Autor Wątek: szukam Rodziny - okolice Megatony - pomocy  (Przeczytany 5652 razy)

akolith

  • Kapral
  • *
  • Wiadomości: 22
  • silence make me violence
szukam Rodziny - okolice Megatony - pomocy
« dnia: 07 Listopada 2008, 08:11:48 »
Witam!

Nie moge zrobić dwóch questów w jednym - znaleźć Rodziny i uratowac ich zakładnika a brata Nancy. Nie jestem początkujący, zwiedziłem już Kino, Kryjówkę H...kogośtam, stację metra z ghoulami, bocznicę kolejową, miejsce pamięci (boisko do baseballa ze zwłokami na siateczce), wałęsałem się po nocy na wschód od miasteczka na estakadzie i nic. W końcu poszedłem robić coś innego, ale to nie daje mi spokoju :) Będę wdzięczny za pomoc
silence make me violence

Mustafa

  • Plutonowy
  • *
  • Wiadomości: 45
Odp: szukam Rodziny - okolice Megatony - pomocy
« Odpowiedź #1 dnia: 07 Listopada 2008, 12:39:22 »
Rodzina znajduje sie w metrze z ghulami. Pamietasz jest tam pokoj z beczkami od ktorych bije promieniowanie, schodzisz włazem który znajduje sie w pokoju. Po drodze spotkasz dwa błotniaki. No i w tym momencie musisz sobie właczyc w PipBoyu mape okolicy. Pamietam ze na lewo sie chyba idzie miedzy wagonami(jest tam dość ciasno). Na koncu bedzie jeden z czlonkow Rodziny. A dalej to juz radz sobie sam :)

akolith

  • Kapral
  • *
  • Wiadomości: 22
  • silence make me violence
Odp: szukam Rodziny - okolice Megatony - pomocy
« Odpowiedź #2 dnia: 07 Listopada 2008, 13:20:10 »
Mustafa... szedłem tamtędy i po błotniakach pomanewrowałem i wyszedłem w tunelu a co dalej idzie - na bocznicy. A tam lipka, za pierwszym razem bandyci okładali tam kogoś kijami, jak ich pozdejmowałem to ten okladany zaatakował mnie, jak wgrałem save'a to ich zaś nie było, za to jakiś podróżnik z psem się przypałętał, a za trzecim razem psy. Czeski film. Spróbuję jeszcze raz od tej strony, bo moja wersja ma taki bug np, że Kino, mimo że po nim łaziłem 3x PipBoy 'odkrył' dopiero za 4 razem. Macie takie wałki?
silence make me violence

Mustafa

  • Plutonowy
  • *