Trzynasty Schron - Postapokalipsa i Fallout
Styczeń 24, 2020, 07:14:39 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Aktualności: Czy wiesz że... na Trzynastym Schronie wciąż działa system ankiet. Oddaj głos w aktualnej ankiecie
 
   Strona główna   Pomoc Kalendarz Zaloguj się Rejestracja  
Strony: 1 ... 8 9 [10]
 91 
 : Sierpień 01, 2019, 13:58:50  
Zaczęty przez Squonk - Nowe: wysłane przez Squonk

Pod koniec roku 2017, dokładnie trzynastego grudnia, wysłałem pierwszy list w grze De Falloutis, która jest zmodyfikowaną wersją De Profundis. Na Trzynastym Schronie informowałem i zachęcałem:

„Gracze w De Profundis tworzą niesamowite opowieści rodem z opowiadań Lovecrafta. Czynią to – w przeciwieństwie do klasycznego RPG – nie na sesjach, lecz za pomocą listów, preparowanych materiałów. Czyli za pomocą korespondencji.

A co gdybyśmy my, Fani Fallouta zagrali w coś podobnego, ale w swoich klimatach? Zastanawiam się, co by było, gdyby mieszkaniec (gracz) San Francisco napisał kilka słów do innego gracza, np. z Nowego Reno i zadał mu pytanie lub podzielił się jakimiś spostrzeżeniami? Jaką wiadomość zwrotną by dostał?”


Tak to właśnie było. I odezwali się ludzie, chętni doświadczyć czegoś nowego…

Przez miesiąc wysłaliśmy 38 listów. Teraz możecie je przeczytać ---> 📑 De Falloutis [PDF]

 92 
 : Lipiec 31, 2019, 09:04:28  
Zaczęty przez Rezro - Nowe: wysłane przez Rezro
Lol.. autentycznie takiego zakończenia to się nie spodziewałem Dooobre

 93 
 : Lipiec 30, 2019, 13:48:04  
Zaczęty przez Rezro - Nowe: wysłane przez Rezro
Kilka lat temu ukazała się seria internetowa (sponsorowana przez Sony) na bazie komiksu z końca lat 90'tych pod tytułem Powers. W serii tej mieliśmy do czynienia z perspektywą ludzi pozbawionych mocy, w brudnej wersji świata superbohaterów. Ten serial to w zasadzie to samo tyle że z lepszym budżetem i fabułą (choć Watchman to nie jest).



Hugh Campbell jest zwykłym monterem kablówki, kiedy to jego świat wywraca się do góry gdy jego dziewczyna zostaje brutalnie zamordowana przez superbohatera z grupy znanej jako "The Seven", zrzeszających największych bohaterów na świecie. W odpowiedzi spotyka się on z zimnym korporacyjnym podejściem stojącej za nimi korporacji Vought International. Wtedy to kontaktuje się z nim były agent CIA o subtelnym imieniu Billy Butcher, który oferuje mu szansę dołączenia do grupy zabójców bohaterów planującej upadek Vough. I tu już na starcie widać przewagę nad Powers (poza oczywistym budżetem), bowiem w tej serii bohaterami są de facto "pomagierzy złoczyńców". Ponadto seria nie jest czarno biała. Choć Vough jest skorumpowane i pełne wstrętnych ludzi, to jednak ludzi (będących kompozytami znanych bohaterów, co również jest sporą zaletą). Ci też mają swoje strony, jak i nasi "bohaterscy złoczyńcy" wcale do pierwszego sortu nie należą, bowiem są w śród nich zawodowi "czyściciele" i zabójcy.

Ocena 9/10 (chociaż tytuł jest fatalny).

 94 
 : Lipiec 30, 2019, 00:43:04  
Zaczęty przez Rezro - Nowe: wysłane przez Rezro
Zauważyłem właśnie coś ciekawego... w Universum Gwiezdnych Wojen mamy do czynienia z rasą Niebiańskich (Celestial'i) która to stoi za Mocą w tym świecie. Ci są istotami mocy niemożliwymi do pojęcia przez zwykłych ludzi (choć z korzystają z awatarów takich jak Morai) ale mimo to są powiązani z szeregiem mega-konstrukcji, przeważnie budowanymi dla nich przez inne rasy (np. Killikowie i Rakatanie). Tak więc technika jest im nie obca. Spekuluje się wręcz że Moc może moc w istocie jakąś formą zapomnianej technologii (np. nanity).

