Trzynasty Schron - Postapokalipsa i Fallout

Fallout i Wasteland => Fallout 1 => Wątek zaczęty przez: kryspin013 w 23 Stycznia 2011, 00:10:12

Tytuł: Fallout 1 - Sfall
Wiadomość wysłana przez: kryspin013 w 23 Stycznia 2011, 00:10:12
Tak, mam Windows 7 i mam problem z grafiką w Falloucie... Wiele osób radzi by zainstalować "High Resolution Patch" (http://www.nma-fallout.com/forum/dload.php?action=file&file_id=1273). Niby działa ale jest jakiś błąd przez który "przejścia" trwają strasznie długo np po użyciu przedmiotu i to strasznie wku :cnsd ... Znalazłem też "sfall" (http://teamx.ru/node/284) do Fallouta ale okazuje się, że wymaga wersji 1.2 US. Dobra? Doinstalowałem "pół-oficjalny" patch 1.2 (http://teamx.ru/node/29) i jest jakiś sukces, udało mi się włączyć fallota. Zmieniłem ustawienia na dx9 ale nie działa tak jak bym chciał, gra działa ale w filmach występują anomalie i robienie screenów nie działa tak jak powinno.

(http://img695.imageshack.us/img695/1443/37537543.png)
(Rozmowa z nadzorcą)



Co ciekawe z włączonym High Resolution Patch gra zmienia się w coś takiego:

(http://img716.imageshack.us/img716/6853/95768151.png)
(Rozmowa z nadzorcą. Tym razem nie brał Rutinoscorbinu.)



Jest ktoś kto wie jak naprawić ten probblem? Widziałem że u Uqahsa działało to sprawnie (Youtube (http://www.youtube.com/watch?v=DaFV_3WaE2U)). U mnie wydaje się, że zbyt wiele czynników może na to wpływać np "za nowe" Biblioteki DirectX.
Tytuł: Odp: Fallout 1 - Sfall
Wiadomość wysłana przez: Mad Ivan w 27 Lutego 2011, 19:53:27
A próbowałeś hi-res z paczki od Id-Seven u mnie wydaje się działać bez opóźnień i błędów w zrzutach ekranu.
http://chomikuj.pl/id-seven
Tytuł: Odp: Fallout 1 - Sfall
Wiadomość wysłana przez: kryspin013 w 28 Lutego 2011, 01:42:48
Przecież to jest ta sama wersja ;]

Ja wolałbym grać ze sfall na DX9 bo na hi-res opóźnienia występują dosyć często. Najprawdopodobniej są spowodowane przez procesor, kartę graficzną, sterowniki lub Biblioteki DirectX  :/ Przez to przejścia trwają do trzech/czterech razy dłużej  >:(

Dobra, doczytałem w pliku konfiguracji, że sfall w DX9 dla FO1 może powodować złe wyświetlanie filmów i że tryb 16-bitowy może spowodować spowalnianie przejść/zanikania więc raczej nic z tym nie zrobię  :/