Jefferson

<< Wróć do początku

WYBIERZ autora solucji: Yoda

Skan lokacji

Cele misji:
Zniszcz pierwszy generator
Zniszcz drugi generator
Zniszcz trzeci generator
Zniszcz czwarty generator
Informacje wywiadu:
To miejsce startu. Jak najszybciej znajdźcie osłonę.
By zakończyć misję, należy udać się do obszaru wyjściowego, który znajduje się tutaj.
1. Tutaj znajduje się pierwszy generator. Po jego zniszczeniu zgasną uliczne światła.
2. Tutaj umieszczony jest drugi generator. Nie wiadomo co zasila.
3. Trzeci generator znajduje się w obrębie fabryki. Najwyraźniej zasila jej systemy bezpieczeństwa.
4. Czwarty generator znajduje się w fabryce. Uważamy, że zasila znajdujące się w niej maszyny.
1. Ten budynek jest zabezpieczony minami. Mamy powody, by sądzić, że przy większości wejść znajdują się pułapki.
2. Zwiad EchoBoy wykazał, że w tym rejonie znajduje się mnóstwo metalowych obiektów. Zalecana jest ostrożność.
3. Zwiadowcy donoszą, że w tym rejonie znajdują się magazyny fabryczne. Należy spodziewać się, że będą dobrze chronione.
4. Tutaj znajduje się wejście do podziemnego tunelu. To jedyny znany sposób wejścia do fabryki.
5. Tutaj znajduje się fabryka, którą mutanci zamienili na bazę.

Yoda

do góry

Naszym zadaniem w tej misji jest zniszczenie czterech generatorów zasilających fabrykę. Zaczynamy na środku ulicy. Obok stoi samochód zwiadowczy. Mieści tylko 2 osoby, więc raczej się nam nie przyda. Na początek idziemy do budynku po prawej stronie. Wchodzimy wejściem na dole (uwaga - miny). Na parterze jest pusto. Na 1 piętrze spotykamy dwóch mutków. Warto wejść na dach, powybijać wszystkich i ze snajperki zdjęć przeciwników z okolicznych budynków. Potem wracamy na 1 piętro, schodzimy schodami (te najbardziej na południu). Czyścimy tą stronę ulicy z mutantów (łącznie jest ich 6).

Po drugiej stronie jest generator, bardzo słabo broniony. Po zniszczeniu go przechodzimy lewą stroną (uwaga na miny) i idziemy do drugiego generatora. Tutaj sytuacja jest już gorsza, bronią go 2 wieżyczki i mutanty. Po zniszczeniu generatora kierujemy się w stronę podziemnego przejścia. W okolicznych budynkach są mutanty, możemy ich zabić, lub zostawić ich w spokoju. Ja wybrałem tą pierwszą opcję :D. W budynku koło barykady w regale jest pancerz środowiskowy. Wejścia do tunelu broni jeden mutant. W tunelu rozlana jest radioaktywna maź, w której musielibyśmy pełznąć. Możemy albo przejść tunelem (trzeba wtedy zażyć 2 rad-x'y), albo wejść do fabryki głównym wejściem.

Wybrałem drugie rozwiązanie. Trzeba pójść ulicą na północ, przejść przez barykady (broni ich 1 mutant z granatami). Po prawej jest trzeci generator, broniony przez kilku mutantów (raczej niegroźnych, tylko jeden z nich miał karabin). Rozwalamy generator. Otworzy to bramę, prowadzącą do wejścia do fabryki. Za bramą spotykamy "dowódcę" mutantów. Ma on/ona (ma dziwnie kobiecy głos, ale ciężko odróżnić płeć po wyglądzie ;] ) tylko elektrycznego pastucha. Wchodzimy do fabryki. Okazuje się, że nie jest to fabryka, lecz laboratorium badawcze. W środku spotykamy naukowca, proszącego nas, żeby zostawić go w spokoju. Tak też zrobiłem, następnie wchodzimy na górę, niszczymy generator i idziemy do obszaru wyjściowego. To już koniec misji, generał nie ma pretensji o to, że nie zabiliśmy naukowca, wydaje się być z tego zadowolony.

Skan lokacji:

 

<< Wróć do początku