Trzynasty Schron - Postapokalipsa i Fallout

Fallout i Wasteland => Ogólnie o Falloutach => Wątek zaczęty przez: Ochłap on Styczeń 01, 2018, 18:21:54



Tytuł: Mój lifting F3 - pytania o projekt.
Wiadomość wysłana przez: Ochłap on Styczeń 01, 2018, 18:21:54
...


Tytuł: Odp: Mój lifting F3 - pytania o projekt.
Wiadomość wysłana przez: Rodrrik on Styczeń 01, 2018, 19:41:44
1. Silnik ten sam, więc można. Tylko ile z tym roboty  :zwr
Na pewno natkniesz się na na problemy, choć teoretycznie da się to zrobić.

2. Nie mam pojęcia.

3. Na dwójkę się przeżuć, ewentualnie jedynkę. Tam problemów z takimi rzeczami nigdy nie ma  ;D
A tak na serio, to Fallout 3 jest fatalny na nowe systemy. Jeśli chcesz modować to na pewno wersję z Goga, możesz pobrać instalator pierdylaiard razy. Ogólnie Gogowa jest najstabilniejsza ze wszystkich. I sam wybierasz język.

4. Raczej nie, musiał byś szukać na forach moderskich, a najlepiej napisać bezpośrednio do jakiegoś polskiego modera Fallouta 3. I z nim wymieniać maile.
My chętnie podyskutujemy o GECKU ale tym z drugiego Fallouta  :P

Tak w ogóle to witamy panie Ochłapie  :piwo2:
Czuj się jak w Schronie.


Tytuł: Odp: Mój lifting F3 - pytania o projekt.
Wiadomość wysłana przez: Jerzy on Styczeń 01, 2018, 20:30:28
Aurelianus zagląda i odpowiada kompetentnie na konkretne pytania. Co ciekawe uznaje silnik F3 za lepszy od tego z NV. Mógłby ci przypasować.

Ma u nas swój kącik w którym jest moderatorem. Poszukaj, zapytaj i poczekaj.


Tytuł: Odp: Mój lifting F3 - pytania o projekt.
Wiadomość wysłana przez: Sajok on Styczeń 01, 2018, 22:19:12
Potwierdzam powyższe - ilekroć o cokolwiek zapytałem Aurelinusa, zawsze mi kompetentnie (i cierpliwie jak mistrz uczniakowi  ;)) odpowiadał w kwestiach modowania NV.


Tytuł: Odp: Mój lifting F3 - pytania o projekt.
Wiadomość wysłana przez: Ochłap on Luty 28, 2018, 01:06:50
...


Tytuł: Odp: Mój lifting F3 - pytania o projekt.
Wiadomość wysłana przez: Rodrrik on Luty 28, 2018, 14:37:58
Psychodelia zawsze na propsie.  :piwo2:
Zrób tylko tak żeby dało się to w grać, podstawa to wyważenie poziomu trudności danych lokacji. Równowaga pomiędzy szaleństwem a grą.