Trzynasty Schron - Postapokalipsa i Fallout

Fallout i Wasteland => Fallout 3 => Fabuła => Wątek zaczęty przez: qba340 w 15 Listopada 2008, 08:13:48

Tytuł: Stacja HQ
Wiadomość wysłana przez: qba340 w 15 Listopada 2008, 08:13:48
Czy może mi ktoś powiedzieć czy opłaca się brać perka po którym możemy chyba zbierać palce a potem je sprzedawać za forsę i karme? Bo fajnie to wygląda, ale nie wiem czy na tym nie strace biorąc jakiegoś perka do kitu.
Tytuł: Odp: Stacja HQ
Wiadomość wysłana przez: Ulyssaeir w 15 Listopada 2008, 08:36:43
To zależy od postaci. Jak chcesz, jak to pasuje do twojej koncepcji to wybieraj. Przydaje się mieć oba perki - dla dobrych i złych - postaci neutralnej, bo ja w swojej grze musiałęm rozwalać przypadkowo spotkane osoby żeby karmę zaniżyć. nie licz na spory zysk, choć mogę się mylić.
Tytuł: Odp: Stacja HQ
Wiadomość wysłana przez: Holden w 15 Listopada 2008, 11:52:38
Moim zdaniem to trochę marnowanie profitu - za jeden palec dostaniesz 10 kapsli , czasami trafi się jakiś specjalny kontrakt za 1000 ale w sumie to nic specjalnego ...
Tytuł: Odp: Stacja HQ
Wiadomość wysłana przez: Osioł w 15 Listopada 2008, 12:43:29
W sumie perk jest nawet opłacalny, przecież co pagórek spotykamy bandytę, najemnika i innych gości, który chce nas zabić...przecie pustkowie to istny ruch ; /, dzięki temu zdołałem zebrać ponad 200 placów zarabiając za nie 2000 kapsli.
Tytuł: Odp: Stacja HQ
Wiadomość wysłana przez: Ulyssaeir w 15 Listopada 2008, 13:27:28
jak planowałem swoją postać to koniecznie musiałem wziąć może z 5 perków, może z 7-8 było trochę gorszych ale i tak wyraźnie lepszych niż konkurencja. Tak czy inaczej zostaje minimum 6-7 perków dowolnych, na intensywny trening albo coś innego, więc zupełnie nie ma presji. Ani dysonansu podecyzyjnego. A szkoda.