Tytuł: DarNified UI FoNV + polskie fonty Wiadomość wysłana przez: Lazarides on Listopad 12, 2010, 15:10:21 Poniżej opisany sposób prawdopodobnie (za)działa także w przypadku gry Fallout 3. Lecz z racji braku zainstalowanej "trójki" obecnie sprawdzić tego nie mogę.
Witam Zapewne nie tylko ja srodze żałowałem że ten wspaniała modyfikacja reorganizująca i pomniejszająca interfejs Fallouta nie ma zastosowania w polskiej wersji gry z racji braku w niej polskich znaków. Ja w swoim zakresie eksperymentowałem zarówno z generatorami fontów jak i czcionkami pl znalezionymi na "Nexusie" aczkolwiek ani jeden ani drugi sposób nie okazały się zadowalające z racji niedopasowania (takze estetycznego) ich do interfejsu DarnUI. Ale w końcu wpadłem na pomysł jak sobie z tym poradzic, oto moj sposób: Na początek uwaga - potrzebna będzie gra Oblivion PL a dokładnie font "Tahoma_bold_small". Ale po kolei. 1. Ściągamy moda DarNified UI FoNV z lokalizacji http://forums.bethsoft.com/index.php?/topic/1126008-wipz-darnified-ui-fonv/ (http://forums.bethsoft.com/index.php?/topic/1126008-wipz-darnified-ui-fonv/) 2. Instalujemy go kopiując zawartość do odpowiednich folderów Fallouta. 3. Z folderu Obliviona \\texture\fonts kopiujemy do folderu Fallouta w analogiczną lokalizację pliki Tahoma_bold_small.fnt oraz Tahoma_bold_small_0_lod_a.tex 4. Lokalizujemy w folderze \\Moje Dokumenty\My Games\FalloutNV plik Fallout.ini i otwieramy go a następnie zmieniamy sekcję [Fonts] z: Kod: [Fonts] sFontFile_1=Textures\Fonts\Glow_Monofonto_Large.fnt sFontFile_2=Textures\Fonts\Monofonto_Large.fnt sFontFile_3=Textures\Fonts\Glow_Monofonto_Medium.fnt sFontFile_4=Textures\Fonts\Monofonto_VeryLarge02_Dialogs2.fnt sFontFile_5=Textures\Fonts\Fixedsys_Comp_uniform_width.fnt sFontFile_6=Textures\Fonts\Glow_Monofonto_VL_dialogs.fnt sFontFile_7=Textures\Fonts\Baked-in_Monofonto_Large.fnt ;sFontFile_8=Textures\Fonts\Glow_Futura_Caps_Large.fnt ;sFontFile_9=Textures\Fonts\NVFont_Test.fnt na: Kod: [Fonts] sFontFile_1=Textures\Fonts\Tahoma_bold_small.fnt sFontFile_2=Textures\Fonts\Tahoma_bold_small.fnt sFontFile_3=Textures\Fonts\Glow_Monofonto_Medium.fnt sFontFile_4=Textures\Fonts\Tahoma_bold_small.fnt sFontFile_5=Textures\Fonts\Fixedsys_Comp_uniform_width.fnt sFontFile_6=Textures\Fonts\Tahoma_bold_small.fnt sFontFile_7=Textures\Fonts\Tahoma_bold_small.fnt sFontFile_8=Textures\Fonts\Glow_Futura_Caps_Large.fnt sFontFile_9=Textures\Fonts\NVFont_Test.fnt
Aha, i jeszcze jedno - plik modułu DarNifiedUINV.esp zawarty w archiwum nie jest wymagany. I to wszystko, efektowność tych czcionkę co prawda ustępuje tym z oryginalnego mody ale mimo to wszystko działa prawidłowo, zdanie się mieszczą w ustalonych granicach i nic nie wychodzi poza obszar zaznaczeń. W praktyce prezentuje się to tak: Screeny (http://chomikuj.pl/Mellygion/Oblivion+NV+Screens) Tytuł: Odp: DarNified UI FoNV + polskie fonty Wiadomość wysłana przez: Aurelinus on Listopad 12, 2010, 21:07:39 To fajny moduł, ale warto poczekac, bo w tej chwili ten:
http://www.newvegasnexus.com/downloads/file.php?id=34913 jest lepszy. Przynajmniej nie trzeba żonglować zakładkami. |