Trzynasty Schron - Postapokalipsa i Fallout
Czerwiec 27, 2019, 07:59:33 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Aktualności: Czy wiesz że... na Trzynastym Schronie wciąż działa system ankiet. Oddaj głos w aktualnej ankiecie
 
   Strona główna   Pomoc Kalendarz Zaloguj się Rejestracja  
Strony: 1 [2] 3 4 ... 10
 11 
 : Czerwiec 23, 2019, 18:49:39  
Zaczęty przez Ochłap - Nowe: wysłane przez Ochłap
Pracuję cały czas na jednym modzie, wprowadzając porządek na różnych listach, np. żeby wszelkie itemy posiadały prefixy. Ale na tym samym modzie też pracuję nad przebudowywaniem interiorów, póki co, bo za exteriory i terraforming jeszcze się nie biorę. Na przykład miasta takie jak Megatona czy Pitt, ich obraz na razie powstaje w interiorach. Mam tam ogromne składowisko najróżniejszych rzeczy, od wieżowców po kształtujące się interiory. W tym czasie, spośród tego wszystkiego, najistotniejsza jest dla mnie posiadłość w Megatonie. Jeśli ktoś miał styczność z Oblivionem, wzoruję ją na Posiadłości Benirus z Anvil, ale rozbudowywana jest o następne pomieszczenia. Pomieszczenie, gdzie były schody i mały balkonik od biura, ono jest punktem wyjściowym na dalsze pomieszczenia, bo samo wejście, kuchnia, sypialnia pozostaje nienaruszona, poza tym, że są zdecydowanie większe. Niemniej nie zamierzam zapychać lokacji masą wszystkiego, więc z czasem będzie ona podzielona na kolejne interiory. Posiadłość Benirus raczej stanowić będzie sekcję mieszkalną. Chcę stworzyć ładnie zaprojektowane lokacje, by wchodząc do Składu przy Kraterze, fajnie było się zatrzymać i popodziwać w jakich warunkach Moira żyje. Jest tyle fajnych modeli, że taki czerwony silnik walający się po pustkowiach, miał swoje miejsce w sklepie i gracił wizualnie sklep ku uciesze oczu. Rozbieram także powoli lokacje bazowe w grze, wyciągając co ciekawsze artefakty. Gram sobie troszkę też bez włażenia do interiorów poprzez konsolę, bo gra raczej na tym etapie nie utrzyma tego składowiska, muszę wszystko stopniowo segregować. Niemniej latając na pustkowiach z włączonym modem, choć nie włażę do swoich obiektów, gra nie zalicza zwiech, a prefixy przy itemach sprawdzają się naprawdę świetnie, aż miło się przeczestuje ekwipunek. Wiem, że myślami wybiegam nieco dalej, niż efekty postępujących prac, ale wolę dopytać co i jak, bo nie rozumiem jeszcze wielu rzeczy, a bardzo mi się one podobają, np. przelot Verti-Birda nad jedną zamkniętą lokacją pod niebem czy ogólnie te dziwne kolorowe boxy. Spokojnie, Dogmeat... tylko spokojnie. Nie oszalej.

1. Takie buty z tym F3 i NV. Rozumiem. Ale wiesz... nie wiem teraz czy w takim razie będę mógł kiedyś opublikować tego moda w takim razie. Może na razie nie będę nic mieszał pomiędzy grami przyszłościowo, trzymając się tego, co należy do F3 i NV.
2. Z czasem zagłębię się w to bardziej.
3. Super, muszę lepiej zrozumieć w końcu te pliki INI.
4. Mhm, jedyny skrypt jaki w życiu udało mi się napisać, to taki, żeby dodawał jakiś item automatycznie po wejściu do gry, do ekwipunku. Niestety, myk był taki, że co sekundę dodawał mi kolejny w nieskończoność i coś ustawiłem przy tym, że potem działało jak należy. Ale to stare dzieje, wszystko od nowa będzie trzeba się uczyć ^^
5. Bardziej mi chodziło o możliwość stworzenia nowych folderów z muzyką. Aby był np. Explore 2 także. To ułatwiłoby mi przypisanie folderów pod lokacje, żeby w jednej lokacji panował lekki explore, w innej ciężki.

