Trzynasty Schron - Postapokalipsa i Fallout

Fallout i Wasteland => Fallout 3 => Fabuła => Wątek zaczęty przez: Osioł w 08 Listopada 2008, 23:07:27

Tytuł: Najemnicy
Wiadomość wysłana przez: Osioł w 08 Listopada 2008, 23:07:27
Przed premierą gry tyle słyszałem, że będzie jakaś tam ilość NPC, których za kasę będzie można wynająć do pomocy, o ile takowemu się spodobamy pod względem charakteru (karma). I no właśnie...oblazłem 3/4 mapy i jak na razie to tylko Jerycho spotkałem, który jest w stanie się do nas dołączyć jeżeli mamy 1000 kapsli oraz złą karmę. Gdzie w takim razie mogę znaleźć najemnika, który przyłączy się do dobrej postaci? Zwyczajnie już nie mam cierpliwości do szukania, a Ochłap jako pomoc jest strasznie słaby, bardziej się nadaje do żywej ozdoby domowej niż walki ; p.
Tytuł: Odp: Najemnicy
Wiadomość wysłana przez: RadioActive w 08 Listopada 2008, 23:38:18
Z tego co mi wiadomo to możesz sobie wynająć jeszcze w Paradaise Falls szaloną ee ochroniarkę? u szefa niewolników za 1k kapsli. Ew. nieco pod koniec gry, jeśli SPOILER ]uwolniliśmy Fawkesa z komory FEV, to po wydostaniu się, jeśli mamy odpowiednio wysoką karmę, przyłączy się do nas. A warto bo świetnie radzi sobie z Gatlingiem. Na tym etapie gry można jescze olać fabułę i nie informować Bractwa o Enklawie, więc jest to w miarę dobre wyjście ;p
Tytuł: Odp: Najemnicy
Wiadomość wysłana przez: Chris w 09 Listopada 2008, 12:01:42
A na co komu najemnicy :P. Przecież ta gra jest łatwa.  ;D
Tytuł: Odp: Najemnicy
Wiadomość wysłana przez: Osioł w 09 Listopada 2008, 13:00:57
Ale zawsze fajniej mieć jakiegoś towarzysza ; p, niż robić z siebie wielkiego Rambo co w pojedynkę robi czystki na pustkowiu.
Tytuł: Odp: Najemnicy
Wiadomość wysłana przez: qba340 w 10 Listopada 2008, 17:23:57
W późniejszym czasie będziecie szukać gecka i będzie możliwość uwolnienia mutanta ( polecam ) jeśli go uwolnimy po wyjściu z bazy enklawy ( musicie sami ją znależć ;p ) jeśli mamy dobrą karme dołączy do nas z !UWAGA! działkiem gatlinga. w Rivert city po ponownym wyjściu z Krypty 101 możemy znaleźć w barze Bucza który się do nas przyłączy jeśli mamy złą karme.
Tytuł: Odp: Najemnicy
Wiadomość wysłana przez: Osioł w 10 Listopada 2008, 17:49:59
Okej...pomógł mi jeden gość z forum gram.pl i dzięki niemu stworzyłem małą listę:

Człowiek Jerycho, miasto: Megaton, dołącza się do osób ze złą karmą.
Niewolnica Clover, miasto: Paradise Falls, karma nie ma znaczenia.
Ghul Charon, miasto: Podziemia (muzeum narodowe), karma nie ma znaczenia.
Pies Ochłap (Dogmeat), miasto: Złomowisko, dołącza zaraz po spotkaniu.
Człowiek Butch, miasto: Riverty City, dołącza do osób ze złą karmą.

Tak...został jeszcze ten tajemniczy mutant oraz czy Butch pojawia się tam w barze nawet SPOILER:

jak w krypcie 101 zaprowadzimy porządek i namówimy wszystkie osoby, aby pozostały w schronie?

