Trzynasty Schron - Postapokalipsa i Fallout

Fallout i Wasteland => Fallout 3 => Modding Fallouta 3 => Wątek zaczęty przez: Kretson w 26 Lutego 2011, 19:50:55

Tytuł: FOSE - Fallout script exender działa na wersji pl
Wiadomość wysłana przez: Kretson w 26 Lutego 2011, 19:50:55
Sprawdzcie linka, w końcu możemy naprawić naszą wersję gry!

http://www.forum-fallout3.net/fose-i-wersja-polska-gry-t-2084.html

Pozdrowienia dla CENEGI  :spk
Tytuł: Odp: FOSE - Fallout script exender działa na wersji pl
Wiadomość wysłana przez: kryspin013 w 26 Lutego 2011, 23:40:48
Stare ;]

A tak na serio, każdy kto szukał dłużej niż 10 minut rozwiązania w końcu trafił na tą stronę.
Wszystko ok ale takie rozwiązanie jest chyba nie legalne (nawet jak to pieprzyć to, trzeba zagrać z FOSE!). Po za tym FOSE nie jest takie fajne jakie wydaje się być. Mod z motorem cieszy przez 5 minut. Denerwuje mnie dodatkowo to, że FOSE nie uruchamia się automatycznie z Fallout 3.

Ale to moje zdanie...
Tytuł: Odp: FOSE - Fallout script exender działa na wersji pl
Wiadomość wysłana przez: Aurelinus w 27 Lutego 2011, 03:44:36
Ale to moje zdanie...
Nie tylko, ja tego wogóle nie używam i nie zamierzam. Dla kilku - w gruncie rzeczy marnych/zupełnie niepotrzebnych - tweaków, szkoda czasu, zachodu i brudzenia rejestru. FOSE zachowuje się jak malware w kompie, spróbuj to odinstalować na czysto (może obecne wersje są lepsze, te mi znane to śmieci). Pomijam fakt, że oznacza to - zdaje się - niemożliwość zainstalowania wszystkich patchy.
Tytuł: Odp: FOSE - Fallout script exender działa na wersji pl
Wiadomość wysłana przez: Shael w 27 Lutego 2011, 10:03:40
Jest kilka dobrych modów wykorzystujących FOSE zarówno do F3 jak i FNV.Nie rozumiem o co Ci chodzi z odinstalowywaniem :) ja nie miałem żadnych nigdy problemów :) ,zresztą i tak mam angielską wersję gry :)
Tytuł: Odp: FOSE - Fallout script exender działa na wersji pl
Wiadomość wysłana przez: Aurelinus w 27 Lutego 2011, 12:49:02
I dla tych "kilku" (nie wiem nawet których, bo co mi np. po wizjerach, skoro gra jest 3.cioosobowa) mam kraść (bo mam PL) albo zawracać sobie głowę instalowaniem tego badziewia?
Tytuł: Odp: FOSE - Fallout script exender działa na wersji pl
Wiadomość wysłana przez: kryspin013 w 27 Lutego 2011, 16:02:38
FOSE zachowuje się jak malware w kompie, spróbuj to odinstalować na czysto (może obecne wersje są lepsze, te mi znane to śmieci).

Już sam Fallout 3 zaśmieca rejestr wiec wielkiej różnicy nie ma ;]

Wystarczy, że zrobisz punkt przywracania w systemie. Potem wchodzisz we właściwości folderu z Fallout 3 i na karcie Poprzednie wersje wybierasz punkt przywracania ;]

W końcu FOSE jest spakowany w archiwum i chyba nie wprowadza aż tylu zmian w rejestrze. Jak miałeś z nim problemy to mogłeś go usunąć za pomocą jakiegoś programu lub całkiem przywrócić system do poprzedniego stanu.
Tytuł: Odp: FOSE - Fallout script exender działa na wersji pl
Wiadomość wysłana przez: Aurelinus w 27 Lutego 2011, 17:02:01
Wystarczy, że zrobisz punkt przywracania w systemie. Potem wchodzisz we właściwości folderu z Fallout 3 i na karcie Poprzednie wersje wybierasz punkt przywracania
No tak, bo ja tylko raz na ruski rok SROSE instaluję, ech, masz porady... :bab
Tytuł: Odp: FOSE - Fallout script exender działa na wersji pl
Wiadomość wysłana przez: kryspin013 w 02 Marca 2011, 16:45:54
No tak, bo ja tylko raz na ruski rok SROSE instaluję, ech, masz porady... :bab

