Autor Wątek: Najemnicy  (Przeczytany 33641 razy)

Osioł

  • Mł. chorąży sztab.
  • *
  • Wiadomości: 161
    • Donkey Comix
Najemnicy
« dnia: 08 Listopada 2008, 23:07:27 »
Przed premierą gry tyle słyszałem, że będzie jakaś tam ilość NPC, których za kasę będzie można wynająć do pomocy, o ile takowemu się spodobamy pod względem charakteru (karma). I no właśnie...oblazłem 3/4 mapy i jak na razie to tylko Jerycho spotkałem, który jest w stanie się do nas dołączyć jeżeli mamy 1000 kapsli oraz złą karmę. Gdzie w takim razie mogę znaleźć najemnika, który przyłączy się do dobrej postaci? Zwyczajnie już nie mam cierpliwości do szukania, a Ochłap jako pomoc jest strasznie słaby, bardziej się nadaje do żywej ozdoby domowej niż walki ; p.

RadioActive

  • Plutonowy
  • *
  • Wiadomości: 88
Odp: Najemnicy
« Odpowiedź #1 dnia: 08 Listopada 2008, 23:38:18 »
Z tego co mi wiadomo to możesz sobie wynająć jeszcze w Paradaise Falls szaloną ee ochroniarkę? u szefa niewolników za 1k kapsli. Ew. nieco pod koniec gry, jeśli SPOILER ]uwolniliśmy Fawkesa z komory FEV, to po wydostaniu się, jeśli mamy odpowiednio wysoką karmę, przyłączy się do nas. A warto bo świetnie radzi sobie z Gatlingiem. Na tym etapie gry można jescze olać fabułę i nie informować Bractwa o Enklawie, więc jest to w miarę dobre wyjście ;p

Chris

  • St. sierżant sztab.
  • *
  • Wiadomości: 122
    • Strona o PS3
Odp: Najemnicy
« Odpowiedź #2 dnia: 09 Listopada 2008, 12:01:42 »
A na co komu najemnicy :P. Przecież ta gra jest łatwa.  ;D

Osioł

  • Mł. chorąży sztab.
  • *
  • Wiadomości: 161
    • Donkey Comix
Odp: Najemnicy
« Odpowiedź #3 dnia: 09 Listopada 2008, 13:00:57 »
Ale zawsze fajniej mieć jakiegoś towarzysza ; p, niż robić z siebie wielkiego Rambo co w pojedynkę robi czystki na pustkowiu.

qba340

  • Plutonowy
  • *
  • Wiadomości: 48
Odp: Najemnicy
« Odpowiedź #4 dnia: 10 Listopada 2008, 17:23:57 »
W późniejszym czasie będziecie szukać gecka i będzie możliwość uwolnienia mutanta ( polecam ) jeśli go uwolnimy po wyjściu z bazy enklawy ( musicie sami ją znależć ;p ) jeśli mamy dobrą karme dołączy do nas z !UWAGA! działkiem gatlinga. w Rivert city po ponownym wyjściu z Krypty 101 możemy znaleźć w barze Bucza który się do nas przyłączy jeśli mamy złą karme.

Osioł

  • Mł. chorąży sztab.
  • *
  • Wiadomości: 161
    • Donkey Comix
Odp: Najemnicy
« Odpowiedź #5 dnia: 10 Listopada 2008, 17:49:59 »
Okej...pomógł mi jeden gość z forum gram.pl i dzięki niemu stworzyłem małą listę:

Człowiek Jerycho, miasto: Megaton, dołącza się do osób ze złą karmą.
Niewolnica Clover, miasto: Paradise Falls, karma nie ma znaczenia.
Ghul Charon, miasto: Podziemia (muzeum narodowe), karma nie ma znaczenia.
Pies Ochłap (Dogmeat), miasto: Złomowisko, dołącza zaraz po spotkaniu.
Człowiek Butch, miasto: Riverty City, dołącza do osób ze złą karmą.

