Trzynasty Schron - Postapokalipsa i Fallout
Październik 22, 2020, 00:10:28 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Aktualności: Czy wiesz że... na Trzynastym Schronie wciąż działa system ankiet. Oddaj głos w aktualnej ankiecie
 
   Strona główna   Pomoc Kalendarz Zaloguj się Rejestracja  
Strony: [1] 2 3 ... 10
 1 
 : Październik 20, 2020, 23:42:06  
Zaczęty przez Squonk - Nowe: wysłane przez Squonk

De Falloutis to zmodyfikowana wersja gry De Profundis, w której Gracze tworzą niesamowite opowieści rodem z opowiadań H.P. Lovecrafta. Czynią to – w przeciwieństwie do klasycznego RPG – nie na sesjach, lecz za pomocą listów, preparowanych materiałów. Czyli za pomocą korespondencji.

Zachęcając do wspólnej zabawy pisałem: „A co gdybyśmy my, Fani Fallouta zagrali w coś podobnego, ale w swoich klimatach? Zastanawiam się, co by było, gdyby mieszkaniec (gracz) San Francisco napisał kilka słów do innego gracza, np. z Nowego Reno i zadał mu pytanie lub podzielił się jakimiś spostrzeżeniami? Jaką wiadomość zwrotną by dostał?”

Pod koniec roku 2017, dokładnie trzynastego grudnia, wysłałem pierwszy, elektroniczny list w grze De Falloutis. Przez miesiąc uzbierało się ich 38. Zaś teraz Squonk wziął sprawy w swoje ręce i oto możecie poczytać nowe wydanie unikalnej korespondencji w świecie Fallouta.

  Odświeżone De Falloutis ---> De Falloutis [PDF]

 2 
 : Październik 13, 2020, 13:59:22  
Zaczęty przez Squonk - Nowe: wysłane przez Squonk
Ten wątek został przeniesiony do Aktualizacje, ogłoszenia, sondy.

https://trzynasty-schron.net/forum/index.php?topic=9773.0

 3 
 : Październik 13, 2020, 13:58:59  
Zaczęty przez Squonk - Nowe: wysłane przez Squonk

Globalna epidemia choroby Covid-19 trwa nadal, a jedyne co się zmieniło to to, że wiosna przeszła w zimne i deszczowe lato, a te zaś zmieniło się w jesień. Również deszczową i powoli robiącą się coraz bardziej zimną.

No to co? Może na rozgrzewkę (ewentualnie dochłodzenie) postapszy fragment utworu Green man zespołu Type O Negative. A nawet dwa!:

Słońce w zenicie, słodki czas lata
Rzuca cienie zwątpienia na moje oblicze
Południowe słońce, jego żrące barwy
Załamują się w nieruchomym jeziorze

Jesień w swej płomiennej sukni
Brązu pomarańczy, złota opadłych liści
Moja pani oziębłej nocy
Którą czcze, do której modle się na kolanach

(Fragment pochodzi z serwisu www.tekstowo.pl)

A o to co przygotowaliśmy dla Was 🍂

FILMY I SERIALE

PROMIENIOTWÓRCZOŚĆ

POSTAPOKALIPSA BEZ OGRANICZEŃ

Za udział wzięli:
Gekon, Jerzy, Squonk, Stary Wujek, Wrathu.

 4 
 : Październik 03, 2020, 22:22:06  
Zaczęty przez Hugo1979 - Nowe: wysłane przez Rezro
Eghm... mnie tam interesuje tylko czy Paul Atryda skończy jako Palpatine. Bo bo o to biegało w książce Firer zły!

 5 
 : Październik 03, 2020, 22:19:01  
Zaczęty przez Rezro - Nowe: wysłane przez Rezro
Odpowiedź Conami na sukces animowanej Castlevanii na Netflix'ie. Czy warto?



Jak najbardziej! Sama gra była przeciętniakiem, w stylu dobre pomysły ale mało ambitne rozwiązania, przez które gra przeleciała pod radarem większości graczy. Adaptacja pozwoliła jednak pominąć grind i w pełni skoncentrować się kluczowej fabule, czyli zemście wskrzeszonego wojownika na smoku który zamordował jego rodzinę, ale z niejasnych powodów również przywrócił życie. Dzięki czemu od początku wiadomo o czym jest ta historia. Pod tym względem czuć pewne podobieństwo do wspomnianej Castlevanii, choć mnie osobiście bardziej uderzyły subtelne nawiązania do Shadow of the Colossus (głos smoka bardzo przypomina Dormina, jak i pewne walki). Fabuła w mojej opinii jest świetna i bardzo dobrze że historia nie traci czasu, choć mogli by nieco bardziej uwypuklić o co chodzi z "Pawnami" bo jeśli ktoś nie grał to wątek ten wydaje się być z tyłka (zresztą jest zmieniony i z summonów, ci są tylko niewyjaśnionymi nieśmiertelnymi wojownikami). Jest to jednak skaza bez znaczenia dla odbioru całości.