Po kilku latach przerwy, biegam sobie po F3 i widzę na trzeźwo, że wiele lokacji to po prostu wygląda jak randomy i tyle, zaśmiecone, więc nie przykładali się za bardzo do budowania lokacji, ale sam fakt, że sam mogę się za to wziąć daje mi dużo radochy. Niezbyt przyjemnie by mi się w to grało kolejny raz, gdyby nie GECK, ale nic nie poradzę, lubię te rdzawe klimaty ^^

Z Point Lookout wyciągnąłem ten mózg w tubie, który jest finałowym przeciwnikiem i chcę umieścić tą maszynerię w Megatonie dla klimatu. A że można potraktować go jako NPC, mózg ten chciałbym, aby z moim założeniu spełniał swoje jakieś funkcje, niekoniecznie udźwiękowienie, co żeby... no, żeby coś tam technicznie można było osiągnąć i mieć wpływ na grę.

 12 
 : Czerwiec 23, 2019, 13:51:29  
Zaczęty przez sosenka - Nowe: wysłane przez Jerzy
Pamiętam jednorazowy (niestety  Hyhyhy ) trik z książkami(?). Przed bazą wojskową wybrałem przy awansie "dodatkową umiejętność - nauki ścisłe" => umiejętność wzrosła skokowo do nieoczekiwanego poziomu. Pewnie za sprawą przeczytanych książek.

 13 
 : Czerwiec 22, 2019, 00:19:48  
Zaczęty przez sosenka - Nowe: wysłane przez sosenka
Gecko

Pierwsze co zróbmy po przybyciu do tej mieściny to zabawmy się w barze Harfa. Wooz sypie zajebistymi tekstami i koniecznie zagrajmy z nim w Tragic The Garnering. Możemy postawić też wszystkim w barze kolejkę - nie ma co żydzić kasą ale jeden z bywalców będzie miał w kieszeni CatsPaw, którego koniecznie ukradnijmy. Następnie lecimy do poczciwego Harolda, który dorobił się posady kierownika tutejszej elektrowni atomowej. Poprosi nas o pomoc w zdobyciu części do naprawy reaktora a konkretnie potrzebuje Hydroelektryczny regulator magnetosfery. Bez niego skażenie przenika do wód gruntowych i je zanieczyszcza. Ghulą niewiele to przeszkadza ale skażenie dotarło również do Kryptopolis i obawia się zbrojnej interwencji z ich strony. Naturalnie zgadzamy się mu pomóc i zabieramy z jego biurka żółtą kartę dostępową i formularz zamówienia a z szafki książkę wiedzy.

W następnej lokacji (złomowisko) jest fajnie zaopatrzony sklep z amunicją bo bardzo atrakcyjnych cenach, dodatkowo Percy poprosi nas o odszukaniu jego kumpla Woodego, który powędrował aż do Nory. Skeeter posiada kontroler baterii do naprawy samochodu ale w zamian chce zestaw super-narzędzi. W jego warsztacie znajdziemy książkę elektronik i wytrychy (dodają +20% do otwierania zwykłych zamków) Gordonowi marzy się posadka kierownika w tym celu wręczy nam dysk z danymi ekonomicznymi Gecko. Poprosi nas by pokazać to komuś w Kryptopolis, sądzi, że współpraca przyniesie korzyści obydwu stronom. (Nie wspominajmy o tym Haroldowi, nie będzie zadowolony z tego pomysłu) z szafki zabierzmy chipsy serowe. W szopie odkryjemy zejście do podziemi pod niewybudowanym reaktorem. Mieści się tam kult odnowicieli, przywódcą ich jest ogromny szczur o imieniu Brain, który planuje zawładnąć światem (brzmi znajomo) W każdym razie poczęstujmy go chrupkami serowymi i wysłuchajmy co ma do powiedzenia. Pokieruje nas konkretnie do McClura w Kryptopolis zarówno w kwestii naprawy reaktora jak i dysku z danymi ekonomicznymi. Wychodząc możemy zagadać do Zomaka (aka Niszczyciel) w trakcie rozmowy rozładujmy mu karabin szturmowy. Pojawi się możliwość ukradnięcia go wraz z pokaźnym zapasem amunicji do niego.