W Universum Marvela ten zawdzięcza swój początek... tajemniczej boskiej rasie Celestiali, która to jest dziwną fuzją maszyn i tajemniczych mocy (i tak, są to Transformery, bo te są jak najbardziej kanoniczną częścią Marvel'a, który też odpowiada za lore My Little Pony... co wyjaśnia dlaczego Celestia ma Phoenix Force i większość Hasbro Universe). Większość supermocy, artefaktów i maga-konstrukcji w tym świecie wiąże się wprost z ich działaniami. Czy nie brzmi to znajomo? I co zabawniejsze było tak na długo nim Disney wykupił zarówno Marvel'a jaki i Lukasa (czy wspomniałem też o Power Rangers z jego robotami-bogami? Bo co zabawne Toho Universe to również kanon, poprzez Spider-Verse).



Te korporacyjne zależności to czasem wyglądają jak teoria spiskowa O kurde! Terminator Ufol Zwyrol

 95 
 : Lipiec 28, 2019, 08:42:39  
Zaczęty przez Juraszka - Nowe: wysłane przez Juraszka
a wiadomo co mogłoby się pojawić w RP 2.3.4 ?
Poprawki

Witam,

pojawiła się kontynuacja Fallout 2 Restoration Project oraz Fallout 2 Unofficial Patch:

...

W związku z powyższym mam pytanie: czy można 'zaimportować' obecne tłumaczenie dostępne w tym temacie do systemu translacji, oczywiście z zachowaniem autorstwa, podziękowań i readme?
Dzięki za informację, nie wiem czemu, nie dostałem informacji o odpowiedzi w tym wątku.
Na dzień dzisiejszy już ktoś zaczął przerzucać tłumaczenie i w większości jest ono gotowe. Cieszy mnie to, bo po latach nie mam już tyle czasu aby samemu podjąć się całości ale z pewnością będe pomagać w tłumaczeniu.

Pzdr

 96 
 : Lipiec 26, 2019, 13:28:06  
Zaczęty przez Rezro - Nowe: wysłane przez Rezro
Horror-komediowy w którym fan horrorów Renaldo, wraz z ekipą przyjaciół zakłada grupę of efektów specjalnych pozorujących zjawiska paranormalne.



Całość ma ściśle surrealistyczny charakter, bowiem w tym świecie paranormalne jak najbardziej istnieje, co stawia ekipę naszych bohaterów w dość specyficznej sytuacji.

 97 
 : Lipiec 24, 2019, 21:18:57  
Zaczęty przez Juraszka - Nowe: wysłane przez AL|EN
Witam,

pojawiła się kontynuacja Fallout 2 Restoration Project oraz Fallout 2 Unofficial Patch:

Temat na forum: https://forums.bgforge.net/viewtopic.php?f=34&t=185

RP update: https://github.com/BGforgeNet/Fallout2_Restoration_Project
UP update: https://github.com/BGforgeNet/Fallout2_Unofficial_Patch

Projekt otrzymał również zintegrowany systemu tłumaczeń online: https://tra.bgforge.net/projects/fallout
Jest to doskonałe narzędzie do bardzo wygodnego tłumaczenia wszelkiej maści projektów społeczności.

W związku z powyższym mam pytanie: czy można 'zaimportować' obecne tłumaczenie dostępne w tym temacie do systemu translacji, oczywiście z zachowaniem autorstwa, podziękowań i readme?

