Trzynasty Schron - Postapokalipsa i Fallout

Fallout i Wasteland => Fallout 2 => Wątek zaczęty przez: Ranger2400 w 25 Stycznia 2018, 19:17:30

Tytuł: Fallout 2: Alternate [Polski MOD]
Wiadomość wysłana przez: Ranger2400 w 25 Stycznia 2018, 19:17:30
Witam z tej strony fffffffff,

pamięta ktoś mój post sprzed 4 lat? Jeśli nie to dobrze, niech dalej nie pamięta. Ja niestety pamiętam i żałuję. Wymyśliłem wtedy alternatywną historię dla zachodniego wybrzeża i odleciałem. No sorry, miałem wtedy 15 lat  :D

Ale wtedy było wtedy i dzisiaj jest dzisiaj. Akcja mojego moda rozgrywa się kilkaset dni po wydarzeniach z jedynki. Przybysz z Krypty odnalazł hydroprocesor, lecz drugiemu zadaniu już nie podołał, jego los pozostaje nieznany. Nie będzie tajemnicą, że wkrótce supermutanci najadą kryptę 13 i zamienią jej mieszkańców w armię bezmózgich ogórków, chyba, że ktoś im przeszkodzi, ktoś inny.

Zapraszam na fanpage: https://www.facebook.com/Fallout-Alternate-184153382181489/ (https://www.facebook.com/Fallout-Alternate-184153382181489/)
Znajdziecie tam narazie screeny, a jeśli chodzi o samego moda, to według mnie jest już dużo zrobione.

Pozdrawiam i liczę na grono obserwatorów, to motywuje.
Tytuł: Odp: Fallout 2: Alternate [Polski MOD]
Wiadomość wysłana przez: Rodrrik w 25 Stycznia 2018, 22:57:37
Wiedzę rocznik podobny. :bab

Dostanie Pan od nas nowinę ZARA. Jednak jeśli napiszemy o Pańskim modzie, to liczymy że da to szanownemu Panu kopniaka w dupsko i mod wyjdzie, bo zapowiada się super.

PS:Nie gadaj że wsadziłeś mechanikę kucania?
PS2: Więcej info by się przydało, bo skoro prace już zaawansowane, to chyba możesz się podzielić czymś więcej niż szybkim opisem fabuły.
Tytuł: Odp: Fallout 2: Alternate [Polski MOD]
Wiadomość wysłana przez: Ranger2400 w 26 Stycznia 2018, 12:33:47
Czy ja wiem czy chcę zdradzać jak wygląda fabuła... sami dobrze wiemy, że pójście w ciemno to najlepsza droga.

Działania supermutantów przyciągają uwagę większych frakcji niekoniecznie z Kalifornii. Oni sami rosną jak grzyby po deszczu i zdobywają lepsze wyposażenie, to nie przelewki. Zniszczyli kilka głównych skupisk ludzi. Za górami nie czeka nic więcej jak kadzie lub śmierć. Złomowa już nie ma, Hub też. Jedynie w ruinach Los Angeles istnieje widoczny opór: Regulatorzy, Ostrza, Uczniowie Apokalipsy, Zbrojeniowcy. A północny-wschód? Też jakoś dziwnie ucichł, chociaż wieść niesie, że jacyś ludzie dalej tam są! Cytadela Bractwa Stali? Wyparowali... Ghoule z Nekropolis? Nie żartuj.

Głównym zadaniem gracza będzie zebranie doświadczonej ekipy w celu odbicia mieszkańców tejże krypty. Zdecydowano, że zanim przystąpią owi mieszkańcy do przemienienia, podda się ich serii eksperymentów i indoktrynacji nim staną się żołnierzami, bo co może pójść nie tak? Pojawią się "gadające głowy" z jedynki na bank, bo już niektóre zaimplementowałem.

Mechanika kucania była już wcześniej zaimplementowana w Fallout, była integralną częścią podnoszenia przedmiotów. Nie inaczej jest na tamtym screenie :D

(https://image.ibb.co/m02iOb/WIP2.jpg)

A tak prezentuje się zakres mapy. Jak widać parę kratek na północ i ucięte o Los Angeles.