W dodatku najemników w grze ponoć jest 8, jak wiem pies się nie liczy, więc mamy już znaną piątkę. Kto dokończy całą listę?
Tytuł: Odp: Najemnicy
Wiadomość wysłana przez: Ulyssaeir w 11 Listopada 2008, 05:26:41
nie ma 8, jest 7, pies jest ostatni. 6 jest też robot którego można kupić gdy ma się  karmę neutralną, Sierżant jakiś, Mr Handy, tysiąc kapsli u  handlarza robotami który kreci się tu i ówdzie ;P
Tytuł: Odp: Najemnicy
Wiadomość wysłana przez: Holden w 11 Listopada 2008, 14:13:14
A brakuje wam jednego ;p Sydney poszukiwaczka eksponatów z którą wykonujemy  zadanie związane z deklaracją niepodległości - po jego ukończeniu może do nas dołączyć .
Tytuł: Odp: Najemnicy
Wiadomość wysłana przez: Szakal119 w 11 Listopada 2008, 19:16:13
Okej...pomógł mi jeden gość z forum gram.pl i dzięki niemu stworzyłem małą listę:

Człowiek Jerycho, miasto: Megaton, dołącza się do osób ze złą karmą.
Niewolnica Clover, miasto: Paradise Falls, karma nie ma znaczenia.
Ghul Charon, miasto: Podziemia (muzeum narodowe), karma nie ma znaczenia.
Pies Ochłap (Dogmeat), miasto: Złomowisko, dołącza zaraz po spotkaniu.
Człowiek Butch, miasto: Riverty City, dołącza do osób ze złą karmą.

Tak...został jeszcze ten tajemniczy mutant oraz czy Butch pojawia się tam w barze nawet SPOILER:

jak w krypcie 101 zaprowadzimy porządek i namówimy wszystkie osoby, aby pozostały w schronie?

W dodatku najemników w grze ponoć jest 8, jak wiem pies się nie liczy, więc mamy już znaną piątkę. Kto dokończy całą listę?

Jest jeszcze starsza paladyn Cross z Bractwa Stali  :).

To dziwne, w zapowiedziach było napisane, że można mieć tylko jednego towarzysza. A ja mam jednocześnie Charona i Cross ???. Bug?
Tytuł: Odp: Najemnicy
Wiadomość wysłana przez: Irrhas w 14 Listopada 2008, 12:10:09
Tajemniczy mutant to Fawkes(?);nie wiem tylko dlaczego jest "niezniszczalny".Inni najemnicy potrafią dosyć szybko zejść ze świata,natomiast ów mutant to superhero :P
Tytuł: Odp: Najemnicy
Wiadomość wysłana przez: Thorin w 14 Listopada 2008, 13:14:03
Co więcej używa Gathling laser bez amunicji (podobnie jak reszta przyłączanych postaci !!!)
Tytuł: Odp: Najemnicy
Wiadomość wysłana przez: qba340 w 14 Listopada 2008, 17:28:45
no Fawkes jest naprawde mocny. Hehe raz kazałem mu czekać i położyłem wokół niego 15 frag minów 10 plazma i 1 energetyczną. Potem się oddaliłem i co? Po strzale w te miny wokół niego stracił UWAGA tylko pół HP.
Tytuł: Odp: Najemnicy
Wiadomość wysłana przez: RadioActive w 14 Listopada 2008, 17:36:48
A jaki masz skill od ładunków? Bo jak 100% to ze 3k hp Fawkes ma. Btw a po co energetyczną? :D
Tytuł: Odp: Najemnicy
Wiadomość wysłana przez: Inculubum w 29 Listopada 2008, 21:32:07
no Fawkes jest naprawde mocny. Hehe raz kazałem mu czekać i położyłem wokół niego 15 frag minów 10 plazma i 1 energetyczną. Potem się oddaliłem i co? Po strzale w te miny wokół niego stracił UWAGA tylko pół HP.

