Freeport

<< Wróć do początku

WYBIERZ autora solucji: Noe | QBA

Skan lokacji

Cele misji:
Skontaktuj się z informatorem.
Odprowadź ojca plemienia do punktu ewakuacyjnego.
Informacje wywiadu:
Twoja drużyna zaczyna w tym miejscu, po drugiej stronie rzeki.
1. Tu jest ustalone miejsce spotkania. Nawiąż kontakt z naszym informatorem, ale nie zaalarmuj wartowników. Nie mogę widzieć, jak rozmawiasz z naszym informatorem.
2. Twoim głównym zadaniem jest uratowanie Ojca plemienia. Musisz działać po cichu. Jeśli zostanie włączony alarm, musisz się liczyc z przewaga liczebną wroga.
3. To miejsce ewakuacji. Przejdź tu po wykonaniu zadań.
1. Nasi agenci meldowali, że ta strona rzeki jest słabo patrolowana.
2. Ta drabina to pierwsza z trzech dróg do obozu.
3. Te schody to druga możliwa droga do obozu.
4. Ten most to najbardziej oczywiste wejście do obozu, zapewne jest silnie strzeżony.
5. Omiń strażników przy moście, albo zabij ich szybko i po cichu.
6. Tutaj znajduje się gorzelnia. Zniszczenie jej może odwrócić uwagę bandytów, ale też zaalarmuje cały obóz.
7. Syrena bandytów. Możesz spodziewać się kłopotów jeśli zostanie włączona.
8. Syrena bandytów. Możesz spodziewać się kłopotów jeśli zostanie włączona.

Noe

do góry

Kliknij, by powiększyć     Pierwszym celem jest kontakt z informatorem Nie ma co szarżować bo jest tu sporo patroli bandytów. Trzeba przedostać się na drugi kraniec mapy - tuż obok schodków zaznaczonych na mapce. Włączamy wszystkim tryb skradania Kliknij, by powiekszyćudajemy się za duży kamień tuż obok mostu. Teraz najlepiej przeczołgać się jak najbliżej krańca mapy żeby nie zauważyli nas strażnicy na moście. Przy namiocie na dole mapki jest śpiący strażnik. Po jego exterminacji wchodzimy po schodkachKliknij, by powiększyć i idziemy do budynku z informatorem. Jeśli wykryją nas bandyci to trzeba ich zabić zanim uciekną i zawiadomią resztę obozu. Po rozmowie z informatorem przyszedł czas na wyeliminowanie wszystkiego co się rusza po prawej stronie drogi. Ale ostrożnie żeby nie włączyli alarmu. Właściwie to mogą go sobie włączyć a my przejdziemy tę misję i tak ale podkradanie się do wroga to jest taktyka. Ale jak ktoś lubi młóckę to proszę bardzo :-)
     W budynku z więzioną kobietą jest alarm, który trzeba zniszczyć. W pobliskim budynku jest szef wioski i gdy dostaniemy się do niego pozostaje już tylko czyszczenie terenu dla punktów doświadczenia. Warto zniszczyć gorzelnię i szefa bandytów. W trakcie misji zdobywamy sporo dobrej broni, w tym AK-47, która będzie nam od tej pory służyć bo jest lepsza od mp5.
     Po zabiciu wszystkich odprowadzamy szefa wioski do punktu wyjścia i koniec. Można też uwolnić więźniarkę.

QBA

do góry

No to już będzie prawdziwa solka.
Przed misją w bunkrze sprzedaj wszystko co masz, poza stimpami, amunicją kal.12 (do strzelby) i kal.7.62 (do karabinu myśliwskiego dla siebie). O ile wyładowałeś cały level na skill small guns, to wszystko będzie dobrze. Teraz idź do zarządcy kadr, i zatrudnij Świra i od biedy Kevina jako tragarza. Odstaw Lunetę i Zszywacza! Książki spowodują, że sam możesz się stać świetnym medykiem, a z Lunety taki snajper jak z Taticsa FPP :-). Taki Świr za to, nie dość że jest urodzonym szturmowcem to łatwo z niego zrobić snajpera, i szybko stanie się oddziałowym złodziejem- szczególnie warto okradać oficerów medycznych. Dajemy strzelbę powtarzalną Świrowi, Kevinowi nie dajemy nic. Po dotarciu do Freeport, zabijamy najbliżej stojącego kolesia, który ma pałkę (w sam raz dla Kevina),stamtąd też zabijamy kilku niemilców próbujących trafić naszego bohatera i jego kompanię zza mini kanionu. Nie są to strzelcy wyborowi, więc pójdzie łatwo. Zbliżamy się do mostu, i za jedną turą zabijamy dwóch siedzących tam strażników. Następnie kierujemy się na północ, tam w jednym z budynków spotkamy informatora. Zgodnie z jego wskazówkami kierujemy się w górę, aż do zniszczonego domu z uwięzioną dziewczyną. Tam ze stimpakami i strzelbami można rozpętać jatkę. Po wybiciu bandytów przeszukujemy ciała, zabieramy klucz do drzwi celi dziewczyny, i wszystkie kałachy. W najbliższym czasie to będzie nasza najważniejsza broń. Zabijając resztę ścierwa, kierujemy się do namiotu herszta- po zlikwidowaniu jegomościa przetrząsamy namiot. Jest tu kilka fajnych rzeczy. Oprócz tego zbieramy butelki ze zgnilcem, rozrzucone wszędzie. Można je potem sprzedać. Teraz uwalniamy pannę i szamana. Aha, szaman kieruje się na północ, tam może stać jeszcze kilku upierdliwych kolesi z włóczniami. Mając jednak AK-47 to będzie zabawa w chirurga. To by było na tyle. Aha koniecznie pozbieraj wszystkie graty- już teraz trzeba zacząć zbierać na zbroje lepszego typu.

Skan lokacji:

<< Wróć do początku