Bezpośredni link do newsa (http://trzynasty-schron.net/index.html?action=news&sub=vievkom&uniq=news_4a57c32b102a7)
(http://trzynasty_schron.republika.pl/uqahs/spacer.gif)
FOnline: 2238 tworzony przez Rosjan ma się dobrze. Ostatnio twórcy wydali specjalną informację na temat gry, którą przetłumaczoną na nasz piękny język mogliście przeczytać na łamach Trzynastego Schronu, i do której link umieszczam tutaj: przeczytaj notkę (http://trzynasty-schron.net/news/index.php?s=035ced754b53a96a063bc0709ce302c1&action=news&sub=vievkom&uniq=news_4a5242ef88573).
Jeden z członków ekipy Rotators - Slaven Ostojic - w krótkim filmie prezentuje wygląd San Francisco w FOnline. Miasto różni się od tego znanego z Fallouta 2. Autorzy pozostali wierni koncepcji znanej z F2, która zakładała, że miasto założyli potomkowie rozbitków z chińskiej łodzi podwodnej. Obecnie miasto jest zarządzane przez komunistyczny Komitet Centralny, który ma siedzibę w dawnej świątyni Shi. Wraz z nowym ustrojem politycznym, zmieniono także wnętrza budynków, a na zewnątrz dodano nowe elementy graficzne nawiązujące do symboli komunistycznych.
Niektóre lokacje składające się z wielu mniejszych map zostały połączone w jedną. Przykładem jest tutaj właśnie San Francisco, jego południowa i północna część funkcjonują teraz jako jedna mapa. W dokach znajdziemy rybaków, tankowiec, a także motel w postaci kilku chat, w którym będzie można wynająć pokój i przechowywać w nim przedmioty i pieniądze. Wszystko opiera się na rzucie izometrycznym, a grafika wygląda tak jak w Falloucie 2. Zapowiada się smakowity kąsek dla fanów starych Falloutów.
Zobacz filmik (http://www.youtube.com/watch?v=0BF-sB4E0AI)
Źródło: NMA (http://nma-fallout.com/)