Fawkes jest MOCNA. To kobieta, przecież...
Tytuł: Odp: Najemnicy
Wiadomość wysłana przez: Holden w 29 Listopada 2008, 21:45:19
Mutanty są bezpłciowe zacznijmy od tego ,  ale przed tym był facetem .....
Tytuł: Odp: Najemnicy
Wiadomość wysłana przez: Loko w 29 Listopada 2008, 23:51:57
to chyba rzecz nieistotna :P 

w każdym razie ciekawi mnie, ilu followersów można mieć na raz? czy można łazić z "wesołą kompanią" czy tylko w pare osób (opcjonalnie osób)
Tytuł: Odp: Najemnicy
Wiadomość wysłana przez: pitol1984 w 30 Listopada 2008, 00:42:37
ja mam czterech
charona, robota, ochłapa, i tą niewolnice a tej najemniczki co nam pomagała
przy deklaracji niepodległości nie dało rady zwerbować
Tytuł: Odp: Najemnicy
Wiadomość wysłana przez: Inculubum w 30 Listopada 2008, 10:47:53
Mutanty są bezpłciowe zacznijmy od tego ,  ale przed tym był facetem .....

Przed TYM była kobietą... Tak, prawdą jest, że mutanty mają jeden wspólny fenotyp.
Tytuł: Odp: Najemnicy
Wiadomość wysłana przez: Thorin w 01 Grudnia 2008, 12:26:18
Mutanty są bezpłciowe zacznijmy od tego ,  ale przed tym był facetem .....

Przed TYM była kobietą... Tak, prawdą jest, że mutanty mają jeden wspólny fenotyp.
Trochę oftop, czy udało się komuś ustalić dokładną tożsamość? Ustaliłem jej identyfikator z komputera, ale nie dopasowałem nazwiska, czy warto się nad tym trudzić? (btw, nie piszcie rozwiązania, a jedynie czy komuś się udało)
Tytuł: Odp: Najemnicy
Wiadomość wysłana przez: Squonk w 01 Grudnia 2008, 13:12:23
Mutanty są bezpłciowe zacznijmy od tego ,  ale przed tym był facetem .....
Mutanty są przede wszystkim bezpłodne. Po zanurzeniu w kadziach jedyne co im "odpadało" to możliwość dalszego mnożenia się. W końcu ta porażającą wiadomością można było w "jedynce" zakasować samego Mistrza.

Zaś płeć mają taką jaką miały na początku. No chyba, że jakaś (jakiś?) "nieucięty" został supermutnatem  :D

Nie wiem jak to jest w "trójce" - bo mogę założyć, że Bethesda dość radośnie wychędożyła sobie i ten aspekt falloutowego uniwersum skoro wychędożyła też inne  :P
Tytuł: Odp: Najemnicy
Wiadomość wysłana przez: Holden w 01 Grudnia 2008, 13:30:04
Akurat w tym wypadku to ja jestem w błędzie , faktycznie Fawkes był kobietą (przeczytałem w komputerze laboratoryjnym) no ale po winniśmy mówić o niej w rodzaju męskim  choćby dlatego  że przyjął " imię po człowieku który zapłacił za to w co wierzył życiem"  - Guy Fawkes (http://pl.wikipedia.org/wiki/Guy_Fawkes)

