Bezpośredni link do newsa (http://trzynasty-schron.net/index.html?action=news&sub=vievkom&uniq=news_4a24602881f8b)
(http://trzynasty_schron.republika.pl/uqahs/spacer.gif)
Ciekawie zapowiadająca się produkcja studia Gearbox Software łącząca w sobie elementy gier FPS i RPG przy okazji targów E3 doczekała się krótkiego trailera. Twórcy Borderlands od czasów zeszłorocznych targów zmienili drastycznie wygląd gry. W tym celu zastosowali specjalną technikę przypominającą "cell-shading". Jak mówi dyrektor artystyczny gry, Brian Martel:
Szukaliśmy sposobu na nadanie grze charakteru, który pasowałby do stylu Role Playing Shootera. Istniały pewne elementy gry, które wyrastały ponad wszystko i klimat surowej rzeczywistości nie był odpowiedni. Dlatego spędziłem trochę czasu przeglądając koncepty i pomyślałem, że powinniśmy sprawić, aby gra wyglądała tak, jak one. Chciałem czegoś bardziej ludzkiego i ciepłego - czegoś, co pozwala ci ujrzeć rękę artysty przy pracy.
Więcej przeczytacie w wywiadzie (http://pc.ign.com/articles/988/988465p1.html), który przeprowadził z Brianem serwis IGN.
Gra wykorzysta silnik Unreala 3 i oferować będzie otwarte środowisko gry, z pojazdami, mnóstwem broni i przeciwników. Zapowiada się bardzo ciekawie. Poniżej macie wspomniany trailer prezentujący kilka scen z <strong>Borderlands</strong>, które powinno się ukazać jeszcze tej jesieni.
Zobacz trailer (http://www.gametrailers.com/player/49924.html)
Źródła: IGN (http://pc.ign.com/articles/988/988465p1.html) oraz Shacknews (http://www.shacknews.com/onearticle.x/58878)