Bezpośredni link do newsa (http://trzynasty-schron.net/rss.xml)
(http://trzynasty_schron.republika.pl/uqahs/spacer.gif)
Kanał G4 TV (http://www.g4tv.com/) rozdał nagrody G-Phoria. Początki tego plebiscytu sięgają roku 2003, kiedy to grą roku zostało GTA: Vice City. Tegoroczną edycję zdominowała produkcja Todda Howarda i jego ekipy. Fallout 3 zajął pierwsze miejsca w aż sześciu kategoriach, a także otrzymał najważniejsze wyróżnienie Gry Roku. Najnowsza odsłona Fallouta pokonała takie hity, jak Gears of War 2, inFamous, Killzone 2, Fable II i Street Fighter IV. Emil Pagliarulo (główny projektant gry), tuż po otrzymaniu tego wyróżnienia i pięciu pozostałych, powiedział.
Łał, to niesamowite. Mieliśmy nadzieję, że ciągła praca nad grą, tworzenie nowych dodatków, przyniesie sukces. [...] Znalazłem trochę starych projektów, które mają jakieś 5 lat. Wczesna pre-produkcja miała miejsce dawno temu. To była niewątpliwie niezwykła droga.
Fallouta 3 nagrodzono także za najlepszy DLC, chodziło o Broken Steel, najlepszą grę RPG, najlepszy soundtrack, najlepszy podkład głosowy i najdłuższą grę.
Poniżej przedstawiam filmik z przyznania nagrody Gry Roku, w którym na końcu wypowiada się niezwykle wychudzony Emil Pagliarulo (niemal go nie poznałem).
Zobacz filmik (http://g4tv.com/videos/40520/G-Phoria-09-Game-of-the-Year/)
Źródło: Bethesda Blog (http://bethblog.com/)