W F3 możemy jedynie dowiedzieć się trochę z komputera w krypcie 87

(http://img79.imageshack.us/img79/8329/screenshot462yn8.th.jpg) (http://img79.imageshack.us/my.php?image=screenshot462yn8.jpg)
Tytuł: Odp: Najemnicy
Wiadomość wysłana przez: morfa w 01 Grudnia 2008, 15:39:03
witajcie. Zastanawia mnie jeden fakt. Dlaczego jedni maja po 3 npc, a ja mogę mieć tylko 1? Psa jeszcze nie znalazłem. Chciałem zaprosić do mojego kółka różańcowego ta niewolnice ale nie wiem jak to zrobić..., ponieważ tego bosa wioski niewolników nie widzę. Próbowałem tą babkę, z gueasta z odzyskaniem deklaracji, ale ona tez nie chce :). Charyzmę mam na 6 lvl, jeżeli to ma jakieś znaczenie. | aktualnie jestem dobry, bardzo wysoka karma i mam w ekipie paladyna.
Tytuł: Odp: Najemnicy
Wiadomość wysłana przez: qba340 w 07 Kwietnia 2009, 16:40:00
jestem ciekaw jak wszedłeś z dobrą karmą do paradise falls? a tak pozatym na niewolnicę trzeba mieć złą karme
Tytuł: Odp: Najemnicy
Wiadomość wysłana przez: Holden w 07 Kwietnia 2009, 16:43:44
wystarczy przekupić strażnika  :P
Tytuł: Odp: Najemnicy
Wiadomość wysłana przez: Satan w 07 Kwietnia 2009, 18:49:01
1.Przekupić
2.Wykonać questa dla niego
3.Cheaty (tcl i addkarma)
Tytuł: Odp: Najemnicy
Wiadomość wysłana przez: qba340 w 08 Kwietnia 2009, 19:49:23
a no chyba że tak bo ja najwyraźniej się pośpieszyłem i go, no cóż zabijałem za każdym razem  :P
Tytuł: Odp: Najemnicy
Wiadomość wysłana przez: Wrathu w 08 Kwietnia 2009, 20:33:12
Satan - a nie rewardkarma?
Właśnie co do tej karmy zauważyłem, że naprawdę najmniejszy wpływ ma w F1, a największy w F3. Poza tym w F1 trudno było zejść poniżej zera (chyba, że ktoś chciał obrócić cale miasta przeciwko sobie, albo robić rozróbę w Bractwie Stali), bo np. za zniszczenie kadzi czy Mistrza karma leciała w górę. W F3 za to od karmy zależy bardzo dużo - towarzysze chociażby - przykro słyszeć, kiedy Fawkes mówi, że może kiedy uczynki gracza będą lepsze, wtedy się przyłączy i że zmierza do muzeum, czy gdzieś tam. Jednak trzeba pochwalić Beth za to, bo to naprawdę trudne wybory i potem jaki żal jest, że się nie chce przyłączyć Fawkes...
Tytuł: Odp: Najemnicy
Wiadomość wysłana przez: Adyrian w 31 Lipca 2009, 00:55:20
taak Fawkes jest mocny(a) i szczeze mówiąc nie wyobrazam sobie wzięcia G.E.C.K.A. bez niego.
P.S. Wrathu czy to u mnie zobaczyłes po raz pierwszy Fawkes'a ?
Tytuł: Odp: Najemnicy
Wiadomość wysłana przez: Wrathu w 31 Lipca 2009, 01:10:31
Fawkes to facet i to gdzieś zostało poruszone nawet.
A nie jestem pewien, czy u Ciebie pierwszy raz go widziałem w akcji ze swoim Gatlingiem ^^ - możliwe, że na jakimś gameplayu wcześniej, ale pewnie masz rację.
Tytuł: Odp: Najemnicy
Wiadomość wysłana przez: Satan w 31 Lipca 2009, 01:15:15
Jak ja uwolniłem Fawkesa i patrzyłem jak wychodzi z klatki to myślałem że zaraz mnie zaatakuje z młota :P jednak okazał się dosyć miły :P
Tytuł: Odp: Najemnicy
Wiadomość wysłana przez: Adyrian w 31 Lipca 2009, 01:18:23
Szczerze to ja też miałem stracha wypuszczając go i zastanawiałem się czy raczej nie obejrzeć sie za opcją "zniszczenia ojektu" ale w koncu wczesniej zapisalem grę wiec nie rozglądlem sie za morzliwościami i go wypuściłem co okazało się BAAARDZO korzystne
Tytuł: Odp: Najemnicy
Wiadomość wysłana przez: Satan w 31 Lipca 2009, 01:28:03
Aaa i chciałem jeszcze dodać że Jerycha i Butcha możemy dołączyć zarówno ze złą jak i NEUTRALNĄ karma ;) Fawkesa CHYBA tyż.
Tytuł: Odp: Najemnicy
Wiadomość wysłana przez: Adyrian w 31 Lipca 2009, 01:35:29
nie wiem bo media markt tak dba o przesyłki gier komputerowych ze dostałem pękniętą płyte i fakt ze przeszedłem fallouta  ale mi juz nie działa . Na szczescie teraz mam ps3 i na niego płyty maja b. dobre warunki w pudełku dzienki czemu nie lataja po nim i są całe :] czekam właśnie na grę na ps3 . ma byc za 2 tygodnie ;[ ale mam nadzieje ze przejde ją jeszcze przed wyjsciem dodatków ;]
Tytuł: Odp: Najemnicy
Wiadomość wysłana przez: Satan w 31 Lipca 2009, 11:44:02
Hm? Dodatki wyszły już 4, piaty jest w drodze. Oj, zaspałeś postęp :P Jednak pocieszę cię, są beznadziejne ;p