W Kryptopolis ponownie zróbmy QuickSave przed wejściem do miasta by zrobić sztuczkę z zakupem książek. Val wręczy nam zestaw super-narzędzi a dodatkowo przekonajmy ją by wyjaśniła sobie z ojcem parę rzeczy i dała mu szansę 250xp. Za wykonany zwiad Stark zapłaci nam 300$ i 350xp oraz zleci kolejną robotę by udać się do NCR i wrócić do niego z kolejnymi danymi zwiadowczymi. Mając wytrychy możemy otworzyć teraz jedną z szafek i zabrać metalowy pancerz. Lecimy teraz do McClura, pomoże nam w naszej misji i po część do naprawy reaktora wyśle nas do Randala a za dysk z danymi ekonomicznymi nagrodzi nas 750xp. Z Lynette nawet nie ma co gadać, łatwo ją wkurzyć co może doprowadzić, że dostaniemy bana na wejście do miasta. Wracamy do Gecko.

Najpierw udajemy się na złomowisko i wręczamy Skeeterowi zestaw narzędzi 250xp, kontroler baterii jest nasz ale poprosi nas jeszcze o jedną przysługę w zamian za darmowe ulepszenie broni. Potrzebuje 3-stopniowy transformator plazmowy, udajemy się do elektrowni do magazynu z częściami, Jeremy wyda nam część gdy wręczymy mu formularz zamówienia zabrany z biurka Harolda. W magazynie znajdziemy też książkę wiedzy a w pokojach obok znajdziemy niebieską kartę (przyda się w Navaro) oraz jeden z ghuli będzie miał w kieszeniach CatsPaw. W drodze do reaktora jeden ze strażników będzie miał kolejnego CatsPaw, za nim w szafce znajdziemy czerwoną kartę. Naprawić reaktor może nam Festus ale otrzymamy tylko za to 4250xp lepiej zabrać się za to ręcznie. Zanim uruchomimy komputer zażyjmy dwie porcje psycho by spadła nam inteligencja, przeczytajmy teraz wszystkie 7 książek wiedzy i 6 elektroniki jakie udało nam się do tej pory znaleźć. Dzięki temu zabiegowi nauka ścisła podniosła nam się do 75% a naprawa do 63%. To wystarczy by najpierw połączyć się przez terminal z Enklawą (hasło XYZ). Wkurzamy typa po drugiej stronie a następnie zabieramy się za naprawę. Musimy pokierować robotem naprawczym (hasło to ABC) prawidłowa kombinacja to Gamma>Neptun>Uran>Saturn>Jowisz>Instalacja . Reaktor naprawiony, otrzymaliśmy 4500xp i 50karmy. Festus poprosi teraz byśmy spróbowali zoptymalizować pracę reaktora, wręczy nam dysk, z którym musimy udać się do centralnego komputera w krypcie nr 8 i pobrać odpowiednie dane. Oddajmy część Skeeterowi a jako ulepszenie wybieram szybko-ładowacz do rewolweru. Jeszcze nie mogę się nim sprawnie posługiwać ale jest to moja ulubiona broń w grze. Korzystam z niej przez około 80% całej gry i naprawdę daje radę. Jej zalety to strzał celowany kosztuje tylko 5AP, przeładowanie 1AP a krytyki wchodzą jak w masło. Amunicja łatwo dostępna z dobrym modyfikatorem obrażeń a z perkiem Snajper spluwa ta rozwala nawet żołnierzy Enclave. Gorąco polecam - nic lepszego nie znajdziemy po tak niskiej cenie i wymaganiach. Na koniec zagadajmy jeszcze do Harolda, podziękuje nam a za wspominkę o naszym przodku wręczy nam trzy Superstimpaki. Wracamy z powrotem do Kryptopolis ale zanim wyjdziemy z Gecko koniecznie zróbmy Save bo będzie czekała na nas miła niespodzianka.

