<<Wróć do Solucji F2
Vault 15

Informacje ogólne

Vault 15 znajduje się na wschód od NCR. Jest to malutka miejscowość, której mieszkańcami jest grupa bezdomnych ludzi z okolicznych miast. Ich przywódcą jest Zeke, który mieszka w domu na północnym wschodzie. Vault 15 w niczym nie przypomina tej samej lokacji z pierwszej części Fallouta. Wewnątrz schronu znalazła siedzibę grupa Khans - są to zwykli rabusie, którzy wykorzystują miejscową ludność, aby ukryć swoją działalność. Cały schron jest odnowiony i dość dobrze strzeżony.

Questy

Rescue Chrissy.

Po środku pierwszej lokacji stoi Rebecca. Poprosi Cię ona o rozmowę na prywatności. Możesz się od niej dowiedzieć wielu ciekawych rzeczy o mieście i pomóc rozwiązać jej problem. Tydzień temu zgubiła się jej córka - Chrissy. Musisz ją odnaleźć. Znajduje się ona we wschodniej lokacji (East Entrance). Aby tam się dostać, musisz najpierw przekonać Dalie, która pilnuje drogi na wschód, aby Cię przepuściła. Wystarczy wspomnieć, że poszukujesz czyjejś córki i droga stanie otworem. Chrissy znajduje się w domu po prawej. Jednak, żeby ją uwolnić, musisz najpierw zabić jej strażników - Phila i Carle (nie są trudnymi przeciwnikami, a za pozbycie się ich dostaniesz 510 exp.). Jeżeli odpowiednio zagadasz do Phila, da Ci klucz i pozwoli zabrać dziewczynę. Jednak nie robi to zbytniej różnicy, ponieważ później idąc do windy i tak będziesz musiał ich zabić. Wróć do Rebecki. Możesz też pogadać z jej córką. Za uratowanie Chrissy dostaniesz 2500 exp.

Complete Deal with NCR - odpowiednik misji z NCR "Retrive Parts/Gain Acces to Vault 15".

Tak właściwie to ta misja polega na wybiciu wszystkich Khansów z wewnątrz Vault 15 i dostarczenia holodysku do NCR. Po uratowaniu Chrissy udaj się do Zeke. Udzieli Ci on kilku ciekawych informacji i da kartę, która jest niezbędna do otworzenia windy w lokacji East Entrance. Użyj karty i zjedź na dół. Jeśli masz wystarczająco punktów na Speech to możesz wcisnąć strażnikom kit, że nazywasz się Phil i jesteś nowym członkiem gangu. Jeśli Ci się to nie uda, będziesz zmuszony do systematycznego rozwalania raidersów. Na pierwszym poziomie spotkasz doktorka Jones - jeśli będziesz ranny, wyleczy Cię za darmo. Na drugim poziomie możesz uruchomić generator (dostaniesz 3000 exp.), ale wtedy automatycznie włączy się pole siłowe przy wyjściu ze schronu. Wyłączyć je możesz za pomocą środkowego komputera na trzecim poziomie. Po lewej stronie jest kolejny komputer - gdy użyjesz go dwa razy, poznasz prawdziwą lokację Vault 13 - miejsce, które masz za zadanie odnaleźć od początku gry. Na tym samym poziomie właśnie w pomieszczeniu gdzie przebywa Darion znajduje się trzeci komputer. Po dwukrotnym użyciu dostaniesz NCR Spy Holodisk. Teraz musisz udać się do prezydent Tandi w NCR i z nią porozmawiać.

Kill Darion.

Darion znajduje się na trzecim poziomie Vault 15 w pomieszczeniu po prawej stronie. Musisz się tam udać, zabić drania, jego ochroniarzy (psa też ;-)) i zebrać łupy - to wszystko co trzeba zrobić. Za wykonanie tego zadania dostaniesz 6000 exp.

Give Spy Holodisk to authority in NCR.

Holodysk, który znalazłeś na trzecim poziomie w Vault 15 musisz odnieść do prezydent Tandi w NCR. Najpierw pokaż go Tandi, a później jej asystentowi (Gunther). Dostaniesz 4000 exp. plus 5000 exp. i 6000$ za wcześniej zleconą misję.

Ciekawostki

  • Jeśli po wykonaniu wszystkich misji wrócisz do Vault 15, ujżysz zupełnie inny widok - pola, stado brahminów, studnię, ładne budynki i.......powiewającą na wietrze flagę NCR ;-).

    Znaleziska

  • Na drugim poziomie wewnątrz Vault 15 znajdziesz Cat's Paw Magazine.



    <<Wróć do Solucji F2