Btw. kończmy już bo mały offtop się robi.
Tytuł: Odp: Najemnicy
Wiadomość wysłana przez: Wrathu w 31 Lipca 2009, 12:11:05
On wie o istnieniu dodatków, ostatnio mu tłumaczyłem, ale zawiodłem się, że nie zachęca go Point Lookout. Chyba chodziło o Game of the Year.
Tytuł: Odp: Najemnicy
Wiadomość wysłana przez: Grosswick w 10 Września 2009, 08:19:33
Witam wszystkich Schronowiczów

Polecam lekturę "Fallout Wiki" (jeśli kumamy troche język angielski)
http://fallout.wikia.com/wiki/Fallout_3_followers

    * Star Paladin Cross: Brotherhood Paladin (Good)
    * Butch DeLoria: Vault Dweller (Neutral)
    * Clover: Paradise Falls Slave (Evil)
    * Sergeant RL-3: Mister Gutsy Robot (Neutral)
    * Jericho: Retired Raider (Evil)
    * Fawkes: Super Mutant (Good)
    * Dogmeat: Dog (No Karma Requirement)
    * Charon: Ghoul Bodyguard (No Karma Requirement)

Lista NPC które są skłonne przyłączyć się do nas jeśli przypadniemy im do gustu (i niejednokrotnie nasz portfel również  ;) )
mała uwaga - Neutral karma, oznacza, że musimy mieć NEUTRAL karma a nie, że npc ma gdzieś naszą karmę (tak myśli tylko ochłap ;] ) dla tego jeśli chcecie mieć w swojej drużynie np. robota, trzeba będzie pokombinować
I jeszcze mała kwestia, jeśli mamy np. złą karmę i przyłączy się do nas zły charakter, pozostanie z nami nawet jeśli nasza karma zmieni się w międzyczasie na dobrą. Po prostu nie będzie chciał się do nas przyłączyć z powrotem jeśli usuniemy go z drużyny

Pozdrawiam Grosswick
Tytuł: Odp: Najemnicy
Wiadomość wysłana przez: Holden w 10 Września 2009, 16:05:17
Zawsze też możecie zajrzeć do schronowego działu F3> NPC> Towarzysze  :P
Tytuł: Odp: Najemnicy
Wiadomość wysłana przez: radko220 w 15 Stycznia 2010, 13:40:31
Witam wszystkich Schronowiczów

Polecam lekturę "Fallout Wiki" (jeśli kumamy troche język angielski)
http://fallout.wikia.com/wiki/Fallout_3_followers

    * Star Paladin Cross: Brotherhood Paladin (Good)
    * Butch DeLoria: Vault Dweller (Neutral)
    * Clover: Paradise Falls Slave (Evil)
    * Sergeant RL-3: Mister Gutsy Robot (Neutral)
    * Jericho: Retired Raider (Evil)
    * Fawkes: Super Mutant (Good)
    * Dogmeat: Dog (No Karma Requirement)
    * Charon: Ghoul Bodyguard (No Karma Requirement)

Lista NPC które są skłonne przyłączyć się do nas jeśli przypadniemy im do gustu (i niejednokrotnie nasz portfel również  ;) )
mała uwaga - Neutral karma, oznacza, że musimy mieć NEUTRAL karma a nie, że npc ma gdzieś naszą karmę (tak myśli tylko ochłap ;] ) dla tego jeśli chcecie mieć w swojej drużynie np. robota, trzeba będzie pokombinować
I jeszcze mała kwestia, jeśli mamy np. złą karmę i przyłączy się do nas zły charakter, pozostanie z nami nawet jeśli nasza karma zmieni się w międzyczasie na dobrą. Po prostu nie będzie chciał się do nas przyłączyć z powrotem jeśli usuniemy go z drużyny

Pozdrawiam Grosswick
gdy zwerbujesz Clover z Paradise Falls i potem zwolnisz to przy następnym jej zwerbowaniu karma nie będzie miała znaczenia