 14 
 : Czerwiec 21, 2019, 20:58:13  
Zaczęty przez sosenka - Nowe: wysłane przez sosenka
Kryptopolis

Na początek trzy sprawy:

Pomiędzy Modoc a Kryptopolis możemy natchnąć się na grupę zbirów, gdzie jeden z oprychów będzie miał H&K Caws – bardzo fajny automatyczny Shotgun, idealna zabawka dla Cassidyego. Ale nawet jak nam się nie poszczęści to nie ma tragedii, zdobędziemy niedługo jeszcze lepszą giwerę Pancor Jackhammer.
  
Książki – znajdziemy/kupimy tutaj ich trochę, wszystkie zachowujemy do sztuczki z psycho i wygrzewem. W całej grze mam trzy takie momenty gdzie stosuję ten trick, Klamath, Gecko i NCR. Wyjątkiem są podręczniki pierwszej pomocy i sztuki przetrwania – te możemy czytać zaraz po znalezieniu. Gdy umiejętność wzrośnie powyżej 91% czytanie już nie przyniesie żadnego wzrostu.
 
Jestem śmieciarzem, zaglądam w każdy kąt i zbieram wszystko co się da. Docierając do Kryptopolis mam już ekwipunek swój i towarzyszy zapchany po same brzegi. Pytanie co z tym robić ? Należy handlować nie tylko ze sklepikarzami ale warto sprawdzać każdego NPC czy ma trochę kasy i chce się na coś wymienić. W pierwszej kolejności wymieniam fanty na pieniądze, książki i narkotyki potem kupuję wszelaką amunicję tj. 5,56mm, 10mm JHP, 0,44 Magnum JHP oraz 5mm no i oczywiście baterie oraz amunicję Hi-Tec jak mam okazję (daruję sobie Shotgun Shell – te są za drogie). Amunicja ma tą zaletę, że nic nie waży w bagażniku samochodu oraz jest doskonałym wymiennikiem i może nam służyć też jako waluta. Sprzedaję wpierw rzeczy najcięższe potem cały pozostały śmietnik jak leci ale jeżeli chodzi o broń to sprzedaję tylko te normalne pukawki a zostawiam sobie te typy broni, które możemy ulepszyć w NewReno. Takie ulepszenie nie tylko podnosi wartość broni ale też jest darmowe i uzupełnia magazynek do pełna.

Po przybyciu do Kryptopolis podnoszę umiejętność otwierania zamków z 45% do 75%. Trochę ich tu będzie do sforsowania. Rekrutujemy Cassidyego 300xp i koniecznie z zaplecza baru zabierzmy CatsPaw oraz książkę „spluwy i kulki”. Jeżeli mamy noc możemy pootwierać szafki z biura powitań i pozabierać trochę fantów. Pora na questy, gdy pokażemy manierkę Edowi zarobimy 500xp oraz na mapie świata zaznaczy nam nowe miasta do zwiedzania między innymi Redding i Broken Hills. Cierpiący koleś w namiocie ma objawy choroby popromiennej najpierw zbadajmy go skillem doctor 100xp potem użyjmy na nim Radaway kolejne 100xp. Nie pijmy tylko wody ze studni bo spotka nas ten sam los. Curtis zgubił swojego misia gdy go mu przyniesiemy (znajduję się na ziemi za barem) zarobimy 100xp oraz po chwili zdradzi nam położenie klucza francuskiego a jego matka poprosi nas o pomoc w uwolnieniu męża, który wdał się w bójkę i został zabrany do centrum rozmieszczenia służących. Możemy naprawić w klinice Autodoca 100xp ale doktorek Andrew będzie miał to w dupie, jedyną nagrodą to +2karmy za „nie ma o czym mówić” przynajmniej z biurka możemy zakosić mu trochę rzeczy. I na koniec został Farmer Smith, któremu zafundujmy nowy pług (do kupienia u Harrego)  250xp i Desert Eagle. To wszystko co tutaj możemy zrobić zanim udamy się do następnej lokacji koniecznie zróbmy QuickSave.

