572



« Odpowiedz #14 : Listopad 17, 2008, 16:31:56 »

Akurat w F3 to byłby problem , trzeba pamiętać o tym że w F2 ocalamy świat przed enklawą a w F3 drastycznie go zmieniamy dając mu czystą wodę , poza tym jaki sens było by wybierać poświęcenie siebie jako zakończenie skoro w innych wypadkach moglibyśmy chadzać sobie po pustkowiu. Mogę być w błędzie ale to co znajdzie się w zakończeniu zależy od tego ile świata zwiedzimy i ile zadań w nim wykonamy .
Zapisane
Willow
Szeregowy
*
Wiadomości: 4


« Odpowiedz #15 : Listopad 17, 2008, 16:41:13 »

Owszem, ale skoro już mówimy, o tym "co by było gdyby", Bethesda mogłaby po prostu wymyślić inne zakończenie, gdzie główny bohater nie zmienia się w kupkę popiołu.
« Ostatnia zmiana: Listopad 17, 2008, 16:48:15 wysłane przez Willow » Zapisane
Holden
Major
*
Wiadomości: 1572



« Odpowiedz #16 : Listopad 17, 2008, 17:04:51 »

Ale to by było nie po chrześcijańsku jakby nasz wielki bohater nie mógł oddać życia za ludzkość ;p  Poza tym twórcy musieli by trochę popracować by przedstawić taki zmieniony świat co pewnie przesunęło by premierę gry i zwiększyło koszty . Pozostaje pytanie - czy tak naprawdę to tak duży minus tej gry ?
Zapisane
Thorin
St. kapral
*
Wiadomości: 45


« Odpowiedz #17 : Listopad 17, 2008, 17:09:11 »

Oczywiście że duży! To była cześć klimatu F2. Wkurza mnie uważanie, żebym przez przypadek nie zakończył gry oraz brak informacji co ze światem stało się po zakończeniu gry.

Co do przełomowości F3 - osobiście nie gram w zbyt wiele gier, więc nie mam pojęcia jakie są trendy ani czy coś było już wykorzystane w jakiejś grze czy nie, ale jedna rzecz, która w tej grze jest dla mnie genialna, to radio. Oczywiście standardowo powinna być możliwość wgrania własnej muzyki, ale kluczowe są komentarze threedoga, zmieniające się w zależności od tego co robimy w grze. Dla mnie świetna rzecz, ale jeżeli w jakiejś grze było już coś takiego, to wyprowadźcie mnie z błędu.
« Ostatnia zmiana: Listopad 17, 2008, 17:14:16 wysłane przez Thorin » Zapisane
Holden
Major
*
Wiadomości: 1572



« Odpowiedz #18 : Listopad 17, 2008, 17:30:47 »

W Vampire Bloolines była telewizja ale trochę inaczej to funkcjonowało . To fakt że przez przypadek można zakończyć grę ( mi się to przytrafiło ;p ) i jest to wkurzające tak samo jak granice 20 poziomu - pokazuje że twórcy nie przemyśleli rozwoju postaci co mnie zresztą nie dziwi bo musieli przestawić się z Obliviona . Szczerze powiem że jak skończyłem F2 to nie chciało mi się latać od miasta do miasta by posłuchać komentarzy , pewnie sporo straciłem ale trzeba pamiętać ze to nie jest F2 , to jest już inna epoka gier komputerowych przewidziana dla innych odbiorców . Wątek główny w F3 jest niesamowicie krótki myślę że to było podstawą dla decyzji by uniemoźliwić grę po grze ...
« Ostatnia zmiana: Listopad 17, 2008, 17:32:37 wysłane przez Holden » Zapisane
Szakal119
Sierżant
*
Wiadomości: 390



« Odpowiedz #19 : Listopad 17, 2008, 18:21:54 »

Mogę być w błędzie ale to co znajdzie się w zakończeniu zależy od tego ile świata zwiedzimy i ile zadań w nim wykonamy .

Jesteś w błędzie niestety Sad. Sprawdziłem w plikach gry i zakończenie jest nieco inne gdy:
- jesteśmy dobrzy / źli,
- uruchomiliśmy oczyszczalnik / nie uruchomiliśmy oczyszczalnika / kazaliśmy to zrobić Layons,

Czyli daje nam to sześć różnych możliwości zakończenia gry i tyle. Betsheda się nie spisała  Wink .
Ale samo zakończenie nie jest w sumie takie złe, jedynie co mnie denerwuje to to, że nie ma pokazanych obrazków z różnych miejsc i nie jest powiedziane co się tam zmieniło za naszą sprawą.

Oczywiście że duży! To była cześć klimatu F2. Wkurza mnie uważanie, żebym przez przypadek nie zakończył gry oraz brak informacji co ze światem stało się po zakończeniu gry.

Eee tam, mi to nie przeszkadza. W F2 nigdy po zakończeniu gry nie chciało mi się dalej łazić po pustkowiu. A w F1 , czyli pierwszej gry z całej serii, wogóle nie było takiej możliwości, przynajmniej w normalnej grze.

Jakie "przez przypadek" Huh? ? Widać nie grałeś zbyt uważnie...Ja po rozwaleniu enklawy domyśliłem się, że to końcówka gry Huh?...
Zapisane
Strony: [1] 2 3 4   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Kanał RSS Trzynastego Schronu Trzynasty Schron na Twitterze Trzynasty Schron na Facebooku Trzynasty Schron na Tumblr Trzynasty Schron na Instagramie Postapokalipsa bez ograniczeń! Radia Trzynastego Schronu na TubaFM Trzynasty Schron na YouTube
Działa na MySQL Działa na PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2011, Simple Machines Prawidłowy XHTML 1.0! Prawidłowy CSS!