Soory nie zwróciłem uwagi na twój nick. W końcu zajmujesz się tworzeniem kolekcji modów dla Fallout 3...
I nie czepiaj się moich porad  :) Daję jak najprostsze bo w internecie można spotkać różnych ludzi ;]
Tytuł: Odp: FOSE - Fallout script exender działa na wersji pl
Wiadomość wysłana przez: Aurelinus w 02 Marca 2011, 19:38:10
Soory nie zwróciłem uwagi na twój nick. W końcu zajmujesz się tworzeniem kolekcji modów dla Fallout 3...
I nie czepiaj się moich porad  :) Daję jak najprostsze bo w internecie można spotkać różnych ludzi ;]
Loozik, rozumiem, ani mi w głowie ci naskakiwać.
Tytuł: Odp: FOSE - Fallout script exender działa na wersji pl
Wiadomość wysłana przez: Jagoda w 10 Kwietnia 2011, 11:55:43
W tym wątku padło wiele opinii na temat tego, czy warto lub nie instalować FoSE. Ale generalnie nie podano szczegółów jak należy to zrobić.
Ściągnęłam plik z pierwszego linku w tym wątku, a następnie wkleiłam do folderu z grą. Ale nie mogę uruchomić tego FoSE. Więc pytam się - Co zrobić, by fose zadziałało na mojej polskojęzycznej wersji gry.
Jeżeli chodzi o to, czy warto lub nie, to osobiście uważam, że na FoSE - z tego co ja widzę - to są najlepsze mody na Fallout3.

Na dzień dzisiejszy bardzo interesuje mnie TEN (http://www.fallout3nexus.com/downloads/file.php?id=15771) mod

Pozdrawiam.
Tytuł: Odp: FOSE - Fallout script exender działa na wersji pl
Wiadomość wysłana przez: Aurelinus w 10 Kwietnia 2011, 12:57:31
Najlepsze? Czyli które? Można powiedzieć że są dostępne ciekawostki, które bez tego byłoby trudno zrobić, ale na pewno nie są to najlepsze moduły.
Tytuł: Odp: FOSE - Fallout script exender działa na wersji pl
Wiadomość wysłana przez: Jagoda w 10 Kwietnia 2011, 14:22:38
Odnośnie modów i skryptów, no cóż... Każdy z nas ma odrębne wymagania jak i oczekiwania od gry lub modów. JA generalnie nie mam wielkich wymagań. Natomiast bardzo przypadł mi do gustu mod Unified HUD Project, za pomocą którego gracz otrzymuje dodatkowe informacie na swoim HUDzie. Zmęczenie, pragnienie, czas, data, w sumie to pierdoły, ale ja bardzo chciałabym mieć taką pierdołę na swoim ekranie. NIe wiem jak uruchomić FOSE :( Może dlatego po ściągnięciu Unified HUD Project nadal nie mam takich informacji jakie są na tym "skrenie"

(http://www.fallout3nexus.com/downloads/images/13430-1-1278355254.jpg)

Mam te informacje w moim PipBoyu, ale nie na ekranie :( Czy ktoś wie jak ten problem rozwiązać ?
Tytuł: Odp: FOSE - Fallout script exender działa na wersji pl
Wiadomość wysłana przez: kryspin013 w 10 Kwietnia 2011, 15:49:34
Pobierasz FOSE z tej strony (http://fose.silverlock.org/). Pobierasz pliki które umożliwią ci uruchomienie FOSE (Link w pierwszym poście (http://trzynasty-schron.net/forum/index.php?topic=4546.msg39981#msg39981)). Rozpakowujesz wszystko i wkleisz do folderu z grą.