Aby przekroczyć mury i wejść do miasta zasadniczo mamy dwie możliwości albo otrzymać przepustkę dzienną i przejść kontrolę albo kupić fałszywe papiery u asystenta Skeeva za 200$. To drugie rozwiązanie jest najlepsze bo:

# Możemy zaszantażować Skeeva i otrzymać 300$, -3karmy
# Przejdziemy przez bramę bez kontroli a więc możemy mieć w ekwipunku alkohol i narkotyki.
# Pokazując papiery Randalowi otrzymamy dostęp do jego sklepu a na tym najbardziej nam zależy. Musimy wyłapać moment gdy będzie na stanie miał dwie książki wiedzy i jedną młody elektronik. Gdy się nie uda to wgrywamy save przed wejściem do lokacji i próbujemy ponownie.
# Fałszywe papiery wystarczy pokazać raz by mieć już dostęp za każdym razem do miasta i do sklepu. Po tym zabiegu najlepiej je sprzedać lub wyrzucić by przypadkiem nie wymachiwać nimi przed sierżantem Starkiem lub Lynette.
 
W barze Tap House serwują jakieś syntetyczne siki, gdy przyniesiemy 10 szt prawdziwej wódy i piwa Lydia zapłaci nam za nie 300$ i 250xp. W biurze informacji gdy zagadamy o książki otrzymamy w prezencie po jednej sztuce książkę wiedzy i elektroniki. W centrum rozmieszczenia służących wrzućmy kit Barkusowi, że Joshua jest nosicielem choroby zakaźnej. Wypuści biedaka na wolność a my zgarniemy 500xp. Gdy zagadamy odpowiednio do Thomasa Moora otrzymamy teczkę i zadanie by dostarczyć ją do Bishopa w NewReno. Nie żądajmy od niego wynagrodzenia bo wrzuci do środka karteczkę z informacją aby Bishop nas załatwił, otworzenie jej również jest złym pomysłem. W centrum poprawczym spotkamy sierżanta Starka, przyjmijmy na początek misję zwiadowczą terenu wokół Gecko a gdy się odpowiednio ustawimy możemy splądrować dwa biurka – amunicja i kolejna książka „spluwy i kulki” Na koniec zostawiłem Valerie, zanim zaczniemy z nią rozmawiać zróbmy QuickSave. Interesuje nas książka elektronik w szafce ale nie pozwoli nam jej wziąć. Musimy najpierw napompować ją kilkoma szt. wódy lub piwa by obniżyć jej percepcję i spróbować ją podnieść w trybie skradania. Ważne jest by się nie obróciła w kierunku szafki oraz trzeba to zrobić przed rozmową z nią. W czasie pogadanki z ojcem obróci się i nici z książki - gdy coś spieprzymy warto wczytać save. W trybie skradania dopóki nie obróci się lub gdy zamkniemy za sobą drzwi możemy też splądrować całe jej zaplecze, znajdziemy dużo wartościowych śmieci. Najważniejsza rzecz to podarować jej narzędzia i klucz francuski, który wykopaliśmy spod kamieni w poprzedniej lokacji, otrzymamy 250xp a po nagrodę zgłośmy się następnego dnia.

Zabawę w Kryptopolis kończymy i lecimy zrobić zwiad wokół Gecko i wpadniemy do całkiem sympatycznych Ghuli. W międzyczasie awansowałem na poziom 12, standardowo nie rozdzielam punktów umiejętności a perka wybieram „Życiodajna Moc” Daje nam bonus w postaci dodatkowych +4HP przy każdym awansie. Moim zdaniem to najlepszy perk by podpompować sobie i tak niskie zdrowie. W późniejszym okresie będziemy cieszyli się z tego wyboru by nie paść po pierwszym burście wycelowanym w naszą klatę. Wychodząc z Kryptopolis zagadajmy jeszcze do Amandy i Joshua otrzymamy w podzięce jakieś drobniaki i 5 karmy. Wyprowadzają się z tego popieprzonego miejsca więc ich już nie zobaczymy.

