Trzynasty Schron - Postapokalipsa i Fallout

Fallout i Wasteland => Fallout 1 => Wątek zaczęty przez: Demarest w 20 Marca 2014, 20:01:35

Tytuł: Podkładanie ładunków, ożywienie członka grupy
Wiadomość wysłana przez: Demarest w 20 Marca 2014, 20:01:35
Witam,
Mam taki problem w Bazie Wojskowej z polami siłowymi. Żółte wysadziłem, a czerwone jak świeciły, tak świecą.
1. Tak ma być, czy robię jakiś błąd w podkładaniu ładunku?
2. Jeśli nie da się ich wyłączyć, to czy jest opcja, żeby ożywić kogoś z grupy? Oczywiście zdaję sobie sprawę, że czitując  :zltk
Tytuł: Odp: Podkładanie ładunków, ożywienie członka grupy
Wiadomość wysłana przez: Tormencjusz w 20 Marca 2014, 23:56:21
Nie pamiętam dokładnie jak można obejść te pola siłowe. Wiem, że mutanci w ekwipunku mieli jakiś sprzęt do wyłączania barier.
Tytuł: Odp: Podkładanie ładunków, ożywienie członka grupy
Wiadomość wysłana przez: Wrathu w 21 Marca 2014, 00:27:56
Jeśli dobrze pamiętam, to można było ożywić postać, podmieniając plik lokacji w aktualnej grze z takim z jakiegoś innego zapisu, gdzie postać przebywa w tej lokacji. W F2 to działało, nie wiem, jak w F1, ale prawdopodobnie podobnie.
Tytuł: Odp: Podkładanie ładunków, ożywienie członka grupy
Wiadomość wysłana przez: Rezro w 21 Marca 2014, 09:45:53
A, tak, pamiętam. Pola siłowe są ogólnie nieco w tej grze zabugowane i lepiej ich nie wysadzać jeśli nie trzeba. Z tego co pamiętam przynajmniej część z nich da się wyłączyć którymś komputerem. Jeśli problem dotyczy tylko czerwonych to jest o tle jeszcze dobrze że da się przez nie przejść ryzykując obrażenia. Gorzej gdy zabuguje się ten drugi typ.
Tytuł: Odp: Podkładanie ładunków, ożywienie członka grupy
Wiadomość wysłana przez: Demarest w 21 Marca 2014, 18:45:28
Jeśli dobrze pamiętam, to można było ożywić postać, podmieniając plik lokacji w aktualnej grze z takim z jakiegoś innego zapisu, gdzie postać przebywa w tej lokacji. W F2 to działało, nie wiem, jak w F1, ale prawdopodobnie podobnie.

Też coś takiego widziałem, ale nie wiem, z którego miejsca, co i w które mam przekopiować  :(

@Tormencjusz: Mutant przy wejściu ma radio, którym czasowo można wyłączyć barierę.
Tytuł: Odp: Podkładanie ładunków, ożywienie członka grupy
Wiadomość wysłana przez: Wrathu w 21 Marca 2014, 18:56:56
Niektóre nazwy plików są na tyle oczywiste, że nie trzeba zgadywać. Inne można sprawdzić poprzez ctrl+r w głównym menu albo na Vault wikia powinny też być nazwy plików konkretnych lokacji.
Fallout/Data/SAVEGAME/Slot**

Na takiej samej zasadzie działa słynny 'oszukany' save ze wszystkimi możliwymi przedmiotami zebranymi w Klamath.
Tytuł: Odp: Podkładanie ładunków, ożywienie członka grupy
Wiadomość wysłana przez: Demarest w 22 Marca 2014, 18:34:30
Ech... nie wiem jak to zrobić. Na nma i wikii nic nie znalazłem. Chciałem przejść całym składem, tym bardziej, że wersja z gog jest ładnie połatana, ale cóż radzić  ??? Zresztą z 10 x przeszedłem Fallouta 1, to może już wystarczy  ;D

Edit: Jednak można przeprowadzić Ochłapa i całą ekipę przez Bazę Wojskową bez cheat'ów. Początkowo utknąłem na 4 p. i zawsze traciłem tam kogoś z drużyny na czerwonym polu siłowym (przejście tam i z powrotem). Wystarczyło zamknąć Ochłapa w pomieszczeniu z fioletowymi, odprawić resztę, ubić porucznika, zjechać na 1 p. wybić pojedynczo wszystkich wrogów, wysadzić żółte bariery energetyczne, wrócić na 4 p. i zrekrutować z powrotem ekipę, a reszta już standardowo.