Teraz za każdym razem jak będziesz chciała zagrać z FOSE musisz uruchomić grę z pliku fose_loader.exe...
Chyba nie da się zrobić by FOSE było uruchamiane automatycznie ale w razie czego sprawdź w pliku readme.

Jest jeszcze FOSE dla NV (http://nvse.silverlock.org/).
Tytuł: Odp: FOSE - Fallout script exender działa na wersji pl
Wiadomość wysłana przez: Jagoda w 06 Sierpnia 2011, 11:21:40
Witam

Czy Fallout3, które jest dostępne na Steam będzie działało z FOSE ? Pytam bo chciałabym sobie zakupić, nie kosztuje już tak dużo a do FOSE wyszło sporo ciekawych modyfikacji.
Tytuł: Odp: FOSE - Fallout script exender działa na wersji pl
Wiadomość wysłana przez: kryspin013 w 06 Sierpnia 2011, 12:02:18
FOSE to lipa ;)

Wersja Steam nie różni się niczym oprócz dennego zabezpieczenia, które specjalnie nie wpływa na grę...
Wydaje mi się, że FOSE będzie działać bo działa z NV, który wymaga Steam... :)

W razie czego poszukaj na official page (http://fose.silverlock.org/).
Tytuł: Odp: FOSE - Fallout script exender działa na wersji pl
Wiadomość wysłana przez: Jagoda w 06 Sierpnia 2011, 12:50:30
Możliwe, ale mam przynajmniej F3 ze wszystkimi dodatkami za kilka złoty. Zresztą, moim zdaniem FOSE wcale nie jest takie złe. Ale to już moja indywidualna opinia.
Tytuł: Odp: FOSE - Fallout script exender działa na wersji pl
Wiadomość wysłana przez: kryspin013 w 06 Sierpnia 2011, 14:23:48
FOSE jest fajne ale jest niewygodne ;)
Tytuł: Odp: FOSE - Fallout script exender działa na wersji pl
Wiadomość wysłana przez: Jagoda w 15 Sierpnia 2011, 21:57:48
Ściągnęłam Fallout 3 ze Steam, tak wiec mogę używać Fose i powiem, że jestem bardzoooo z tego Fose zadowolona. pod Fose działa naprawde wiele ciekawych modyfikacji.
Tytuł: Odp: FOSE - Fallout script exender działa na wersji pl
Wiadomość wysłana przez: Aurelinus w 16 Sierpnia 2011, 19:25:38
Nie musisz ściągać niczego, na polskiej wersji GotYE FOSE działa, a z wersji premium usuwasz plik Fallout3_lang_PL.esp i też działa...
Pomijam fakt, że 99 procent graczy omija ten wynalazek szerokim łukiem.
Tytuł: Odp: FOSE - Fallout script exender działa na wersji pl
Wiadomość wysłana przez: Jagoda w 16 Sierpnia 2011, 19:50:15
Generalnie ściągnęłam sobie wersje Steam ponieważ kupiłam ją za grosze, ze wszystkimi dodatkami. Polubiłam też gry Steam z kilku powodów. 
Tytuł: Odp: FOSE - Fallout script exender działa na wersji pl
Wiadomość wysłana przez: Loko w 17 Sierpnia 2011, 00:00:55
Cytat: Aurelinus
Pomijam fakt, że 99 procent graczy omija ten wynalazek szerokim łukiem.
99 procent polskich graczy*
Tytuł: Odp: FOSE - Fallout script exender działa na wersji pl
Wiadomość wysłana przez: Aurelinus w 17 Sierpnia 2011, 03:34:03
Cytat: Aurelinus
Pomijam fakt, że 99 procent graczy omija ten wynalazek szerokim łukiem.
99 procent polskich graczy*
Poczytaj sobie komentarze do modów na Nexusie, FOSE ma tyluż zwolenników ilu przeciwników (no, to mocno przesadzona teoria, mało kto to lubi wogóle). Główny i największy problem to dodatkowa, upierdliwa instalacja, wieczne update'y powodujące niekompatybilność ze starszymi wersjami (tak, tak) oraz niekompatybilność z różnymi wersjami narodowymi (w tym z PL, jeśli ktoś nie wie jak to obejść). Poza tym, 99% tych cudów da się bez problemu zasymulować bez użycia SE, gdyby to było tak istotne to już dawno silnik zostałby rozszerzony o tych kilka instrukcji.
Tytuł: Odp: FOSE - Fallout script exender działa na wersji pl
Wiadomość wysłana przez: Loko w 17 Sierpnia 2011, 18:40:46
To zdecyduj się, czy 99% czy tylu samo zwolenników co przeciwników.
Tytuł: Odp: FOSE - Fallout script exender działa na wersji pl
Wiadomość wysłana przez: Aurelinus w 17 Sierpnia 2011, 21:52:14
To zdecyduj się, czy 99% czy tylu samo zwolenników co przeciwników.
Wróć do szkoły pouczyć się czytać ze zrozumieniem. A jeśli to miał być rodzaj żartu, to był bardzo wydumany i go nie chwytam.
Tytuł: Odp: FOSE - Fallout script exender działa na wersji pl
Wiadomość wysłana przez: Loko w 17 Sierpnia 2011, 23:02:46
Cytat: Aurelinus
Wróć do szkoły pouczyć się czytać ze zrozumieniem. A jeśli to miał być rodzaj żartu, to był bardzo wydumany i go nie chwytam.
Nie wiem jak skojarzyłeś "tyle samo zwolenników co przeciwników" (czyli myślę około 50%) z 99%. Nie wiem też skąd wziąłeś te dane. Bo ja, jak na razie jedynie na tym forum zauważyłem psioczenie na FOSE i jego och_jakże_trudną instalację (czyli wypakowanie paczki do folderu z grą). Fakt, jego aktualizacje potrafią być uciążliwe, ale to co ten programik oferuje jest tego warte (patrz samo FWE, z którego części w dużej mierze czerpali twórcy FNV). Może faktycznie masz rację, że FOSE nie jest potrzebne do wszystkiego. Tylko nie rozumiem wtedy po jaki kij jest w wymaganiach większości większych, ciekawych modów.

