Quincy

<< Wróć do początku

WYBIERZ autora solucji: Noe | QBA

Skan lokacji

Cele misji:
Uratuj panią burmistrz.
Uratuj córkę burmistrza.
(Ponadto należy uratować Felixa przetrzymywanego w więzieniu, cywilów w elektrowni oraz pomóc ghulom w obronie Shanty Town.)
Informacje wywiadu:
Tutaj rozpoczynasz misję.
1. Nawiąż kontakt z panią burmistrz i dopilnuj, żeby nie zginęła. Współpracuj z miejscowymi urzędnikami aby odzyskać kontrolę nad miastem.
1. Tutaj znajduje się więzienie. Pierwotnie pełniło rolę koszar miejscowej policji i więzienia dla kryminalistów.
2. Shanty Town znajduje się za zachód od torów, które biegną wzdłuż Quincy. Ghule mieszkajšcy w Quincy zamienili stare zakłady kolejowe na swój dom.
3. Quincy jest otoczone piercieniem farm, które zaopatrują to miasteczko. Najbliższa z tych farm znajduje się na północno zachodnim krańcu miasta.
4. Na północno wschodnim krańcu Quincy znajduje się stary kociół.
5. Tutaj znajduje się miejscowy dom publiczny a koło niego bar.

Noe

do góry

To zdecydowanie jedna z najtrudniejszych misji w całej grze. Żeby ją dobrze wykonać nie można pozwolić na włączenie alarmu, trzeba też uwolnić córkę pani burmistrz, miejscowego bohatera Feliksa, zakładników, prostytutki z domu publicznego i uratować zakładników. Ale wszystko po kolei. Jeli grasz w trybie twardziela i na poziomie co najmniej normalnym każdy ruch jest ważny.
Na początku gadamy z kobietą kucającą tuż obok. Wyjania nam ona parę spraw. Od niej skradając się ruszamy w kierunku boiska do koszykówki. Potem przechodzimy przez samo boisko i po drabinach docieramy na dach pobliskiego budynku oznaczonego na mapce jedynką. Tam na pierwszym piętrze po cichu załatwiamy bandytę zanim uruchomi alarm i idziemy pomówić z panią burmistrz. Od niej od razu idziemy wyłączyć alarm na dachu. Schodzimy na parter i eliminujemy przeciwników, trzeba mocno uważać na młode Szpony Śmierci, szczególnie jeli nie mamy jakiej strzelby. Teraz kierujemy się w stronę miasteczka ghuli. Najlepiej im pomóc. Gadamy z Elliotem i bronimy ich przed atakami. Najlepiej ustawić się tuż przed workami. Szpony Śmierci można powitać granatami. Odbijamy jeszcze ghula z budynku na północ i ruszamy w stronę starego kocioła. Tam po pozbyciu się 2 Szponów Śmierci zdobywamy ulepszony pancerz metalowy. Przyszła kolej uwolnić prostytutki. Jak kilka zginie to nic nie szkodzi. Uwolnienie zakładników z dużego budynku na południe jest dużo trudniejsze. Najlepiej schodząc tam zgasić wiatło i zabić wszystkich bandytów zanim oni zabiją zakładników. Teraz rozbrajamy ładunki wybuchowe, chyba że zabilimy bandytkę zanim je uzbroiła. Stąd podkradamy się pod ratusz i w rodku uwalniamy córkę burmistrza. Nie powinno być trudno o ile już mamy taktykę na Szpony Śmierci. Pora na ostatnie, najtrudniejsze zadanie - odbicie Feliksa z miejscowego więzienia(w jednej z cel w skrzynce jest strzelba Neostad). Schodzimy po drabinie z jednego z pomieszczeń w ratuszu do tunelu i nim docieramy do więzienia. Od razu biegniemy po schodach w górę i do miejsca gdzie przetrzymują Feliksa. Jeli zdążymy załatwić wszystkich, którzy mu zagrażają to pozostaje już tylko wrócić na pozycje wyjciową.