Tak...został jeszcze ten tajemniczy mutant oraz czy Butch pojawia się tam w barze nawet SPOILER:

jak w krypcie 101 zaprowadzimy porządek i namówimy wszystkie osoby, aby pozostały w schronie?

W dodatku najemników w grze ponoć jest 8, jak wiem pies się nie liczy, więc mamy już znaną piątkę. Kto dokończy całą listę?

Ulyssaeir

  • Kapitan - Redaktor
  • *
  • Wiadomości: 729
  • The Catalyst
Odp: Najemnicy
« Odpowiedź #6 dnia: 11 Listopada 2008, 05:26:41 »
nie ma 8, jest 7, pies jest ostatni. 6 jest też robot którego można kupić gdy ma się  karmę neutralną, Sierżant jakiś, Mr Handy, tysiąc kapsli u  handlarza robotami który kreci się tu i ówdzie ;P

Holden

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1572
Odp: Najemnicy
« Odpowiedź #7 dnia: 11 Listopada 2008, 14:13:14 »
A brakuje wam jednego ;p Sydney poszukiwaczka eksponatów z którą wykonujemy  zadanie związane z deklaracją niepodległości - po jego ukończeniu może do nas dołączyć .

Szakal119

  • St. chorąży sztab.
  • *
  • Wiadomości: 392
Odp: Najemnicy
« Odpowiedź #8 dnia: 11 Listopada 2008, 19:16:13 »
Okej...pomógł mi jeden gość z forum gram.pl i dzięki niemu stworzyłem małą listę:

Człowiek Jerycho, miasto: Megaton, dołącza się do osób ze złą karmą.
Niewolnica Clover, miasto: Paradise Falls, karma nie ma znaczenia.
Ghul Charon, miasto: Podziemia (muzeum narodowe), karma nie ma znaczenia.
Pies Ochłap (Dogmeat), miasto: Złomowisko, dołącza zaraz po spotkaniu.
Człowiek Butch, miasto: Riverty City, dołącza do osób ze złą karmą.

Tak...został jeszcze ten tajemniczy mutant oraz czy Butch pojawia się tam w barze nawet SPOILER:

jak w krypcie 101 zaprowadzimy porządek i namówimy wszystkie osoby, aby pozostały w schronie?

W dodatku najemników w grze ponoć jest 8, jak wiem pies się nie liczy, więc mamy już znaną piątkę. Kto dokończy całą listę?

Jest jeszcze starsza paladyn Cross z Bractwa Stali  :).

To dziwne, w zapowiedziach było napisane, że można mieć tylko jednego towarzysza. A ja mam jednocześnie Charona i Cross ???. Bug?

Irrhas

  • Mł. chorąży sztab.
  • *
  • Wiadomości: 164
Odp: Najemnicy
« Odpowiedź #9 dnia: 14 Listopada 2008, 12:10:09 »
Tajemniczy mutant to Fawkes(?);nie wiem tylko dlaczego jest "niezniszczalny".Inni najemnicy potrafią dosyć szybko zejść ze świata,natomiast ów mutant to superhero :P
Jeżeli bardzo chcesz zmieniać świat,to nie zapomnij zacząć od siebie...

Thorin

  • Plutonowy
  • *
  • Wiadomości: 45
Odp: Najemnicy
« Odpowiedź #10 dnia: 14 Listopada 2008, 13:14:03 »
Co więcej używa Gathling laser bez amunicji (podobnie jak reszta przyłączanych postaci !!!)

qba340

  • Plutonowy
  • *
  • Wiadomości: 48
Odp: Najemnicy
« Odpowiedź #11 dnia: 14 Listopada 2008, 17:28:45 »
no Fawkes jest naprawde mocny. Hehe raz kazałem mu czekać i położyłem wokół niego 15 frag minów 10 plazma i 1 energetyczną. Potem się oddaliłem i co? Po strzale w te miny wokół niego stracił UWAGA tylko pół HP.