 98 
 : Lipiec 23, 2019, 20:57:25  
Zaczęty przez sosenka - Nowe: wysłane przez sosenka
RNK

Ponieważ jestem tu przejazdem nie będę wykonywał wszystkich zadań ale i tak zgarniemy ładną pulę punktów doświadczenia. Najważniejsze, że mamy już zaliczony zwiad dla Sierżanta Starka z Kryptopolis więc pora trochę się tu rozejrzeć. Doofus ma obsesję na punkcie naszego samochodu więc dajmy mu trochę drobnych aby popilnował naszego skarbu. Buster prowadzi całkiem dobrze wyposażony sklep ale należy pamiętać, że otwiera go o 08:01. Warto kupić u niego pistolet 5.56mm a nawet dwa lub ulepszone działko minigun dla Marcusa no i oczywiście całą amunicję. Taszczymy ze sobą tyle złomu, że bez problemu wystarczy na wszystko i nie trzeba go okradać.  Koleś w habicie za 1000$ zainstaluje nam w samochodzie małe turbo, które przyśpieszy nam jazdę. Po robocie możemy mu ukraść pieniądze więc wydatek praktycznie zerowy. Zagadajmy do Vortisa zleci nam zadanie byśmy dostarczyli mu mapę kryjówek strażników RNK. Doświadczenia za to nie dostaniemy ale wpadnie nam za to 500$. Musimy zagadać do niego akurat teraz ponieważ w przyszłości gdy będziemy mieli większą karmę już nie będziemy mogli podjąć się tego zadania. Jak się nam poszczęści to jeden z gości w barze będzie miał w kieszeni aż 200 naboi do strzelby a najlepsze jest to, że odnawiają się po jakimś czasie i znowu będziemy mogli je ukraść. W stróżówce za kobitą znajdziemy książki elektroniki i wiedzy. Najlepiej podnieść je w trybie skradania oraz możemy spróbować ogołocić jej szafki. Wchodzimy do miasta i koniecznie schowajmy broń oraz każmy to samo zrobić naszym towarzyszom ( klawisz H ).

Na pierwszym skrzyżowaniu zagadajmy do szefa tutejszej policji Dumonta ( w kieszeni ma 50szt. 2mm EC ) wkręci nas do roboty u Westina lub prezydent Tandi ale na razie olewamy te zadania, za to w jego biurze znajdziemy w biurku kolejne 50szt. amunicji 2mm EC do naszego pistoletu Gaussa. Za nim znajdziemy kolejny sklep w którym również możemy wymienić graty na amunicję. W kościele przed rozmową koniecznie zróbmy quicksave, na pytanie czy należymy do oświeconych odpowiadamy, że tak i podajemy nasz poziom postaci 100xp, kobita poprosi nas o dostarczenie raportu dla UKC-9 w San Francisco i zrobi nam Zeta-Skan. Podniesie to nam szczęście o dwa punkty lub obniży o jeden. Dlatego w przypadku fiaska wgrywamy Save i próbujemy na nowo. Bonus jest zajebisty, dzięki niemu możemy teraz pobawić się magiczną bilą znalezioną w New Reno. Odblokujemy nią kilka rzeczy np :

# Kod aktywacyjny terminala w krypcie 8 na kilka stimpaków.
# W ubikacji kasyna Desperado wyciągniemy z kibla granaty.
# Na Golgocie pod krzyżem z napisem śmieci znajdziemy trochę siana.

Oczywiście to nie wszystkie podpowiedzi magicznej kuli ale akurat te musimy wcześniej aktywować.