QBA

do góry

Misję zaczynamy w południowo zachodnim rogu mapy. Idziemy w górę. Spotykamy kobietę która informuje nas o obecnej sytuacji. Jest niedobrze. Najpierw trzeba uratować panią burmistrz. Znajduje się ona w dobrze strzeżonym domu nieco na północ. Można go zdobyć na dwa sposoby: można zaatakować od frontu lub zrobić to nieco bardziej subtelnie. Bierzemy najlepiej skradającego się członka drużyny i wchodzimy bokiem, po drabinie na sam dach budynku. Mijamy na razie syrenę i schodzimy na balkon budynku. Wciąż skradając się wchodzimy do pomieszczenia i eliminujemy władcę zwierząt pilnującego pani burmistrz. Bierzemy klucz i idziemy do pokoju obok aby ją uwolnić. W pomieszczeniu tym znajduje się także klucz do syreny na dachu. Wyłączamy ją. Jeli mam y jaką dobrą białą bron możemy wyeliminować jeszcze po cichu piącego na dole władcę zwierząt, niestety by zabić szpony mierci potrzebna jest duża siła ognia, więc lepiej otwarcie je zaatakować póki pią, nawet najlepszą bronią białą nie zabijesz ich po kolei bez budzenia reszty. Ruszamy dalej. Teraz należy oczycić ratusz. Uważajmy przy tym by strażnicy nie wszczęli alarmu. Najlepiej niszczyć je kim kto umie się skradać. Odpicie ratusza nie powinno sprawić poza tym większego problemu. Jedyne na co należy uważać to dużo szpon mierci wewnątrz. Odbijamy córkę pani burmistrz znajdującą się w pomieszczeniu na dole i przechodzimy do kolejnego. Śpi w nim trzech władców zwierząt. Eliminujemy ich i schodzimy w dół po drabince. Idziemy podziemnym tunelem do więzienia, gdzie przetrzymywany jest lokalny bohater na emeryturze Felix. W tunelu trzeba uważać na dwóch władców zwierząt czających się za przejciem, tuż za ciałem cywila. Gdy już znajdziemy się w więzieniu eliminujemy wszystkich przeciwników na dole. Problem może sprawić grupa dwóch szponów mierci i dwóch władców zwierząt atakujących razem. Najlepiej na początku zaatakować ich znienacka rzucając granat. Przesuwamy wajchę, aby otworzyć cele. W jednej z nich znajduje się dobra strzelba, teraz walka z deatchclawami będzie o wiele łatwiejsza. Idziemy po schodach na dach wiezienia. To tu przetrzymywany jest Felix. Goć ma już swoje lata i nie jest zbyt wytrzymały dlatego jak najszybciej powinnimy wyeliminować wszystkich strzelających do niego wrogów. Dobrze jest włączyć tryb walki turowej. Gdy odbijemy już staruszka udajemy się do elektrowni na południowy zachód. Przetrzymywani są tam cywile, jeszcze mniej wytrzymali niż Felix. Na domiar złego maszyneria elektrowni jest zaminowana. Tu także lepiej uruchomić tryb walki turowej. Najpierw eliminujemy strażniczkę krążącą po całym pomieszczeniu. To ona ma detonator do ładunków. Akcję trzeba przeprowadzić szybko, nim zginie jaki cywil. Eliminujemy wszystkich władców zwierząt i rozbrajamy ładunki. Szkoda żeby się zmarnowały- można je przecież sprzedać :-). Pozostała nam jeszcze jedna akcja ratunkowa. Na zachodzie znajduje się dzielnica ghuli. Możemy im pomóc obronić się przed atakiem. Rozstawiamy ludzi i idziemy porozmawiać z ich przywódcą. Władcy zwierząt wkrótce zaatakują. Są doć liczni, pomagają im wilki i szpony mierci (w tym jeden duży). Nadbiegają jednak z doć daleka i zanim dotrą do naszych pozycji możemy ich spokojnie wyeliminować. Teraz jeszcze tylko idziemy do domku na północ i uwalniamy przetrzymywanego tam brata przywódcy ghuli. Zasada ta sama: trzeba zabić władców zanim oni zabiją go. Odsyłamy jeszcze porwanego do domu. To już wszystko. Misja wykonana.

Skan lokacji:

 

<< Wróć do początku