RadioActive

  • Plutonowy
  • *
  • Wiadomości: 88
Odp: Najemnicy
« Odpowiedź #12 dnia: 14 Listopada 2008, 17:36:48 »
A jaki masz skill od ładunków? Bo jak 100% to ze 3k hp Fawkes ma. Btw a po co energetyczną? :D

Inculubum

  • St. chorąży sztab.
  • *
  • Wiadomości: 233
Odp: Najemnicy
« Odpowiedź #13 dnia: 29 Listopada 2008, 21:32:07 »
no Fawkes jest naprawde mocny. Hehe raz kazałem mu czekać i położyłem wokół niego 15 frag minów 10 plazma i 1 energetyczną. Potem się oddaliłem i co? Po strzale w te miny wokół niego stracił UWAGA tylko pół HP.

Fawkes jest MOCNA. To kobieta, przecież...

Holden

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1572
Odp: Najemnicy
« Odpowiedź #14 dnia: 29 Listopada 2008, 21:45:19 »
Mutanty są bezpłciowe zacznijmy od tego ,  ale przed tym był facetem .....

Loko

  • Sierżant sztab.
  • *
  • Wiadomości: 103
  • Running Away Are We?
Odp: Najemnicy
« Odpowiedź #15 dnia: 29 Listopada 2008, 23:51:57 »
to chyba rzecz nieistotna :P 

w każdym razie ciekawi mnie, ilu followersów można mieć na raz? czy można łazić z "wesołą kompanią" czy tylko w pare osób (opcjonalnie osób)

pitol1984

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 5
Odp: Najemnicy
« Odpowiedź #16 dnia: 30 Listopada 2008, 00:42:37 »
ja mam czterech
charona, robota, ochłapa, i tą niewolnice a tej najemniczki co nam pomagała
przy deklaracji niepodległości nie dało rady zwerbować

Inculubum

  • St. chorąży sztab.
  • *
  • Wiadomości: 233
Odp: Najemnicy
« Odpowiedź #17 dnia: 30 Listopada 2008, 10:47:53 »
Mutanty są bezpłciowe zacznijmy od tego ,  ale przed tym był facetem .....

Przed TYM była kobietą... Tak, prawdą jest, że mutanty mają jeden wspólny fenotyp.

Thorin

  • Plutonowy
  • *
  • Wiadomości: 45
Odp: Najemnicy
« Odpowiedź #18 dnia: 01 Grudnia 2008, 12:26:18 »
Mutanty są bezpłciowe zacznijmy od tego ,  ale przed tym był facetem .....

Przed TYM była kobietą... Tak, prawdą jest, że mutanty mają jeden wspólny fenotyp.
Trochę oftop, czy udało się komuś ustalić dokładną tożsamość? Ustaliłem jej identyfikator z komputera, ale nie dopasowałem nazwiska, czy warto się nad tym trudzić? (btw, nie piszcie rozwiązania, a jedynie czy komuś się udało)

Squonk

  • Schronowy Inżynier
  • Gen. armii - Redaktor
  • *
  • Wiadomości: 8805
  • Wytyczając kierunek - Emanacja azymutem!
    • Trzynasty Schron
Odp: Najemnicy
« Odpowiedź #19 dnia: 01 Grudnia 2008, 13:12:23 »
Mutanty są bezpłciowe zacznijmy od tego ,  ale przed tym był facetem .....
Mutanty są przede wszystkim bezpłodne. Po zanurzeniu w kadziach jedyne co im "odpadało" to możliwość dalszego mnożenia się. W końcu ta porażającą wiadomością można było w "jedynce" zakasować samego Mistrza.

Zaś płeć mają taką jaką miały na początku. No chyba, że jakaś (jakiś?) "nieucięty" został supermutnatem  :D

Nie wiem jak to jest w "trójce" - bo mogę założyć, że Bethesda dość radośnie wychędożyła sobie i ten aspekt falloutowego uniwersum skoro wychędożyła też inne  :P
Możemy dojść od sukcesu do upadku, od marzeń do urny z prochami. Możemy spaść z czerwonego blasku rakiet, do 'bracie, czy mógłbyś mnie poratować'.