 15 
 : Czerwiec 21, 2019, 18:59:53  
Zaczęty przez Rezro - Nowe: wysłane przez Rezro
No cóż.. O kurde!



Nick Sax jest byłym skorumpowanym policjantem, wymiataczem rodem z komiksu Franka Millera i wrakiem człowieka. Pewnego dnia dostaje niezwykłe zlecenie odnalezienia porwanej przez seryjnego mordercę dziewczynki. Było by w tym nic dziwnego gdyby nie fakt że zleceniodawcą jest wymyślony przyjaciel dziewczynki, jednorożec o imieniu Happy, który od tego momentu nie odstępuje Nicka.
Tak, na serio ktoś coś takiego wymyślił! Szkucie wagon koksu i 9/10 Schronek

 16 
 : Czerwiec 21, 2019, 17:55:18  
Zaczęty przez Rezro - Nowe: wysłane przez Rezro
Może nie jest to Earthbound, ale film sprawnie nadrabiający skromny budżet ciekawym pomysłem i dozą czarnego humoru.



Czwórka nastolatków zostaje wysłana na obóz letni w Kalifornii, gdy ziemia zastaje zaatakowana przez kosmitów. W skutek zbiegu okoliczności w ręce bohaterów trafia klucz do ocalenia ludzkości. Film mimo budżetu zawiera całkiem sprawnie poprowadzoną akcję, w większości znośnych aktorów i co ciekawe kompensuje braki satyrą, czy ciekawym komentarzem, nie stroniąc jednak od soft-dramy (przy czym nie jest to film dla dzieci). Mimo niskich oczekiwań całkiem miłe zaskoczenie.

Ocena? 7/10. Nie dajcie się zwieść niskim ocenom, ale miejcie je na uwadze formując oczekiwania.

 17 
 : Czerwiec 21, 2019, 11:21:32  
Zaczęty przez Ochłap - Nowe: wysłane przez Aurelinus
1) Fuzja - Faza I. Rozbiega się o transfer plików z jednej gry do drugiej i odwrotnie. Posłużę się przykładem przeniesienia Nuka Quartz z NV do 3.
2) Na celowniku mam zmienianie właściwości przedmiotu tak, żeby przykładowy kubek służył mi za przedmiot statyczny, niemożliwy do ruszenia. Dostrzegam gdzieś też inne preferencje i właściwości obiektów, ale na tą chwilę wystarczy mi w jaki sposób mógłbym zrobić bezpiecznie, aby kubek był nie do ruszenia.
3) Silnik 3 pracuje jak należy, nie wyświetla mi błędów podczas edycji interiorów, ale z NV mam problem, że po wczytaniu jednego z kasyn, lokacja nie wyświetla się właściwie - w zasadzie jakby coś działać nie chciało. Tak duży interior nie wczytuje wszystkich prawie ścian, NPC'ów, przedmiotów. Zależy mi na rozwiązaniu tego, muszę wiedzieć w czym jest problem.
4) Eksperymentowałem już z drzwiami, aby przełącznik obok je otwierał i choć nie zagłębiałem się w ten temat dalej z braku potrzeby w tamtym czasie, to chciałem dodać do tego jeszcze oświetlenie, symulację żarówki, aby przy otwieraniu drzwi zapalało się zielone światło. Niestety, coś nie pykło tą metodą, drzwi się otwierały, ale żarówka nie reagowała na polecenia z przełącznika. Dźwięki także. Rozumiem, że mógłbym pograć sobie w 4 i budować na żywo, ale mam sentyment do silników 3 i NV.
5) Chcę potworzyć więcej folderów z muzyką, aby dzięki nim majstrować bardziej falloutową muzyką i prywatnie z innych gier jak Wasteland 2 chociażby. Ta wiedza bardzo by mi się przydała. O ile myślę, że explore i public da się zrobić, o tyle nurtuje mnie czy można pójść wyższą szkołą jazdy z battle lub boxami aktywatorami w danym momencie.
Ad. 1 O ile mi wiadomo, to pliki z NV i F3 są zbieżne, nie powinno być problemów z ich użyciem pomiędzy grami. Inna sprawa to problem dotyczący praw autorskich. O ile możesz bezpiecznie przenieść zawartość F3 do FNV to odwrotne działanie chyba jest już nadużyciem, bo FNV został wykonany przez Obsidian, Betha jest tylko właścicielem praw wydawniczych.
Ad.2 Tworzysz nowy przedmiot w statycznych i dodajesz mu model z dynamicznych (o ile już taki nie istnieje, bo podejrzewam, że kubek gdzieś tam jest). Być może model dynamiczny wymaga edycji w NIFScope lub 3DS Max/Blenderze (usunięcia części danych animacji).
Ad. 3 To się ustawia za pomocą zmiany któregoś parametru w pliku INI, ale nie pamiętam jak, poszukaj w necie.
Ad. 4 Nie sądzę, żeby to się dało skoordynować bez skryptu.
Ad. 5 Foldery z muzyką są "ogólne", możesz tam dorzucić nowe pliki, ale nie ma możliwości przypisania ich do konkretnej lokacji, będą odtwarzane losowo w lokacjach/walkach i tyle. Teoretycznie można posłużyć się jakimś miejscowo stawianym dźwiękiem w konkretnej lokacji (tak jak inne przedmioty statyczne/markery map/ambienty, ale to będzie oznaczało równoczesne odtwarzanie muzyki z głównego folderu i takiego lokalnego; poza tym, nie ma możliwości wyciszenia lokalnie "ogólnej muzyki" , a im dalej od źródła tym dźwięk będzie cichszy dla takich pseudo-ambientów.

