Trzynasty Schron - Postapokalipsa i Fallout

Fallout i Wasteland => Fallout 1 => Wątek zaczęty przez: Kronos w 07 Sierpnia 2011, 17:06:24

Tytuł: Necropolis - pytanie
Wiadomość wysłana przez: Kronos w 07 Sierpnia 2011, 17:06:24
Witam,
mam pewien problem, w kanałach w Necropolis, podziemne ghule z którymi mam porozmawiać i odebrać od nich zadania są martwe. Pierwszy raz jak wszedłem w te kanały oni byli trupami. To jest jakiś bug czy jak? 
Tytuł: Odp: Necropolis - pytanie
Wiadomość wysłana przez: Jerzy w 07 Sierpnia 2011, 18:23:20
Też tak miałem. Nie bardzo pamiętam od czego to zależy (od czasu? od zabicia jakiegoś mutanta? wysłania karawany z wodą?). Wykonanie głównej misji jest możliwe. Przebadaj wszystko i znajdziesz hydroprocesor. Może nawet zarobisz doświadczenie za zadania których nie miał Ci kto zlecić?  :zwr
Tytuł: Odp: Necropolis - pytanie
Wiadomość wysłana przez: Wybieraniec w 07 Sierpnia 2011, 18:27:49
To nie jest bug, one są martwe tylko dlatego, bo są zabite :zwr(prawdopodobnie przez wszelakie boskie (?) stworzenia z którymi będziesz musiał się zmierzyć). W kanałach musisz znaleźć "osadkę" z świecącymi ghulami (wydaje mi się, że to są świecące bo dawno w F1 nie grałem), jeśli masz detektor ruchu użyj go i na mapie odnajdź odróżniające się (wymiarami) miejsce i pójdź w jego kierunku.

EDIT: Gdy wchodzisz po raz pierwszy do Necropolis skieruj się do najbliższej studzienki i zejdź drabinka na dól. Następnie pójdź w górę ekranu i przejdź przez zielony obszar wyjściowy, gdy będziesz w kolejnej części kanałów użyj w/w sposobu z detektorem.
Tytuł: Odp: Necropolis - pytanie
Wiadomość wysłana przez: Kronos w 07 Sierpnia 2011, 19:22:45
Tak wiem, już znalazłem tych świecących tylko ciekawi mnie czemu te podziemne ghule są martwe.
Tytuł: Odp: Necropolis - pytanie
Wiadomość wysłana przez: Wybieraniec w 07 Sierpnia 2011, 19:49:32
Jak już pisałem wcześniej są martwe prawdopodobnie dlatego, że zostały zabite przez kretoszczury, które będziesz musiał zabić (nie są wymagającymi przeciwnikami). A jeśli ich nie pokonasz to dowiesz się na własnej skórze co się z tymi ghulami stało :zwr
Tytuł: Odp: Necropolis - pytanie
Wiadomość wysłana przez: Kronos w 07 Sierpnia 2011, 19:50:45
No ale nie wydaje się wam to bugiem? Skoro te ghule są potrzebne do wykonania zadania, a gra je zabija?
Tytuł: Odp: Necropolis - pytanie
Wiadomość wysłana przez: Wybieraniec w 07 Sierpnia 2011, 19:55:11
Takie jest już życie w postapokaliptycznym świecie...
Gra je zabija abyś miał jakieś zajęcie w niej, a nie znalazł hydroprocesor po godzinie gry :zwr
Tytuł: Odp: Necropolis - pytanie
Wiadomość wysłana przez: Jerzy w 07 Sierpnia 2011, 22:37:44
Gadanie, jakbyś był tam wcześniej, to mogłoby być inaczej. Ale ta gra tak ma, często zaskakuje.
Tytuł: Odp: Necropolis - pytanie
Wiadomość wysłana przez: toga5 w 08 Sierpnia 2011, 01:15:33
Ghule w Necropolis są martwe z powodu, że zostały zabite przez supermutanty 25 marca 2162.

Aby ghule uniknęły rzezi, należy (chyba) przed w/w datą rozprawić się z supermutantami w Mariposa i nie odwiedzać po tym dniu Necropolis.
Tytuł: Odp: Necropolis - pytanie
Wiadomość wysłana przez: Squonk w 08 Sierpnia 2011, 01:58:06
A nie dokonają jej rozpuszczone w świat po zabiciu Mistrza pozostałe przy życiu hordy supermutków?
Tytuł: Odp: Necropolis - pytanie
Wiadomość wysłana przez: Rezro w 08 Sierpnia 2011, 08:55:23
Nie, egzekucja jest zaplanowana... choć z tego co kojarzę może też być w pewnych warunkach takie zakończenie, ale nie pamiętam już co i jak.
Tytuł: Odp: Necropolis - pytanie
Wiadomość wysłana przez: Wybieraniec w 08 Sierpnia 2011, 10:10:18
Drodzy panowie, Kronosowi chodzi o zmarłe ghule przebywające w kanałach, a nie te na powierzchni :wpr13s:
Przynajmniej tak zrozumiałem jego wypowiedź :zwr
Tytuł: Odp: Necropolis - pytanie
Wiadomość wysłana przez: Squonk w 08 Sierpnia 2011, 10:50:00
No właśnie te w kanałach. One też po wjazdzie mutków są sztywne.
Tytuł: Odp: Necropolis - pytanie
Wiadomość wysłana przez: toga5 w 08 Sierpnia 2011, 16:35:28
A nie dokonają jej rozpuszczone w świat po zabiciu Mistrza pozostałe przy życiu hordy supermutków?
Dlatego trzeba się postarać, aby nie rozpuścić mutków i przed 25.03.2162 wyeliminować je w Mariposa i Katedrze.

(ćwierćserio)@Kronos
A oryginał, czy pirat ?  :hyh
Tytuł: Odp: Necropolis - pytanie
Wiadomość wysłana przez: Szakal119 w 09 Sierpnia 2011, 13:06:21
A te na powierzchni są żywe? Jeśli też są martwe to wiadomo o co chodzi: zbyt późno tam przybyłeś.