Lecimy teraz do doktorka i próbujemy z szafki w trybie skradania zakosić mu tabletki na serce oraz strzykawkę z trucizną. Jak mamy z tym problem to wcześniej obniżmy mu Percepcję alkoholem lub Jetem. Tabletki możemy użyć od razu na Cassidym dzięki czemu nie padnie nam już po zażyciu jakiegoś dopalacza. Zachowajmy je jednak na przyszłość – jeszcze się przydadzą. W siedzibie strażników bez problemu ze stołu podniesiemy mapę kryjówek dla Vortisa ( przeczytajmy ją ) i możemy się udać do elektrowni. Jak tylko się zbliżymy Dorotka będzie nas błagała o pomoc, szalony Jack chce wysadzić siebie i cały budynek. Załatwmy to najlepiej dyplomatycznie – szybko zagadajmy do Jacka i wybierzmy odpowiedzi na przemian czyli: 1,2,1,2,1,2,1,2 Po rozmowie zarobimy aż 6000xp i 25 karmy a Jack się podda i powędruje do więzienia. Ale to nie wszystko bo jeszcze Dorotka będzie miała dla nas komplet książek i kolejne 3000xp i 20 karmy. Właśnie awansowałem na 15 poziom, kuszący jest „szybki palec” ale wolę wybrać ponownie perka „życiodajna moc” dla kolejnych darmowych HP podczas awansu, nie rozdzielam punktów umiejętności. Wracamy na bazar i do baru. Mira będzie chciała zabić jej byłego męża, którym okazał się oficer Jack ale aby odblokować sobie to zadanie musimy zażyć dwie porcje psycho by obniżyć inteligencję i dodatkowo zażyć wygrzew by podnieść siłę. Dopiero teraz możemy zagadać o to zlecenie no i ważne jest by wykonać to przed walką z Lennym inaczej ścieżka dialogowa jej się zmieni i przyblokuje to zadanie. Do misji zabójstwa będziemy potrzebować mocnego gnata, który rozwali delikwenta w ciągu jednej tury. Pistolet Gaussa idealnie się do tego nada, bierzemy spluwę i przeskakujemy przez mur za pomocą liny, którą umieściła Mira. Kierujemy się na posterunek do więzienia. Ciche zabójstwa są kłopotliwe, można podbić sobie skradanie i próbować złotego strzału lub za pomocą superstimpaków ale odkryłem lepsze rozwiązanie. Podczas walki z Metzgerem gdy zamknąłem drzwi na klucz jego obstawa nie była wstanie ruszyć się w naszym kierunku ponieważ ich ścieżka ruchu była zablokowana przez drzwi. To samo zadziała tutaj, wystarczy wejść do celi, zamknąć kratę na klucz i w trybie skradania przywalić z Gaussa w oczy. Gdy Jack padnie nikt nie zareaguje, ponieważ odcięta została ścieżka do nas i bez znaczenia tutaj jest wtedy ilość punktów skradania czy inne bzdety. Najważniejsze by cel zginał w ciągu jednej tury i byśmy byli w trybie skradania. Ta metoda działa za każdym razem i potrafi po cichu eliminować NPCów wystarczy by znaleźli się tylko w zamkniętym pomieszczeniu. Na koniec zabierzmy z jednej szafek jego rzeczy, które zostały mu zarekwirowane ( karabin szturmowy, ammo i psycho ) Za zabójstwo otrzymamy 2000xp i -10 karmy a dodatkowo Mira podaruje nam H&K P90c zajebisty SMG, który polecam od razu przekazać Sulikowi. W trybie głupola czytam znalezione do tej pory wszystkie książki ( 8 wiedzy i 6 elektroniki ) dzięki czemu nauka ścisła podniosła mi się do 100% a naprawa do 87%. Jeszcze za pomocą czterech książek elektroniki możemy podnieść umiejętność naprawy do 91% po tym książki te staną się już bezużyteczne.

