Trzynasty Schron - Postapokalipsa i Fallout
Lipiec 21, 2019, 04:24:31 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Aktualności: Czy wiesz że... na Trzynastym Schronie wciąż działa system ankiet. Oddaj głos w aktualnej ankiecie

Strona główna   Pomoc Kalendarz Zaloguj się Rejestracja  
Strony: [1]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: szukam Rodziny - okolice Megatony - pomocy  (Przeczytany 4170 razy)
akolith
Kapral
*

silence make me violence

« : Listopad 07, 2008, 09:11:48 »

Witam!

Nie moge zrobić dwóch questów w jednym - znaleźć Rodziny i uratowac ich zakładnika a brata Nancy. Nie jestem początkujący, zwiedziłem już Kino, Kryjówkę H...kogośtam, stację metra z ghoulami, bocznicę kolejową, miejsce pamięci (boisko do baseballa ze zwłokami na siateczce), wałęsałem się po nocy na wschód od miasteczka na estakadzie i nic. W końcu poszedłem robić coś innego, ale to nie daje mi spokoju Smiley Będę wdzięczny za pomoc

silence make me violence
Mustafa
St. kapral
*

« Odpowiedz #1 : Listopad 07, 2008, 13:39:22 »

Rodzina znajduje sie w metrze z ghulami. Pamietasz jest tam pokoj z beczkami od ktorych bije promieniowanie, schodzisz włazem który znajduje sie w pokoju. Po drodze spotkasz dwa błotniaki. No i w tym momencie musisz sobie właczyc w PipBoyu mape okolicy. Pamietam ze na lewo sie chyba idzie miedzy wagonami(jest tam dość ciasno). Na koncu bedzie jeden z czlonkow Rodziny. A dalej to juz radz sobie sam Smiley
akolith
Kapral
*

silence make me violence

« Odpowiedz #2 : Listopad 07, 2008, 14:20:10 »