Edit: Opanuj się nieco.

Aurelinus
Tytuł: Odp: FOSE - Fallout script exender działa na wersji pl
Wiadomość wysłana przez: Aurelinus w 18 Sierpnia 2011, 23:57:27
Nie wiem jak skojarzyłeś "tyle samo zwolenników co przeciwników" (czyli myślę około 50%) z 99%.
Bardzo prosto - zwolennik, czyli osoba nie mająca nic przeciwko komuś/czemuś/wielbiciel, itd. nie jest w żaden sposób tożsamy z użytkownikiem.
to co ten programik oferuje jest tego warte (patrz samo FWE, z którego części w dużej mierze czerpali twórcy FNV).
Dla mnie - nie jest tego warte, żaden z modów korzystających z FOSE nie wnosi niczego wartościowego do gry, to raczej ciekawostki. Co do czerpania - chwała Allahowi, że w FNV nie ma rewolwerów z tłumikiem...
Może faktycznie masz rację, że FOSE nie jest potrzebne do wszystkiego.
FWE praktycznie nie korzysta z FOSE i nie bardzo wiem po co wogóle go wymaga.
Tylko nie rozumiem wtedy po jaki kij jest w wymaganiach większości większych, ciekawych modów.
Raczej mniejszej mniejszości - słowo "duży" rozumiem, że kojarzysz z objętością/ilością MB, a w tym wypadku - żaden "duży" mod nie korzysta, kilka średnich  i małych - owszem. Ale to na pewno nie jest większość w żadnej skali.
Tytuł: Odp: FOSE - Fallout script exender działa na wersji pl
Wiadomość wysłana przez: Loko w 19 Sierpnia 2011, 03:28:38
Cytat: Aurelinus
Bardzo prosto - zwolennik, czyli osoba nie mająca nic przeciwko komuś/czemuś/wielbiciel, itd. nie jest w żaden sposób tożsamy z użytkownikiem
No taaak. Bo niektórym spodobało się tylko to co przeczytali o FOSE i wcale go nie zainstalowali.