 18 
 : Czerwiec 20, 2019, 10:05:18  
Zaczęty przez Hugo1979 - Nowe: wysłane przez Gekon
Link odnoszący się do Napal Girl https://michalstraczek.fotoblogia.pl/176,napalm-girl-czyli-symbol-wojny-w-wietnamie. Dodatkowo kilka innych zdjęć z tego zdarzenia jak i film z bombardowania wioski Tramg Bang.

 19 
 : Czerwiec 19, 2019, 21:11:57  
Zaczęty przez Hugo1979 - Nowe: wysłane przez Jerzy

Kojarzę opisywane przez Ciebie, ale jest druga możliwość. Poparzona, płacząca, naga dziewczynka. National Geographic -  http://www.national-geographic.pl/historia/to-najslynniejsze-zdjecie-z-wojny-w-wietnamie-jak-powstalo - wspomniane zdjęcie i opis okoliczności sporządzony przez reportera.

 20 
 : Czerwiec 18, 2019, 19:47:57  
Zaczęty przez Rezro - Nowe: wysłane przez Rezro
DC Universe jest na fali! Swamp Thing z lat 90'tych był jedną z pierwszych udanych adaptacji komiksu. Tym razem mamy kolejny sukces..



Pracowniczka CDC Abby Arcane, wyrusza w rodzinne strony by zbadać sprawę tajemniczej epidemii. Tam poznaje naukowca Alec Holland'a z którym bada sprawę. Oboje jednak szybko trafiają na dowody że za sprawą kryje się coś grubszego. Jak nie trudno zgadnąć wkrótce Holland ginie, a po bagnie zaczyna krążyć dziwny zielony stwór. Od razu nie ma co się obawiać. W filmie nie szczędzono na efekty. Zdecydowanie mamy bowiem do czynienia z całą menażerią dziwactw i sceny inspirowane Resident Evil czy The Thing, z niezłym komiksowym horrorem.

Polecam. Jak na razie 8/10. Niestety serialowi grozi skasowanie, więc oby głos o nim się rozszedł.

Strony: 1 [2] 3 4 ... 10
Kanał RSS Trzynastego Schronu Trzynasty Schron na Twitterze Trzynasty Schron na Facebooku Trzynasty Schron na Tumblr Trzynasty Schron na Instagramie Postapokalipsa bez ograniczeń! Radia Trzynastego Schronu na TubaFM Trzynasty Schron na YouTube
Działa na MySQL Działa na PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2011, Simple Machines Prawidłowy XHTML 1.0! Prawidłowy CSS!