Trzynasty Schron - Postapokalipsa i Fallout
Fallout i Wasteland => Fallout Tactics => Wątek zaczęty przez: Hlaalu w 10 Września 2017, 13:32:39
-
Cześć.
Mam pytanie. Czy jest sposób na to by już na początku kampanii, to jest już po pierwszej misji spotykać trudniejszych przeciwników np. mutantów?
W edytorze kampanii ustawiłem ich częstotliwość spotkania na 100%, na polu pierwszego bunkra, ale jestem w stanie ich spotkać dopiero
od misji st louis. Od czego to jest zależne? Z góry dzięki za odpowiedź. Mam nadzieję że nie napisałem tego zbyt chaotycznie. :)
-
Z tego co mi się wydaje to dopiero po misji w której dowiadujemy się o ich istnieniu na własnej skórze zaczynają pełzać po mapie.
Czysto fabularne rozwiązanie w którym niejako mutanci atakują dopiero w pewnym momencie gry. Pewnie to wynik jakiegoś skryptu w kodzie gry. Raczej nie łatwe do przeskoczenia.
Co ci tak na tych ciężkich broniach zależy ?
-
Hmm... nigdy się edytorem nie bawiłem, a szczerze mówiąc czarno widzę spotkanie z mutantami na początku kampanii. Bez SAWa? Bez snajperki? Wygląda mi na to, że wprowadzone przez Ciebie zmiany niczego nie zmieniły. Mutantów możesz na pustkowiach spotkać dopiero po misji w St. Louis. :zwr Zasadniczo dobrze.
-
Chodzi mi raczej o zdobycie więcej EXP. Korzystając z edytora wzmocniłem Lunetę i Zszywacza, dałem im 22 poziom i mocne bronie, np. SAW'a. Potem rozwijałem inne postacie - których nie edytowałem - właśnie podczas walk z mutantami, a na początku kampanii podczas walk z raidersami. Losowe spotkania ustawiłem tak, że za jednego raidersa dostawałem średnio 1500 exp, a za mutanta nawet 15000 exp.
Edit.
Znalazłem sposób. Wystarczyło wyedytować plik campaign.txt w folderze core/tables/
-
Dzięki za edycję. Pewnie komuś się przyda. :)
Jakie wrażenia z tak zmodyfikowanej gry? Bo szczerze mówiąc mam wątpliwości.
-
Doświadczenie całkiem ciekawe. Jeśli lubi się takie eksperymenty. :) To co warto było zmienić moim zdaniem, to dodanie możliwości spotkania robotów, mutantów itp. podczas wczesnego etapu gry - pod warunkiem, że nasze postacie mają odpowiedni level. Warto wtedy mieć kogoś w drużynie, kto ma dobrze rozwinięty skill sztuka przetrwania. Edytując plik campaign.txt można ustawić też np. ilość przeciwników podczas losowego spotkania (Np. 20 deathclawów - dla hardcorowców :) ), jak i ich poziom. Im wyższy tym więcej exp za ich pokonanie. Czego bym nie zmienił (dla kogoś) to zwiększanie poziomu towarzyszy na początku gry.