Cytat: Aurelinus
Dla mnie - nie jest tego warte, żaden z modów korzystających z FOSE nie wnosi niczego wartościowego do gry, to raczej ciekawostki.
Cóż, dla Ciebie.

Cytat: Aurelinus
Co do czerpania - chwała Allahowi, że w FNV nie ma rewolwerów z tłumikiem...
A w tej kwestii, to już raczej sprawa tego jak, a nie z jakich modów się korzysta.

Cytat: Aurelinus
FWE praktycznie nie korzysta z FOSE i nie bardzo wiem po co wogóle go wymaga.
Może inaczej, owszem, nie wymaga, ale co nieco ułatwia. Nie pytaj mnie co, nie jestem informatykiem. Instalując to, na pewno nic nie stracisz, a będziesz miał łatwiej.

Cytat: Aurelinus
słowo "duży" rozumiem, że kojarzysz z objętością/ilością MB
Nie, mam na myśli zmiany wprowadzane do gry, a raczej to co umila/poprawia rozgrywkę. Może i takie DarnUI nie jest ogromną (w kategorii rozmiaru) zmianą, ale w mojej opinii jest świetne. I fakt, nie wymaga ono FOSE, jednak gdy je mamy, jego edycja jest o wiele prostsza.

I ja jestem opanowany, nie myl stylu wypowiedzi z flejmowaniem. Przypomnę, że to Ty pierwszy wyskoczyłeś z atakiem osobistym.

EDIT:
1. Nie zapraszałem cię do dyskusji, odpowiedziałem Jagodzie, zgodnie z własnymi przekonaniami,
2. Rzucasz w ciemno 99% (czegoś). Nie widzę niczego zdrożnego w wytknięciu ci tego, że szastasz jakimiś nieistniejącymi wynikami, dla potwierdzenia swojego twierdzenia.
3. Nie myl zwrócenia ci uwagi na flejmowanie z atakiem osobistym. EOT.
A-us
Tytuł: Odp: FOSE - Fallout script exender działa na wersji pl
Wiadomość wysłana przez: Loko w 20 Sierpnia 2011, 03:16:18
Cytuj
1. Nie zapraszałem cię do dyskusji, odpowiedziałem Jagodzie, zgodnie z własnymi przekonaniami
Wydawało mi się, że to forum dyskusyjne. Jeśli potrzeba jakiegoś specjalnego zaproszenia, to może umieście to w regulaminie.

Cytuj
2. Rzucasz w ciemno 99% (czegoś). Nie widzę niczego zdrożnego w wytknięciu ci tego, że szastasz jakimiś nieistniejącymi wynikami, dla potwierdzenia swojego twierdzenia.
Że co? To Ty rzuciłeś swoimi 99%, które JA Ci wytknąłem.

Cytuj
3. Nie myl zwrócenia ci uwagi na flejmowanie z atakiem osobistym.
Cytuj
Wróć do szkoły pouczyć się czytać ze zrozumieniem.
^ To jest atak osobisty. Jeśli coś takiego skierowane w Twoją stronę, odebrałbyś inaczej, to oznacza, że masz bardzo smutne życie.

To ja też pobawię się czerwonym kolorkiem. Squonk, czy ktokolwiek, kto ma taką możliwość, poproszę o permanentnego bana. Definitywnie tutaj nie pasuję i nie mam zamiaru użerać się więcej ze schronowiczami. Do widzenia.
Tytuł: Odp: FOSE - Fallout script exender działa na wersji pl
Wiadomość wysłana przez: nie wiem w 20 Sierpnia 2011, 10:51:55
Bany niestety są dość kosztowne w tych czasach (wejście w panel administracji, znalezienie subpanelu użytkowników, wlepienie bana, później plenum Komitetu Centralnego Redakcji, masa tłumaczeń z tego bana, kara dyscyplinarna, miesiąc czyszczenia pieczary Schronka [albo Squonka - do wyboru]). Jednym słowem banowanie nie idzie tak gładko jak kiedyś.