Ocena? 9/10. Grafika nieco przeciętna, choć jeśli komuś to nie przeszkadza to można dodać punkt.

 6 
 : Wrzesień 21, 2020, 03:41:06  
Zaczęty przez Sason - Nowe: wysłane przez Aurelinus
Czy jest możliwość ustawienia respawnu moba z procentową szansą, że się pojawi?
Pewnie jest, ale nie mam pojęcia jaki, jedyne co mi przychodzi do głowy to kolejny skrypt. Wbrew pozorom twój pomysł wcale zły nie jest i na pewno widziałem w grze takie rozwiązania. Np. dokładnie tak jest rozwiązywane pojawianie się losowych zdarzeń - albo takie albo jakiś niemilec. W F3 w ten sposób działali regulatorzy.
grałeś może w The Outer Worlds? Ciekawi mnie Twoja opinia.
Na pewno bym w to zagrał, trochę pooglądałem też jak w necie grali i średnio mi się podobało. Ale moja opinia jest nacechowana absolutną wrogością wobec wszelkich FPSów. Nie gram, nie trawię, nie toleruję i omijam szerokim łukiem widok pierwszoosobowy, choćby to był Cyberpunk2077. Nazywam ten rodzaj grania "widokiem z kartonem na głowie" i nieodmiennie mnie śmieszy, że ktokolwiek ma odwagę twierdzić, ze ten okrojony widok ma coś wspólnego z naturalnym widzeniem człowieka. Nie mówiąc już o grach z ciuchami i innym zakładalnym sprzętem, w którym nie możesz się obejrzeć jak wyglądasz... Krótko mówiąc - jak nie mogę obejrzeć swojej postaci to nie gram.

 7 
 : Wrzesień 19, 2020, 20:51:56  
Zaczęty przez Sason - Nowe: wysłane przez Sajok
Hm... a wiesz, że ja też odniosłem takie wrażenie? Myślałem, że mi się chyba tylko wydaje, ale skoro Ty też tak miałeś...
Aurelinusie, a jeszcze takie pytanie. Czy jest możliwość ustawienia respawnu moba z procentową szansą, że się pojawi? A po drugie czy da się w pojedynczych respawnach mobów ustawić okres, kiedy się "odświeża" (nie wiem jak to prawidłowo określić)? Z tym pierwszym sobie poradziłem półśrodkami w ten sposób, że do respawnu ustawiłem plik leveled creature albo creature (nie pamiętam, który to jest) w którym znajdował się grzechotnik i trzy neutralne kruki - tym samym mój mob ma 25% szans na wylosowanie Wink Zastanawiam się jednak czy jest mniej pokrętny sposób...
Dzięki za odpowiedź. Aha, i jeszcze pytanie pozakonkursowe: grałeś może w The Outer Worlds? Ciekawi mnie Twoja opinia.

 8 
 : Wrzesień 19, 2020, 15:15:57  
Zaczęty przez Sason - Nowe: wysłane przez Aurelinus
Hello. Krótkie pytanko do eksperta. Czy zmienna "fRepairScavengeMult" w zakładce "gameplay/setting" odpowiada (jako jedna ze zmiennych w algorytmie) za wartość o ile broń zostanie naprawiona przy użyciu innego egzemplarza broni?
Ha, nie wiem, na logikę - chyba tak, ale pamiętam, że kiedyś grzebałem przy tej zmiennej (albo podobnej, musiałbyś odświeżyć mojego moda) i za każdym razem było gorzej, tzn. zmiana tamtej zmiennej powodowała wyłącznie przyrost % naprawy.

 9 
 : Wrzesień 11, 2020, 11:29:08  
Zaczęty przez Hugo1979 - Nowe: wysłane przez Aq
Pijesz do tych wszystkich zmian?, które zrobiły z Batmana emo  SSI granego przez Pattisona.

 10 
 : Wrzesień 11, 2020, 09:59:26  
Zaczęty przez Hugo1979 - Nowe: wysłane przez Squonk
Po nie aż tak udanym, finansowym locie "Bladerunnera 2049" widać, że Villeneuve wypuszcza w mediach fajno-postępowe bajeczki o tym że Paul Atryda został zainspirowany Gretą-sretą czy świadomy, genderowy blackwashing postaci Liet-Kynesa. No ale poczekamy, zobaczymy  SSI

Strony: [1] 2 3 ... 10
Kanał RSS Trzynastego Schronu Trzynasty Schron na Twitterze Trzynasty Schron na Facebooku Trzynasty Schron na Tumblr Trzynasty Schron na Instagramie Postapokalipsa bez ograniczeń! Radia Trzynastego Schronu na TubaFM Trzynasty Schron na YouTube
Działa na MySQL Działa na PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2011, Simple Machines Prawidłowy XHTML 1.0! Prawidłowy CSS!