Czekamy do północy by zagadać do Merka na zapleczu baru ale wcześniej kliknijmy na Lennego - wielkiego supermutanta by rzucił do nas jakimś kretyńskim tekstem. Następnie częstujemy go dwoma porcjami Jetu, czekamy 30 min i próbujemy ukraść mu wspomaganą rękawicę i stimpaki. Po tym zabiegu dopiero teraz porozmawiajmy z Merkiem. Będzie miał dla nas robotę ale wcześniej musimy dowieść naszej wartości. Drogi są cztery albo walka hand-to-hand z Lennym, zabicie centrologa ( gdy nie kliknęliśmy na Lennego ) zabicie Doofusa gdy wygadał się nam o Merku lub oddanie mu Myrona. Najlepsze wyjście to walka z Lennym tym bardziej, że jest bez rękawicy i stimpaków oraz ma zjazd po Jet dzięki czemu ma mniej punktów akcji i obniżoną siłę. Podczas walki możemy założyć jego rękawicę  i zatłuc go na śmierć. 425xp i 5 karmy ( W Sejwach nie zapisuje się info o zażytym narkotyku naszego celu, więc gdy Lennemu zaserwowaliśmy koktajl z Jetu i zapisaliśmy grę a następnie ją wczytaliśmy np. po nieudanej kradzieży. Lenny nie będzie miał już zjazdu, gdy o tym zapomnimy i się zagapimy to w ringu spierze nas na kwaśne jabłko )  Gdy już udowodniliśmy, że stać nas na wiele, Merk zleci nam zadanie by wykraść papiery od doktora Henrego. Lecimy do doktorka, dokumenty są w szafce ale zagadajmy go o pieska i cybernetyce. Dzięki podpompowanej nauce zleci nam zadanie by wypróbować serum na jakimś supermutancie. Uważa, że odkrył lek na odwrócenie mutacji w nagrodę podaruje mechanicznego czworonoga jako towarzysza. Wracamy do Merka, za dokumenty odbieramy 1000$ i 1000xp, może nam sprzedać też mapę do krypty 13 ale jest to fałszywka więc szkoda zachodu. Vortis za mapę strażników zapłaci 500$ i w zasadzie to tyle co na ten moment tu zdziałamy. Kierujemy się z powrotem do New Reno po drodze odwiedzając jedną z kryjówek strażników RNK. Z martwych ciał nic nie wyciągniemy ale w szafce znajdziemy trochę broni i amunicji ( ukryta skrzynka za budynkiem z karabinem i amunicją – podświetlimy ją lewym Shiftem )  W Nowym Reno opylamy śmieci i udoskonalamy pukawki, nurkujemy do kibla po granaty i na cmentarz po hajs pod krzyżem. Nasz następny przystanek to Broken Hills.

 99 
 : Lipiec 21, 2019, 02:09:30  
Zaczęty przez Sason - Nowe: wysłane przez Aurelinus
Czy dla działania gry (stabilności, crashów, szybkości) ma znaczenie czy ładuję 10 osobnych pluginów czy połączone tychże 10 w jeden?
Raczej nie ma, ale warto to zrobić ze względów porządkowych (i pewności, że się nie gryzą). Tak, bierzesz FNVEdit i przerzucasz pliki z jednego modu do drugiego (wyznacz któryś jako baza), podwojenia kasujesz, konflikty likwidujesz. Nie wiem jak to jest w obecnej wersji FNVEdit, ale starsze wersje (z czasów gdy się zajmowałem FNV) miały problemy z edytowaniem/kopiowaniem tych plików od zachowań postaci, po prostu tknięcie ich powodowało, że się kaszaniły, bo dane były wyświetlane niekompletnie i takie niekompletne potem się zapisywały - można to było ominąć wyłącznie kopiując/edytując je GECKiem.

 100 
 : Lipiec 20, 2019, 17:36:19  
Zaczęty przez Sason - Nowe: wysłane przez Sajok
Witam Aurelinusie. Czy jest jakiś prosty (ha ha) sposób na połączenie kilku(nastu) małych pluginów w jeden (np. w FNVEdit)? Kiedyś chyba coś wspominałeś coś na ten temat, ale jakoś nie mogą odnaleźć Twojej odpowiedzi na ten temat albo mi się tylko tak zdaje Wink

EDIT: I jeszcze związane z pierwszym drugie pytanko. Czy dla działania gry (stabilności, crashów, szybkości) ma znaczenie czy ładuję 10 osobnych pluginów czy połączone tychże 10 w jeden?

Strony: 1 ... 8 9 [10]
Kanał RSS Trzynastego Schronu Trzynasty Schron na Twitterze Trzynasty Schron na Facebooku Trzynasty Schron na Tumblr Trzynasty Schron na Instagramie Postapokalipsa bez ograniczeń! Radia Trzynastego Schronu na TubaFM Trzynasty Schron na YouTube
Działa na MySQL Działa na PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2011, Simple Machines Prawidłowy XHTML 1.0! Prawidłowy CSS!