Autor Wątek: Mody, Fallout 3 Script Extender, a wersja piracka vs oryginal  (Przeczytany 7470 razy)

jcd2020

  • Wiadomości: 2
Mody, Fallout 3 Script Extender, a wersja piracka vs oryginal
« dnia: 13 Września 2009, 21:22:14 »
Chcialem sie pobawic modami do fallouta 3. Niestety mam oryginalna (lol, i to nawet kolekcjonerska) wersje z SafeDisc'iem bodajze (Polska, Ruska i pare innych wersji maja zabezpieczenia), ktora nie wspolpracuje z takim podstawowym modem - Fallout 3 Script Extender (FOSE), potrzebnym by uruchomic wiele, wiele fajnych modow.

No i jako ze nie mam zamiaru kupowac dodatkowo nastepnej oryginalnej wersji (no bez jaj... bede zamawial z zagranicy?), chcialbym sie zapytac jak to jest z piracka wersja - czy wszystkie mody, patche i dodatki da sie uruchomic? Oczywiscie, zdaje sobie sprawe ze tutaj wszyscy graja na oryginalach przeciez, ale moze chociaz macie jakie info z drugiej lub trzeciej reki.

Oczywiście nie muszę chyba wam mówić, byście nie trudzili się z odpowiedzią na to pytanie. Temat na razie tutaj powisi. Na razie to dosyć dobre określenie.

n.w.
« Ostatnia zmiana: 13 Września 2009, 21:47:17 wysłana przez nie wiem »

jcd2020

  • Wiadomości: 2
Odp: Mody, Fallout 3 Script Extender, a wersja piracka vs oryginal
« Odpowiedź #1 dnia: 13 Września 2009, 21:58:05 »
He? Ten czerwony dopisek ma oznaczac ze nie mozna tutaj dyskutowac takich zbrodniczych tematow, a ja nie dostane odpowiedzi na moje pytanie? LOL, to moze niech chociaz ktos mi poleci jakis zagraniczny sklep wysylkowy?

nie wiem

  • Leseferyzm schronowy!
  • Gen. brygady - Redaktor
  • *
  • Wiadomości: 4777
  • Sejmik szlachecki musi być, a nie porządek!
    • Trzynasty Schron
Odp: Mody, Fallout 3 Script Extender, a wersja piracka vs oryginal
« Odpowiedź #2 dnia: 13 Września 2009, 22:01:33 »
Jako że jestem betonem i konserwatystą, to rozmów o piratach na tym forum nie będzie. Jeśli jednak ktoś zna sposoby "naprawienia" wersji oryginalnej i jej zabezpieczeń tak, żeby dało się do niej doinstalowywać działające mody, to może tutaj się nimi podzielić. Chociaż to też pewnie może podpadać pod piractwo - ale nie znam się na tym aż tak dogłębnie, więc nie będę tego tępił :)
Oto człowiek stał się taki jak My (...)

***

Leseferyzm i konsultacja podstawą działania zdrowego systemu schronowego!

Holden

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1572
Odp: Mody, Fallout 3 Script Extender, a wersja piracka vs oryginal
« Odpowiedź #3 dnia: 13 Września 2009, 22:31:02 »
Żeby było jasne:

Na wersji gry kupionej w Polsce nie da się odpalić dodatków, bo nie została do tego przez Cenege przystosowana. Jeśli chcesz zagrać w dodatek, musisz posiadać zarówno wersje gry jak i dodatek, z tego kraju w którym został wydany.

i cała filozofia.

Co do modów, to da się bez problemu je uruchomić, każdy posiada instrukcje instalacji.
« Ostatnia zmiana: 13 Września 2009, 22:33:20 wysłana przez Holden »

Aurelinus

  • Moderator
  • *
  • Wiadomości: 625
    • Mój miniblog tematyczny
Odp: Mody, Fallout 3 Script Extender, a wersja piracka vs oryginal
« Odpowiedź #4 dnia: 14 Września 2009, 01:16:57 »
Na polskiej wersji nie da się odpalić modułów wymagających FOSE, na pirackiej zdaje się też i chwała im za to. Co do DLC, to chyba nic nie tracimy, dno i wodorosty.

Ten teoretycznie najlepszy tj. Broken Steel uniemożliwia grę z większością modułów i też pięknie. Nie trzeba być Polakiem by dostać białej gorączki, BTH dba o dobre samopoczucie wszystkich bez podziału na nacje.

Swoją drogą - gra niezła, ale po co takie dodatki dla eFPeeSiaków?

DLC da się odpalić na wersji polskiej, ale wymaga to większej wiedzy niż wciśnięcie "dalej" i pozostaje pytanie: "po kiego grzyba?"

Holden, Beavis alas Great Cornholio rządzi.

A temat zamykam.
« Ostatnia zmiana: 14 Września 2009, 01:22:24 wysłana przez Aurelinus »