Dlatego jak ja mam dość Schronu, to wybieram urlop na Kaszubach. Podobno moja wieś nie leży na Kaszubach, ale przecież Kaszuby to tak naprawdę pół Polski, łącznie z Gdańskiem, Warszawą i Szczecinem. Na Kaszubach zawsze świeci słońce, a ludzie nie potrafią grać w tenisa (Człowiek zmienił się w Kaszuba (http://www.youtube.com/watch?v=LawoahF_JcI)).

Już więcej nie piszę, bo zostanę potraktowany czerwonym z racji nietematyczności. Czy tam nietrzymania się tematu. W sumie lepsze to od ogólnego nietrzymania się, a o niebo lepsze od nietrzymania w ogóle. A, tak, już idę sobie  :-*
Tytuł: Odp: FOSE - Fallout script exender działa na wersji pl
Wiadomość wysłana przez: Aurelinus w 20 Sierpnia 2011, 14:14:16
Wydawało mi się, że to forum dyskusyjne. Jeśli potrzeba jakiegoś specjalnego zaproszenia, to może umieście to w regulaminie.
Oczywiście, że nie trzeba, ale zwróć uwagę kiedy ten dopisek powstał, bo dotyczył twojego flejmienia.
Że co? To Ty rzuciłeś swoimi 99%, które JA Ci wytknąłem.
Wytknąłeś mi to: "FOSE ma tyluż zwolenników ilu przeciwników (no, to mocno przesadzona teoria, mało kto to lubi wogóle)." - jeśli przeczytałbyś całe to zdanie ze zrozumieniem, to na pewno logika podpowiedziałaby ci, że to konkluzja prowadząca do tego, że jest znaczna niedowaga użytkowników FOSE w stosunku do omijających to szerokim łukiem. Nie ma tu żadnej sprzeczności, ani nie ma tu żadnej matematyki do udowodnienia. To, czy jest to finalnie 99, 95 czy 75% nie ma większego znaczenia (patrz: wyrażenie "mało kto"). Operujemy (i ja i ty, jak mniemam) pojęciami a nie statystyką i za to wysłałem cię do szkoły, bo nie odróżniasz logiki od matematyki oraz wybierasz tylko te fragmenty, które pasują do twojego planu, a nie dostrzegasz całego ciągu myślowego.
Mam nieodparte wrażenie, że już na początku odpisałem ci o co mi chodzi, i widocznie zależało ci na tym, by ciągnąć dyskusję w nieskończoność skoro pierwsza informacja nie wystarczyła ci.
Jeśli coś takiego skierowane w Twoją stronę, odebrałbyś inaczej
Gdybym "coś" odebrał, to bym cię albo zignorował, albo rzeczywiście potraktował *odpowiednio*. I chyba tym się właśnie różnimy (patrz komentarz niżej).

To ja też pobawię się czerwonym kolorkiem. Squonk, czy ktokolwiek, kto ma taką możliwość, poproszę o permanentnego bana. Definitywnie tutaj nie pasuję i nie mam zamiaru użerać się więcej ze schronowiczami. Do widzenia.

Edit: Obrażają się i zabierają zabawki z piaskownicy małe dzieci. I zdecyduj się, czy to ja cię drażnię, czy "schronowicze", bo chyba próbujesz obrazić cały Schron. No more comments.
A-us

Już więcej nie piszę, bo zostanę potraktowany czerwonym z racji nietematyczności.
Nie mam pojęcia po co podgrzewasz atmosferę. Pomiędzy ostrą dyskusją a trollingiem jest cienka, ale wyraźna granica. Z racji stażu na forum powinieneś wiedzieć, że gdy ktoś domaga się bana to albo chce zostać męczennikiem internetu, albo o to mu tylko chodzi by odejśc w takiej glorii.
Tytuł: Odp: FOSE - Fallout script exender działa na wersji pl
Wiadomość wysłana przez: Loko w 20 Sierpnia 2011, 16:27:31
Wytknąłem Ci błędne dane (bo wzięte znikąd/przeinaczone tak, by pasowały do własnych przekonań). Potem Ty zacząłeś wklejać swój czerwony pasek, żeby pokazać, że jednak masz rację. Niestety, ale to że masz dostęp do fajnych moderatorskich bajerów nie sprawia, że nigdy się nie mylisz. Przykro mi jeśli Cię zawiodłem.