A i ten mod wyjdzie na 100%. Nie łudźcie się, że to kolejny ambitny projekt bez przyszłości bo za sobą mam już dwa inne.
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=859390900 (http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=859390900)
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=936541051 (http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=936541051)
Tytuł: Odp: Fallout 2: Alternate [Polski MOD]
Wiadomość wysłana przez: Squonk w 26 Stycznia 2018, 21:21:20
Czegoś tu nie kumam  :-\ Jeśli to modyfikacja Fallouta, to dlaczego zwie się Fallout 2?  :afr
Tytuł: Odp: Fallout 2: Alternate [Polski MOD]
Wiadomość wysłana przez: Ranger2400 w 26 Stycznia 2018, 21:47:19
Bo jest na podstawce Fallouta 2. Na jedynce nie odpalisz, a zrobienie tego na jedynce to hardkor, zwłaszcza, że nie masz opcji przesuwać lokacji po mapie. No i stąd ten dwukropek właśnie. Nie chciałbym sytuacji, żeby ktoś próbował później instalować to na jedynce i wypytywać później o co cho.
Tytuł: Odp: Fallout 2: Alternate [Polski MOD]
Wiadomość wysłana przez: Tormencjusz w 27 Stycznia 2018, 17:52:29
Właśnie przechodzę pierwszy raz Restoration Project i news o tym modzie na prawdę mnie zaskoczył. :) WINCYJ FALAŁTA

Jak długi będzie mod? Niektóre kadry z gry strasznie surowe i wyglądają jak koncepty, które ktoś zrobił w wolnych chwilach i porzucił :P. Więcej smaczków by się przydało. Mam nadzieję, że autor po prostu trzyma nas w niepewności.

Fabuła zapowiada się całkiem całkiem, podoba mi się wizja zniszczonych miast z jedynki.

Ranger2400@
Możesz oszacować procentowe ukończenie moda? Robisz absolutnie wszystko sam?
Tytuł: Odp: Fallout 2: Alternate [Polski MOD]
Wiadomość wysłana przez: Ranger2400 w 27 Stycznia 2018, 19:21:09
Praktycznie wszystko robię sam. Ale to:

Pewne, że będę szukał ludzi, którzy pomogą mi to przetłumaczyć na angielski chociaż wolę sam to zrobić i żeby po prostu jakiś profesjonalista po mnie to poprawił. I jeszcze kogoś do "wypolerowania" map, jeśli wiesz o co mi chodzi.

Nie umiem powiedzieć jak długi będzie mod, zacząłem wyliczać i wychodzi na to, że w finalnej wersji będzie:
- krypta 13 - można ją odwiedzić w trakcie gry, porozmawiać z npc tamże też
- trzy lokacje, gdzie dostajemy questy i wykonujemy je
- trzy lokacje nastawione na wykonanie jednego głównego questa, w tym jedna gotowa w 100%
- "jakieś" przedwojenne miejsce
- i jeszcze inne "jakieś przedwojenne miejsce"
- parę lokacji malutkich questowych

Jest już dużo zrobione, nie umiem naprawdę oszacować ile to będzie procent. Nie będzie to na pewno 10, 20, 30. Może 40% to dobra liczba? :D Nie wiem, na prawdę, staram się zrobić przed maturą 2018 xdd
Tytuł: Odp: Fallout 2: Alternate [Polski MOD]
Wiadomość wysłana przez: Tormencjusz w 27 Stycznia 2018, 20:18:35
Trzymam kciuki w takim razie, dla mnie skryptowanie to istna ezoteryka, więc szacun, że sam w tym dłubiesz. Gdyby mapper był prosty w obsłudze to sam bym coś swojego zrobił, nawet jeśli nikt by tego nie zaimplementował kiedykolwiek  ;D
Tytuł: Odp: Fallout 2: Alternate [Polski MOD]
Wiadomość wysłana przez: Ranger2400 w 27 Stycznia 2018, 22:36:47
Szczerze to przydałaby mi się osoba, która mogłaby dla mnie coś zbudować. Mógłbym nagrać szybko poradnik na youtuba co się z czym je, bo mam jeszcze trzy mapy do zrobienia. A tak to jak ktoś powolutku, 4fun będzie coś gdzieś tam budował nie na czas, a dla własnej przyjemności to ja chętnie na to idę.
Tytuł: Odp: Fallout 2: Alternate [Polski MOD]
Wiadomość wysłana przez: Tormencjusz w 29 Stycznia 2018, 19:13:36
byłbym pierwszym widzem takiego poradnika ;)

A mapy zawsze uwielbiałem robić, tak więc nic na siłę bym nie robił, a fantazje mam :D Tak więc służę pomocą.
Tytuł: Odp: Fallout 2: Alternate [Polski MOD]
Wiadomość wysłana przez: Ranger2400 w 30 Stycznia 2018, 22:40:04
Jutro spróbuję nagrać podstawy i dam ci lekkie zadanie :D
Tytuł: Odp: Fallout 2: Alternate [Polski MOD]
Wiadomość wysłana przez: Tormencjusz w 31 Stycznia 2018, 19:30:15
Czekam z niecierpliwością, podeślij na PW ;)