Cytuj
Edit: Obrażają się i zabierają zabawki z piaskownicy małe dzieci. I zdecyduj się, czy to ja cię drażnię, czy "schronowicze", bo chyba próbujesz obrazić cały Schron. No more comments.
Anus
Za to małe dzieci z dostępem do panelu administracyjnego wklejają czerwone linijki do postów, do których nie potrafią odnieść się argumentacją. Powiedziałem "schronowicze", bo nie jesteś pierwszym, który zachowuje się jak idiota. Poprzedni też miał wiele bardzo ciekawych twierdzeń. Zirytował mnie na tyle, że postarałem się wyjść im na przeciw. Nightmastera coś długo nie ma nie? (1 (http://img814.imageshack.us/img814/9528/17184961.jpg) 2 (http://img263.imageshack.us/img263/7913/52803748.jpg) 3 (http://img546.imageshack.us/img546/57/90617189.jpg) 4 (http://img839.imageshack.us/img839/9879/78982022.jpg)) Z Tobą nie chce mi się męczyć, bo musiałbym liczyć posty na nexusach i porównywać je z liczbą graczy w FO3 (co Ty najwidoczniej uczyniłeś, biorąc pod uwagę Twoje dane), a zwyczajnie mi się nie chce.

I wciąż widzę, że nie rozróżniasz flejmowania od stylu pisania. W sumie to teraz już nie za bardzo mnie to dziwi.

PS
@nie wiem, uważaj. Nie zostałeś uroczyście zaproszony do dyskusji, też możesz oberwać na czerwono.

PPS
Wciąż podtrzymują prośbę o bana. Nie chce mi się usilnie łamać regulaminu żeby go otrzymać, lepiej jak w rubryce "Powód" wklepiecie "Na własne życzenie".
Tytuł: Odp: FOSE - Fallout script exender działa na wersji pl
Wiadomość wysłana przez: Aurelinus w 20 Sierpnia 2011, 17:31:22
Wytknąłem Ci błędne dane (bo wzięte znikąd/przeinaczone tak, by pasowały do własnych przekonań). Potem Ty zacząłeś wklejać swój czerwony pasek, żeby pokazać, że jednak masz rację. Niestety, ale to że masz dostęp do fajnych moderatorskich bajerów nie sprawia, że nigdy się nie mylisz.
Użyłem koloru tylko po to, by sobie oszczędzić przygłupich dyskusji, do których i tak udało ci się mnie zmusić. Błąd polegał na tym, że nie napisałem ci od razu, że chodzi o zasadę a nie dokładność liczb.

Nie każda wypowiedź wymaga odpowiedzi w osobnym poście, po to jest funkcja Edit. To bardzo popularny sposób porozumiewania się (i strofowania niesfornych) z użytkownikami na każdym niemal forum, a kolor ma tu tylko znaczenie w sensie wiedzy kto to mówi.

Poprzedni też miał wiele bardzo ciekawych twierdzeń
Skoro jest nas tu więcej, to może warto byś się zastanowił, czy to na pewno wszyscy dookoła to ZUO, może z tobą jest coś nie tak, np. wyraźnie brakuje ci tolerancji, cierpliwości i chęci zrozumienia/porozumienia. Co sam udowadniasz, skoro potrafisz jakimiś duperelami zawracać dupę ludziom na PW bo ktoś ci nadepnął na odcisk. No i co z tego, że ktoś uważa FOSE za nielegalne? Odpisz mu co o tym sądzisz i zakończ na tym. Ciągnąc temat za uszy, sam sobie robisz opinię.

Temat zamykam, bo widzę ze nie masz zamiaru zbastować.